
Na wczorajszym zebraniu członków udziałowców Interu Mediolan jednym z tematów, który został poruszony był sponsoring Pirelli.
Inter współpracuje z producentem opon od 1995 roku. W 2015 roku minie 20 lat od rozpoczęcia współpracy. Żadne firmy piłkarskie nie współpracowały ze sobą tak długo. Na drugim miejscu można by uplasować Liverpool i jego współpracę z Carlsbergiem. Michael Bolingbroke wziął pod uwagę możliwość, że umowa nie zostanie przedłużona. Mimo to, trykot Nerazzurrich to właśnie charakterystyczne logo firmy Pirelli, więc z pewnością będzie mowa o negocjacjach.
Według turyńskiego dziennika Tuttosport Erick Thohir spotkał się wczoraj z prezydentem firmy Pirelli, a także zapalonym fanem Interu - Marco Tronchettim Proverą. Tematyki rozmowy nie trzeba raczej przedstawiać - była to kwestia przedłużenia współpracy. Według dziennikarzy Pirelli jest skłonne zaoferować Interowi od 13 do 14 milionów euro za sezon, tymczasem Indonezyjczyk w kasie klubu widziałby przypływ gotówki rzędu 20 milionów.
Komentarze (23)
Wierzę, że to tylko gra Thohira by podbić trochę kasę.
No ale wszystko się kiedyś zmienia i nawet jeśli zmieni się sponsor, to liczy się tylko Inter!
Gulaszowa, załatw nam Amino na koszulkach