Wywiady z działaczami

Moratti: Icardi jest lepszym napastnikiem od Lukaku (37)

Autor:
Źródło: football-italia.net
ponad 6 lat temu
3174
37

Massimo Moratti udzielił wywiadu dla La Gazzetta di Modena. Wypowiedział się w nim o grze Interu z poprzedniego sezonu w porównaniu do tego, co można było oglądać w sparingach przedsezonowych.  Wypowiedział się również na temat Mauro Icardiego i sytuacji z nim związanej.

- Conte jest dobry. Widać, że jego drużyny grają dobrze w piłkę. On ma okropne DNA (chodzi o jego czas spędzony w Juve), ale widać, że jego zawodnicy podają do przodu, a nie wzdłuż boiska jak to miało miejsce w ubiegłym sezonie. Mam na myśli to, że oglądając taką grę w poprzednim sezonie miałem ochotę się zastrzelić.

- Nie wiem co się dzieje z Icardim. Oczywiście Icardi jest lepszym napastnikiem od Lukaku.

- Znam Icardiego. Zawsze był bardzo dobrym chłopakiem i zawsze był profesjonalistą. Nie można też wymyślać różnych rzeczy o jego żonie.

- Inter wpadł w błędne koło. Chcieli być twardzi w sprawie Icardiego, a później nie wiedzieli jak to uzasadnić i kontynuowali tą historię, nie wiedząc jak ją rozwiązać.

 

Zobacz też

Graziano Cesari

Graziano Cesari: To nigdy nie powinien być rzut karny (9)

13.04
12:51

Samaden: Będę wdzięczny Morattiemu do końca życia. Chciałbym wspomnieć o początkach kariery Chivu (0)

01.04
05:39

Komentarze (37)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
09.08.2019 o 15:21 przez zemaria
zemaria
Odsunęli Morasia od stołu i widać, że nawet już do niego nie dzwonią, więc się mści.
09.08.2019 o 15:11 przez Kusy
Kusy
Jeszcze coś dodam od siebie, gdyby nie Moratti nie byłoby Ronaldo, a wiele osób dzięki temu transferowi pokochało Inter już na zawsze, ja tak miałem. Już nie wspomne o JZ4. Opluwanie Pana Morattiego jest nie na miejscu.
09.08.2019 o 11:59 przez AJ
+2
AJ
Jego wypowiedź pokrywa się w 99% z naszymi z tej strony, dlaczego? Bo On jest przedewszystkim kibicem i romantykiem ktory zarazil w nas miłość do tych barw. Popełniał milion bledow bo nigdy nie traktowal Interu jak biznes. Jest niedzisiejszy ale ja i tak nie zapomnę wielkich transferów z lat 90 i wielkiego Interu lat 2000.
09.08.2019 o 13:01 przez Kusy
+1
Kusy
Święte słowa! :)
09.08.2019 o 07:58 przez Odet
Odet
Pierwszy akapit ciekawy, zabawny :)

A co do Icardiego, no lepszy, ale jest już naszą historią, musimy patrzeć już do przodu a tam jest Lukaku.

