Wywiady z trenerami

Mazzarri: Żałuję, że nie strzeliliśmy bramki (27)

Autor:
Źródło: inter.it
ponad 11 lat temu
504
27

Walter Mazzarri udzielił pomeczowego komentarza po bezbarwnym remisie w spotkaniu z Napoli. Oto, co miał do powiedzenia.

 

- Zagraliśmy dziś bardzo poprawnie. Szczególnie dobra w naszym wykonaniu była pierwsza połowa spotkania, w której mieliśmy kilka okazji do strzelenia gola. Bardzo mi przykro, że tak się jednak nie stało, bo powinniśmy wykorzystać którąś z naszych sytuacji. Druga połowa nie była w naszym wykonaniu tak dobra jak pierwsza, to prawda. Nie możemy jednak zapominać jak duże braki kadrowe mieliśmy w trakcie tego spotkania.

 

- Icardi? Tuż po zmianie zamieniliśmy ze sobą tylko kilka słów. Nie było w tym nic specjalnego, to była zwykła wymiana zdań.

 

- Gdyby Hamsik wystąpił w tym spotkaniu od początku, to gralibyśmy ustawieniem z czterema obrońcami. Po jego wejściu na murawę musiałem wprowadzić na boisko dodatkowego pomocnika, by zneutralizować jego poczynania. Lubię grać systemem z czterema obrońcami, gdy rolę jednego z nich pełni defensywny pomocnik i być może będę wykorzystywał ten wariant o wiele częściej.

 

- Cieszę się, że ten sezon już się kończy, bo mam przed sobą bardzo dużo pracy. Był to dla mnie najcięższy rok pracy jako trenera. Mamy do poprawienia wiele rzeczy i musimy to zrobić przed rozpoczęciem kolejnego sezonu.

 

- 15 remisów? Złożyło się na to wiele aspektów. Dziś graliśmy przeciwko jednej z najsilniejszych drużyn we Włoszech, jednak mogliśmy wygrać mecz w pierwszej połowie. To prawda, że straciliśmy dużo punktów w trakcie tego sezonu, ale należy pamiętać również o tym, że jest to dla nas sezon przejściowy. W wielu spotkaniach bardzo mocno przeważaliśmy i brakowało nam po prostu szczęścia.

 

- Interowi wciąż bardzo dużo brakuje do czołowej trójki Serie A? Inter pozyskał w tym sezonie kilku doświadczonych graczy, w tym świetnego Hernanesa. Rywale jednak nie śpią i również się wzmacniają, popatrzmy chociaż na Juventus i ich transfery. Obecnie staram się wydobyć to co najlepsze z graczy, którzy są w moim zespole. Resztą zajmiemy się po zakończeniu obecnego sezonu.

 

- Czy spotkałem się z De Laurentisem? Nie, jeszcze się z nim nie wdziałem. Po wczorajszym spotkaniu byłem w szatni, a nigdy nie widziałem, by prezydent innego klubu przychodził do naszej szatni.

 

- Kovacic? Jego występy są coraz lepsze. Mateo jest świetnym graczem, który ciągle się rozwija. Chorwat jest dopiero 19-latkiem, jednak jestem pewien, że pewnego dnia zostanie on wielką gwiazdą Interu.

udostępnij

Zobacz też

Sacchi: Napoli z Conte może znów zdobyć Scudetto (14)

16.07
21:10
Mircea Lucescu

Lucescu: Inter popełnił ogromny błąd w końcowce minionego sezonu (15)

