Wywiady z piłkarzami

Mazzarri krytykuje grę Interu (20)

Autor:
Źródło: goal.com
ponad 16 lat temu
273
20

Walter Mazzarri, trener Sampdorii, nieprzychylnie wypowiedział się na temat czwartkowego występu Interu w Pucharze Włoch.

Mecz wprawdzie zakończył się wynikiem 1-0 dla Interu, ale z powodu porażki 0-3 w pierwszym meczu tego półfinału mediolańczykom dużo zabrakło do awansu. Jose Mourinho po starciu wyraził swoje złe zdanie o sposobie gry rywala. Mazzarri postanowił odpowiedzieć.

Na szczęście te spotkania są oglądane przez miliony widzów i krytyków, ponieważ Mourinho przedstawił całkowicie skrzywiony obraz meczu - powiedział Mazzarri. - Sampdoria do czasu bramki Ibrahimovica kontrolowała grę na San Siro, grając po ziemi, stworzyliśmy trzy okazje i tylko szczęście i umiejętności bramkarza Interu sprawiły, że nie objęliśmy prowadzenia. Gol dałby nam awans po zaledwie kilku minutach gry.

Nie wiem, dlaczego Mourinho powiedział te rzeczy, może próbował odwrócić uwagę od występu jego własnej drużyny i faktu, że moja drużyna zaliczyła świetny występ zarówno w pierwszej, jak i w drugiej połowie.

Ktokolwiek widział mecz, mógł zobaczyć, że Sampdoria chciała grać w piłkę i narzucić swój styl gry. Sampdoria grała, podczas gdy Inter był w kłopotach, ich piłkarze biegali bez pomysłów, uciekając się do długich piłek do napastników, którzy mogliby coś stworzyć.

Mazzarri stwierdził, że z obecnym składem Interu żadnemu trenerowi nie powinno być ciężko zdobyć Scudetto.

Kiedy drużyna ma tak dużą wartość, to normalne, że wielu trenerów wygrałoby z nią ligę. Ale, jak mówiłem wcześniej, aby poprowadzić pewien zespół, musisz przejść przez pewną drogę. Mourinho został zatrudniony w Interze, ponieważ w przeszłości dokonywał ważnych rzeczy. W przeszłości prowadził też drużyny, które były wyższej jakości od pozostałych, dlatego nawet jeśli nie grały dobrze lub grały gorzej od swoich przeciwników, udawało im się wygrać 1-0. To robi różnicę.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Carlos Augusto

C. Augusto: Możliwość grania na więcej niż jednej pozycji jest zaletą (2)

22.09
02:55
Federico Dimarco

Dimarco: Będziemy stosować się do wskazówek trenera i pracować tak jak dotychczas (1)

