Pozostałe

Pedulla krytykuje Morattiego i broni Beniteza (21)

Autor:
ponad 14 lat temu
217
21

Znany włoski ekspert Alfredo Pedulla wystąpił dziś z krytyką pod adresem Massimo Morattiego, a także bronił Rafaela Beniteza:
"Massimo Moratti rozczarował mnie. Ostatnimi czasy mówił o możliwym transferze Lionela Messiego, a teraz postanowił obwinić Beniteza o to, że drużyna przechodzi trudny okres. Tak, ma obecnie nie najlepszy czas, ale nic poza tym. Nikt nie mówi o nierozwiązywalnym kryzysie i nie tworzy negatywnych prognoz, a krytykowanie Beniteza uważam za nie na miejscu."

[hide]

"Rafa jest wielkim człowiekiem, który nie reaguje na to, lecz trzeba przyznać, że dopuścił się błędu – zaczął pracować bez piłkarzy, których chciał, i których obiecano mu kupić. Odpowiedniejsze byłoby wyliczyć wszystkie błędy Morattiego. 
Po pierwsze: Rafael Benitez, który po meczu z Bolonią (0:0) czekał z niecierpliwością i pewnością na transfer choćby jednego piłkarza wysokiego poziomu w ostatnich godzinach okienka transferowego, widocznie nie wiedział, że prezydent dla siebie już Mercato zamknął. I nie brał pod uwagę zasad finansowego fair-play, on po prostu nie chciał nikogo kupować. To poważny błąd ze strony patrona Nerazzurrich, tak jak ten, gdy kupił dla Mourinho Ricardo Quaresmę. 
Po drugie: odmówił klubowi, który chciał kupić niemal 30-letniego piłkarza za około 30 mln. euro. Było widać, że Maicon myślami jest już w Realu. A teraz już nie przypomina samego siebie, absolutnie brak mu motywacji. Jeśli Moratii zachce teraz go sprzedać, nie otrzyma nawet 20 mln.
Trzeci błąd. Kontrakty. Zaczniemy od Milito: to przedłuża umowę, to nie. Tak samo wiele było rozmów związanych z kontraktem Sneijdera. Ogólnie, to wszystko wygląda dziwnie.
Zatrudnić trenera w czerwcu, a w listopadzie go krytykować, powiedzcie, jaki w tym sens? Jedyny błąd Beniteza polega na tym, że Cristian Chivu wychodzi na boisko bardzo często już od pierwszej minuty.”

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Inter Mediolan

CdS - przed Interem 60. mecz w sezonie, tylko Real Madryt grał więcej (3)

13.06
12:55
Petar Sucic

Sučić rozkochał w sobie Chorwację (2)

