Plotki transferowe

Mercato Live - 04.01 (16:35) Zazzaroni: Inter nie ma nawet jednego euro do wydania w tym okienku (24)

Autor:
Źródło: różne
ponad 3 lata temu
4226
24

Najnowsze plotki, wiadomości, wywiady z agentami oraz z piłkarzami związane z rynkiem transferowym Interu. To wszystko znajdziecie w dzisiejszym Mercato Live. Zapraszamy do śledzenia naszych aktualizacji!

 

16:35

CM - Ionut Radu opuści w tym okienku Cremonese i trafi prawdopodobnie do Lorient z Ligue 1.

 

13:45

Repubblica - Inter wciąż zainteresowany Frattesim.

Jak informuje Repubblica, Inter oraz Milan chcą negocjować transfer Davide Frattesiego podczas letniego okna transferowego. Marzeniem zawodnika jest jednak ubranie koszulki z numerem '16' w barwach AS Romy. Otoczenie zawodnika ma już wypracowane porozumienie z Rzymianami, lecz stołeczny klub nie jest w stanie dogadać się z Sassuolo. Neroverdi liczą na oferty z Premier League, lecz według dziennikarzy o zawodnika nie przestały starać się oba kluby z Mediolanu.

 

13:40

Di Marzio - Jeśli Skriniar nie odpowie na ofertę Interu do 20 stycznia, Nerazzurri uznają to za "nie".

 

10:05

Ivan Zazzaroni (CorSport) o mercato: Inter nie ma nawet jednego euro do wydania.

Skarbce są puste: Inter nie ma nawet jednego euro do wydania w tym okienku, podobnie jak Roma i Juve. Napoli może by coś znalazło, jednak biorą przykład z Milanu i są teraz mądrzejsi w tej grze. 

 

08:55

Stanković po gracza Interu.

Dejan Stanković chce wypożyczyć do Sampdorii zawodnika Interu wypożyczonego do Volendam. Mowa tu oczywiście o synu Dejana - Filipie Stankoviciu, który miałby zostać w Sampdorii drugim bramkarzem. 

 

08:55

Di Marzio - Inter poinformował Skriniara, że ten musi odpowiedzieć na propozycję Interu do 20 stycznia.

 

08:55

Sky - Inter zaproponował Stefanowi de Vrijowi 2-letni kontrakt z możliwością dodatkowego przedłużenia o rok. Zawodnik zastanawia się. 

Zobacz też

mercato live anan

Mercato Live - 05.07 (08:36) Romano: Como nie będzie licytować się o Chalobaha // Nerazzurri nie są zainteresowani transferem Stonesa (18)

05.07
08:21
mercato cambiaso

Mercato Live - 30.06 (16:35) Inter rusza po Anana Khalailiego // Real chce Bastoniego! (69)

30.06
08:37

Komentarze (24)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
04.01.2023 o 17:25 przez WTC
+1
WTC
Fajne ultimatum. Uznają to za nie i oferta zniknie? Nie bardzo rozumiem jakie mogą być reperkusje jeśli Skriniar nie przedłuży kontraktu do 20 stycznia.
04.01.2023 o 16:17 przez cuba
cuba
Taki brak kasy że aż bieda przestała piszczeć
04.01.2023 o 17:57 przez Piotrekfci
+2
Piotrekfci
Spokojnie mamy jeszcze z 3-4 młodych którymi możemy "załatać" budżet podniecający się ofertami rzędu 5-10-15 baniek.... We Włoszech chyba tylko Mancini gotów jest dawać młodych zdolnym szansę, reszta przesiąknięta jest tym co zwykle - doświadczenie i wiek ponad wszystko.
04.01.2023 o 12:13 przez inter30
inter30
"Di Marzio - Inter poinformował Skriniara, że ten musi odpowiedzieć na propozycję Interu do 20 stycznia" ta dopiero co czytałem że nawet jak nie przedłuży to zostanie do lata
04.01.2023 o 11:51 przez ragnar
+3
ragnar
taaa, a jak Milan Skriniar nie odpowie, to co, klub kokosa
bez jaj, już te deadline były tyle razy, był koniec listopada, był okres do świąt, teraz do 20 stycznia

