Wywiady z piłkarzami

Moratti: "Palazzi się myli, Inter tego nie zaakceptuje." (40)

Autor:
Źródło: inter.it
około 14 lat temu
767
40

Giacinto Facchetti jest twarzą Interu Mediolan. Twarzą historii, którą wszyscy znają, ale o której dziś, ktoś stara się udawać, że zapomniał. Po publikacji raportu prokuratora federalnego - Stefano Palazziego, Massimo Moratti spotkał się z dziennikarzami, aby dać jasno do zrozumienia, iż Inter nie godzi się na takie pomówienia.

 

Jak ciężkie są słowa Palazziego?

"Według mnie są bardzo ciężkie, brzydkie. Wydaje mi się, że wróciłem do klimatu, do bardzo złego klimatu, który przeżywałem podczas calciopoli. Wtedy nikt o tym nie wiedział albo udawał, że o tym nie wie. To ciężkie oskarżenia.Pominę tutaj moją osobę, ale takie postrzeganie Facchettiego jest rzeczą poważną, atakiem, głupstwem. Kibice Interu znają go doskonale. Osoby, które usiądą przy tym stole, aby zadecydować - sam nie wiem o czym - znają go doskonale. Nie ma tutaj żadnych nowych elementów, tylko rzeczy, które już zostały przez innych osądzone jako całkowicie nieważne. To dla mnie bardzo poważny atak na klub. Całkowicie nie do zaakceptowania. I mogę powiedzieć z całą pewnością: Palazzi się myli. To atak ze strony prokuratora - wszyscy wiemy, że jeśli nie ma procesu, to każdy może mówić sobie to, co chce. Ja jednak tego nie akceptuję, Inter nie akceptuje faktu, że w to wszystko został wmieszany Facchetti. Nie pogodzę się z tym wszystkim, ponieważ Facchiettiego nie ma już z nami, a ja podziwiam go i szanuję przede wszystkim za jego uczciwość. Do tego momentu Facchetti był postrzegany inaczej, ja absolutnie nie mam dobrego zdania o osobie, która do tego doprowadziła."

[hide]

 

Jak zachowa się teraz Inter?

"Bardzo spokojnie. Nie martwcie się."

 

Czy przez takie rzeczy nie myślałeś o odejściu z tego środowiska?

"Moja praca jest dla moich kibiców, nie dla tamtych ludzi."

 


Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Henrikh Mkhitaryan

Mkhitaryan: Wszyscy są gotowi do gry i pomocy, to jest siła Interu (9)

28.09
02:00
Lautaro Martinez

Lautaro: Zdobyliśmy trzy ważne punkty i musimy dalej tak grać (1)

