Plotki transferowe

Mercato Live - 28.07 [17:40] Florenzi w zamian za Perisicia? // Chelsea proponuje Wernera za Lukaku (49)

Autor:
Źródło: różne
prawie 4 lata temu
9328
49

Spekulacje, informacje oraz wywiady dotyczące rynku transferowego Interu. Zapraszamy do śledzenia naszego codziennego cyklu Mercato Live!

 

17:40

Pedulla: Chelsea po Lukaku! 130 mln euro na stole, Werner włączony do operacji? 

Chelsea desperacko poszukuje klasowego napastnika i zadecydowało, że jest w stanie poświęcić nawet 130 mln euro na zakup strzelca. Aktualnie, po fiasku rozmów z Borussią, Lukaku wysunął się na prowadzenie jeśli chodzi o potencjalne cele do napadu. Chelsea przez pośredników zaoferowało 130 mln euro, bądź też niższą kwotę pieniędzy + Timo Werner. Nerazzurri postawili w tej kwestii bardzo wysoki mur, a Romelu również zachowuje się bardzo profesjonalnie w tej sprawie. Wygląda więc na to, że atak Chelsea sprzed kilku godzin został odparty.

 

16:25

W ostatnim czasie dużo mówi się o przejściu Julesa Kounde do Chelsea. Londyński klub w negocjacje z Sevillą chce włączyć "kartę" Emersona Palmierego i tym samym Włoch trafi do hiszpańskiego klubu. Wygląda na to, że lewy obrońca nie zostanie zawodnikiem Interu.

 

16:17

Republica – Jose Mourinho chce żeby w zamian za Alessandro Florenziego do Romy na zasadzie wymiany dołączył Ivan Perisic.

 

14:40

Caravello, ekspert do spraw mercato wypowiedział się na temat trwajacego okienka:

To trudne, specyficzne mercato. Być może trudniejsze, niż się spodziewano. Także dużo wolniejsze. Każdy klub mocno uważa na budżet i próbuje sprzedawać przez robieniem zakupów. Każdy będzie dokonywał ruchów na rynku, jednak najpierw trzeba posprzedawać. Uważam, że każdy klub musi dokonać ważnych korekt. Spójrzmy na taki Inter, który musiał sprzedać Hakimiego jeszcze przed rozpoczęciem okienka...

 

13:35

La Repubblica - Cagliari, Tak dla Pinamontiego, ale pod pewnymi warunkami.

Najpierw sprzedać trzeba G. Simeone, następnie, gdy już zwolni się miejsce, Pinamonti musiałby obniżyć swoje zarobki. 

 

12:25

Barzaghi (Radio Kiss Kiss z Neapolu): Vecino poprosił o możliwość odejścia z Interu.

Matias Vecino to zawodnik, którego Luciano Spalletti zawsze lubił. Trener może poprosić o swojego byłego podopiecznego, odkąd ten nie ma wiele miejsca w Interze. Pamiętam, że w Interze Spalletti zawsze dużo na niego stawiał, często rozmawialiśmy o roli Vecino w składzie Interu. Vecino poprosił działaczy Interu o umożliwienie mu rozpoczęcia nowego wyzwania. Zobaczymy co klub zadecyduje w jego sprawie przed nowym sezonem. Sprzedaż do Neapolu byłaby rozwiązaniem, nawet pomimo tego, że Inzaghi z nim rozmawiał i próbował zapewnić go, że będzie miał swoją rolę do spełnienia w nowym Interze. Wiem, że Vecino chciałby odejść, jednak jeśli tak się stanie to tylko na warunkach Interu. 

 

11:15

Dzisiaj spotkanie w sprawie przyszłości Oristiano.

Zawodnik, podobnie jak Stanković, może zostać wypożyczony do Volendam. 

 

8:25

Sky Sport - W poprzednich tygodniach agent reprezentujący Keitę Balde zaproponował jego usługi Interowi. Klub rozpatruje jego kandydaturę do miejsca w ataku, jednak jak dotąd nie podjął żadnych zdecydowanych kroków.

