Plotki transferowe

Porto: Nie było żadnych ofert! (33)

Autor:
Źródło: goal.com
ponad 17 lat temu
1279
33
Jorge Nuno Pinto, prezydent FC Porto, ujawnił, że klub nie otrzymał żadnych ofert za skrzydłowego reprezentacji Portugalii - Ricardo Quaresmę.

Pinto przyznał, iż każdy z jego zawodników jest teoretycznie na sprzedaż, jednak tylko za kwotę wyznaczoną przez klub. W przypadku Quaresmy wynosiła ona €40 mln.

Nie otrzymaliśmy żadnych ofert za Ricardo - powiedział dla Corriere dello Sport. - Inter został poinformowany o klauzuli odejścia zawodnika. Wszyscy piłkarze FC Porto są potencjalnie na liście transferowej, Quaresma również. Oczywiście rozważać będziemy tylko poważne oferty - kontynuował Pinto.

Klauzula Quaresmy wynosi €40 mln. Istnieją także inne wartości, które mogą być podane przez nas w innym czasie.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Aleksandar Stanković

CdS – Kontuzja Carboniego, Atlético myśli o Stankoviciu. Inter obserwuje też Jonesa i Goretzkę (4)

28.02
10:15
Kostov red star

Pierwsze kontakty z Crveną Zvezdą, żeby wyprzedzić konkurencję (4)