najważniejsze,aby podpisał, a kiedy i jak to już nie będzie miało znaczenia...
04.01.2023 o 12:25 przez inter30
+4
inter30
Dokładnie, bo niby jak się nie zadeklaruje to co? Ściągną jakiegoś darmowego 36 letniego trupa w jego miejsce w pierwszym składzie? Sytuacja jest taka że powinni go błagać na kolanach bo innych argumentów nie widzę
04.01.2023 o 11:35 przez El_Imprezatore
+4
El_Imprezatore
Ja powtarzam to od 2 sezonów i powiem to jeszcze raz: z chińczykami nie mamy już żadnej przyszłości a bajki o samofinansowaniu to w ogóle śmiech na sali.
#sunningout
04.01.2023 o 11:19 przez SETE
+6
SETE
Cny zeby realnie myslec o samofinansujacym sie klubie trzeba miec solidne podstawy finansowe. U nas tego nie ma. Owszem idea Zhangow w Interze taka wlasnie byla no ale jak powiedzial Conte 1,5 roku temu projekt byl ale projket sie skonczyl. Teraz jest grany projekt przetrwania
04.01.2023 o 11:28 przez Cny
+2
Cny
Ja wiem. Tylko to wszystko dzieje się bez planu, szarpanina taka, każdy ciągnie w swoją stronę... I wiem że np własny stadion to podstawa więc ten 1mld to głupota bo właściciel musi sypnąć odrazu 500m na nowy stadion żeby to było rentowne.
04.01.2023 o 11:43 przez kontousuniete
+2
kontousuniete
@SETE zgoda.
Do tego dorzucił bym dwa aspekty:

1. Moratti pompował pieniądze ale klub nie był zdrowy. Opierał się na pieniądzach z zewnątrz które musiały się skończyć.

2. Zhang przejął klub po Thorirze w opłakanym stanie (jak pamiętamy).

Podstawy się buduje długimi latami, czasem kilka dekad.
Bayern czy Real są wielcy, bo od 15 / 20 lat są wzorowo prowadzeni.

Do 2020 Suning był wzorowym właścicielem, przyszedł COVID, Chińskie regulacje i niestety na teraz źle to wygląda.

Nikt bardo poważny nie chce kupować włoskich klubów bez stadionów, coraz słabsza gospodarką i obrzydliwą biurokracją nie sprzyjającą biznesom.

Suning za to bardzo klub rozwinął i nie chcą tracić na inwestycji.

Tym samym Inter jest w dużym rozkroku.

Myślę jednak, że trwa to już dość długo i w ciągu roku muszą zajść jakieś strategiczne decyzje / zmiany.
04.01.2023 o 13:47 przez SETE
+3
SETE
Maciek. Ja nie byłbym zaskoczony gdybyśmy ze Stivenem zostali jednak dłużej. W mojej opinii spokojnie dogada się z OAk co do przedłużenia spłaty pożyczki badz spłaci OAk inna nowa pożyczka. Inter mimo wszystko dalej ma dosc duże przychody, działając wg schematu jakaś duża sprzedaż plus tani zamiennik w tej słabej serieA można liczyć na to żeby bić się o top4. LM i dochody z niej to jest kroplówka dla Zhanga. Może się generalnie wydarzyć wszystko
04.01.2023 o 14:58 przez pablo77
pablo77
"Podstawy się buduje długimi latami, czasem kilka dekad.
Bayern czy Real są wielcy, bo od 15 / 20 lat są wzorowo prowadzeni."

Bzdura, Bayern jest wielki bo zmonopolizował bundesligę, co roku wykupując najlepszych piłkarzy ligi. Nie miał problemów nawet wyciągać zawodników z BvB(Lewandowski, Hummels, Goetze) Zawsze osłabiają konkurencje i się wzmacniają, taka polityka. A co do Realu to od lat wydają masę kasy, ściągali największe gwiazdy i budowali marketing. Real jest galacticos od kiedy ściągnęli Zidane'a, Figo, Beckhama, Ronaldo itd. a później przyszła druga fala z Ronaldo, Kaką, Benzemą, Bale'm itd. Równie dobrze można napisać, że City i PSG jest wielkie bo od 5-10 lat jest wzorowo prowadzone.
04.01.2023 o 16:12 przez kontousuniete
kontousuniete
@pablo77 dokładnie, Bayern był w stanie zmonopolizować bundeslige bo m. In. W odróżnieniu od Borussi (na skraju upadku) - był wzorowo prowadzony od lat i postępował wg konkretnego planu od wielu lat. Miał nadwyżki, nie brał kredytów, budował stadion gdy np Borrusia przepłacał zawodników. Potencjał marketingowy też jest tu nie bez znaczenia ale świetnie go wykorzystali. Np. Berlin ma wielkie zapotrzebowanie na piłkę i wieków zaplecze sponsorskie ale wiemy, że nie ma tam od dawien dawna poważnego klubu. Czyli chyba się zgadzasz :)

