
Potwierdziło się to, o czym mówiło się od dłuższego czasu. Właściciel Interu, firma Suning Holdings Group została oficjalnym sponsorem ośrodków szkoleniowych Interu Mediolan.
Oficjalnie potwierdził to dzisiaj dyrektor finansowy Interu, Michael Gandler:
- To bardzo ważny dzień dla Interu. Od 4-5 miesięcy silnie współpracujemy z naszymi przyjaciółmi z Suning. Z firmą, która otworzyła ponad 1600 swoich oddziałów i jest dla nas bardzo ważna z punktu widzenia inwestycyjnego. Jak będą wyglądać zmiany? Na koszulkach treningowych będzie widoczna marka suning.com, a centrum treningowe wkrótce będzie nazywało się Suning Centro Sportivo Angelo Moratti . Zmieniona zostanie także nazwa ośrodka szkoleniowego młodzieży, który będzie nosił nazwę Suning Centro Sportivo Giacinto Fachetti.
Od teraz logo Suning będzie obecne na wyświetlaczach LED w centrach szkoleniowych, na billboardach, w tle podczas konferencji prasowych, w strefach mieszanych oraz w tunelach przed wyjściem zawodników.
Komentarze (5)
Suning brzmi ok