 

Repubblica - Jeśli Cagliari uda się sprzedać Simeone, to zgłosi się do Interu po Andreę Pinamontiego. Zawodnikiem interesują się także Empoli, Salernitana oraz Venezia.

 

Repubblica - Na liście życzeń Atletico Madryt znalazł się nie tylko Lautaro Martinez, ale także Stefan de Vrij. Według tego źródła Inter za swojego środkowego obrońcę chciałby dostać minimum 40 milionów euro.

 

CalcioMercato - Zainteresowanie Nerazzurrich Alessandro Florenzim mocno osłabło wraz ze zmianą trenera. Antonio Conte był zwolennikiem transferu obrońcy Romy, jednak Simone Inzaghi preferuje na tej pozycji innych piłkarzy.

 

SportItalia - Chelsea było gotowe złożyć ofertę w wysokości 130 milionów euro za Romelu Lukaku, jednak Inter dał jasno do zrozumienia, że Belg nie jest na sprzedaż.

 

00:01

La Gazzetta - Nandez o krok od Interu!

Cagliari zaakceptowało ofertę Interu, która wynosi 5 mln euro za wypożyczenie zawodnika z opcją wykupu. Transfer powinien zostać oficjalnie ogłoszony w ciągu najbliższych kilkudziesięciu godzin. 

 

00:00

Cisza przed burzą: agent Bellerina spotka się jutro z Arsenalem.

Wkrótce sytuacja związana z Hiszpanem może się zmienić, ponieważ otoczenie piłkarza będzie naciskało na wypożyczenie do Interu. Przypomnijmy: piłkarz naciska na transfer do Interu, Inter jest gotów wypożyczyć Bellerina z opcją wykupu, Arsenal natomiast chce obowiązkowego wykupu. Czy sytuację uda się odblokować? Powinno to wyjaśnić się w czwartek. 

 

 

Zobacz też

mercato live banda chivu

KMŚ Mercato Live 07-08.06 (16:50) Hojlund: Zamierzam dalej grać w Manchesterze // Bonny, Parma chce 25 mln (96)

07.06
13:03
mercato live banda chivu

Mercato Live #1 (19:55) Romano - Znamy plany Interu ws. Zalewskiego // Hakan może odejść (35)