28.09
16:01

Komentarze (40)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
05.07.2011 o 23:21 przez el_loco
el_loco
MM wie co mówi!<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
05.07.2011 o 21:43 przez Maras
Maras
@Wojtas3722Teraz będą pisać same kłamstwa aby wyszło na to że Inter też jest winny.Ale nie wiem poco.Przecież oni nic już nie odzyskają.Byłem na tej stronie.Co poradzić.
05.07.2011 o 20:00 przez Wojtas3722
Wojtas3722
Wejdzcie sobie na stronę juvepoland.com i zobaczcie jak kłamią na nas
05.07.2011 o 18:39 przez INTERperSEMPRE
INTERperSEMPRE
I weź tu z takim polemizuj <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> Zgodnie z Twoją logiką nikt z nas nie ma prawa &quot;besztać&quot; Hitlera, Stalina, Ceausescu, Kaliguli, Pola Pota, Idiego Amina itd., ponieważ... zdążyli już odejść z tego świata. Pokrętne rozumowanie. Jeżeli Facchetti miał coś na sumieniu, to abstrahujemy od tego, czy żyje, czy nie żyje - chyba każdemu zależy tutaj na dojściu do prawdy. Mnie zależy na tym dlatego, że chcę, by cały świat wiedział, że w obliczu stanowczo postawionych zarzutów Inter wyszedł z opałów z twarzą, udowadniając swoją niewinność. Ty natomiast kolego prezentujesz typową moralność Kalego - jak Inter niesłusznie (być może) dostał mistrzostwo - dobrze, jak po latach na podstawie dowodów mu się to mistrzostwo zabierze - źle. A swoje pokrętne rozumowanie zasłaniasz tym, że nie wolno brzydko mówić o zmarłych (ba, powinni wsadzać za to do więzienia) oraz tym, że powinni przesłuchać włodarzy Milanu. A co Milan ma do rzeczy w kontekście odebrania bądź nieodebrania Interowi scudetto? Piszesz, że w Polsce prokuratorzy gadają głupoty i nieprawdę - że spytam, skąd masz takie informacje? Rozumiem że w tym siedzisz (a jeżeli nie - to się nazywa pomówienie, i to za takie coś się idzie do więzienia, nie za &quot;besztanie&quot; zmarłych). Ogólnie chyba jesteś dużą szychą, bo widzę też, że na 100% wiesz, że Inter to uczciwa drużyna, może powiedz to śledczym FIGC, zobacz ile byś im oszczędził czasu. Jesteś człowiekiem niezdolnym do jakiegokolwiek obiektywizmu i prezentującym tak prostolinijny sposób myślenia, że aż boli. Ochłoń i pogódź się z tym, że naszemu klubowi postawiono bardzo poważne zarzuty i pińcet tysięcy emotikonów pazziniego1992 nie spowoduje, że zostaną one oddalone.<br />
<br />
Jeżeli będziesz chciał odpowiedzieć, to przeczytaj swój komentarz przed dodaniem 3 razy, bo w Twoich poprzednich komentarzach można znaleźć wszystko oprócz jakiejkolwiek merytoryki. Naprawdę trudno polemizować z argumentacją jakby żywcem wyciągniętą z ust 8-latka (&quot;a wy też, a ty kiedyś zbiłeś szybę, a ja zawsze jestem najgorszy&quot ;) .<br />
<br />
I jeszcze jedno - jeżeli 1992 to naprawdę Twój rok urodzenia, to serdecznie współczuję.
05.07.2011 o 18:19 przez D@rtH W!nD
D@rtH W!nD
@pazzini1992 sorry, ale z takim kibolowskim bełkotem ciężko dyskutować. O fachowości i rzetelności prokuratorów polecam się nie wypowiadać, bo nie masz o tym pojęcia. Co do &quot;besztania zmarłego&quot;...to świetnie -umarzamy np. śledztwo dot. Olewnika, bo byśmy musieli &quot;besztać&quot; tych co go zabili, a jak nie raz na tej stronie udowodniono -zmarły nie może się bronić...omg<img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" />
05.07.2011 o 18:05 przez pazzini1992
pazzini1992
A wogóle besztanie zmarłego jest ohydne moim zdaniem . Za takie coś powinni wsadzać do więzienia i to na długie lata
05.07.2011 o 18:02 przez pazzini1992
pazzini1992