Odnośnie Realu to nie tamta era kupowania galacticos sprawiła, że są wielcyteraz. To był tylko etap, z którego mądrze zrezygnowali. Po tamtym okresie Prezesi głównie Perez, zrozumiał, że trzeba prowadzić klub w ostrożniejszy sposób i przed wszystkim przynosić zyski, a taka ilość bardzo drogich transferów to uniemożliwia. Także zaczęli kupować wielkie nazwiska tylko wtedy, gdy miel kasę i nie musieli jej pożyczać.
Od paru lat inwestują kwoty w młodych zawodników, przy tym zarabiając duże pieniądze na transferach wychodzących. Zorganizowali również widełki płacowe odrzucając np. Ramosa. Nie przedłużają na więcej niż rok kontrakty wiekowych zawodników. Itd. Konkretną strategia mająca mało wspólnego z era galacticos.

Porównania z City i PSG bardzo nietrafione.
Te kluby bez pieniędzy szejków i trochę biedniejszymi właścicielami musiałaby sprzedawać zawodników na gwałt, grubo renegocjować kontrakry żeby w ogóle funkcjonować. Pieniądze od sponsorów to głównie pieniądze zależne od właścicieli. Odchodzą = wszystko się wali.

Bayern czy Real ma nadwyżki bez dodatkowych pieniędzy z zewnątrz sztucznie pompowanych (szejków). I oba kluby są samo wystarczalne niezależnie kto miałby nimi rządzić.

Pozdrawiam.
07.01.2023 o 20:21 przez pablo77
pablo77
Berlin nie ma kasy i nie ma poważnego klubu tu się zgadzamy. Bayern od lat wykupuję najlepszych i powiększa przepaść między pozostałymi klubami, nie robiłbym bym tu żadnej filozofii o super zarządzaniu. To tak jak powiedzieć, że dzieci Kulczyka są super biznesmenami i mają swoje milionowe projekty dzięki mądrym prowadzeniu firmy a hajs ojca nie ma żadnego znaczenia i nazwisko. Co do Galacticos to oczywiście, że wszystko się zaczęło od Zidane'a i reszty i gdyby nie to, to dzisiaj Real by nie był taką marką, podobnie jak Barcelona. Chcesz mi powiedzieć, że Barcelona też jest super dobrze zarządzanym klubem i ma tylko miliard długu oraz zaciąga kolejne dźwignie finansowe. To, że mogą wydać w okienko około 200mln to zasługa tej świetnej polityki klubu ? Czy era Ronaldinho, Eto'o, Messiego rozpromowała klub i do dzisiaj się na tym bujają ?
04.01.2023 o 10:54 przez Cny
+2
Cny
Mnie irytuje że chcemy samofinansowania a w ogóle tak nie działamy. Brak promocji młodych zawodników, zaniedbania przy przedłużaniu umów z kluczowymi graczami, brak scoutingu, który rzeczywiście wyciąga perełki, bo nikogo takiego nie ściągnęliśmy od bardzo dawna. Nawet brak podpisywania piłkarzy na rok czy dwa których można spieniężyć po tym czasie. Słabo to wygląda, bo wizje Marotty, zarządu i trenerów mocno się rozjeżdżają. To jest bez sensu.
04.01.2023 o 11:46 przez Orzeu
+2
Orzeu
Cny napisał:
zaniedbania przy przedłużaniu umów z kluczowymi graczami



Lautaro :check:
Brozovic :check:
Barella :check:
Bastoni :check:
Perisić :stop:


gdzie te zaniedbania?
04.01.2023 o 11:48 przez kontousuniete
kontousuniete
@Cny rzeczywiście scouting, inwestycje w młodych czy rozwój pilarzy jest zaniedbany.

Tylko jak coś zbudować jak my od 2 lat gonimy własny ogon?
Zarząd i Marotta są zajęci codzienną pracą żeby przetrwać...
I chyba tutaj są tego powodu.

Odnośnie przedłużanych umów to się nie zgadzam.
Skriniar nie został przedłużony bo miałbyć sprzedany i wymieniony na Bremera.

Po za tym od 5 lat nie straciliśmy żadnego istotnego piłkarza za darmo.

Np. Milan stracił Donnarume, hakana czy kessiego.

Pozdro :)
04.01.2023 o 11:52 przez kontousuniete
kontousuniete
@Orzeu to samo pisałem właśnie.

Wystarczy sprawdzić ilu i jakich piłkarzy stracił za free np. Milan, a ilu my.