11.06
08:32

Komentarze (49)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
28.07.2021 o 23:16 przez el_loco
el_loco
Ja mam inny pomysł. Sprzedajemy Lukaku, a kupujemy Vlahovica.
Sprzedajemy Martineza bierzemy Jovica oraz zostawiamy młodzież. W ten sposób znacząco naprawiamy budżet pozyskujemy nowych prspektywicznych zawodników. Minus jest taki, że nadchodzący sezon może być przejściowym!
Za to kolejne okienka bardziej obiecujące. Ja bym w to wszedł. Drugiej takiej oferty za Lukaku nie dostaniemy.
Ps. Byłyby fundusze na Gosensa i prawe skrzydło.
28.07.2021 o 23:19 przez el_loco
el_loco
PS2. Werner kategorycznie nie wchodzi w grę.
28.07.2021 o 23:47 przez ciechan
+4
ciechan
Ziombel wyłącz już tego FMa. Vlahovic zagrał pół dobrego sezonu, a Jovic nie zagrał dobrego od dwóch lat.
28.07.2021 o 23:57 przez el_loco
el_loco
Ciehan jestem zbyt dojrzały by grać w jakiegoś FM.
Vlahovic jest lepszy z sezonu na sezon do tego ma dobry mental, Jovic w niemieckiej lidze strzela.
Najpierw przeanalizuj to co chcesz napisać.
Budżet należy ratować inaczej klub znajdzie się na skraju bankructwa.
Jestem pewien, że Vlahovic strzeliłby podobną ilość bramek co Lukaku.
29.07.2021 o 02:00 przez ciechan
ciechan
To lepiej Mistrzu Ty przeanalizuj co piszesz :) nie mam pretensji, każdy ma prawo do swojego zdania, ale niektóre zdania są po prostu oderwane od rzeczywistości. Tak jak Twoje w tym przypadku. Jesteś w tym samym worku, co ludzie którzy chcieli stawiać w tym sezonie na Esposito czy Pinamontiego. A ja po prostu mówię to jeszcze nie te buty. Warto analizować najczęściej popełniane błędy szczególnie w ostatnich latach i wyciągać wnioski. Sprzedawanie kręgosłupa mistrzowskiej drużyny to żaden ratunek finansowy, tylko strzał w kolano, a przynajmniej gigantyczne ryzyko.
29.07.2021 o 03:40 przez el_loco
el_loco
To proszę o merytorykę, a nie czcze gadanie.
Nie mówię o Pinamonttim czy Esposito.
Raczej o Saldado i Soriano czy jak im tam.
Za młodzi powiadasz. To co powiesz o zawodnikach którzy według metryki i Twojego toku myślenia nie powinni jeszcze istnieć w piłce na najwyższym poziomie jak Mbape, Halland czy choćby Donnaruma? Przykładów jest więcej.
Jeśli nie damy im szansy mogą nigdy nie zaistnieć i na odwrót.
To co zaproponowałem jest sposobem na zdobycie środków oraz budowanie zespołu opartego na młodych zawodnikach, którzy w niedługim czasie mogą być gwiazdami światowej klasy.
Pozwoli to nam zebrać fundusze oraz uzupełniać skład jednym czy dwoma wartościowymi zawodnikami co okienko.
Dzięki temu staniemy się konkurencyjni na długie lata nie na jeden sezon.
Sądzisz, że Hakimi był jedynym z topu, którego musimy sprzedać?
Jeśli nie w tym to w kolejnym z pewnością będziemy musieli sprzedać kolejnego najbardziej wartościowego zawodnika.
Po co ciułać i żebrać co okienko skoro można zrobić to za jednym zamachem?
Lepiej sprzedać Lukaku za ogromne pieniądze zwłaszcza w czasach pandemii aniżeli kogoś z obrony, która jak dla mnie jest nie do ruszenia.
Oczywiście każdy ma swój pogląd jak odbudować finanse Interu przy zachowaniu jakości składu.
29.07.2021 o 04:30 przez ciechan
ciechan