30.07
13:00

Komentarze (27)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
28.04.2014 o 12:20 przez piotrekninter
piotrekninter
a wlasnie jeszcze Hernenes,poki co dal mnie zawodzi, 2-3 mecze ok,ale zadnego genialnego
po co tyle ze zmianami czekales jak gralismy piach, Guarin Botta juz powinni wejsc kolo 65 min
28.04.2014 o 12:19 przez piotrekninter
piotrekninter
nie czaje, lubi grac 4 i DM, czyli co majac 6 srodkowych obroncow bedzie wystawial np Rolando i Cuchu, a boki Yuto Jona,bezsens, no chyba ze JJ i Campanaro na bokach np
poza tym on nawet przy 10 kontuzjach gralby 352 wiec gada glupoty
jakie braki, kaleka ALvarez co ostatni dobry mecz mial w listopadzie, Jonathan, no SO to fakt tu braki sa JJ ROlando
28.04.2014 o 00:25 przez Soprano1986
Soprano1986
Dobra wuju dobra rado. milej nocy Ci zycze
27.04.2014 o 23:32 przez Wujas
Wujas
#24 jak bedziesz strzelal w slupki to nigdy nie bedziesz lepszy....
27.04.2014 o 23:31 przez Wujas
Wujas
Do tej pory odnotowano bramki strzelone nawet ze swojego pola bramkowego ale warunek zawsze jest ten sam, pilka musi leciec w swiatlo bramki. Strzal w slupek natomiast zawsze bedzie strzalem niecelnym. I tak jak wspomniano nizej, przed strzalem nikt nie zna trajektorii lotu pilki jednak kazdy modli sie zwby byl gol ( czyli strzal w swiatlo bramki) a nie o to zeby byl slupek.... wygrywa ten kto strzeli bramke a nie ten kto wiecej razy trafi w slupek no ludzie.... nie chodzi o to kto byl lepszy tylko kto strzelil wiecej goli.... patrz Inter 2010. Chociaz tutaj zalezy co kto uwaza za bycie lepszym, czy skutecznosc czy jak bylo wspomniane strzelanie w slupki.
27.04.2014 o 23:15 przez Soprano1986
Soprano1986
Nastepnym razem strzelajmy z polowy do bramkarza bedziemy lepsi.
facepalm
27.04.2014 o 22:51 przez pasencjusz88
pasencjusz88
Widze ze nic ciekawego mnie nie ominelo, jednak nie zaluje grilla i piwka z dziewczyna i znajomymi :)
27.04.2014 o 21:50 przez Seba
Seba
Czyli nadal uważasz, że drużyna oddająca w meczu jeden strzał w bramkarza była teoretycznie lepsza, niż przykładowo 5 okazji sam na sam rywala zakończonych uderzeniami w słupek? Nie zapominaj, że przed strzałem nie wiesz gdzie piłka poleci, więc lepiej mieć chyba 5 dogodnych okazji do oddania strzału, aniżeli jedną racja?
27.04.2014 o 21:46 przez and1
and1
@Wujas - amen!

