Plotki transferowe

MD - Barcelona "zaklepała" Lautaro na lato? (64)

Autor:
Źródło: football-italia.net
około 4 lata temu
4802
64

Mundo Deportivo donosi, że Barcelona jest gotowa aktywować klauzulę w wysokości 111 mln euro za Lautaro Martineza.

Z zawodnikiem kontaktował się także Real Madryt, jednak agenci piłkarza zakomunikowali Realowi, że Lautaro jest po słowie z Barceloną. Agenci Lautaro mieli spotkać się już 3-krotnie z przedstawicielami Barcelony. Blaugrana chce aktywować klauzulę w letnim okienku transferowym. 

Plotek o odejściu Martineza coraz więcej, głównie z mediów hiszpańskich i południowoamerykańskich (oprócz Mundo Deportivo także TyC Sport oraz Marca, która w dzisiejszym wydaniu pisze o zainteresowaniu Realu piłkarzem), choć dzisiaj o odejściu Lautaro napisała także La Gazzetta, która twierdzi, że w przypadku odejścia Martineza do Interu zawita Aubameyang.

 

Nowy kontrakt

Czy Inter przedłuży kontrakt z zawodnikiem, by uciąć wszelkie spekulacje? Póki co Nerazzurri nie śpieszą się w negocjacjach z piłkarzem, który zarabia obecnie 2,2 mln euro za sezon. Inter przedłużając umowę z Argentyńczykiem musiałby co najmniej podwoić tą kwotę, kwestią niezgody pozostaje też klauzula: Inter najchętniej zniósłby ją całkowicie, lub co najmniej podwoił. 

 

 

udostępnij

Zobacz też

Hamburger SV

Inter zainteresowany młodym talentem z Niemiec (3)

13.04
06:38
Alessandro Buongiorno Torino

TS – Buongiorno chce do Ligi Mistrzów, Torino czeka na oferty (1)

11.04
20:42

Komentarze (64)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
15.02.2020 o 10:05 przez ciechan
+1
ciechan
Mogę się mylić , ale Conte powinien zawetować transfer Martineza. Ze względu na taktykę jaką preferuje Antonio, to jest najlepszy możliwy napastnik na świecie . Nie mówię ,że jest topowy, ale w 3-5-2 jest absolutnie wyjątkowy , bo nie ma chyba lepszego napastnika w presingu niż LM10. Co z tego , że zarobimy kupę hajsu , jak praktycznie nie jesteśmy w stanie go równorzędnie zastąpić . Widzimy , co się dzieje , jak Toro nie ma na boisku. Lukaku i Lautaro to duet kompletny, chcemy wrócić na szczyt, to musimy przedsięwziąć wszelkie środki ,aby u nas został
15.02.2020 o 10:45 przez Orzeu
Orzeu
ciechan napisał:
Mogę się mylić , ale Conte powinien zawetować transfer Martineza. Ze względu na taktykę jaką preferuje Antonio, to jest najlepszy możliwy napastnik na świecie . Nie mówię ,że jest topowy, ale w 3-5-2 jest absolutnie wyjątkowy , bo nie ma chyba lepszego napastnika w presingu niż LM10. Co z tego , że zarobimy kupę hajsu , jak praktycznie nie jesteśmy w stanie go równorzędnie zastąpić . Widzimy , co się dzieje , jak Toro nie ma na boisku. Lukaku i Lautaro to duet kompletny, chcemy wrócić na szczyt, to musimy przedsięwziąć wszelkie środki ,aby u nas został