Co ty wygadujesz chłopie <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> <img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> ?<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> !<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> ?! A tobie w życiu nikt nie próbował zaszkodzić jak byłeś lepszy od tego drugiego <img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> ? Prawda jest jedna jak Inter wygrywa to wszyscy wieszają psy , jak przegrywa jest ok to jest nieładne i hamskie , bo każdy powinien przyjąć to że rywal jest raz lepszy a raz mu się nie powodzi . Hheheh i ty mówisz że jak ktoś jest specjalistą to mówi prawdę<img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> u nas w Polsce też są prokuratorzy i oficerzy którzy są niby specjalistami a gadają głupoty i nieprawdę . Wiem jedno Inter jest to uczciwa drużyna a pan Palazzi niech lepiej przesłucha sobie Berlusconiego albo Gallaniego bo coś mi się wydaję że niektóre mecze też były przekupione <img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " /> . FORZA INTER <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " />
05.07.2011 o 16:52 przez INTERperSEMPRE
INTERperSEMPRE
Odnośnie do pytania &quot;czemu nie robił tego w sądzie, tylko w wywiadach&quot; odpowiem, że mylisz się, bo zarzuty w stronę Interu zawarte są na 24 stronach 72-stronicowego raportu, jak już pisałem, opatrzonego pieczątką FIGC. To, że w mediach wybuchła wielka afera jest naturalną konsekwencją ciężaru zarzucanych nadużyć i zapewniam, że to nie sam Palazzi poszedł na skargę do LGDS czy gdziekolwiek indziej. Żeby nie być gołosłownym, oto link do raportu:<br />
<br />
<a href="http://media2.gazzetta.it/gazzetta/content/2011/pdf/Palazzi_su_scudetto_06.pdf">http://media2.gazzetta.it/gazzetta/conte&shy;nt/2011/pdf/Palazzi_su_scudetto_06.pdf</a><br />
<br />
I dla wszystkich, którzy najwyraźniej nie zdają sobie sprawy z powagi sytuacji przekrzykując się na szautboksie słowami &quot;Serie B<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! cześć kibice złodziejskiego klubu hehe haha hihi&quot; etc - Palazzi jest najwyższym oficerem śledczym FIGC, a jego zarzuty nie są własnym wymysłem kibica Juve (o naiwności), jak co niektórzy sugerują, ale podsumowaniem prowadzonego przez prokuraturę sportową śledztwa. Prokurator nie może sobie bajać, jak sugerują jeszcze inni, jego zarzuty są poparte wszelkimi dostępnymi dowodami i odpowiada za nie głową. Tak spektakularne oskarżenie to ogromne ryzyko i ogromna odpowiedzialność. NIE CHCĘ żeby Inter też miał coś wspólnego z tą aferą, kompletnie nie rozumiem tej loży pseudoszyderców, ten raport to jest raczej powód do płaczu niż rechotu z kolejnej teorii spiskowej kebaba...
05.07.2011 o 15:06 przez pazzini1992
pazzini1992
No to jeszcze odczekać trochę jak Zamparini przyleci i powie że to 3:2 co Inter wygrał z Palermo w marcu to też przekupione było <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> <img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" />
05.07.2011 o 14:54 przez pazzini1992
pazzini1992
Coś czuję ,że ten prokurator we Włoszech kibicuje Juventusowi i po prostu próbuje nam zaszkodzić <img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " /> <img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " />
05.07.2011 o 14:52 przez Maras
Maras