Bardzo dobra argumentacja. Co do tematu...w drugiej polowie Inter odpuscil i to bylo widac. Nie wygralismy z nikim z top 3 w tym sezonie. Wystarczy porownac kadry i odpowiedz sama sie nasunie.
27.04.2014 o 21:20 przez Wujas
Wujas
Tak jeden strzal w bramke jest lepszy niz 10 w poprzeczke bo blad bramkarza sprowadza sie do bramki a slupka czy poprzeczki chocbys nie wiemjak sie nie modlil nie przestawisz....
27.04.2014 o 19:56 przez petric
petric
nic dodac nic ujac Seba ma racje :inter:
27.04.2014 o 18:10 przez Seba
Seba
Nie można wszystkiego zwalać na brak szczęścia, sędziów itp. W ostatnich 8 spotkaniach na San Siro strzeliliśmy raptem 7 bramek. To nie jest przypadek. U nas nie ma różnicy, czy gramy u siebie, czy na wyjeździe. Styl Interu zawsze jest taki sam, z tym, że w spotkaniach wyjazdowych przeciwnicy zostawiają nam więcej miejsca, przez co łatwiej stwarza nam się sytuacje. Takie zespoły jak Catania, Chievo, Bologna itp już od pierwszej minuty powinny zostać stłamszone, zgniecione i zniszczone. Zanim zaczniemy jednak grać w piłkę, to się okazuje, że do końca meczu zostało 15-20 minut i robią wszystko na hura bez żadnego pomyślunku. Wczoraj natomiast dla odmiany zagraliśmy dobrze pierwszą połowę, to Zbychu chyba stwierdził, że za dobrze idzie i trzeba jednak zwolnić i bronić remisu, bo to przecież bardzo dobry rezultat. Z takim podejściem nie osiągnie się sukcesu i dlatego Mazzarri nigdy nic nie wygra. Osobowość trenera jest tak samo ważna jak umiejętności.
27.04.2014 o 17:02 przez Soprano1986
Soprano1986
Tak ustawil ze jak bylo zamieszanie w polu karnym i prawie bramke Napoli wladowalo , to wylecial z lawki i darl sie na nich. Nam zabraklo jaj zeby wykorzystac brak Hamsika. A zmiana Kuzma Icardi to juz bylo wiadomo ze bronimy 0-0.
27.04.2014 o 16:00 przez Seba
Seba
Czyli jeśli drużyna odda jeden strzał w meczu, ale zmusi nim bramkarza do interwencji, to ma więcej klarownych sytuacji, niż przeciwnik, który przykładowo trafi 10 razy w poprzeczkę?
27.04.2014 o 15:57 przez Batontoboss
Batontoboss
Bezbarwny remis?!?!
27.04.2014 o 15:51 przez Wujas
Wujas
Mowienie o strzalach w slupek jesr bez sensu bo gola byc nie moglo... lepszy byle jaki strzal w swiatlo bramki zeby bramkarz musial interweniowac niz slupki czy poprzeczki... i ze nasi blokowali strzaly... u nich strzaly blokowal juz tylko bramkarz... u nas bramkarz musial zablokowac tylko jeden strzal bo wlasnie trener idealnie ustawil zespol taktycznie
27.04.2014 o 15:35 przez Seba
Seba
Jak można napisać, że Napoli praktycznie nam nie zagroziło, skoro to oni stworzyli więcej klarownych sytuacji...
27.04.2014 o 15:04 przez Soprano1986
Soprano1986
Nad wolnymi niech popracuja bo tez slabe byly na sile przez mur moze wpadnie.
27.04.2014 o 15:01 przez Soprano1986
Soprano1986
Il Capitano chyba ogladales nie ten mecz co ja , Oni mieli dwie 200% sytuacje Callejon i Inler (slupek czyli strzal niecelny) to tego dwa razy trafili w naszych co tez mogly byc bramki. Pierwsza polowa dla nas ale druga byl dramat bo Napoli mialo pare dobrych. My mielismy moze jedna ale trudna Icardi jak odpalil w trybuny. Napoli moze zalowac ze nie wygralo. A my po drugiej polowie powinnismy sie cieszyc ze 0-0. Wiec "praktycznie nam nie zagroziło" troche odbiega od prawdy

http://www.youtube.com/watch?v=ki2fzNAPaA4
27.04.2014 o 14:48 przez diego00
diego00
było na MILITO postawic panie beton
27.04.2014 o 14:25 przez el_loco
el_loco
Napoli również żałuję, że nie strzeliło bramki.
27.04.2014 o 14:13 przez Waccollinio
Waccollinio
Nasir, brak słów mam na takich "ekspercików" jak ty.

A co do meczu, to naprawdę genialny występ Kovacica, po prostu mistrzostwo.
27.04.2014 o 13:56 przez Alabaa
Alabaa
Zgadzam, gdyby tylko mieliśmy jakiegoś killera..
27.04.2014 o 13:50 przez BoRo
BoRo
zgadzam sie z Il Capitano, a Kova i jego wczorajsza gra - palce lizac :D
27.04.2014 o 13:23 przez Nasir
Nasir
4 obroncow? chyba 4 srodkowych obroncow plus dwie ciamajdy na bokach. macar pakuj plecak i wracaj do szkoly uczyc sie taktyk
27.04.2014 o 12:53 przez Seba
Seba
Czyli w pierwszej połowie nie przeszkadzały nam braki kadrowe, a w drugiej już tak? a o sezonie przejściowym, to już czytać nie można. Wiecznie szuka wymówek...
27.04.2014 o 12:27 przez kibol123
kibol123
spoko chyba ogladales inny mecz bo ja tam jakiejs wybitnej okazji 100% nie widzialem i rozumiem ze ta brmke mial strzelic kuzmanovic ktorego wpusciles zamiast Botty ??