no mylisz się, bo Conte nie ma nic do gadania - jeżeli klub wpłaci klauzulę to Inter musi ją zaakceptować.
15.02.2020 o 09:01 przez Krisu
+1
Krisu
90 melonów zysku. Wiadomo, piłkarze przychodzą, piłkarze odchodzą. Jeszcze rok temu nikt nie spodziewał się, takiego scenariusza. Tak naprawdę to jest decyzja Lautaro. My jako klub wygraliśmy na tym piłkarzu. Oby tylko nie był przykładem Coutinho odchodzącego z Liverpoolu. A z drugiej strony? Jeśli jego marzeniem było grać w Barcelonie... kto z nas nie chce realizować swoich marzeń?
15.02.2020 o 08:49 przez timon
+2
timon
Panowie ale tak na powaznie- jaki Interes ma Lautaro w przedluzeniu teraz kontraktu? Rownie dobrze moze to zrobic w lipcu czy sierpniu. Co moze obecnie zyskac? Wyzsza pensje przez 5 miesiecy? Przeciez czym blizej okienka tym ma lepsza pozycje negocjacyjna czy to z nami czy z Barca. Moim zdaniem Lautaro odejdzie i watpie, zeby bawil sie w jakies sentmenty i niby dla czego mialby to robic? Bo Inter dal mu szanse? No ok, a on w zamian dal bramki+ ponad 90mln zysku.
15.02.2020 o 02:28 przez emika
emika
Zesrała się. Elo.
14.02.2020 o 20:50 przez mateusz-micko
mateusz-micko
Di Marzio informuje, że już teraz Inter dogaduje się z Barcą. Kwota będzie wyższa niż ta z klauzuli, bo mają być włączeni zawodnicy Katalończyków
14.02.2020 o 20:58 przez AveCaesar
AveCaesar
No to mnie zaciekawiłeś tą informacją. Ciekawe o jakiej kwocie mówił oraz ilu i o jakich zawodnikach. Oczywiście oprócz Vidala ;)
14.02.2020 o 20:59 przez AveCaesar
AveCaesar
Kurde szkoda bo polubiłem gościa i byk to dopiero z niego będzie.
14.02.2020 o 21:11 przez AveCaesar
AveCaesar
Coutinho, Rakitic, Vidal, Todibo + 50 mln :)
14.02.2020 o 21:52 przez mateusz-micko
mateusz-micko
News był krótki bez szczegółów. Sam jestem ciekawy co Cobretti kombinuje, ale ma już pewnie dobry plan. Pewnie na dniach coś wypłynie
14.02.2020 o 21:58 przez mateusz-micko
mateusz-micko
Żeby było ciekawiej - Di Marzio usunął twitta z tą informacją !!
14.02.2020 o 21:59 przez Woo-cash
Woo-cash
Messi 😂😂
15.02.2020 o 08:39 przez timon
timon
A z jakiej racji kwota mialaby byc wyzsza? Chyba, że barca nie bedzie chciala wydac kasy i dogadaja sie po wartosci rynkowej. W innym przypadku 111 i nara
15.02.2020 o 08:51 przez mateusz-micko
mateusz-micko
Przekazałem tylko info. Na myśl przychodzą mi biegniecie konkurencji i zmniejszenie kwoty do zapłaty - przypuśćmy do 70 mln + 1-2 zawodników. Di Marzio raczej chodzi o wartość transakcji a nie kwotę.
15.02.2020 o 09:02 przez mateusz-micko
mateusz-micko
Ubiegniecie*
14.02.2020 o 18:51 przez rew
-2
rew
odejdzie do lepszego klubu, co w tym dziwnego? Inter to 2 liga europejska. LM kazdej jesieni to udowadnia. barcelona przyjechala tu 2 skladem i nie pocacac sie wygrała mecz ktory dla Interu byl meczem o 30 milionow. roznica. i na nic zdadza sie bajki coniektorych userow ze "za rok bedzie lepiej". moze bedzie a moze nie bedzie. poki co to podbojow europy z youngami i lukakami slabo widze. wiec nie ma sie co dziwic lauraro ze pojdzie grac do klubu ze scislego top swiata.
15.02.2020 o 01:18 przez kwapi45
+2
kwapi45
Narzekasz na Lukaku? To nie wiem kto Cię zadowoli...
14.02.2020 o 18:19 przez mroowa111
mroowa111
podpisywać bo jest crackiem a może byc jeszcze większym, jest młody ,więc powinien się rozwinąć i może okazać się w parze z lukaku kluczowy do detronizacji juve, dać ile chce , będzie gwarancją wielu goli.
14.02.2020 o 18:17 przez Kebo
+1
Kebo
@Stachoo nie. Dodatowo w grze o niego chyba wygrywa LFC. Bayern ma dwa cele na lato - Sane i Havertz
14.02.2020 o 17:22 przez Gajdzik
+1
Gajdzik
Lautaro zrobił niesamowity skok jakościowy, więc będzie coraz więcej plotek na temat jego ewentualnego odejścia, ale wierzę, że chociaż jeszcze kilka sezonów u nas pogra i powalczy w naszej koszulce o trofea, a właśnie takimi zawodnikami mamy na to realne szanse
14.02.2020 o 17:04 przez AveCaesar
-1
AveCaesar
Podobno Barcelona cały czas chce sprowadzić Neymara na co podobno strasznie naciska sam Messi. Czy wówczas starczy im jeszcze kasy na Martineza ? Wątpię bo te dwa transfery to ogromna kupa kwitu ale patrząc na ich skład to właśnie kogoś takiego im brakuje do rotacji z Suarezem. Czy będą chcieli wydać ponad 100 mln na rezerwowego ? Pewnie tak bo nie długo mógłby zastąpić Suareza. Miejmy nadzieję, że wszystko się dobrze dla nas skończy i Marotta nie ugnie się pod presją, a Martinez z uśmiechem na ustach zgodzi się na pensję na poziomie 5 - 6 mln będąc w dalszym ciągu gotowy mordować za te barwy. Jeżeli nie no to może w zastępstwie Belotti + Isak do tego Lukaku z Mertensem oraz Esposoto.