11.06
10:34

Komentarze (21)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
07.11.2010 o 16:08 przez piotrekninter
piotrekninter
szalał*<br />
zgodze sie , Chelsea wogole miala bardzo silna kadre( chyba 1szy raz druzyna miala 22-23 rownorzednych graczy) a my zdobylismy triplet grajac 15-16 i jeszcze nam Mario sprzedali, nie mowie ze zle bo sprawial problemy,ale jakbysmy kupili tego Mascherano (dla Benka) i nawet skrzydlowego na lawke,chocby Sculli,to Benio mialby wieksza mozliwosc zmian,roszad, a tak kicha, ale pisalem nie raz, ze bez odswiezenia kadry, u nas waskiej kadry, ciezko powtorzyc sukcesy
07.11.2010 o 15:58 przez piotrekninter
piotrekninter
#6 w zeszlym roku MM nie szlala<br />
a przyjscie E2 Milito Motty Wesa i Lucio to co malo, 5 podstawowych zawodnikow, teraz jakby tej klasy 2 przyszlo byloby super, a ze nie wydal duzej kasy to tylko dzieki frajerstwu Realu czy Farsy<br />
teraz tez mogl duzo nie wydac a miec niezlych pilkarzy, tj Vdv
07.11.2010 o 13:23 przez bloow
bloow
błędem było nie kupowanie dla Beniteza w ostatnich minutach okienka i błędem było kupowanie w ostatnich minutach dla Mourinho.... no super..
07.11.2010 o 12:27 przez Luk
Luk
D@rtH W!nD, swietny komentarz !
07.11.2010 o 11:41 przez kibic
kibic
co tu duzo mowic chlop ma duzo racji. Moratti zrobil kilka powaznych bledow i takie sa fakty!Nie jest wina Beniteza ze nie mamy kim grac jak wpadna 3 czy 4 kontuzje. Gdyby nie skapstwo MM to sytuacja wygladala by inaczej.Istnieje takie powiedzienie ze z kupy nie ukreci sie bata i cos w tym jest.pozatym nie ma co panikowac wstepnie ocenimy Beniteza w zime , narazie jest w czubie grupu LM i Ligi wloskiej.Faktem jest ze przesladuje go ogromny pech<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> i konieczne beda wkoncu jacys nowi pilkarze na zime<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> mysle ze Morati sie obudzi!
07.11.2010 o 10:40 przez SlimShady
SlimShady
Po-części sie zgadzam z gościem, Moratti też wiele zawalił, jednak Rafa też nie jest bez winny, wydaje mi sie że jest zbyt łagodny dla piłkarzy, no i zawalił metody treningowe, teraz nasi łapią kontuzje i jak z takim składem mamy wygrywać, tez teraz wszyscy beczą czemu Maicona jednak nie sprzedaliśmy, a w letnim mercato każdy chciał pozostania Brazylijczyka a jak już został była euforia. Chivu powinien zasiąść na ławce i być etapowym zmienikiem bo widać że formę już stracił, a ten uraz głowę źle sie na nim odbił, wczoraj widział jak bardzo dobrze sobie radzi nasz Santon, dla niego powinno sie znaleźć miejsce w pierwszej 11.
07.11.2010 o 10:14 przez mati1908
mati1908
No. 11. Grubo poleciałes <img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " /> ale masz racje,jakby nie było forza Inter <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" />
07.11.2010 o 09:25 przez adik218
adik218
niestety ale ten gosc powiedział cała prawde...teraz wychodzi brak wzmocnien jak tak dalej pujdzie to niebedziemy miec kim grac i odpadniemy z walki o trofea..obym sie mylił...;/;/;/<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
07.11.2010 o 09:23 przez MatiInter
MatiInter
#11 komentarz chyba dluzszy od newsa <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
07.11.2010 o 04:00 przez Strzala17
Strzala17
BRAVO<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> !<img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" /> Zgadzam sie z toba w 100% Moim skromnym zdaniem TAK JAK NAPISALES najwiekszy blad popelnil MM nie kupujac zadnegego swiatowej klasy zawodnika ktorego Benitezowi obiecano no ale coz takie czasy kazdy aby jak najwiecej kasy dla siebie!<img src="/files/emoticons/16" alt="&lt;confused&gt;" />
07.11.2010 o 01:19 przez D@rtH W!nD
D@rtH W!nD
Jedyne co zarzuciłbym Benitezowi (aczkolwiek jest to zarzut bardzo poważny) to to, że Jego metody szkoleniowe PRAWDOPODOBNIE przyczyniły się w znacznej mierze do obecnej sytuacji kadrowej. Słyszałem, że prowadząc Liverpool praktycznie nigdy nie dysponował pełnym składem, bo zawsze z kimś były problemy( ale podkreślam -słyszałem). Polecam jeden z ostatnich felietonów Rafała Steca dotyczącego zagadnienia kontuzji u Mourihno i Beniteza -daje wiele do myślenia. No można się jeszcze przyczepic do zmian, ale z drugiej strony to Benitez, a nie żaden z Nas jest na treningach, więc to on ma bieżący wgląd na dyspozycję piłkarzy na treningach(choc i tak w uważam, że co niektóre zmiany czy decyzje co do wyjściowych jedenastek, aż kłuły