Masz racje drogi kolego że jest wiele sposobów na zachowanie konkurencyjności, ale nie jest to sprzedawanie kręgosłupa zespołu. Spójrz jak rynek w przeciągu półtora roku się zmienił. Za rok zatrważającej liczbie zawodnikòw kończą się kontrakty i kluby walczą w tym zakresie o każdy grosz. Mamy pozycję wyjściową do walki o najwyższe cele i również o tych zawodników. Potrzeba nam detali, a nie dwóch kroków w tył. Zamiana sprawdzonych zawodników na koty w worku? Był na to czas i właśnie przez taką politykę zbyt długo trwaliśmy w marazmie. Mówisz, że bedziemy musieli sprzedać kogoś? Odsyłam do lektury, z miejsca możesz zastąpić klasowymi zawodnikami kogo tylko chcesz w składzie - https://www.transfermarkt.pl/statistik/endendevertraege
29.07.2021 o 11:36 przez el_loco
el_loco
Nie tutaj to Cię poniosło troszkę. Nie chcę pozbywać się kręgosłupa tylko napastników za których możemy zgarnąć ogromne pieniądze. Pamiętaj, że co okienko Inter musi finansowo wychodzić na plus 70 - 80 mln.
Powiedz jak to zrobić bez sprzedaży?
Liczysz, że zatrudnimy zawodników którym kończy się kontrakt...jest taka szansa ale inne kluby mają taką samą szanse na ich zatrudnienie. "Wolnym zawodnikom" daje się wysokie kontrakty tym bardziej topowemu zawodnikowi gdzie my musimy zmniejszyć koszty za wynagrodzenia o 15%.
Albo wykorzystamy zainteresowanie angielskich klubów albo będziemy w dupie przez najbliższe kilka lat.
29.07.2021 o 11:40 przez el_loco
el_loco
Ps. Sytuacja będzie wyglądała jak po zdobyciu Tripletty. 2 sezony jeszcze ok., a później marazm.
29.07.2021 o 11:52 przez Orzeu
Orzeu
Wymiana LuLa na Vlahovicia i Jovicia byłaby bardzo ryzykowna. Fakt, jakieś 120 mln euro by z tego zostało, ale w przypadku gdyby to się nie powiodło to ze Scudetto moglibyśmy się pożegnać
29.07.2021 o 12:42 przez el_loco
el_loco
Jest wiele scenariuszy przy każdym wiele niewiadomych.
Sama zmiana trenera daje wiele znaków zapytania do tego dochodzi brak odpowiednich meczów przedsezonowych.
Nigdzie nie jest zapisane, że z tym składem wygramy scudetto.
My możemy sobie gdybać pisać scenariusze, a fakt jest taki, że nie mamy na nic wpływu, a pełną weryfikację poczynionych kroków będzie można przeprowadzić po zakończeniu sezonu.
Jedno jest niezmienne...wiara w Inter, Forza!
29.07.2021 o 12:50 przez Orzeu
Orzeu
wiele niewiadomych, ale takie posunięcie byłoby po prostu bardzo ryzykowne
29.07.2021 o 13:49 przez ciechan
ciechan
Mówisz ze nie chcesz pozbywac sie kręgosłupa drużyny, a chcesz jeden z najskuteczniejszych duetów na święcie sprzedać :) nie porównuj sprzedaży 22 i 26 latka do sytuacji kadrowej z 2010, tam byli Zanetti, milito cambiasso i wielu innych +30.
29.07.2021 o 15:42 przez el_loco
el_loco
Lukaku ma 28 lat.
Co nie zmienia faktu, że do takich sprzedaży możemy być zmuszeni. Gdyby nie było takiej potrzeby nie brał bym tego pod uwagę. Wystarczy poczytać o raportach finansowych. Zdać sobie sprawę, że nadciąga "czwarta" fala dodać do tego zadłużenie Interu i staje się jasne, że z tego kryzysu szybko nie wyjdziemy, a nawet może się jeszcze pogłębić. Wolę uniknąć sytuacji gdzie zawodnicy nie będą mieli wypłacanych pensji bo klub nie ma pieniędzy.
29.07.2021 o 17:00 przez ciechan
ciechan