14.02.2020 o 16:13 przez Szozdi123
Szozdi123
Tylko podwoić? Mertensowi na wejściu piątkę chcą dać... Mam nadzieję że Papa Marotta nie będzie się wachał dosypać grosza do kontraktu dla Martineza. Pewnie Lautaro chce ok 10mln w zamian za zejście z klauzuli a Marotta zbije do ok 7-8mln. Będzie git :D
14.02.2020 o 17:01 przez mikruzzo
mikruzzo
Zeby zarządzać 10mln to trzeba być pewnego rodzaju marką w europie
14.02.2020 o 16:11 przez Woo-cash
Woo-cash
Tymi gazetami szkoda dupę podetrzeć takie szorstkie.
14.02.2020 o 15:45 przez Cienty
Cienty
Oby Milito znalazł nam następnego Lautaro...
14.02.2020 o 15:27 przez mikruzzo
+1
mikruzzo
Bzdury takie same jak z Broziviciem, tyle w temacie
14.02.2020 o 15:06 przez maestro177
maestro177
Pomijając, że to plotka to nie sprzedajemy graczy z 1 składu I tyle w temacie. Chińczycy widzą co robią, kwestia naprawdę krótkiego czasu, aż rozwijając się w takim tempie będziemy czołówką Europy.
14.02.2020 o 18:16 przez DonDawido
+1
DonDawido
Ma klauzulę, więc nie mamy nic do gadania.
14.02.2020 o 18:21 przez maestro177
+1
maestro177
Mamy parę miesięcy na gadanie.
15.02.2020 o 01:35 przez ZnawcaCalcio
ZnawcaCalcio
Ponoć przejawialiśmy jakieś zaInteresowanie Umtiti, więc kto wie czy to nie on będzie włączony do ewentualnego transferu
14.02.2020 o 14:49 przez Czarson
Czarson
Jeśli Lautaro nie pójdzie nam na rękę i nie podpisze to Barcelona w końcu wzmocni się za relatywnie małe pieniądze. Liczę jednak na to, że popisze i uda się im wyciągnąć z portfela kilkadziesiąt mln euro więcej.
14.02.2020 o 14:06 przez DonDawido
+4
DonDawido
Na co oni czekają? Podpisywać go od ręki. Zostawić puste pole w rubryce wynagrodzenia i niech wpisze sobie co chce.
14.02.2020 o 13:41 przez Pader88
+2
Pader88
Jakieś szmatławce coś wysrały i gównoburza 🤦🏻‍♂️ Zraszacze muszą najpierw posprzedawać swój „szrot” (Coutinho, Dembele) by móc kupić napastnika za ponad 100 baniek bo w kasie klubowej ponoć coś się nie zgadza mocno.
14.02.2020 o 13:27 przez inter30
+8
inter30
A za przykład niech mu służy Cou, któremu się wydawało że odchodząc od wówczas drugorzędnego Liverpoolu (który był w podobnej sytuacji co my teraz z nowym ciekawych projektem) do "wielkiej Barcy" (obecnie wielkiej dla gimbusów i takich naiwniaków jak on) złapał Pana Boga za nogi, a tymczasem się skompromitował i tuła się po Bayernach jak goracy kartofel z którym nie ma co zrobić
14.02.2020 o 13:22 przez inter30
+2
inter30
1. Barcelona ma problemy z FPP (no chyba że nagle się okaże że ich nie ma bo bogatemu wszystko wolno) co przy ewidentnych brakach kadrowych uniemożliwi wykonanie takich transferów bo niby czym to zrównoważą jak jeszcze będą potrzebować lewoskrzydłowego, pomocnika i pewnie jakiegoś obrońcy
2. Jak dla mnie to Barcelona w ostatnich latach regularnie udowadnia że transfer do nich jest dla zawodników ruchem bardzo wysokiego ryzyka - klasowi piłkarze tam przepadają i rozmieniają się na drobne, tam jest syf i niezdrowa atmosfera i mało kto się ostatnio "sprawdza" , jak dla mnie Lautaro jest bardzo podobny stylem do Griezmana - oboje są stworzeni do systemu z 2 napastnikami, Griezman klasowy zawodnik, dużo bardziej ukształtowany i doświadczony od Lautaro, ograny w lidze hiszpańskiej ewidentnie się tam męczy, nie ma dla niego optymalnej pozycji, myślę że już żałuje tego transferu - to dlaczego niby nieopierzony Lautaro miałby się tam odnaleźć? Bo Messi go niby lubi? Nie rozśmieszajcie mnie. Messi to już równia pochyła, to nie te czasy gdzie sam wygrywał mecz i to już nie wróci
3. Prawda jest taka że Barcelona obecnie nie gwarantuje żadnych sukcesów, ligę prawdopodobnie przepierdzieli, na wygraną LM to im daje z 5% szans, z pucharu odpali. Czemu niby w przyszłym sezonie ma być inaczej? Real jest obecnie dużo mądrzej prowadzony, ma szeroki skład i wątpię żeby Barca ich przegoniła przy swojej amatorskiej taktyce zarządzania, o LM nie wspomnę. Jak Lautaro się skusi to znaczy że jest debilem i nie będzie mi go szkoda, może spróbować wymianę za Griezmana? Idealny do systemu Conte
14.02.2020 o 16:19 przez ragnar
+2
ragnar
Eto'o + 48 mln za Zlatana
to może Griezmann + 48 mln za Lautaro