02.03
07:30

Komentarze (33)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
05.08.2008 o 09:57 przez Tomekk
Tomekk
no coz bym chlopaka chcial ale nie jest wart 40 patykow
04.08.2008 o 23:25 przez dolin123
dolin123
nie potrzebujemy go...
04.08.2008 o 15:43 przez Woo-cash
Woo-cash
Poniekąd może i dobrze. Chociaż ciężko w to uwierzyć. Pod koniec tygodnia pewnie przeczytamy że Quaresma w Interze. <img src="http://fcinter.pl/images/emots/lovdev.gif"; alt="" /> Ale jednej strony może to być prawda bo Moratti coś tam kiedyś wspominał że nie interesuje go Ricardo? Ktoś tu kłamie tylko nie wiem kto. <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" />
04.08.2008 o 11:24 przez adriano:)
adriano:)
40 mln euro to stanowczo za dużo. Jeśli miałby do nas przyjść to za nie więcej niż 25 mln euro.
03.08.2008 o 22:15 przez Jeremy
Jeremy
Ja tego kompletnie nie rozumiem.Od dluzszego czasu sie nim interesujemy a nie zlozylismy zadnej oferty<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_confused.gif"; alt="" /> <br /> To jak chcemy go w koncu czy nie? <br /> Wiem ze Porto chce zaczac negocjacje od 40 milonow euro ale jesli jakas oferta by do nich wplynela,np. troche mniejsza moze doszloby do porozumienia po jakims tam czasie<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
03.08.2008 o 22:03 przez Dejwid
Dejwid
To niech idą po rozum do głowy i złożą wreszcie ofertę za zawodnika, który będzie stanowił realne wzmocnienie... niektórzy mówią, że jest Balotelli, Figo itd. czyli w przypadku kontuzji czy kartek mamy opierać swoją grę na utalentowanym dziecku i genialnym emerycie? jakoś tego nie widzę... bye, bye LM<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
03.08.2008 o 19:53 przez Seba
Seba
Magiq sklad ktory napisales w formacji 4:3:3 bardzo mi sie podoba i na chwile obecną takze bym taki wystawial. Jednak jesli Mario nie do konca odnajdzie sie na tej pozycji, a Muntari nie okaże sie takim wzmocnieniem jak sie oczekuje to moze nie być tak kolorowo.
03.08.2008 o 19:45 przez Seba
Seba
Dokladnie Pablusso. Niektorzy mają zbyt duze oczekiwania co do Mario. On musi sie jeszcze duzo uczyc i nie mozemy wymagać, ze w kazdym spotkaniu bedzie ciągnął gre Interu. Przypomnijmy sobie mecz w finale Pucharu Wloch, gdzie Mario zawiódł na całej linii. Ostatnio z Juve takze kompletnie niewidoczny. Jesli Mourinho chce grac dwoma skrzydlowymi, to wedlug mnie potrzebny jest jeszcze jeden skrzydlowy. Nie musi to byc Quaresma, ale ktoś równie klasowy. Być moze odejdzie Crespo i Suazo, niewiadomą jest forma Adriano, a Ibra ma problemy z kolanem. Przy grze trzema zawodnikami z przodu trzeba mieć w kim wybierac i muszą to być zawodnicy ograni na tych pozycjach, a nie przestawianie kogoś na siłe.
03.08.2008 o 19:43 przez Magiq
Magiq
Chyba po prostu każdy liczy na tego chłopaka.Jedni w Adriano upatrują partnera dla Ibry ja szczerze mówiąc wole i Mario i Cruza od brazylijczyka.Mourinho chyba również bedzie stawiał na Balotelliego.Za to nie mam pojęcia po co nam Suazo i Crespo...obaj są totalnie zbędni.
03.08.2008 o 19:35 przez Pablusso
Pablusso
Wiecie co mnie dziwi? ze Tak uparcie forsujecie Mario na pierwszoplanowa postac naszej druzyny. W Tim Trophy pokazal ze jeszcze duuuzo mu brakuje zeby byc gwiazda. Moze byc swietnym zmiennikiem, lub wystepowac w pierwszym skladzie. Ale nie od niego trzeba rozpoczynac ustalanie skladu. Z tego co widzialem to nawet Adriano sie lepiej prezentuje na dzien dzisiejszy niz Balotelli. <br /> <br /> A Quaresma moglby przyjsc. Nie przyjdzie tragedii nie bedzie, ale fat faktem ze jeszcze przydalby sie ktos pokrojuz Manciniego, ktory by sie z nim pozycjami zamienial. A na to Mario jest zdecydowanie za wolny.
03.08.2008 o 19:23 przez Magiq
Magiq
&quot;Jak jednym skrzydlowym ? Dwoma czyli Mancini i Mario na skrzydlach, a Ibra najbardziej wysunięty&quot; tak masz racje El Intero ale wiesz wzorowałem się na tym co mówił Mourinho czyli że chce grać jednym dobrze zbudowanym napastnikiem(Adi,Cruz)jednym dobrze wyszkolonym technicznie(Mario,Ibra) i jednym typowym skrzydłowym(Mancini,Figo). <br /> Dla mnie najlepszym rozwiązaniem była by gra typowym 4-4-2. <br /> ==============Cesar============== <br /> ===Maicon=Cordoba=Samuel=Chviu=== <br /> ========Zanetti=====Cambiasso==== <br /> Quaresma?=================Mancini <br /> ==========Mario===Zlatan=========
03.08.2008 o 18:28 przez Lucyferek-1990
Lucyferek-1990
chodzi mi tu o pozycję na boisku oczywiście... <br />
03.08.2008 o 18:27 przez Lucyferek-1990
Lucyferek-1990