No nie ma przecież takiej potrzeby, a przynajmniej Marotta dał jasno do zrozumienia że nie musimy już sprzedawać. Jest środek lata. Takie ruchy powinno się podejmować wcześniej niż w połowie okna. Mówisz, że chcesz merytorycznych argumentów, a sam stawiasz swoje zdanie nad pogląd dyrektora generalnego Interu. Twoja wizja jest iście FMowska, a nijak odnosi się do rzeczywistości w jakiej się znajdujemy. Myślę że Lautaro zostanie sprzedany za rok, ale znów będzie to zło konieczne, ale lista nazwisk do zastąpienia w przystępnej cenie będzie długa, a umówmy sie - Lautaro choć ma predyspozycje do bycia wybitnym, jest łatwiejszy do zastąpienia, szczególnie w zbliżających się okolicznościach, czyli 4 fali
29.07.2021 o 23:06 przez el_loco
el_loco
Powiedz mi co ma merytoryka do poglądów Marotty? Totalnie nic.
No właśnie sam sobie przeczysz. Będziemy musieli sprzedawać. Czy nie lepiej teraz gdy są proponowane ogromne pieniądze przy czym Jovica możemy mieć na dwuletnie wypożyczenie.
To są dwa lata by ukształtować młodych zawodników.
Mój zamysł nie jest niczym z FM-a.
To jest plan na stabilność klubu. Skoro tego nie rozumiesz znaczy, że nie potrafisz wyciągać wniosków.
Co do pomysłów niczym z FM-A. Taki można nazwać sprzedaż Ibry. Jak to się skończyło wszyscy wiedzą. Wówczas mało kto wierzył, że się uda a jednak.
Sądzę, że temat jest wyczerpany.
Każdy ma swoje zdanie i pogląd na zaistniałą sytuację.
W żadnym z tych przypadków nie jest wiadome jak to by się skończyło.
Pozdrawiam
30.07.2021 o 06:50 przez ciechan
ciechan
Wymiana Ibry na Eto'o który reprezentował wielką klasę, był wielkim mistrzem, zdobywcą LM, najlepszym zawodnikiem Afryki porównujesz do wymiany Lukaku i Lautaro, przypominam gwarantów wysokiej jakości, na dwóch młokosów, którzy zagrali razem sumarycznie półtora dobrego sezonu. Nie chodzi mi, że kompletnie nie masz racji, bo częściowo może masz, ale jakbyś podał duet zamiennie Belotti+Werner, albo nie wiem, Zapata+Correa. Jakbyś po prostu podał przykład po prostu nie oderwany od rzeczywistości to tej dyskusji by nie było. I nie przeczę sam sobie, bo zdaje sobie sprawe jakie są realia, a moim kluczowym argumentem było nie sprzedawanie kręgosłupa drużyny teraz (głównie mam na myśli Lukaku), a słowa Marotty odnosiły się do tego Mercato, a nie tego za rok. Nie twierdzę też że Jovic już się nigdy nie odbuduje, ani że Vlahovic to nie jest talent (chcialem go w Interze już kilka lat temu), ale po prostu przykład, który podałeś jest obarczony gigantycznym statystycznym ryzykiem z automatu, a moim skromnym zdaniem skazanym na porażkę, która uwsteczniłaby zespół o dwa kroki conajmniej, a w dłużej perspektywie, np. Powrotu do wieloletniego marazmu, zredukowałaby chwilowy skok finansowy. Również pozdrawiam i życzę smacznej kawusi
28.07.2021 o 22:28 przez Matiinterlegia
Matiinterlegia
Pare miesięcy temu pisałem ze byłbym zachwycony taka wymianą,plus dopłata za Romelu. Dzisiaj… podtrzymuje. Albo Havertz.
28.07.2021 o 20:02 przez Matti
Matti
Werner nie trafi… do Interu :D
28.07.2021 o 21:04 przez Orzeu
Orzeu
dokładnie tak jest w newsie napisane
28.07.2021 o 18:51 przez Dybuk
-2
Dybuk
Warto rozważyć transfer Lukaku. Werner mógłby odpalić u Nas. Widziałbym to tak kasa + wypożyczenie z prawem do wykupienia. Nie jestem przekonany czy Romelu utrzyma formę z Inzaghim za kierownicą.
28.07.2021 o 18:55 przez ragnar
+3
ragnar
tak tak, tylko Werner, Lukaku kilka setek zwalił w tamtym sezonie i jaki był najazd, to tylko nam brakuje napastnika co regularnie nie strzela 100% akcji, Werner lepiej gra jako drugi napastnik, bliżej lewej strony, my jako drugiego mamy LM a nawet Sancheza