Pozdr.
09.08.2019 o 07:12 przez danielWu
+1
danielWu
Odin Nerazzurim przyświecały zawsze inne cele. Pięknie powiedziane. Pomimo wzlotów i upadków tutaj było jak w rodzinie. Sytuacja zmienia się , czy na lepsze ?indywidualna ocena ,lub wyniki zweryfikują. O Icardim możecie gadać co chcecie. Czeka na piłki , dokłada nogę itp. ale w tych latach mocno przejściowych staną na wysokości zadania. Od szkółki Barcelony pokazywał, że ma ciężki charakter. Moim zadaniem Inter ogólnie jako działacze postąpili po prostu zbyt pochopnie. A jego reakcje też nieprzemyślane i podejmowane pod wpływem emocji. Często tak się dzieje jak człowiekowi naprawdę zależy... Ale to tylko moje fanaberie po melanżu ,😁
08.08.2019 o 20:41 przez Roni86
Roni86
Massimo jak ja się cieszę że sprzedałeś ten klub 😁
08.08.2019 o 18:59 przez Xucatlan
-1
Xucatlan
Massimo, jak ja Cię szanuję człowieku!
08.08.2019 o 17:45 przez cukier17
cukier17
@Odin91 podzielam Twoje zdanie mordo.
Czas pokaże co wyjdzie z tego wszystkiego
Mimo wszystko życzę jak najlepiej Interowi i Maurito również.
08.08.2019 o 17:30 przez kamil13216
+4
kamil13216
Ale to jest właśnie cały Massimo. Trenera to by gownem obrzucił a nawet gowninego piłkarza by głaskał po głowie. I wyobraźcie sobie, jesteście takim trenerem ery Morattiego. Wprowadzacie tam jakieś własne zasady do drużyny, dyscyplinę i nagle wchodzi Moratti z tym swoim dawaniem podwyżek po słabym sezonie, dawaniem w prezencie samochodów i zegarków. I wy nadal jako trener próbujecie jakoś ten syf ogarnąć ale piłkarze wiedza ze możesz sobie palec w dupę wsadzić bo im papa Moratti zawsze rzuci jakaś pochwale, poglaska po głowie i da podwyżkę. Nigdy nie zmienię zdania, Moratti w ciągu tych swoich 19 lat w Interze podjął jedynie 3 dobre decyzje. 1. Sprowadził Zanettiego, chwała mu za to, 2. Kupił Ronaldo, chwała mu za to i 3. Zatrudnił Mou, bo tylko ten ostatni był w stanie postawić veto fanaberiom dziadziusia.
08.08.2019 o 17:40 przez cukier17
-2
cukier17
Za jego ery zdobyliśmy najwięcej pucharow i mieliśmy zawodników z topu.
Dbał o zawodników no i chwała mu za to. Też była dyscypliną dlatego wygrywali.
08.08.2019 o 16:35 przez domin98
domin98
A Zhang jest lepszym prezydentem niż Moratti
08.08.2019 o 16:28 przez Woo-cash
+1
Woo-cash
Postępująca demencja starcza u Pana Morattiego
08.08.2019 o 15:07 przez Kondzik
Kondzik
Oj kogoś tu boli dupka
08.08.2019 o 15:19 przez Kusy
+3
Kusy
Kazdy ma prawo do swojego zdania :)
08.08.2019 o 14:11 przez kamil13216
+6
kamil13216
To bardzo dziwne ze Moratti potrafi wytknąć Conte paskudne DNA ale Icardi który chce od 8 miesięcy przejść do Juve to dla niego dobry chłopak i ani wzmianki o tym.
08.08.2019 o 14:00 przez Dejwid
Dejwid
OJ Morasiaś zależy w czym jest lepszy, sa zadania na boisku jakie Lukak wykona o wiele lepiej, ale może tyle nie nastrzela. Czasami trzeba nie mieć skrupułów jak chce się coś osiągać, a Massimo zawsze chce być dobrym wujkiem.
08.08.2019 o 13:58 przez Weo
+2
Weo
Za to Zhang jest lepszym prezydentem od Ciebie Massimo.

Nawet jeżeli Icardi jest lepszym napastnikiem od Lukaku to co z tego skoro człowiekiem jest marnym.
08.08.2019 o 13:46 przez kibix
+1
kibix
Może być nawet Pele'm umiejętnościami, ale jeżeli ma nasrane w kasku, co skrzętnie pokazuje to nie ma tu dla niego miejsca, Papo Moratti czego Pan nie rozumie ??
08.08.2019 o 13:17 przez cuba
-1
cuba
ikardi lepszy ? w czym ? :D koleś się sprzedaje i szuka pogłosu bo już tonący brzytwy się chwyta bo już nie jest w pierwszej 11,teraz nawet nie jest 3 napastnikiem więc sam sobie strzelił w kolano ,kompletnie mi jest on obojętny ,każdy ma tu swoją rację,ja tam jestem fanem odejścia ikardiego,tylko kto go chcę ... czy uda się na nim zarobić .. bardzo cieszy że jeszcze chyba tylko nie oficjalnie ale mamy Lukaku i jesteśmy silniejsi niż w poprzednim sezonie a już z pewnością bardziej konkurencyjni
08.08.2019 o 12:49 przez Odin91
+1
Odin91
@Drakan83 ze Sneijderem sprawa była taka, że klubu nie było stać na jego pensję, a on się nie chciał zgodzić na jej obniżenie - dla mnie zupełnie zrozumiałe. W takim wypadku trzeba było go, niestety, jak najszybciej sprzedać, cała historia.