Przedłużenie Perisicia w takim wieku za więcej niż 5 mln euro rocznie z kontraktem na dwa lata byłoby szaleństwem. Na to stać tylko Anglików.

Ze Skriniarem każdy wie, że miałbyć wymieniony na Bremera.

Po za tym jak wymieniłeś - kadra była budowana prawie wzororowo. Oprócz kilku wpadek który ma każdy no i może wprowadzenia ze 2 młodych zawodników, było świetnie.

A potem przyszedł COVID i chińskie regulacje :)
04.01.2023 o 11:57 przez Cny
+1
Cny
Mówię o obecnej sytuacji, bo zostajemy po sezonie z dużą wyrwą w obronie, a liczenie na łaskę Milana nie świadczy o profesjonaliźmie. Z Brozoviciem akurat sytuacja była podobna. Jeśli uda im się przedłużyć nawet z Milanem i Stefanem to nie świadczy to o sprycie zarządu, bo widać było, że spora część rundy obaj mają problemy z koncentracją na boisku. Barella i Bastoni przedłużali kontrakty w innym momencie. Akurat nieprzedłużenie umowy z Perisiciem było rozsądne, było zbyt wiele wątpliwości, a i samemu Persiciowi przydała się zmiana pracodawcy.
04.01.2023 o 12:05 przez kontousuniete
kontousuniete
@Cny
True.

1. Perisic - idealny moment na rozstanie i nawet następca był gotowy.

2. Skriniar - podtrzymuje, plan był inny, nie wypalił stąd teraz chaos. Naszcescie duża część planów marotty wypala stąd wciąż mamy kadrę żeby grać o mistrza.

3. De Vrij - nikt poważny go nie chce, jest wart max 3 mln euro za sezon.
Zjazd od półtorej roku, pół rundy na ławce a mimo to koszmarne mecze z Milanem, Atalantą, podanie do lewego z Barcą i to nie koniec.
Wyląduje w średniaku PL bo szybkościowo przestał dojeżdżać do piłki na dużym poziomie, a ich stać dać taką kasę gościowi za free - dla nich mąkę ryzyko. Ratuje go bardzo dobre wyprowadzenie piłki i aktualnie tylko tego może nam tylko po nim brakować.

4. Brozo - rzeczywiście ryzykowaliśmy ale wyszło na nasze. Czasem musisz takie decyzje podjąć i trudno winić mi Inter, że negocjowali do końca.
Budżet nie jest z gumy a i tak dali mu potężną kasę jak na defensywnego pomocnika.
04.01.2023 o 12:33 przez inter30
+1
inter30
Brak promocji młodych to znak firmowy włochów, a co do perełek to niestety prawda jest taka że można z nich wyciągnąć kupę kasy, ale najpierw trzeba sporo zainwestować, przecież taki Lautaro, Skriniar, Bastoni przychodzili za 20+ baniek każdy, i co najmniej tyle samo trzeba by dać za każdego naprawdę rokującego zawodnika w tym momencie, a podejrzewam że gołodupce mając do wzięcia nowego Messiego nie wysupłali by 10 baniek na niego
04.01.2023 o 10:42 przez Piotrekfci
+1
Piotrekfci
Jesteśmy niejako zakładnikami skośnookich - z jednej strony nie mają jak i z czego wpompować w nas kasę a z drugiej chcą miliarda które raczej nigdy nikt im nie zapłaci. Z planami Zhang co do samofinansowania źle trafił. Takie rzeczy to w Portugalii gdzie praktycznie za każdego który się trochę pokaże kluby szarpią wielką kasę mając już w szkolce kolejnych na jego miejsce gotowych wykorzystać swoją szansę a kluby "Wierzą" w swoich młokosów, czyli coś z goła innego aniżeli u nas.....
04.01.2023 o 10:26 przez Michal2991
Michal2991
Czemu żółtki nie sprzedadzą Interu, to jest kur*a chore że taka marka jak Inter, ma 0 € do wydania.
04.01.2023 o 09:11 przez cuba
cuba
Wszystko w głowie Skriniara,teraz to on może stawiać ultimatum

Shoutbox

Piotrek85 05.07.2026 14:59

Anan,Diouf-Dimarco,Luis Henrique. Na papierze wahadła nie powalają ,ale zobaczymy w praktyce .

guldo 05.07.2026 14:56

Dziwi mnie tylko jedno, za palestrę dawali ponad 50 mln euro, więc dlaczego nie powalczą o Wesley z Romy idealny w miejsce Denzela

Jacenty 05.07.2026 14:54

Onana w Trabzonsporze zostal 1 z 10 najlepiej zarabiających bramkarzy na świecie

Jacenty 05.07.2026 14:50

No to zobaczymy co pan Anan potrafi. A może i Diouf częściej pogra, bo o ile rozumiem, LH ma być przesunięty na lewą stronę.