jak odejdzie Lukaku to wszystko się posypie

a argument może u nas wypali, w ostatnich 10 latach kilkudziesięciu graczy miało wypalić, przyjść i się odbudować i ilu wypaliło....
29.07.2021 o 06:01 przez ciechan
ciechan
Myślę że u nas wypali. Kocham to zdanie, w ostatnich 10 latach czytałem je tu setki razy. Na przestrzenie tych lat nie pamietam w sumie kto wypalil
28.07.2021 o 18:51 przez Dybuk
-4
Dybuk
Warto rozważyć transfer Lukaku. Werner mógłby odpalić u Nas. Widziałbym to tak kasa + wypożyczenie z prawem do wykupienia. Nie jestem przekonany czy Romelu utrzyma formę z Inzaghim za kierownicą.
28.07.2021 o 18:51 przez Dybuk
-2
Dybuk
Warto rozważyć transfer Lukaku. Werner mógłby odpalić u Nas. Widziałbym to tak kasa + wypożyczenie z prawem do wykupienia. Nie jestem przekonany czy Romelu utrzyma formę z Inzaghim za kierownicą.
28.07.2021 o 17:35 przez timon
+3
timon
Wymianę Florenziego na Perisicia biore w ciemno. Wtedy zamiast Bellerina, starać się wziąć Kosticia. Florenzi, Darmian- Kostic, Dimarco
28.07.2021 o 17:37 przez Orzeu
Orzeu
za, choć Kostić to raczej wymysł niemieckich mediów, niż realna opcja. Poza tym chyba Nandeza bierzemy na wahadło
28.07.2021 o 17:07 przez danielinter
-1
danielinter
Romano pisze ze Emerson nie jest opcja dla Sevilli wiec nie wierze w bzdury ze jest blisko
28.07.2021 o 16:24 przez TONYSOSA
TONYSOSA
u Mou zaimponowałeś mi w tym momencie
28.07.2021 o 14:48 przez cuba
cuba
Żeby tak jeszcze ktoś chciał tych niechcianych
28.07.2021 o 13:28 przez Czaglar
+1
Czaglar
Vecyniaka nie ma po co trzymać, dogadać jakieś ludzkie warunki z Napoli,bo chociaz jeden chce odejść aby grac. Kurcze jakby dało się Elmasa w to wmieszać.
28.07.2021 o 13:20 przez inter30
+1
inter30
Vecino to taki sam ogor jak gaglia i zawsze takim był, jeden dwa mecze dobre na sezon i to wszystko, ci co chcą jego zostania to chyba tylko dlatego że przez kontuzje zapomnieli jak przeciętnym/słabym jest zawodnikiem, gdyby to gaglia był kontuzjowany a vecino grał to by dziś wszyscy vecino wykopywali za to co grał, co oczywiście nie zmienia faktu że nie ma poważnych zmienników, ale z vecino przynajmniej jakiś grosz się może wyciągnie, w przypadku Interu wyciągnięcie czegokolwiek za kogokolwiek będzie sukcesem
28.07.2021 o 12:54 przez ragnar
ragnar
Wszystko zależy od kasy...

Jak rzuca z 10 mln, dogadamy się z jakimś ciekawym pomocnikiem na wypożyczenie z wykopem, to fajnie możemy na tym wyjść