Oby tylko Inter wyszedl z tej calej afery.Najgorsze jednak bedzie kiedy Inter poniesie porazke.Trzeba jednak dojsc do prawdy , ktora mam nadzieje bedzie korzystna dla Nas wszystkich.Ale przeciez skoro Juventus poniosl tak ciezka kare oraz inne kluby to czemu Inter ma nie poniesc.Jezeli przegramy to bedziemy musieli sie z tym pogodzic.W koncu przyznajmy - trofeum zdobyte nieuczciwie nie smakuje tak dobrze jak zdobyte uczciwa praca.<img src="/files/emoticons/27" alt=" :| " />
05.07.2011 o 14:47 przez Michal_fci
Michal_fci
Moraś strzel mu w pysk. Ciekawi mnie czy zabiora nam scudetto ktore i tak malo mnie interesuje, ale zawsze to mistrzostwo. Ale jakos sie nie obawiam
05.07.2011 o 14:40 przez Lechu
Lechu
#28 Zgadzam się. Sprawę bezwzględnie należy wyjaśnić, nawet choćby po to, aby w razie czystości Interu mieć podstawy do wytoczenia procesu o zniesławienie. Poczekajmy do wyroku i wtedy komentujmy...
05.07.2011 o 12:49 przez D@rtH W!nD
D@rtH W!nD
Zgadzam się i ja też się nad tym zastanawiam. Być może dowiemy się tego, wraz z rozwojem tej sprawy. Ale nie można też obśmiewać tego i ignorować tylko dlatego, że &quot;Inter jest czysty, bo to Inter&quot;, a wątku Fachettiego nie wolno ruszyć, bo to nieładnie brzydko mówić o zmarłych. Mam nadzieję, że jednak w końcu ostatecznie okaże się, że Inter istotnie jest czysty(bo wizerunek klubu bardzo leży mi na sercu, niezależnie od przedawnień etc.), ale nie można tego olewać i wyśmiewać. To są jednak bardzo poważne oskarżenia i padają z ust bardzo poważnego urzędnika...
05.07.2011 o 12:20 przez timon
timon
TYlko czemu prokurator nie robil tego w sadzie, tylko w wywiadach? Brak mu medialnosci? Kasy ktora moze na tym zarobic? Nie jestem fachowcem z dziedziny prawa, ale wydaje mi sie ze takie sprawy powinny byc zalatwiane w sadzie a nie w mediach. Jezeli sa dowody to czemu nic nam nie zrobili? O ile wiem to korupcja w sporcie nie ulega przedawnieniu
05.07.2011 o 11:50 przez D@rtH W!nD
D@rtH W!nD
@25 sorrki ale... istotnie mało jest takich spraw w których prokurator żąda wysokiego wyroku, a oskarżony jest uniewinniany... poniżej 10% wszystkich aktów oskarżenia(sąd w którym ja odbywałem praktyki uniewinniał o ile dobrze pamiętam jakoś tak 2-3 razy rocznie). Wiem, że to przykład z Polski, a nie z Włoch, ale zarówno procedury, jak i organizacja sądownictwa/prokuratury jest dosyć podobna w całej kontynentalnej europie. I nie prokurator nie może sobie wygadywać co chce -NIE MOŻE.
05.07.2011 o 11:40 przez timon
timon
majinus<br />
A co, nie moze? To sedziowie sa od wydawania wyrokow. Malo jest spraw w ktorych mimo tego ze prokurator krzyczy wysoki wyrok oskarzony jest uniewinniany? Nie mowie ze napewno jestesmy czysci ale niech nam cos udowodnia. Figc nas moze osadzic, tam przedawnienia nie ma
05.07.2011 o 11:40 przez majinus
majinus
@Pazzini1992<br />
<a href="http://bibainfo.pl/pub/83/238/182/3/2011/07/05/113843/7411/karny.JPG">http://bibainfo.pl/pub/83/238/182/3/2011&shy;/07/05/113843/7411/karny.JPG</a><br />
Faktycznie, dziwna sprawa że sędzia nie podyktował karnego za rękę nabitą z pół metra, na dodatek zawodnika który odwraca się od piłki.
05.07.2011 o 11:18 przez Lethal_Doze
Lethal_Doze
żeby było jasne jak ktoś ma wątpliwości, Interowi nie grożą żadne sankcje finansowe czy prawne, wszystko się kręci tylko i wyłącznie wokół kwestii ewentualnego unieważnienia mistrzostwa
05.07.2011 o 10:21 przez D@rtH W!nD
D@rtH W!nD
@21 dooookładnie. Jeszcze tylko dodam co do argumentu z meczem z Sampą -do odpowiedzialności karnej podżegacza nie jest konieczne, aby podżegany dokonał czynu do którego był nakłaniany... a więc to, że sędzia nie wypaczył umyślnie wyniku tego meczu...
