
3-letnią umową partnerską związała się z Interem firma ePRICE, będącą jedna z liderów handlu elektronicznego na włoskim rynku. Oficjalna informacja została przekazana dziś za pośrednictwem portalu inter.it.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że osiągnęliśmy porozumienie z tak ważnym podmiotem jak ePRICE - powiedział Michalen Gandler, dyrektor naczelny urzędu skarbowego Interu. - Ta umowa to nie tylko sukces dla obu organizacji. Będziemy w stanie zaoferować naszym fanom coś zupełnie nowego, coś z czego będzie można wynieść wiele korzyści.
- Cieszymy się, ze ePRICe, decydując się na pierwszą współpracę z klubem piłkarskim wybrało właśnie Inter - dodaje dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i partnerstwa Interu, Giorgio Brambilla. - Przez ostatnie lata Inter stawał się coraz częściej punktem odniesienia w komunikacji cyfrowej w piłce nożnej i sporcie. Jesteśmy dumni, że jedna z najciekawszych firm z sektora e-commerce we Włoszech zdecydowała się połączyć swoje siły z nami.
- Dołączenie do świata futbolu i jego największych gwiazd jest bardzo ważnym krokiem dla grupy ePRICE. Cieszymy się, że możemy dokonać tego kroku razem z Interem - powiedział prezes i dyrektor generalny ePRICE, Paolo Ainio. -Zobaczyliśmy, że właściciele Interu, zarząd i zespół chce tworzyć innowacyjne rzeczy w świecie futbolu i jesteśmy przekonani, że podjęta przez nas decyzja przyniesie wielką wartość dodaną dla ePRICE. Stając się oficjalnym partnerem handlu detalicznego Interu zwiększymy uznanie naszej firmy, marki, ale to nie wszystko. Nasz zespół marketingowy jest gotowy na owocną współpracę przez najbliższe 3 lata.
Komentarze (0)