Vidal Vecino Sensi i Gaglia na tych panów już czas, fajnie jakby z 2 odeszło w te okno
28.07.2021 o 12:40 przez cuba
cuba
Vecino zwyczajnie wie że u nas chyba nie pogra tak jakby chciał więc skoro poprosił o możliwość odejścia no to też wiadowo nic na siłe i też lepiej jak to powie niż robi "niepotrzebne zamieszanie"
28.07.2021 o 12:02 przez inter30
inter30
Jeżeli to zasrane cagliari chce pine to zaśpiewać minimum tyle za wypożyczenie za ile oni chcą wypożyczyć nandeza, rozważania teoretyczne bo pewnie zaproponuja darmowe wypożyczenie i żeby większość pensji oplacac
28.07.2021 o 09:36 przez Dyl87
-1
Dyl87
Nie wiem czy nie warto rozważyć 130 za Lukaku, może obniżyć loty bez Conte , żeby nie było jak z Ivanem
28.07.2021 o 11:19 przez ragnar
+1
ragnar
Klasowych 9 na rynku jak na lekarstwo, na palcach jednej ręki można policzyć...cena może spaść, zwłaszcza że 30stka coraz bliżej, ale i tak nie warto
Lukaku to nr 1 na ten moment w Mediolanie
28.07.2021 o 11:57 przez Dyl87
+1
Dyl87
Tylko żeby nie zaczął tak grać jak przed szlifem Conte , piłki się odbijały
28.07.2021 o 09:23 przez cuba
cuba
Jakby tak udało się z Keitą Balde byłoby miło
28.07.2021 o 09:17 przez Kebo
+2
Kebo
Mam tylko nadzieję, że Nandez nie będzie pierwszą opcją na wahadło, a uzupełnieniem pomocy.
28.07.2021 o 09:15 przez cuba
+1
cuba
Zainteresowanie Lukaku mnie nie dziwi i jak to ładnie zostało wyjsśnione "Inter dał jasno do zrozumienia, że Belg nie jest na sprzedaż." no i gitara
28.07.2021 o 08:38 przez SETE
SETE
Dawać tego Nandeza , to będzie dobry transfer
28.07.2021 o 08:35 przez ragnar
+1
ragnar
Lukaku nie jest na sprzedaż
Dwa sam Romelu nie jest głupi, aby tam iść po tym jak kilkukrotnie go olali
28.07.2021 o 06:49 przez ragnar
ragnar
dawać dawać, miesiąc mija, a żadnyck konkretów
jakby jeszcze Bellerin na wypożyczenie z opcją to byłoby pieknie
Nandez w pomocy, ale od bidy, mógłby też w razie czego zagrać na PW
Bellerin ( Nandez, Darmian) strona obsadzona
28.07.2021 o 06:09 przez Weo
Weo
Nie wiem czemu ale jaram się tym Nandezem
28.07.2021 o 00:39 przez forzaragazzi
forzaragazzi
Arsenal nie chce się zgodzić na opcję wykupu ponieważ dobrze wiedzą że w chwili obecnej Bellerin to ogór i nie przypomina piłkarza sprzed 3-4 lat. O ile w ogóle jest w stanie grać i akurat nie ma kontuzji...
28.07.2021 o 00:13 przez danielinter
-3
danielinter
Czemu nie ma jeszcze Tuttosport cały dzień czekałem :(
28.07.2021 o 12:01 przez Orzeu
+1
Orzeu
piszesz takie wysrywy, a później płaczesz że Cię minusują. No nie dziw się.
28.07.2021 o 12:50 przez danielinter
-2
danielinter
No masta twój przyjaciel jedynie co każdy mój komentarz minusuje ale ty lubisz merdaczy i multikonta

Shoutbox

Claudio 15.06.2025 22:57

no taki w sam raz na ligę konferencji

KibicInteru 15.06.2025 22:52

Palmerias z Porto może być fajny meczyk

Claudio 15.06.2025 22:49

Arna by trafil?

Claudio 15.06.2025 22:48

Sorloth xD

Claudio 15.06.2025 22:46

Kovacs sedziowal PSG w fazie grupowej LM, w Fazie pucharowej LM chyba 2 razy, final LM z PSG tez jemu dali, a pierwszy meczna KMS jaki dostal? Oczywiscie z PSG ;)

ragnar 15.06.2025 22:26

Chyba tak, szkoda

KibicInteru 15.06.2025 22:26

Nie no faul

ragnar 15.06.2025 22:25

Alvarez

Nerazzurro90 15.06.2025 22:23

hakan idzie do galaty

Nerazzurro90 15.06.2025 22:18

sciagnijmy Woltemade blagam

KibicInteru 15.06.2025 22:11

za 30-40 baniek to raczej trzeba przyjąć

KibicInteru 15.06.2025 22:10

Romano też już pisze że Galata spróbuje Hakana ściągnąć

KibicInteru 15.06.2025 22:04

gdzie jest za 4 lata mundial?

Claudio 15.06.2025 22:04

mysle ze taki turniej by zapelnic stadion moglby sie sprawdzic w rozwinietym kraju azjatyckim

KibicInteru 15.06.2025 22:04

PSG na boisku robi swoje

KibicInteru 15.06.2025 22:03

ciężko o atmosferę na stadionach wypełnionymi Amerykanami

Claudio 15.06.2025 22:03

to już mecze LM przy pustych trybunach w czasach covidu dawaly trochę więcej emocji

Claudio 15.06.2025 22:02

no nie no atmosfera jest iście mistrzowska

KibicInteru 15.06.2025 22:02

może pogoda, przerwa na picie się z tym kojarzą

KibicInteru 15.06.2025 22:02

no ja nie widzę żeby mecz PSG miał klimat podobny do towarzyskiego

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28229

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598894

Użytkownicy online: 1 (dodo1908) oraz 16 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się