22.09
01:57

Komentarze (20)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
26.04.2009 o 10:08 przez ronni999
ronni999
sam się niech skrytykuje
25.04.2009 o 23:03 przez Danio32
Danio32
Oczywiście że możesz i tak naprawdę powinieneś może to znowu zabrzmi jak obrona Mou ale no to też może być nie co trudniejsze zadanie gdy wcześniej inny trener prowadzi drużynę kilka sezonów i przyzwyczaja ich do swojej wizji.Dokładnie tutaj nie mogę się wypowiedzieć bo widziałem mało meczy Interu za Manciniego.Wiem tylko tyle że Magiq masz tutaj absolutną racje.Włoska piłka to inna bajka niż piłka europejska...gra sie zupełnie inaczej i jeśli celem jest LM to Mou będzie musiał coś wymyślić i wtedy będzie można go oceniać. Nie można powiedzieć że gra Interu jest super czy coś ale też no mamy jednak te 10 pkt przewagi w tabeli. Narazie chodziło mi głównie o fale krytyki z jaką spotkałem się czytając od czasu do czasu strone Interu. Jeśli widzę komentarz takiej osoby jak np. Magiq gdzie mamy jakieś logiczne wnioski to rozumiem...wymiana zdań i tyle, ale nie wytrzymuję czytając czasem teksty w stylu,,Mou won, Mancini wróć!,, bo ten Mancini( bez krytyki) cudotwórcą też nie był.
25.04.2009 o 22:02 przez Magiq
Magiq
Danio32 oczywiscie i Ty w pewnym sensie masz racje.Nie oczekuje aby Mourinho w pierwszym sezonie zdobyl lige mistrzow,nawet nie oczekuje tego w nastepnym itd.Ale,liczylem na jakis postep a takiego nie widze.Jezeli ktos mi powie ze obecny Inter jest lepsza druznya niz ta ktora prowadzil Mancini to nie moge sie z nim zgodzic.A chyba normalne jest to ze od kogos kto uwaza sie za najlepszego coucha na swiecie i zarabia najelpiej na siwecie(wsrod trenerow) moge wymagac pewnych rzeczy?
25.04.2009 o 17:06 przez Gambit
Gambit
Powiem tak: Mourinho to swietny trener i to nie ulega watpliwosci.Ale tez nie powiem zeby mnie zachwycil w pierwszym sezonie.tyle ze dajmy mu czas.niech ulozy inter po swojemu i na spokojnie.a ci ktorzy liczyli ze od zaraz zdobedzie potrojna korone prosze by spojrzeli na sir alexa i manu.ponad 20 lat pracy i "tylko" 2 puchary mistrzow.wiec spokojnie.a co do jego prowokacji to mou w ten wlasnie sposob bierze presje i stres na siebie a nie na pilkarzy.
25.04.2009 o 16:23 przez Seba
Seba
Nic dodać nic ująć Danio<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
25.04.2009 o 15:54 przez Danio32
Danio32
Magiq i mi nie chodzi oto aby ubóstwiać Mou.To że on sam się uważa za ,,Special One,, to wie każdy, ważne by to potwierdzał w swoich czynach.Ja jak na razie stwierdzam tyle, że no nie jest on ani bogiem ale dupkiem czy nieudacznikiem też nie.Wiadomo że tutaj pan Mazzarri,ale nie do końca...Każdy twierdzi że zdobycie Mistrza kraju to błachostka( i tu kieruję się np do Mazzarri'ego) no ale jeśli mamy wyjść z takim założeniem to po co w ogóle jacyś super trenerzy? Niech zatrudnią w ManU przeciętniaka i zobaczymy czy z Mega kadrą wygra lige<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> <br /> <br /> Ogólnie podsumowując Magiq masz racje w tym że się mylę i mylisz się mówiąc że masz rację<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Chodzi mi tylko oto że w tej chwili media nadmuchały bańke.Mou=LM winner...on jej nie wygrał i spada tutaj na niego mega fala krytyki.Chodzi mi o szacunek do niego, bo nawet jeśli nie jest tym Special One to jest jednym z najlepszych<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
25.04.2009 o 15:03 przez Seba
Seba
&quot;Kiedy drużyna ma tak dużą wartość, to normalne, że wielu trenerów wygrałoby z nią ligę.&quot; - daje sobie ręke uciąć, że Mazzarri nie zdobył by z Interem scudetto. Przez cały sezon ogromne problemy z kontuzjami, wielu zawodników bez formy i ta nasza mega silna druga linia. Mimo tego lider i 10 pkt przewagi nad drugim zespołem. Rok i 2 lata temu Barcelona także miała o wiele lepszą kadre od Realu. Jednak to Królewscy zdobyli mistrzostwa. Szczególnie na uznanie zasługuje mistrzostwo zdobyte przez Capello. Kadre jaką miał Rijkaard, a Fabio, to niebo, a ziemia. Jak widać sama kadra nie wystarczy. Jak na pierwszy sezon w Italii, to Jose radzi sobie bardzo dobrze.
25.04.2009 o 12:55 przez Bulinho
Bulinho
