
Inter sukcesywnie zwiększa swoje przychody. Raport finansowy stworzony przez spółkę Inter Media&Komunikacja pokazał kwoty, jakie Nerazzurri zarobili od azjatyckich sponsorów.
Włoska agencja informacyjna (ANSA), która opublikowała te informacje, zwraca uwagę na trzy podmioty z rynku wschodniego. Umowy sponsorskie warte w sumie 10.5 mln euro mediolański klub podpisał z FullShare (usługi turystyczne i edukacja) oraz Donkey Mother (internetowe biuro podróży). Natomiast aż 27.2 mln euro ma być warta umowa, którą Nerazzurri zawarli z iMedia, czyli chińską agencją marketingu sportowego.
Generalnie, w pierwszych dziewięciu miesiącach sezonu sezonu 2017/18, Inter zainkasował od sponsorów oraz z tytułu praw telewizyjnych kwotę 158.2 mln euro (na dzień 31 marca 2018), a przychód prognozowany na koniec sezonu wynosił 203.5 mln euro.
Komentarze (4)
Generalnie to nieźle tam działają nasi, że jakieś firmy dają nam hajs, o których my nigdy nie słyszeliśmy xd