05.07.2011 o 09:52 przez INTERperSEMPRE
INTERperSEMPRE
pazzini a co mają do tego nasi politycy? Prawdziwy kibic wierzy w uczciwość swojej drużyny - oczywiście, do czasu, aż ktoś tej uczciwości nie podważy. Prokurator w raporcie z pieczątką FIGC nie postawiłby tak poważnych zarzutów bez solidnych podstaw. Jestem kibicem Interu, ale nie chcę, by, jeżeli Moratti faktycznie ustawiał sędziów i wyniki, nasz klub dostał łatkę &quot;tego nieukaranego&quot;. Uwierz mi, że to będzie kara jeszcze gorsza niż ta, która spotkała Juventus. Na razie czekam w poddenerwowaniu, jeżeli te słowa okażą się prawdziwe, to, dla dobra Interu, chcę sprawiedliwości. Przywiązanie do klubu nie oznacza ślepego rozgrzeszania go z wszystkich przekrętów. Jeżeli Inter zawinił, to bardzo rozczaruję się na Morattim, który przez ostatnie lata opowiadał o &quot;scudetto sprawiedliwych&quot; z takim przekonaniem, zarażał nim nas, kibiców, a teraz co? Ladri? :(
05.07.2011 o 09:47 przez Kusy
Kusy
gdzie tu niby był przekręt w tym meczu? no tak Inter jak strzela bramki prawidłowo to już jest przekręt.
05.07.2011 o 09:35 przez pazzini1992
pazzini1992
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=wl6jsUVh8ag">http://www.youtube.com/watch?v=wl6jsUVh8&shy;ag</a>; , proszę oto skrót meczu właśnie Inter - Sampdoria , ja wogóle nie widzę żadnego przewału . Nawet sędzia nie podyktował karnego za rękę któregoś z Sampdorii.
05.07.2011 o 09:30 przez D@rtH W!nD
D@rtH W!nD
@majinus obiektywizmu to Ty kibicom nie życz, bo to daremne życzenia. Wciąż nie razumiem dlaczego śmierć Fachettiego miałaby być przeszkodą w drążeniu i nagłaśnianiu tej sprawy. Idąc tym tokiem myślenia to żadnej podejrzanej sprawy nie dałoby się wyjaśnić, gdyby zmarł jeden z głównych podejrzanych-bzdura jak mało która!
05.07.2011 o 09:23 przez pazzini1992
pazzini1992
Majinus <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! Jak chcesz coś takiego wypisywać to się zapisz do AC Milanu albo Juventusu , bo nawet prawdziwy kibic to wierzy w uczciwość swojej drużyny . A nasi politycy to co tacy święci<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> ?<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> ? Ile było przekrętów a ilu polityków nie siedzi <img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> <img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Przykład : pan Drzewiecki i Chlebowski oraz prezydent sopotu Karnowski . Wiem jedno i krótko Inter jest uczciwy a pan prokurator niech się zajmie Berlusconim i Gallanim
05.07.2011 o 09:14 przez majinus
majinus
@timon<br />
Prokurator federalny może sobie mówić co chce? Na jakim świecie Ty żyjesz ;P<br />
<br />
Przypomnę Wam dwie rozmowy telefoniczne, bo widzę, że niektórym szybko wylatują rzeczy z pamięci.<br />
<br />
Bergamo: Rozmawiałem z Facchettim, by podtrzymać przyjazną atmosferę, o której obaj wiemy. Wszyscy docenili to, co zdziałaliśmy w temacie Gabriele i Palanki, dlatego pomyślałem, żeby dać obu poprowadzić mecze Coppa Italia. Jednego przydzieliłbym wam, do Interu, jednego dałbym do sędziowania Milanowi...<br />
Moratti: W porządku...<br />
Bergamo: Chcieliśmy wywołać pozytywne wrażenie...<br />
Moratti: Jasne, jasne...<br />
Bergamo: Facchetti się na to wszystko zgodził...<br />
Moratti: No i dobrze, w środę przed meczem jakoś go jeszcze złapię...<br />
Bergamo: Na pewno będzie mu bardzo miło...<br />
Moratti: Pójdę do niego się z nim przywitać...<br />
