
Polska firma Oknoplast będzie kontynuowała swoją sponsorską współpracę z Interem Mediolan. Takie informacje klub zamieścił na swojej oficjalnej stronie internetowej. Obie strony przedłużyły wcześniej zawartą umowę do końca sezonu 2014/15. Mikołaj Placek i Marco Fassone podpisy złożyli w loży Oknoplast Skybox na mediolańskim San Siro.
Oknoplast, który jest liderem rynku okien PVC i drzwi jest obecny w dziesięciu krajach Europy. Pierwszy raz z piłką nożną związał się właśnie za pośrednictwem Interu w grudniu 2011 roku.
- To spora inwestycja - przyznał właściciel Mikołaj Placek - Zdecydowaliśmy się jednak na nią dzięki jej świetnemu wpływowi na obraz naszej marki przez ostatnie 2 lata. Również dzięki współpracy z tak prestiżowym partnerem staliśmy się kluczowym zawidnikiem na swoim rynku. Świetnie rozwija się nasza sieć sprzedaży, mam nowych partnerów biznesowych, którzy rozumieją że ta umowa sponsorska to pokaz naszej siły i potencjału. Zaobserowaliśmy również wzrost zainteresowania produktami Oknoplastu nie tylko we Włoszech ale i poza granicami.
W ramach współpracy Oknoplastu z Interem logo firmy widnieje podczas spotkań na Stadio Meazza, w centrum treningowym w Appiano i na stronach internetowych klubu. Firma wykorzystuje wizerunek klubu do swoich celów marketingowych.
Oknoplast jest jednym z największych w Europie producentów okien PVC i drzwi z ponad 1.2 miliona sztuk okien sprzedanymi w 1450 punktów sprzedażowych. Spółka, której obroty w 2012 roku sięgnęły 100 milionów Euro zawsze znana była z jakości materiałów i świetnego designu.
Firma obecna jest na włoskim rynku od 2007 roku, posiada 500 salonów sprzedaży i nawet w czasach kryzysu notuje 11% wzrostu sprzedaży swoich produktów.
Komentarze (14)
Pozdr.