w oczy). Ktoś powie, że Benitez dostał zbudowaną drużynę gotową do wygrywania. Ale nie zapominajmy, że drużyna Mou była zbudowana przez Mou pod Mou. Benitez jest innym trenerem, ma inną koncepcją drużyny, co więcej myślę, że grac tą drużyną w takim stylu jak Mou on po prostu nie potrafi. Porównując do Formuły 1 dostał może i niezły bolid, tylko że ustawiony pod kierowcę o innym stylu jazdy i takim bolidem szybko jeździc nie będzie. Mou dwa sezony pod rząd dostawiał takich piłkarzy jakich chciał, Benitez nie dostał nic, bo &quot;przecież mamy mistrzowski skład&quot;. Myślę, że MM uległ temu przeświadczeniu, któremu odnoszę wrażenie, uległo wielu kibiców Interu -mianowicie, że drużyna Mourihno jest samograjem który może jeszcze przynajmniej jeden sezon dominowac w Serie A, a także rywalizowac z najlepszymi w Europie, motywując to tym, że jesteśmy mistrzami europy. Problem polega na tym, że wcale tak nie jest. Samograjem jest Barcelona(muszę to przyznac choc Ich nie cierpię jak mało kogo), a Inter NIGDY nie był od Barcelony silniejszy czy lepszy, nawet jeśli odprawiliśmy Ich z kwitkiem w półfinale. Ktoś powie, no ale Mou pozostawił Chelsea silną drużyną i przejęcie tej drużyny przez następnych trenerów nie wywołało takiego kryzysu jak w przypadku Interu. Zgadza się tyle, że Chelsea moim zdaniem była silniejszą drużyną wtedy, gdy Mou od niej odchodził, niż Inter, gdy Mou odchodził z Interu. Poza tym w odróżnieniu od Interu, w Chelsea nie żałowało się pieniędzy na wzmocnienia (nawet jeśli trzon drużyny pozostawał ten sam), no i co tu dużo mówic, dla samych piłkarzy Chelsea i Premiership jest po prostu dużo atrakcyjniejsza niż Inter i sypiąca się Serie A, dlatego przeważnie co lepsi piłkarze wolą iśc do Chelsea -przypomnijmy sobie kiedy Inter ostatnio pozyskał jakiegoś dobrego piłkarza o którego walczyli (ale tak na serio) inni tuzowie Europy? Sneijder, Lucio, Eto'o, Pandev, Milito (żeby tylko poprzedni sezon wspomnic) to piłkarze albo niedoceniani, albo niechciani. Nie ma co się oszukiwac piłkarz o którego starają się Chelsea, Real, Barca, ManU i Inter prawie na pewno nie wybierze Interu. Do tego wszystkiego dochodzi kiepska forma kluczowych zawodników (choc tutaj też nie mam pewności na ile ta kiepska forma jest spowodowana metodami treningowymi Beniteza), no i mamy bigos jak się patrzy. Żeby nie było, ja nie twierdzę, że nie wolno krytykowac Beniteza, albo, że jest najlepszym trenerem na świecie czy chocby lepszym od Mou. Chodzi mi tylko o to, żeby dyskusji o naszej grze nie sprowadzac do zwalniania Beniteza po paru meczach(o ile pamiętam pierwsze &quot;zwolnienia&quot; zaczęły się pojawiac ze dwa miechy temu), obwiniac go o wszystko i gadanie, że &quot;to słaby trener jest&quot;. eKubal przytoczył niżej osiągnięcia Beniteza i te bronią go czy się to komuś podoba czy nie. Trzeba się pogodzic z tym, Mou w Interze nie ma i nie będzie, a także z tym, że NIE BYŁO i NIE MA w tej chwili wolnego trenera o lepszym nazwisku, większych osiągnięciach czy wyższych kwalifikacjach(a gwarancji sukcesów nie daje nikt, chyba każdy pamięta ileż to razy Mou był &quot;zwalniany&quot; przez te dwa lata). Bo jakoś krytykanci i niedoszli pracodawcy Beniteza wyrzucający go z hukiem niezbyt ochoczo wskazują kto miałby go niby zastąpic albo kto miał zamiast Beniteza obiąc Inter w czerwcu(Spaletti? A co on osiągnął? A tego jak Roma grała pod koniec Jego pracy to nikt nie pamięta rozumiem. Poza tym w jakim stopniu on miałby byc gwarantem wyników w większym stopniu niż Benitez?). Do tego wszystkiego mieliśmy katastrofalne mercato(a właściwie nie mieliśmy mercato). Aaaa no i zapomniałbym, jakoś nikt nie zauważa jak &quot;doświadczoną&quot; drużyną jest teraz Inter, prawie wszyscy kluczowi piłkarze są pod 30tkę lub już 30tkę przekroczyli (nieopierzonych młodzików jak Coutinho nie liczę) -i to jak rozumiem ma byc skład najlepszej drużny w Europie, jak to ktoś określił &quot;maszynki do wygrywania&quot<img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> ktoś zaraz powie, że jakoś takimi piłkarzami parę miechów wcześniej Mou zdobył triplet. Tak, wygrał też LM z Porto, ale czy to oznaczało, że Porto było najsilniejszą drużyną Europie? &quot;Maszynką do wygrywania&quot;?)? Win Beniteza nie neguję, ale zwalanie na niego wszystkiego jest moim zdaniem nieco nie poważne, tym bardziej, że w Serie A mamy ciężej bo i Milan i Juve jak wszystko na to wskazuje są znacznie silniejsze niż przed rokiem. Ufff... rozpisałem się. Co by się nie działo FORZA INTER!<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