Bergamo: W tym wypadku nie będzie losowania tylko normalny przydział, więc na wasz mecz dałem Gabriele i dwóch takich niezłych asystentów...<br />
Moratti: Nie no jasne, Gabriele zawsze dobrze sędziował, bardzo równo, do niego nigdy żadnych zastrzeżeń nie miałem...<br />
Bergamo: Na pewno ucieszy się, kiedy się z nim przywitasz...<br />
Moratti: Dzięki piękne, na pewno w środę przed meczem go jakoś znajdę.<br />
<br />
I druga. Sytuacja ma miejsce po meczu Inter-Sampdoria - w styczniu 2005 roku. Do 88. minuty meczu Nerazzurri przegrywali z Sampą 0:2, by ostatecznie w ciągu kilku ostatnich minut odrobić straty i wygrać mecz 3:2. Dwie ostatnie bramki Inter zdobył w doliczonym przez sędziego czasie gry.<br />
<br />
Bergamo: Panie Moratti, mówi Bergamo...<br />
Moratti: Miałem do pana dzwonić, bo chciałem panu powiedzieć, że ten chłopak (Bertini) poradził sobie dzisiaj świetnie, choć mogło skończyć się beznadziejnie...<br />
Bergamo: Mecz z Sampdorią zrobił się bardzo trudny, ale i liniowi chyba nieźle pracowali...<br />
Moratti: Tak, powiedziałem im to po meczu. Powiedziałem, że mają niezły wzrok, to już drugi raz... Dobrzy są, wyłapują wszystko. Zapytałem, jakim cudem to wszystko widzicie, wyłapujecie... Tylko mrugnęli do mnie okiem...<br />
Bergamo: No i co, robimy dziesięć fajnych wyników z rzędu, co?<br />
Moratti: Tak w ogóle to myślałem, żeby zadzwonić do pana jeszcze wczoraj wieczorem, bo wracałem właśnie od tego chłopaka (Bertiniego), który świetnie dał sobie radę. Potem jak zwykle dostaję telefony od tych, którzy są zadowoleni, i od tych, którzy nie są...<br />
<br />
Pozdrawiam serdecznie i życzę trochę obiektywizmu. Wszyscy kantowaliśmy.
05.07.2011 o 09:04 przez pazzini1992
pazzini1992
To jest ohydne , żeby besztać zmarłego . Nie ważne w jakie sprawy był zamieszany . Wiem jedno ,że Inter to uczciwy klub . I nie da sobą pomiatać , przez jakieś mendy sądownicze czy urzędnicze .<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
05.07.2011 o 01:19 przez D@rtH W!nD
D@rtH W!nD
Dla mnie to że ktoś jest &quot;świętej pamięci&quot; nie jest żadnym argumentem, a raczej tanim wykręcaniem się. Nie wiem jak ta sprawa dalej się potoczy, ale jak nie miałem, tak nie mam stuprocentowej pewności, że po stronie Interu zawsze wszystko było ok. Oczywiście mam nadzieję, że jednak tak właśnie było, ale włoski futbol jest jaki jest, a oskarżenia co rusz się pojawiają, więc odrzucanie wszystkiego z góry jest moim zdaniem chowaniem głowy w piasek. A poza tym -co ja mała myszka mogę o tym wiedzieć i na podstawie czego(prócz ślepej wiary) mam wysnuwać kategoryczne wnioski?
05.07.2011 o 00:25 przez Seba
Seba
kadrian nie wydaje Ci się to dziwne, że akurat teraz o tym mówi ? Przecież te wszystkie rozmowy miała do dyspozycji prokuratura w czasie trwania drugiego procesu. Stwierdzono oficjalnie, że nie ma w nich niczego, co obciążałoby Inter. Tak samo Moggi straszył, że ma dowody i do tej pory ich nie ujawnił. Nie twierdzę oczywiście, że Inter jest czysty jak łza, ale wiemy wszyscy jacy są Włosi. Chorobliwie zawistni i wojna między Interem, a Juve będzie trwała w nieskończoność. Tym bardziej, iż wiemy także jakie są włoskie media. Wystarczy, że ktoś coś powie i od razu afera na cały świat. Przypomnijmy sobie chociażby sprawę z rzekomym fałszowaniem bilansów przez Inter. Taki szum zrobiono, iż przez chwilę sam pomyślałem, że Moratti ma cośna sumieniu. Nawet degradowano nas do Serie B. Później oczywiście wszystko się wyjaśniło i w Turynie ponownie popełniano masowe samobójstwa. Teraz będzie tak samo.