Shoutbox

karaszan 05.08.2025 18:01

Endru, powiem Ci nieważne jaką wykręci, to i tak będzie więcej niż ilość sensownych wiadomości na tym czacie jaką kiedykolwiek z siebie wydaliłeś

karaszan 05.08.2025 17:58

Życie zweryfikuje jak zawsze

karaszan 05.08.2025 17:57

Jasne Klinsi, masz rację, to co piszesz to jest oczywiście druga strona medalu

interban 05.08.2025 17:41

W sumie Henrique też w strefach Lookmana się może obracać.

interban 05.08.2025 17:38

Tak VVujek, wahadło też wzmocnione. Miałem na myśli strefy gdzie Lookman się porusza.

VVujek 05.08.2025 17:31

Henrique który może jeszcze grać jako skrzydłowy

VVujek 05.08.2025 17:30

Wzmocniliśmy jeszcze wahadło

interban 05.08.2025 17:24

Do nas przyszedł Sucic do pomocy, nikt nie odszedł. Do ataku przyszedł Bonny i Pio odszedł Correa i Arna. Więc w pomocy na ten moment +1 , atak ilościowo to samo jakościowo pewnie będzie lepiej. Tak więc jak Lookman przyjdzie to będzie ekstra bonus do składu, nawet jak zagra jeden sezon i pójdzie dalej to może nam coś wygrać czy zarobić na wygranych meczach w LM bo niewątpliwie jest to game changer, brakujący element naszej układanki. Nie sądzę, żebyśmy na nim stracili finansowo na nim jakby chciał odejść za rok. Jeśli będzie miał sezon konia u nas i się pokaże w Lidze Mistrzów więc duże kluby będą w stanie wyłożyć dużą kasę żeby go mieć u siebie.

interban 05.08.2025 17:15

Co to ma za znaczenie jego zachowanie teraz, nie znamy dokładnie kulis tej sytuacji. Musieli być umówieni, że pozwolą mu odejść skoro tak zareagował. Tylko teraz Atalanta pali głupa, że wyrazili zgodę na zagraniczny klub bo albo chcą wydoić nas albo nie chcą nas wzmacniać. Poprostu świadomie bądź nie, nie zrozumiały się strony, nie dopowiedziały sobie, może żeby mieć furtkę do zmiany zdania i teraz każdy stoi przy swoim. W zeszłym sezonie chciał odejść, ale Atalanta nie chciała sprzedawać go to siedział cicho.

Andrzej1985 05.08.2025 17:07

🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Klinsi64 05.08.2025 17:07

jesli nie możemy sobie pozwolić na transfer ~50 mln to rozwiążmy ten klub

Klinsi64 05.08.2025 17:03

jeden w tym zachowaniu zobaczy że mu zależy na Interze

Endru 05.08.2025 17:02

kutaszan jak myślisz jaka kandyjke wykreci lukmen

karaszan 05.08.2025 16:50

Wróżenie z fusów to jest oczywiście, ale ryzyko istnieje, czy Inter może sobie pozwolić na ryzyko?

karaszan 05.08.2025 16:50

Lookman przestaje chodzić na treningi, buntuje sie (bo jak widać to potrafi), my się musimy ugiąć i zostajemy z palcem w dupie

karaszan 05.08.2025 16:49

Klinsi nie o to chodzi, wyobraź sobie sytuacje, ze przechodzi do nas, za rok zgłasza się jakiś klub z Anglii i Lookman za wszelką cene chce tam przejsc. My nie mamy kasy na zmiennika (bo np. Newcastle daje tylko 30, a my potrzebujemy minimum 45 zeby nie stracic), nie mamy zadnej alternatywy, nic

Klinsi64 05.08.2025 16:37

lepiej jakiegoś ciecia który za to nie bedzie chciał odejść

Klinsi64 05.08.2025 16:37

no tak nie bierzmy go bo nas zdradzi

Jacenty 05.08.2025 16:07

prawdy nie poznamy, każda strona będzie twierdziła, że było tak, jak ona powiedziała. Natomiast pewność siebie obozu Lookmana od początku tej sagi sprawia, że nieco bardziej uwierzyłbym im (oraz biorąc pod uwagę poprzednią sagę z Koopmeinersem do Juve). Lookman zachowywał się też przyzwoicie cały czas i dopiero na koniec, w kacie desperacji puściły mu nerwy

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28237

Liczba newsów: 51187

Liczba komentarzy: 602212

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się