i za rok zwycięstwo w LM

:)
14.02.2020 o 12:49 przez armin22
+4
armin22
To tyle się ten Zanetti o niego starał, tyle czasu go namawiał by podpisał kontrakt z Interem, by teraz go oddać? My nie jesteśmy jakimś Ajaxem czy Porto by wypromować zawodnika i sprzedać do... ,,bogatszego klubu''. Najpierw Lautaro, a za chwilę się okaże że jakaś super oferta z ManCity za Skriniara i też go pogonimy. Tak się nie odbuduje wielki Inter, zawodnicy takiego kalibru mają do nas przychodzić a nie odchodzić.
14.02.2020 o 12:52 przez armin22
+4
armin22
Chciałem jeszcze dodać że gość jest jeszcze młody może u nas pograć ze 3- 4 lata i tak wszystko jeszcze przed nim, Lautaro podpisuj kontrakt z nami, musisz :)
15.02.2020 o 10:47 przez Orzeu
Orzeu
armin22 napisał:
To tyle się ten Zanetti o niego starał, tyle czasu go namawiał by podpisał kontrakt z Interem, by teraz go oddać? My nie jesteśmy jakimś Ajaxem czy Porto by wypromować zawodnika i sprzedać do... ,,bogatszego klubu''. Najpierw Lautaro, a za chwilę się okaże że jakaś super oferta z ManCity za Skriniara i też go pogonimy. Tak się nie odbuduje wielki Inter, zawodnicy takiego kalibru mają do nas przychodzić a nie odchodzić.