07.11.2010 o 01:06 przez pablo77
pablo77
zgadzam sie z tym w 100% i nie ma tu zadnej winy pingwina . mimo iz nie darze go za wielka sympatia to musze przyznac ze nawet mourinho by nie pomogl w takich okolicznosciach bo przeciez z g**wna bata nie wyrzezbisz jak to sie mowi . nie jego wina ze nie ma bodajze 8-9 podst. pilkarzy . Jakby jose nie mial srodka pola tez by nie wygral nie ma sie co łudzic mial po prostu szczescie ze kontuzje omijaly <span style="color: red">I</span>nter szerokim łukiem bo przypomnijcie sobie jak Wes mial kontuzje to jakie bylo sranie po gaciach a to tylko 1 zawodnik . Podejrzewam ze jakby zagral Esteban z Tottenhamem to by wylaczyl Bale'a jak messiego i by bylo do przodu . Wina jest wieksza niestety Morattiego bo mogl kupic 2 pom. obronce i napastnika to nie byloby takich problemow i moze bylibysmy teraz na 1 miejscu .
06.11.2010 o 23:49 przez Odet
Odet
podpisuje się pod tym, Pedulla ma rację.<br />
Tak to jest jak prezes wie najlepiej.<br />
Pozdr.
06.11.2010 o 23:34 przez eKubaL
eKubaL
&quot;Moratti sie pomylil zatrudniajac Beniteza, mial byc wielki trener, Benitez jest co najwyzej przecietnym (przesledzcie prosze jego kariere)&quot;<br />
<br />
Sukcesy szkoleniowe-Rafael Benítez:<br />
-awans do Primera División w sezonie 1997-1998 z Extremadurą Almendralejo<br />
-awans do Primera División w sezonie 2000-2001 z CD Tenerife Santa Cruz<br />
-mistrzostwo Hiszpanii 2002 i 2004 oraz Puchar UEFA 2004 z Valencią<br />
-Puchar Anglii 2006, Puchar Mistrzów 2005, finał Pucharu Mistrzów 2007, finał klubowych mistrzostw świata 2005 oraz Tarcza Dobroczynności 2006 z Liverpoolem<br />
<br />
<br />
Żeby każdy przeciętny trener wygrywał LM ...
06.11.2010 o 23:23 przez Cny
Cny
Capello zapowiedział, że po zakończeniu pracy z reprezentacją Anglii, kończy karierę.<br />
<br />
Do reszty pewnie będzie jeszcze czas odnieść się.
06.11.2010 o 23:01 przez tominterista
tominterista
Zostawcie Massimo, tyle co on wlozyl serca i pieniedzy w ten klub nie jestescie sobie nawet w stanie wyobrazic. Nikt nie przebudowywuje druzyny, ktora zdobyla potrojna korone. Zrobiono kilka kosmetycznych zmian (Biabany, Coutinho), moge sie zgodzic, ze jeszcze jednego klasowego gracza mozna bylo kupic, ale w zeszlym roku Massimo tez nie szalal i jakos bylo ok. Mnie nie rajcuja transfery za 50 mln i wiecej, bo nie w tym sens, bo zawsze chodzi o druzyne. Wedlug mnie to Benitez na razie nie potrafi stanac na wysokosci zadania, ma problemy z pilkarzami, najprawdopodobniej dziwne metody treningowe, ktore sa zrodlem wielu kontuzji (pozniej narzeka, ze nia ma kim grac). Przychodzac do Wloch powienien sie dostosowac do pewnych wymogow taktycznych jakie tu panuja, Mourinho to potrafil. Poza tym powiedzmy sobie szczerze, Moratti sie pomylil zatrudniajac Beniteza, mial byc wielki trener, Benitez jest co najwyzej przecietnym (przesledzcie prosze jego kariere). Podsumowujac, Moratti zima na pewno kogos kupi (mam nadzieje, ze nie zadncyh pupilkow Beniteza typu Kuyt, bo Benitez w liverpool'u dokonywal fatalnych transferow i sprowadzil klub na dno), Branca mam nadzieje, ze zadba o to by byl to dobry transfer. Benitez przetrwa na lawce Interu max (podejrzewam, ze wczesniej wyleci, zyczylbym sobie tego) 2 lata kiedy sie skonczy kontrakt Capello z angielska federacja.
06.11.2010 o 22:52 przez piotrekninter
piotrekninter
dobrze gada,i o Chivu ma racje<br />
dzis wyszlo , mielismy marna kadre ,nie kupilismy praktycznie nikogo<br />
a taki Bastos wali bramke za bramka ,na lewa obrone jak znalazl<br />
Vdv Mascherano omg, no igrac 3 z przodu majac 4 do dyspozycji<br />
brak transferow,Benek sobie nie radzi i wychodzi<br />
a nawet wystarczylo tylko zainwestowac kase za Mario i Ryska, i 2 dobrych graczy by bylo,a tak waska kadra,kontuzje,0 rotacji,szkoda gadac
06.11.2010 o 22:52 przez Dominho
Dominho
Kolejna strata punktów i kolejne kontuzje. Jak tak dalej pójdzie, to w Interze nie będzie się już krytykować Rafy tylko się go pożegna
06.11.2010 o 22:50 przez Seba
Seba
Prawda jest taka, że obaj są winni.
06.11.2010 o 22:46 przez Internazionalista
Internazionalista
no i bardzo dobrze powiedzial, Moratti out Armani in <br />
skoro klub jest biznesem a nie pasja nie ma tu dla ciebie miejsca Massimo <img src="/files/emoticons/19" alt="&lt;klnie&gt;" />
06.11.2010 o 22:37 przez Pavlo
Pavlo
gość ma rację..