Mazzarri ma racje takie moje zdanie oczywyscie nie przychylam sie do kilku zdan obarczajacych druzyne ale co do trenera jestem wzupelnosci przekoanny ze Mou shita zrobił mistrzostwo ligi to tez wielkie osciagniecie ale w tym sezonie Mou mnie zawiodl....nieliczy sie jego przeszlosc a przyszlosc <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_confused.gif"; alt="" />
25.04.2009 o 12:39 przez Perkoz1908
Perkoz1908
&quot;...ich piłkarze biegali bez pomysłów, uciekając się do długich piłek do napastników, którzy mogliby coś stworzyć.&quot; W tym zdaniu zawiera sie cały problem Interu. <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
25.04.2009 o 11:28 przez Magiq
Magiq
Danio32 chyba nie dokonca zrozumiales o co mi chodzi.To ze Mourinho nie zdobyl(i wedlug mnie nie zdobedzie) Ligi mistrzow z Interem to jedno ale gdy czytam te jego przechwalki jaki to On nie jest specjalny i najlepszy na swiecie to mi sie smiac chce...na jakim etapie jest obecnie Inter?Szukania rozgrywajacego czy napastnika do pary z Ibra?Przeciez to jakies paranoje.O takich rzeczach mozna bylo pomyslec latem ewentualnie zima.Ok nie znal ligi i inne takie pierdoly ktorych nie rozumiem.Mourinho to ponoc jeden z najlepszych(jak On sam twierdzi najlepszy) trener na swiecie i takie gadanie mnie smieszy.SerieA jest na tak zenujaco niskim poziomie ze nawet slepy z druzyna ktora zbudowal Mancini by wygral lige.teraz wszyscy beda sie upierac ze Mourinho jest boski tak jak bylo z Adriano przez pare lat...dajmy mu czas,dajmy mu szanse.Nie mowie ze jest to slaby trener ale zachowajmy pewnien dystans.
25.04.2009 o 11:26 przez dodo_IM
dodo_IM
Powiem jedno: pojechał Mourinho równo po bandzie. Jose pewnie odpowie ale Mazzariego i tak nie przebije. Nasz trener może weźmie sobie jego słowa do serca i przebuduje Inter.
25.04.2009 o 11:15 przez Danio32
Danio32
Ja znów powiedziałbym tak,że jak coś się nie podoba to najlepiej zrzucić winę na trenera! Co Mou miał powiedzieć po meczu?Moi zawodnicy są słabi grali tak że nie dało się ich oglądać? <br /> Mourinho poeksperymentował w pierwszym meczu ze składem,chciał wypróbować inną myśl nie udało się i przegrał trzema bramkami,ale czy od razu trzeba na niego jechać?W przyszłym sezonie zdobędzie LM to ci sami co teraz go wyzywają będą go ubóstwiać.To jego pierwszy sezon tutaj.Pierwszy sezon w lidze włoskiej.Gdyby nie to że przegrał z Sampdorią to nie mówilibyście nic.LM...przegrał z najlepszą drużyną na świecie w pierwszym sezonie gry.Nie wiem czego wy już oczekujecie...Był Mancini dostawał z gorszymi drużynami.Przychodzi Mou i co on ma w pare chwil sprawić że Inter wygra wszystko. <br /> <br /> Po za tym co do kreatywności pomocy i tego jak gra Inter. Nie wydaje mi się że brak kreatywnych pomocników to wina Mou...on przecież nie gra tylko zawodnicy,a co do gry mamy 1 bramkę mniej od Milanu i najmniej bramek straconych.
25.04.2009 o 10:53 przez Magiq
Magiq
Dlaczego dla wszystkich poprawa gry oznacza transfery?Zapomnieliscie juz ze mamy super hiper mega trenera?Jak to bylo przed sezonem...&quot;z nim zdobedziemy wszystko&quot; , &quot;liga mistrzow nasza&quot;...itd.Mazzarri ma racje,Sampa grala swoje i w niczym nie byla slabsza.To ze teraz nie mamy nikogo kreatywnego w pomocy i nasza gra wyglada jak wtglada to nie wina Mazzarriego tylko tego naszego Boskiego Mourinho.
25.04.2009 o 10:41 przez MiRas.
MiRas.
Ma rację, chociaż nie we wszystkim: <br /> <br /> &quot;Sampdoria chciała grać w piłkę i narzucić swój styl gry.&quot; jeśli Sampa chciała narzucić swój styl to ciekawe w jakim momencie. <br /> <br /> Ale ostatnią wypowiedź popieram w 100%.
25.04.2009 o 10:32 przez leszczyko
leszczyko
niestety, ale ten pan ma rację. INTER w meczu z Sampdorią to żenada, a wypowiedzi Mou w ogóle nie zrozumiałem. forza INTER <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />
25.04.2009 o 10:31 przez Claudio
Claudio
ma troche racji...ale pare jego slow mija sie z rzeczywistoscia..Wyelimin
owal Inter z PW i teraz bedzie &quot;kozaczyc&quot; jaki to z niego trener bo wyeliminowal &quot;Mourinho&quot; ktory tak naprawde jak widzimy az takim swietnym taktykiem to nie jest..Serie A weryfikuje wszystko..
25.04.2009 o 10:17 przez Gomez
Gomez
ten pan dobrze prawi
25.04.2009 o 10:16 przez Pavlo
Pavlo
dokładnie tak!
25.04.2009 o 10:14 przez adi1908
adi1908
tylko że ten &quot;on&quot; ma sporo racji w tym co mówi
25.04.2009 o 10:04 przez Adriano_forever
Adriano_forever
on niech lepiej cicho siedzi