Szkoda, że tak wielu kibiców ceni sobie bardziej słowa znanych ze zmyślania włoskich pismaków, niż osób związanych emocjonalnie z Interem. Nawet jeden piłkarz nie powiedział na głos pół złego słowa o Mauro i całą sprawę widzę podobnie do Morattiego - klub chciał pokazać silną rękę, że nie ma świętych krów, tak to się właśnie tobi w korpo. Gardzę korpo. Piłka nożna to zupełnie coś innego.
08.08.2019 o 13:11 przez Drakan83
Drakan83
Pamiętam sprawe Wesa, ale tłumaczenie że jak za wysoka pensja to można sprzedać piłkarza - to ok i miał prawo (chociaż sam mu dał ten kontrakt), ale jak klub chce trzymać dyscyplinę i pokazać silnąrękę to już korpo? Wybacz...ale to pokrętne tłumaczenie
Piłka nożna nożna to na pewno nie wystepy żony/agentki w tv i pouczanie klubu i kolegów, fotki z insta itd itp. Ja już wole w takim razie korpo.
A Moratti tak jest związany z Interem emocjonalnie, że polecił Icarowi dobrego prawnika przeciwko Icardiemu.
Opinii jest wiele i są różne, każdy ma do tego prawo. Każdy popełnił błędy, klub i Icar...ale wątpie, żeby Icardi tak cicho siedział w zaistniałej sytuacji, jak by był bez winy. W otwarty konflikt z kibicami nie bał się wchodzić...a na spór prawny z klubem jakoś się nie decyduje i siedzi cicho. Osobiście wg mnie coś to oznacza
08.08.2019 o 13:12 przez Drakan83
Drakan83
"...przeciwko Interowi"
08.08.2019 o 15:13 przez Odin91
+3
Odin91
No może to oznacza, że nie chce srać na sam Inter, którego był przed chwilą kapitanem, tylko ma problem do poszczególnych osób i słabo by to wyglądało, jakby skarżył ich? A co do korpo, to silna ręka i dyscyplina jest jedną rzeczą, a drugą zaspokajanie oczekiwań kibiców. Ja się cieszyłem z wyrastającej na naszych oczach legendy klubu. Teraz nawet nie ma jednego takiego zawodnika w składzie, który mógłby nią zostać.

Zwycięstwo i puchar za wszelką cenę to domena Bianconerich, Nerazzurrim zawsze przyświecały inne wartości.

A co do instagramów/żony-agentki/domniemanego pouczacia klubu(wtf? :D ) - spójrz sobie na Real, Barcę, ManUtd i inne bogate kluby. Mauro z Wandą są do ogarnięcia, mogło być dużo gorzej.

Będziemy płakać jak będzie bił rekordy Serie A w koszulce Juve czy Napoli. Wtedy dopiero będzie biadolenie i stękanie "mądrych Interistów po szkodzie" ;) No ale racja, lepsze korpo i dyscyplina niż rekordy, który fan piłki nożnej by się nimi przejmował. Kupujmy najemników.
08.08.2019 o 16:31 przez AveCaesar
AveCaesar
Czy ty właśnie napisałeś, że wolisz oglądać Icardiego w koszulce Interu, który bije swoje osobiste rekordy niezależnie od wyników klubu gdzie wszystko się kręci wokół niego niż zwycięski Inter, wygrywający ligę czy puchary ?
08.08.2019 o 16:57 przez Odin91
+1
Odin91
Nie, ale jak przeczytasz co napisałem po raz drugi, to ogarniesz o co mi chodzi.
08.08.2019 o 17:02 przez piotrekninter
+1
piotrekninter
No sorry ale Skriniar ma wszystko aby zostać legendą
Klasę, dobrze poukładane w głowie, wyłączność i jakość piłkarską
08.08.2019 o 23:24 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Musiałem się upewnić ;) Pytanie tylko czy Państwo Icardi prezentują wartości, o które ci chodzi. Po prostu nic na siłę, a Moratti również zapomniał parę decyzji/sytuacji za swojej "kadencji".
08.08.2019 o 12:40 przez Czarson
+3
Czarson
Icardi jest lepszy od Lukaku w to nikt nie wątpi.
08.08.2019 o 12:30 przez Pjerun
+2
Pjerun
Dziwią mnie ci wszyscy byli piłkarze i cała ekipa, która aż tak bardzo ceni sobie umiejętności Icardiego.
Nie trzeba się bardzo znac na piłce, żeby stwierdzic, że Icardi to dobry egzekutor i nic poza tym.
Lukaku jest silniejszy, szybszy, lepszy w pojedynkach jeden na jeden, a bramek strzela niewiele mniej od Icardiego.