po pierwsze ma klauzulę, więc to od Interu nie zależy, po drugie "po to tyle się Zanetti starał", by teraz klub mógł zarobić na czysto ponad 80 mln euro
14.02.2020 o 12:49 przez Alfa
+3
Alfa
jak tak chce to niech idzie, ale w ramach podziekowania Interowi za takie wypromowanie itd, powinien podpisac i zgodzic sie na 200mln klauzuli
14.02.2020 o 13:37 przez SETE
+1
SETE
Alfa pełna zgoda . To byłoby bardzo fair ze strony Lautaro i jego środowiska. W Interze mu zaufano, w Interze dostał szanse i pokazał się na cala Europę , także powinni to rozegrać dżentelmeńsko żeby poszedł za 140/150 mln tylko czy Barca jest aż tak zdeterminowana ? Umowmy się 111 mln to już jest bardzo wysoka kwota , powyżej rynkowej wartości Lautaro
14.02.2020 o 12:39 przez jaszczomb
+1
jaszczomb
No co zrobisz jak nic nie zrobisz, oglądałem wywiad jeszcze z czasów gdy grał w Argentynie i już wtedy mówił, że to jego wymarzony klub więc jeśli chce to nie robić mu problemów bo jak wiadomo z niewolnika itd. Jedyne co jest smutne, to niska jak na dzisiejsze czasy kwota którą za niego uzyskamy ale również brak odpowiednich profilem i wiekiem zawodników do jego zastąpienia. Auba zdecydowanie za stary biorąc pod uwagę, że Arsenal by pewnie zaśpiewał z 70-80 mln czyli niemal tyle ile otrzymamy za LM. Jedynym który mi przychodzi do głowy to Dybala na którego jednak szanse są marginalne. Marotta będzie miał ciężki orzech do zgryzienia latem.
14.02.2020 o 12:38 przez wegorz
+1
wegorz
Niestety, ale z niewolnika nie ma pracownika... Jeśli taka jest jego wola, to trudno, ale żadnych ustępstw i wymian - 111mln i ani eurocenta mniej...
14.02.2020 o 12:35 przez Kunbaskier
Kunbaskier
Lautaro już wiele razy mówił, że chcę grać u boku Messiego. Tak więc bardzo prawdopodobne jest jego transfer do Barcelony. 111 mln to spora kasa, którą można zainwestować w dobry sposób. Np. na Kumbullę 25-30mln, Tonalli 50-60mln. Zostanie około 21 do 36mln. Resztę przeznaczyć na napastnika. Może też na wykupienie Sancheza o ile zgodzi się na obniżkę płacy.

Ale i tak najważniejsze jest by zespół nie został rozsprzedany. Sprzedać maksymalnie jednego kluczowego zawodnika - Lautaro o ile chcę odejść.
14.02.2020 o 12:32 przez Hush
Hush
Lautaro, to na serio wartościowy piłkarz i dlatego mają chrapkę na niego... Nie ma co się dziwić :)

Chłopak nabrał sporo doświadczenia, jednakże pozostawianie na siłę zawodnika zazwyczaj źle wychodzi dla wszystkich stron... Mam nadzieję, że zostanie jeszcze trochę u Nas :)
14.02.2020 o 12:03 przez Bartek_32
-1
Bartek_32
Negocjowalbym dwa miesiące o na końcu zrezygnował i zostawił go u nas.
14.02.2020 o 11:46 przez SETE
+4
SETE
Jeżeli Lautaro chce odejść do Barcelony to Inter powinien mu to umożliwić , nie ma sensu na sile trzymać gracza bo skończy się jak z Icardim.
111 mln to bardzo wysoka kwota a ja osobiście jako następcę LM widziałbym Timo Wernera.
14.02.2020 o 12:06 przez Krisu
+1
Krisu
Dokładnie. Zapewne tak będzie. Marotta mówił, że Interze będą grali Ci, którzy chcą tutaj grać.
14.02.2020 o 12:20 przez Stachoo
Stachoo
A Werner nie jest zaklepany przez Bayern?
14.02.2020 o 13:41 przez SETE
SETE
Stachoo , hmm No to jest właśnie ciekawe. Myśle ze w FCB nie są do końca przekonani bo ... Werner to klasyczny podwieszony napastnik ( jak Lautaro ) a oni grają 9-ka plus skrzydła... dla Wernera musieliby zmienić system gry , czy to zrobią gdy celem nr 1 dla nich jest Sane ?
14.02.2020 o 11:40 przez ZnawcaCalcio
ZnawcaCalcio
Ponoć Barcelona to jego marzenie, ale czy w perspektywie czasu będzie to dla niego opłacalne? Dla mnie Real jest zdecydowanie lepiej zarządzany już nie mówiąc o innych klubach w Europie. Mam przeczucie, że jak skończy Messi, to dużo tam nie ugra... A my? My mamy dobre perspektywy i sama Serie A jest przyszlosciowa
14.02.2020 o 11:32 przez El Imprezatore
El Imprezatore
Przedłużać umowę i to już, a Martinez niech się z 10 razy zastanowi czy aby napewno to jest dobry kierunek. Messi jeszcze z 3-4 sezony pogra a przykłady Gierizmana, Dembele (ten akurat ma problem z banią) i Cou powinny mu dać do myślenia.