Shoutbox

WakashimazuKen 18.06.2025 22:49

Ja z Mourinho sie tak nie zżyłem jak z Demonem . Serio . Też patrzę na Real . Szkoda , że trener Farris odszedł .

TONYSOSA 18.06.2025 22:39

nawet win na live dalem.

TONYSOSA 18.06.2025 22:39

kur bylem hejterem szymona ale jednak widac ze poukladal to al hilal.

ragnar 18.06.2025 21:58

Ale ucichło

ragnar 18.06.2025 21:58

To chyba o Paza chodzilo, bo jednak Zanetti jakies rozmowy prowadził

ragnar 18.06.2025 21:57

Wprowadzi troche zaskoczenia, zmiane ustawienia, zmiany zawidnikow nie 1 do 1

ragnar 18.06.2025 21:56

Xucation ale ja nikomu nie tlumacze, tylko napisalem, ze czekam na trenera co

broda4991 18.06.2025 21:55

To już lepiej pazia

Nerazzurro90 18.06.2025 21:52

jemu chodzilo o hojlunda

broda4991 18.06.2025 21:51

Ja chciałem zapytać j zanettiego gdzieś ten topowy transfer który zapowiadał

broda4991 18.06.2025 21:51

Co

martins2000 18.06.2025 21:51

Bayern Monachium zainteresowane zakontraktowaniem Argentyńczyka Nico Paza

pluto11 18.06.2025 21:49

Kto się zakłada że Szymon nie wygra ligi Arabskiej

Xucatlan 18.06.2025 21:48

No ale to każdy tutaj wie, że Szymon zawsze grał 3-5-2. Pisanie o tym, to jak tłumaczenie pracownikom ZOO, że słoń ma trąbę :P

broda4991 18.06.2025 21:48

Przebrzydłe podgardle i koniec kropka. Łase na kase

ragnar 18.06.2025 21:47

Nowy klub, to wiadomo ze jeszcze nie robi rewolucji

ragnar 18.06.2025 21:46

A nie ze dzis

ragnar 18.06.2025 21:46

Od poczatku mi chodzilo ogolem ze on zawsze 352

ragnar 18.06.2025 21:45

Naciàgany

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28237

Liczba newsów: 50990

Liczba komentarzy: 599102

Użytkownicy online: 0 14 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się