Ja np bardziej sobie cenię Lautaro od Icardiego. Potwierdza to występami w repce i sądzę, że po następnym sezonie nikt nie będzie tęsknił za Mauro.
09.08.2019 o 08:05 przez Alaraz28
Alaraz28
Imo nie powinieneś ich jeszcze porównywać. To nie to co Lukaku i Icardi co są w tym samym wieku i ich kariera jest na podobnym poziomie. Lautaro dopiero zawitał do wielkiej piłki. Życzę mu jak najlepiej, ale jeszcze mu sporo brakuje do Icardiego i tego co dla nas zrobił. Icardi też wchodząc strzelił np. bramkę z Juve i robił to notorycznie jednak w tamtym momencie nie powiedziałbym, że cenię go bardziej niż Milito :P
08.08.2019 o 11:59 przez Yascarr
+1
Yascarr
Moraś jest taki pocieszny, zastrzelić się chciał oglądając Inter Spallettiego xd Uwielbiam go i też uważam że Icardi jest lepszy od Lukaku. Zobaczymy jak to się dalej potoczy, może wymienimy Mauro na Pawełka i zapomnimy o całej sprawie wychodząc na plus.
08.08.2019 o 11:38 przez Endru
+1
Endru
Moratti jest zazdrosny zdecydowanie, ze klub jest w koncu profesjonalnie zarządzany. Nie ma synków, ulubiencow i swietych krów.
08.08.2019 o 11:36 przez Bonhart25
+1
Bonhart25
Umiejętności ma- zarówno do piłki jak i lecenia w kulki
08.08.2019 o 11:36 przez Drakan83
+4
Drakan83
Szanuję go, ale tych jego mądrości na temat jaki to Icardi i Wanda są cacy, a Inter jest be, już czytać nie mogę. Najlepiej jak by się na temat Interu już nie wypowiadał, jeśli chodzi o bieżące zarządzanie...Ps. Wesley Schneider też był dobrym chłopakiem, super graczem...a jednak kazałeś mu się pakować i oddałeś go za czapke gruszek.
08.08.2019 o 11:33 przez SETE
+3
SETE
Oj chłopie , nie pomagasz takimi wypowiedziami.
Jak to mówią .. milczenie jest złotem
09.08.2019 o 08:07 przez Alaraz28
Alaraz28
Milczenie jest złotem, ale jak przeczytasz wyżej jak Icardi "siedzi cicho" to znaczy, że ma coś za uszami :D Każdy ma inne Interpretacje

Shoutbox

FENDI_SOSA 25.04.2026 00:27

to piekna sprawa

FENDI_SOSA 25.04.2026 00:27

jakby biig Goat bez kitu dolaczyl

FENDI_SOSA 25.04.2026 00:27

KUR..

Cny 24.04.2026 23:30

Ja czekam tlyko na Paza... nie doczekam się :(

Cny 24.04.2026 23:29

Senesi do nich a Romero do nas

Piotrek85 24.04.2026 20:50

Szkoda . Senesi dobry gość. Może Tottenham spadnie

martins2000 24.04.2026 20:21

Marcos Senesi i Tottenham osiągnęli zasadnicze porozumienie w sprawie kontraktu. Argentyńczyk wyraził zgodę na dołączenie do Spurs na zasadzie wolnego transferu latem, jeśli Tottenham utrzyma się w Premier League. Umowa póki co jeszcze nie jest podpisana. [Plettenberg]

Claudio 24.04.2026 20:05

Inter 78 strzelonych goli, a 2 i 3 Milan i Napoli po 48 strzelonych goli. To jest przepaść!

Claudio 24.04.2026 18:27

widzę, że finał pucharu Włoch w Rzymie Lazio-Inter gramy po meczu w SerieA Lazio-Inter

ragnar 24.04.2026 17:55

Z taką grą to oni nawet 75 nie zdobędą

Claudio 24.04.2026 17:34

może to są ci sami co liczą jeszcze głosy w wyborach prezydenckich :mysli:

Claudio 24.04.2026 17:32

oni nadal liczą

Rebelde 24.04.2026 17:19

A.Stankovic nie jest najlepszym zawodnikiem na swoja pozycję na swiecie, bardziej talent duzego kalibru. Co nie zmienia faktu ze jego transfer można uznać za topowy, duże wzmocnienie, kogoś na kim można budować fundamenty. Nawet jak pierwszy sezon będzie tylko rezerowym, to wcale nie przekreśla rangi temu transferowi.

Cyrax 24.04.2026 16:44

Zgadza się, ale póki co nie jest żadnym topem. Topem to jest Hakan

Jaszczu91 24.04.2026 16:44

Stanko jest w dużo lepszej pozycji

Jaszczu91 24.04.2026 16:43

Jashari na dzień dobry na włoskiej ziemii doznał poważnej kontuzji. Nie znał ligi, kultury, języka itd

Cyrax 24.04.2026 16:41

Stankovic top, bo pokopał jeden sezon w daremnej Belgii? Jashari został wybrany najlepszym piłkarzem zeszłego sezonu, a teraz przyszła weryfikacja jego umiejętności. Stanko to świetnie prosperujący młody piłkarz i niech przychodzi, ale z tym topem bym nie przesadzał

Kredence 24.04.2026 16:28

orzeł jak tyrany xd

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w pucharowym meczu z Como?

Polls answer

Publicystyka

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    33

    78

  • 2

    Napoli

    34

    69

  • 3

    Milan

    33

    66

  • 4

    Juventus

    33

    63

  • 5

    Como 1907

    33

    58

  • 6

    Roma

    33

    58

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    16

  • 2

    Nico Paz

    12

  • 3

    Anastasios Douvikas

    11

  • 4

    Rasmus Højlund

    11

  • 5

    Marcus Thuram-Ulien

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29383

Liczba newsów: 53095

Liczba komentarzy: 622347

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się