Shoutbox

AveCaesar 16.04.2024 12:54

Łeee dopiero teraz obczaiłem, że Miki zrobił 10 asyst w tym sezonie. Do tego dorzucił 2 brameczki. Hakan 13/3, Barella 2/7, Frat 7/5, a dalej w pomocy jest przepaść.

fcimaniek 16.04.2024 11:34

dają nam minimum, żebyśmy mogli mówić, że nasz głos się liczy, że my decydujemy :)

fcimaniek 16.04.2024 11:33

nie ma i nie będzie, to tylko my - psy, dające im mandaty musimy być posłuszni :)

Andrzej1985 16.04.2024 11:33

A nie ma żadnej ustawy że Politycy mogą pracować za darmo,brak immunitetu i wszystkich przywilejów szkoda że takiej ustawy nikt nie chce wprowadzić 😅.

fcimaniek 16.04.2024 11:19

mówi się, że to rząd, który chce depopulować. jednak takie decyzje zachęcają do posiadania dzieci, bo będzie im po prostu lżej :)

fcimaniek 16.04.2024 11:11

świetna decyzja :)

fcimaniek 16.04.2024 11:10

- Pomysł jest absolutnie aktualny, za chwileczkę pojawi się rozporządzenie - mówiła Barbara Nowak o pomyśle odchudzenia podstawy programowej o 20 proc. W programie "Graffiti" minister edukacji przekonywała, że książki może uzupełnić "dobrze zrobiony film, spektakl". - Lektury, które dzisiaj są w programie, nie zachęcają do czytelnictwa - przekonywała minister.

fcimaniek 16.04.2024 11:10

kapitalna decyzja Pani Minister Nowak

fcimaniek 16.04.2024 11:09

witam\

Orzeu 16.04.2024 08:49

Felipe Anderson odrzucił zaloty Juve i wybrał Palmeiras

Piter 16.04.2024 08:35

WITAM WITAM

acmilanowek 16.04.2024 00:08

my tez jestesmy oburzonymi ekspertami gdy sedziowie zagwizdaja cos na korzysc Juve czy Milanu

Claudio 15.04.2024 22:57

najdziwniejszy karny jaki widzialem Budimira z Osasuny teraz

Nerazzurx10 15.04.2024 18:12

A jak "niby dla nas" są przewinienia to wysyp ekspertów że oszuści jesteśmy itp

Nerazzurx10 15.04.2024 18:12

Dlaczego jak była ręką przy golu cagliari to nagle Nikt się nie wypowiada ??

kadrian89 15.04.2024 17:23

W której części Mediolanu są bary z kibicami Interu w takie dni meczowe jak derby ?

kadrian89 15.04.2024 17:23

Panowie,

Adriano_forever 15.04.2024 15:12

Sensi zagrał w 3 spotkaniach więc medal dostanie

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Cagliari był:

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    32

    83

  • 2

    Milan

    Milan

    32

    69

  • 3

    Juventus

    Juventus

    32

    63

  • 4

    Bologna

    Bologna

    32

    59

  • 5

    Roma

    Roma

    31

    55

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    31

    51

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28003

Liczba newsów: 48171

Liczba komentarzy: 571461

Użytkownicy online: 2 (ragnar, Fqrve) oraz 24 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się