Shoutbox

Xucatlan 29.09.2025 21:42

Tak by się mogło wydawać, ale cały okres przygotowawczy grali ustawieniem z wahadłowymi, więc wydaje się, że Allegri jednak mocno stawia na ten typ grania.

Nerazzurro90 29.09.2025 21:38

Przeca to pewne

Nerazzurro90 29.09.2025 21:38

Zmienia ustawienie

Xucatlan 29.09.2025 21:32

Nie mówiąc już o tym, że kompletnie nie ma ławki na te pozycje.

Xucatlan 29.09.2025 21:29

Trochę jednak dziwi, że Allegri katuje 3-5-2. Te wahadła w Milanie są sporym problemem, bo Saelemaekers w ogóle nie potrafi bronić, a Estupinan nie potrafi w sumie niczego. Na dodatek ciężko upchnąć Leao i Pulisica razem.

Xucatlan 29.09.2025 21:28

Nerazzurro90 29.09.2025 10:33 niestety ale Milan wyglada bardzo dobrze a jeszcze nie wprowadzili Leao i Nkunku

Claudio 29.09.2025 19:03

jestem za, a nawet przeciw

Orzeu 29.09.2025 18:59

Forza Italia "nie zaglosujemy na tak ale nie zaglosujemy tez na nie"

Claudio 29.09.2025 18:46

KMŚ niby gówniane, ale warto tam grać

Claudio 29.09.2025 18:45

Projekt budżetowy zamyka się zyskiem netto w wysokości 35,4 mln, w porównaniu ze stratą 35,7 mln w poprzednim roku obrotowym, przy wzroście wartości produkcji netto o 70 mln. ⚫🔵 💰 Wyniki finansowe za sezon 2024/25 wykazują przychody w wysokości 567 mln, co jest najwyższą wartością w historii i rekordem dla Serie A. Wynik ten jest wynikiem wzrostu przychodów z rozgrywek krajowych i europejskich, a także udziału w pierwszej edycji Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Jednocześnie odnotowano organiczny wzrost przychodów komercyjnych ze sponsoringu i dni meczowych.

Kredence 29.09.2025 18:45

Zhang by dał 300 i kupił lookmana bo kochał Inter

Kredence 29.09.2025 18:44

To te pieniądze co ukradli zapewne xd

Kredence 29.09.2025 18:44

Oaktree zatwierdziło 100 mln na rozwój centrum treningowego

Claudio 29.09.2025 18:10

będą jaja jak w Lombardii to Como pierwsze wybuduje stadion, a Inter i Milan nadal będą się bujać do 2050 roku na Meazza

Dzonyy 29.09.2025 15:33

xD

Orzeu 29.09.2025 14:07

pewnie odrzucą xD, Inter zacznie planować nowy stadion gdzie indziej, następnie nowy burmistrz zaprosi kluby do dialogu żeby zostały, i tak się będziemy kręcić

Nerazzurro90 29.09.2025 14:07

przelozone na kolejny poniedzialek

Orzeu 29.09.2025 14:06

ciekawe jak tam dzisiaj głosowanko w sprawie stadionu

Nerazzurro90 29.09.2025 13:59

Do roku 2021 sądziłem że mawornika zniewala łysa łepetyna spolotiego i oddałby mu się bez reszty, ale od momentu przyjęcia lacjowego mawornik porzucił swe wydepilowane ideały i zatracił się w bujnej fryzurze incydentowej

Orzeu 29.09.2025 13:58

Piotrek nie psuj zabawy

Archiwum shoutboxa

Sonda

Wybierz najlepszego gracza w meczu z Cagliari:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Milan

    5

    12

  • 2

    Napoli

    5

    12

  • 3

    Roma

    5

    12

  • 4

    Juventus

    5

    11

  • 5

    Inter

    5

    9

  • 6

    Atalanta

    5

    9

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Christian Pulisic

    4

  • 2

    Kevin De Bruyne

    3

  • 3

    Marcus Thuram-Ulien

    3

  • 4

    Nico Paz

    3

  • 5

    Riccardo Orsolini

    3

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28266

Liczba newsów: 51581

Liczba komentarzy: 607193

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się