no tak tyle że Adriano może u nas grać tak jak Poldi na ME...
03.08.2008 o 18:23 przez Cny
Cny
maqik: Każdy wie jak Porto prowadzi polityke transferową i że jest ona w mojej subiektywnej ocenie najlepsza na swiecie, ale tak o sobie napisałem o takiej wymianie, że to marzenie xD <br /> <br /> Co do pierwszego składu zaproponowanego przez Ciebie to na obecną chwile pewnie by tak wyglądał, ale gra 3 defensywnymi pomocnikami mija się z celem i Inter nie miałby praktycznie siły ofensywnej. Takie rozwiązanie to ostateczność. <br /> <br /> A to mój skład taki trochę pokombinowany: <br /> <br /> ==============Cesar============== <br /> ================================= <br /> Maicon===Chivu===Samuel===Zanetti <br /> ================================= <br /> =======Muntari===Cambiasso======= <br /> ================================= <br /> ===rozgrywający, ale tego brak=== <br /> ================================= <br /> &lt;------------Mancini------------&gt; raz na jednym raz na drugim skrzydle <br /> ================================= <br /> =========Adriano====Ibra========= <br /> <br /> Takiego czegoś możnaby spróbować <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> Muo próbował troche an TIM CUP czymś takim grać jak się uważniej przyjrzało <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
03.08.2008 o 18:16 przez syn
syn
Magiq --&gt; jak dla mnie to podałeś prawie idealny skład i ustawienie, oprócz jednego- W pierwszym składzie na lewą obronę lepszym piłkarzem jest Chivu,<img src="http://fcinter.pl/images/emots/yes.gif"; alt="" />
03.08.2008 o 18:11 przez Seba
Seba
Jak jednym skrzydlowym ? Dwoma<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> czyli Mancini i Mario na skrzydlach, a Ibra najbardziej wysunięty. Z tym, ze Mario nie jest typowym skrzydlowym. Figo jeszcze widze w roli skrzydłowego, ale Jimeneza i Adriano niebardzo wiec jesli Mario nie bedzie dobrze sie czuł na tej pozycji lub wystapią jakies absencje, to nie widze tego zbyt kolorowo. No, ale to tylko moja subiektywna opinia<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
03.08.2008 o 18:11 przez Van Dall
Van Dall
Jimenez może co najwyżej zastępować Muntariego lub innego z pomocników, a wystawianie na boku ofensywy Suazo lub Balotelliego może być spowodowane jedynie brakiem klasycznego skrzydłowego. <br /> <br /> Najlepiej przednia formacja wyglądałaby tak: <br /> <br /> Quaresma Ibra Mancini
03.08.2008 o 17:56 przez Magiq
Magiq
Ale my bedziemy grać jednym skrzydłowym i bedzie nim Mancini ewentualnie może go zmienić Figo bądż Jimenez dla,którego zwyczajnie innej pozycji nie ma w ustawieniu Mourinho.Przynajmniej do tej pory nasze ustwaienie wyglądało tak że w pomocy grało 3 defensywnych zawodników a z przodu Adriano,Balotelli i Mancini. <br /> 4-3-3: <br /> ==============Cesar============== <br /> ================================= <br /> Maicon=Cordoba==Samuel=Maxwell=== <br /> ================================= <br /> ==Zanetti==Cambiasso==Muntari==== <br /> ================================= <br /> ==Mario======Zlatan===Mancini==== <br /> <br /> Oczywiście Cordoba,Samuel i Ibra nie mogli grać jak narazie stad na środku ataku Adriano ale wydaje mi się że Mourinho tak to widzi. <br /> ==============Toldo============== <br /> ================================= <br /> ==Rivas==Burdisso==Matrix=Chivu== <br /> ================================= <br /> =Stanković===Vieira/Dacourt=Pele= <br /> ================================= <br /> =Suazo/Jimenez=Cruz/Adriano=Figo= <br /> <br /> Na każdą pozycję mamy 2-3 dobrych graczy i nie widze sensu sprowadzania Quaresmy.Ewentualnie w miejsce Stankovicia bądż Vieiry/Dacourta widziałbym zawodnika pokroju Diego a więc zawodnika potrafiącego rozegrać akcję.Co o tym sądzisz?
03.08.2008 o 17:47 przez Meres
Meres
Quaresma nie przejdzie juz do nas nie przejdzie ten news wszystko wyjasni, cala ten transfer to wymysl prasy i tyle. Zreszta 40 mln to kosmiczna suma za takiego pilkarza jest wart polowe tej ceny<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
03.08.2008 o 17:24 przez Seba
Seba
&quot;Klauzula Quaresmy wynosi €40 mln. Istnieją także inne wartości, które mogą być podane przez nas w innym czasie.&quot; - czyli to o czym pisalem. Kazdą cene da sie zbić. <br /> <br /> Magiqu, Figo i Jimenez (zresztą Jimeneza nie widze na skrzydle) mogą być zmiennikami dla podstawowych skrzydlowych. Jeden klasowy do pierwszego skladu i tak jest potrzebny.
03.08.2008 o 17:18 przez Magiq
Magiq