Claudio 05.07.2026 14:48

„Israel Hayom”, jedna z czołowych gazet w Izraelu, wydała znaczące oświadczenie, twierdząc, że transakcja jest już sfinalizowana: Anan Khalaili, według gazety, zostanie piłkarzem Interu. Umowa z Union Saint-Gilloise została dopracowana w najdrobniejszych szczegółach, a włoski klub zapłaci za zawodnika około 25 milionów euro plus klauzule dotyczące przyszłych premii. Oczekuje się, że Khalaili podpisze kontrakt z pensją około 1,8 miliona euro za sezon i w najbliższych dniach poleci do Włoch, aby przejść badania medyczne i oficjalnie podpisać kontrakt, który zwiąże go z klubem Nerazzurri. Maccabi Haifa również świętuje. Jeśli transakcja w końcu dojdzie do skutku, będzie to najdroższy transfer izraelskiego piłkarza w historii, przewyższający 17 milionów euro transferu Moensa Daboura z Red Bull Salzburg do Sevilli w 2019 roku. Inter postrzega zawodnika Union Saint-Gilloise jako znaczącą inwestycję w przyszłość swojego zespołu. Maccabi Haifa również na tym korzysta, cierpliwie czekając na sfinalizowanie i sformalizowanie umowy, zachowując 15% udziałów w odsprzedaży zawodnika. Dzięki umowie o wartości 25 milionów euro, Zieloni otrzymają 3,75 miliona euro, oprócz 7,5 miliona euro, które już otrzymali ze sprzedaży zawodnika belgijskiemu klubowi.

Piekarz 05.07.2026 13:54

Nie ma nic lepszego w piłce niż brutalne faule, mordobicia, chamstwo i nienawiść

Piekarz 05.07.2026 13:53

A jak dla mnie to Paragwaj mógłby w tym stylu cały mundial wygrać. To by było coś

Cny 05.07.2026 13:28

galarze to powinni dożywotnio zdyskwalifikować za ten cyrk

Claudio 05.07.2026 12:51

Zrobił się taki syf po tym nocnym meczu, że Fifa w panice, kierownictwo sędziów z Colliną na czele w chaosie. Pojawiają sie zarzuty w stronę tego sędziego z Uzbekistanu....a za 2 dni wszystko i tak ucichnie :D

Claudio 05.07.2026 12:45

tym bramkarzem to już wczesniej bylo zainteresowane Lazio i Torino. Teraz to już ich stac na niego nie bedzie

HB 05.07.2026 12:17

podobno Werder Brema po niego już ruszył, więc po ptakach

HB 05.07.2026 12:16

przydałby się ten paragwajski bramkarz w Interze, ale nie ma kasy

timon 05.07.2026 12:04

Susic

timon 05.07.2026 12:04

Luis Henrique, Dusic i Bonny byli juz klepnieci

Claudio 05.07.2026 11:30

Dokładnie rok temu oficjalnie dołączył Bonny, a miesiąc wcześniej już był klepnięty Sucić.

Piotrek85 05.07.2026 11:26

Kapitan Inter u23 Alexiou przechodzi do AEK Ateny. Wypożyczenie z opcją wykupu. Inter będzie miał opcje odkupu

Cyrax 05.07.2026 11:24

Ausilio w ostatnim wywiadzie powiedział między wierszami, że oaktree nie pomaga, więc raczej prawda

Claudio 05.07.2026 11:21

Libero pisze, że mercato Interu jest blokowane przez Oaktree. Czy to kolejny wysryw czy prawda ciężko ocenić widząc nasze "mercato"

Tifosinho 05.07.2026 10:57

Kolejny, z którym jesteśmy dogadani 😅

Claudio 05.07.2026 10:52

BREAKING: Trevoh Chalobah has a pre-agreement with Inter Milan on a 5-year contract. ⚫️🔵🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 The defender prefers INTER over COMO. [Nicolò Schira]

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    38

    87

  • 2

    Napoli

    38

    76

  • 3

    Roma

    38

    73

  • 4

    Como 1907

    38

    71

  • 5

    Milan

    38

    70

  • 6

    Juventus

    38

    69

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29523

Liczba newsów: 53389

Liczba komentarzy: 626202

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

21x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

10x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się