Shoutbox

Xucatlan 29.09.2025 21:42

Tak by się mogło wydawać, ale cały okres przygotowawczy grali ustawieniem z wahadłowymi, więc wydaje się, że Allegri jednak mocno stawia na ten typ grania.

Nerazzurro90 29.09.2025 21:38

Przeca to pewne

Nerazzurro90 29.09.2025 21:38

Zmienia ustawienie

Xucatlan 29.09.2025 21:32

Nie mówiąc już o tym, że kompletnie nie ma ławki na te pozycje.

Xucatlan 29.09.2025 21:29

Trochę jednak dziwi, że Allegri katuje 3-5-2. Te wahadła w Milanie są sporym problemem, bo Saelemaekers w ogóle nie potrafi bronić, a Estupinan nie potrafi w sumie niczego. Na dodatek ciężko upchnąć Leao i Pulisica razem.

Xucatlan 29.09.2025 21:28

Nerazzurro90 29.09.2025 10:33 niestety ale Milan wyglada bardzo dobrze a jeszcze nie wprowadzili Leao i Nkunku

Claudio 29.09.2025 19:03

jestem za, a nawet przeciw

Orzeu 29.09.2025 18:59

Forza Italia "nie zaglosujemy na tak ale nie zaglosujemy tez na nie"

Claudio 29.09.2025 18:46

KMŚ niby gówniane, ale warto tam grać

Claudio 29.09.2025 18:45

Projekt budżetowy zamyka się zyskiem netto w wysokości 35,4 mln, w porównaniu ze stratą 35,7 mln w poprzednim roku obrotowym, przy wzroście wartości produkcji netto o 70 mln. ⚫🔵 💰 Wyniki finansowe za sezon 2024/25 wykazują przychody w wysokości 567 mln, co jest najwyższą wartością w historii i rekordem dla Serie A. Wynik ten jest wynikiem wzrostu przychodów z rozgrywek krajowych i europejskich, a także udziału w pierwszej edycji Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Jednocześnie odnotowano organiczny wzrost przychodów komercyjnych ze sponsoringu i dni meczowych.

Kredence 29.09.2025 18:45

Zhang by dał 300 i kupił lookmana bo kochał Inter

Kredence 29.09.2025 18:44

To te pieniądze co ukradli zapewne xd

Kredence 29.09.2025 18:44

Oaktree zatwierdziło 100 mln na rozwój centrum treningowego

Claudio 29.09.2025 18:10

będą jaja jak w Lombardii to Como pierwsze wybuduje stadion, a Inter i Milan nadal będą się bujać do 2050 roku na Meazza

Dzonyy 29.09.2025 15:33

xD

Orzeu 29.09.2025 14:07

pewnie odrzucą xD, Inter zacznie planować nowy stadion gdzie indziej, następnie nowy burmistrz zaprosi kluby do dialogu żeby zostały, i tak się będziemy kręcić

Nerazzurro90 29.09.2025 14:07

przelozone na kolejny poniedzialek

Orzeu 29.09.2025 14:06

ciekawe jak tam dzisiaj głosowanko w sprawie stadionu

Nerazzurro90 29.09.2025 13:59

Do roku 2021 sądziłem że mawornika zniewala łysa łepetyna spolotiego i oddałby mu się bez reszty, ale od momentu przyjęcia lacjowego mawornik porzucił swe wydepilowane ideały i zatracił się w bujnej fryzurze incydentowej

Orzeu 29.09.2025 13:58

Piotrek nie psuj zabawy

Archiwum shoutboxa

Sonda

Wybierz najlepszego gracza w meczu z Cagliari:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Milan

    5

    12

  • 2

    Napoli

    5

    12

  • 3

    Roma

    5

    12

  • 4

    Juventus

    5

    11

  • 5

    Inter

    5

    9

  • 6

    Atalanta

    5

    9

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Christian Pulisic

    4

  • 2

    Kevin De Bruyne

    3

  • 3

    Marcus Thuram-Ulien

    3

  • 4

    Nico Paz

    3

  • 5

    Riccardo Orsolini

    3

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28266

Liczba newsów: 51581

Liczba komentarzy: 607196

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się