Crespo?Vieire?Sorry panowie ale Porto raczej nie zbiera emerytów,tam ściąga się młodych zdolnych zawodników z Ameryki Płd. lub Portugalczyków i sprzedaje za grube pieniądze do innych gigantów futbolu.Obecnie jednynym zawodnikiem,którego można by zaproponować Porto jest Pele...Poza tym Inter nie potrzebuje skrzydłowego gdyż o jedną pozycję walczy Mancini,Figo i Jimenez.Jeżeli mieli byśmy dokonać jakiegoś transferu to jedynie kreatywnego,ofensywnego,środkowego pomocnika...takiego nam brakuje.Nie którzy liczą na Stankovicia,ja jestem pewny że porzytku z niego nie będzie i potrzebujemy zawodnika w jego miejsce.
03.08.2008 o 16:35 przez Cny
Cny
20M € + Crespo i Vieira za Lucho i Queresme xD Taka wymiana chyba by się opłacała, bo Ci dwaj panowie raczej nie pograją w Interze, a piłkarze z Porto byliby ogromnym wzmocnieniem dla Interu. Dodatkowo pewnie na pensjach by się zaoszczędziło <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> Tylko taka wymiana to marzenie. <br /> <br /> Co do samego transferu Quersemy, 20M € to max. Ewentualnie dorzucić jakiegoś niepotrzebnego w zespole piłkarza i może Porto się zgodzi. garcz efektowny jest i potrafi sporo, ale wywdawanie dużej ilości kasy jets ryzykowne, o ile transfery Muntariego i Manciniego to były transfery piłkarzy, którzy nie zawiodą raczej, bo grali w Serie A, o tyle sprowadzanie Portugalczyka, który błyszczał na tle przeciętnej bardzo ligi portugalskiej, gdzie po za 3-5 zespłami reszta nie prezentuje zbyt wysokiego poziomu, może okazać się ryzykownym posunięciem, bo liga włoska to zupełnie inny styl gry i nei dziwę się tym, którzy nie chcą go w zespole, ale nazywanie go słabym zawodnikiem to gruba przesada.
03.08.2008 o 16:12 przez hiszpan
hiszpan
mimo wszystko uwazam ze Quare przydalby sie nam bardzo... <br /> a swoją drogą widzieliście jak &quot;poszedł&quot; Milan z Chelsea<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/szydmilanwb9.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/szydmilanwb9.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/szydmilanwb9.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/szydmilanwb9.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/szydmilanwb9.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/szydmilanwb9.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/szydmilanwb9.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/szydmilanwb9.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/szydmilanwb9.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/szydmilanwb9.gif"; alt="" /> <br /> <br /> // Na Twoim miejscu walnąłbym jeszcze z 50 emotek, a co tam... 10 dni by MiRas.
03.08.2008 o 16:01 przez Van Dall
Van Dall
Wolę jechać teraz po naszym zarządzie, niż później obrzucać błotem zawodników i trenera, kiedy standardowo dadzą tyłka w pucharach, bo triumf w LM jest zwyczajnie ponad możliwości naszych piłkarzy. <br /> <br /> Nie dałbym 40 baniek za niego, ale zbiłbym cenę do 25 i byłby to lepszy zakup od Manciniego, Muntariego albo - zgrozo - Radoia za 15. <br /> <br /> Swoją drogą Ibracadabra 8 (cyferka to wiek?) jest niezły. Dwa miesiące na stronie i mnie od podstawionego kibica Juve wyzywać <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" />
03.08.2008 o 15:59 przez Seba
Seba
40 mln to jest suma klauzuli, ale przeciez wiadomo, ze cene zawsze udaje sie zbić. Wielu zawodnikow na pewno opusci Interu. Wtedy zaoferowac np. 20 mln plus jakiegos zawodnika lub dwoch i juz. Jesli jednak nie Quaresma, to powinni postarac sie o kogos innego, bo wedlug mnie Inter nadal potrzebuje jeszcze jednego klasowego skrzydłowego.
03.08.2008 o 15:54 przez Alvaro 8
Alvaro 8
Widze że na stronce albo ktoś uwielbia Quaresme albo go nienawidzi<img src="http://fcinter.pl/images/emots/smile.gif"; alt="" /> Ja też chętnie widział bym go w naszych barwach ale nie za takie pieniądze. Bez przesady.
03.08.2008 o 15:51 przez Piekarz
Piekarz
Zgadzam się z Capitano... 40 mln euro za Quaresmę? Jest wart nie więcej niż 15.
03.08.2008 o 15:45 przez Fanatyczny
Fanatyczny
Tak Van Dall, ja wiem ze ty wylozylbys 40 mln za tego grajka<img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" /> <br /> Dobrze za ludzie z takim pogladami jak ty nie sa w zarzadzie, bo dawno bysmy nie istnieli.
03.08.2008 o 15:22 przez Matrix23
Matrix23
Już ściągneliśmy 2 pomocników po co nam jeszcze więcej?
03.08.2008 o 15:16 przez Seba
Seba
Najpierw mówią, ze Quaresma niedlugo dołączy do Interu, a teraz sie okazuje, ze nie było żadnych ofert <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" /> Sami nie wiedzą czego chcą...

Shoutbox

kulasiak 10.03.2026 12:38

Za trzy kolejki znowu nas przekręcą i nic nie będzie., a taki sędzia jak się spróbuje pomylić na niekorzyść głośnych Juventusu czy Milanu to się dwa razy zastanowi przy monitorze

kulasiak 10.03.2026 12:36

Inter tak na prawdę za mało szumu zrobił i tyle. Nasz zarząd chyba myśli że jak będzie grzeczny i uczciwy wobec sędziów to oni też tacy będą. Dzisiejszy świat jednak już tak niestety nie działa i trzeba głośno o swoje walczyć. Juventus podniósł larum i zaraz wszyscy lecieli żeby ich przepraszać. Inter zawsze grzeczny i cichy i potem jest traktowany jak gówno.

Krownzay 10.03.2026 11:33

Te przepisy są po prostu głupie. Wszystko sprowadza się do tego, że sędzia musi zdecydować, czy to było celowe czy nie. Sytuacja z Bisseckiem była o tyle inna, że za reką nie bylo ciała zawodnika. Czyli sędzia może interpretować dowolnie

domin98 10.03.2026 11:28

przecież ricci najpierw rusza ręką w stronę piłki

Krownzay 10.03.2026 11:15

Tak że sędzia mógł podyktować karnego, tylko jeśli uznałby, że to było celowe zagranie. Natomiast jeśli uznał, że to przypadek to karnego nie ma. Więc pozostaje kwestia interpretacji

Krownzay 10.03.2026 11:13

Ja tylko przekazuje, to co znalazłem w internecie na ten temat. Ponoć jeśli za reką zawodnika jest jest jego ciało, to jest to sytuacja łagodząca. Drugim czynnikiem jest odległość

Orzeu 10.03.2026 11:07

zrobił ruch do piłki wyraźny, w końcowej fazie zaczął rękę cofać, dostał w rękę z piłki

Krownzay 10.03.2026 11:05

Wielu postronnych kibiców też uważa, że karnego być nie powinno. Po prostu zasady są tak niejasne, że mało kto nadąża. Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja

Orzeu 10.03.2026 10:38

xD

Romen 10.03.2026 10:37

Pamiętajcie, jeśli widzicie ruch ręki do piłki na powtórce, to przeczytajcie sobie La Repubblica, tam jest wyraźnie napisane że był ruch cofający, w stronę ciała xd

Cny 10.03.2026 10:28

mówię dla mnie zasada jest prosta. skoro doveri gwizdnalby zawsze taką rękę w środku pola to dlaczego nie miałby to być karny?

Orzeu 10.03.2026 10:04

ciekawe jakby wyglądała sytuacja gdyby to było w drugą stronę

Orzeu 10.03.2026 10:04

zabawne to są fikołki umysłowe fanów Milanu którzy tam ręki nie widzieli

inter30 10.03.2026 10:02

ta sytuacja pokazuje że ewentualny var na żądanie za którym postulują m in łajzy z milanu będzie gówno warty, doveri podejdzie,obejrzy i powie że to nie ręka i co mu kto zrobi?

chonciak 10.03.2026 09:42

Vandallo87 jest o czym dyskutkować. Warto głośno mówić o tym, że kolejny raz milanówek dostaje prezent i to nie jest tak, że tylko przeciwko nam bo sytuacji dla milanu gdzie z czapy dostawali karny albo odgwizdali coś na ich korzyść w tym sezonie razi oczy. Trzeba dyskutować o niesprswiedliwym sędziowaniu we włoszech i o tym który to mecze w serie d będzie sędziował doveri do końca sezonu.

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619633

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się