Pozostałe

Reuters - BC Partners kupi 40% klubu, Suning zostaje (37)

Autor:
Źródło: twitter.com
około 5 lat temu
3264
37

Jak donosi agencja Reuters Suning próbuje sprzedać BC Partners 40% klubu.

BC ma być kimś więcej niż tylko finansowym inwestorem, natomiast Suning ma pozostać jako strona kierująca klubem. Ponadto Reuters sugeruje, że Chińczycy będą mieli możliwośc odkupu akcji od BC Partners w przyszłości. Goldman Sachs pomaga w przeprowadzeniu transakcji. Więcej szczegółów powinniśmy poznać pod koniec miesiąca.

 

udostępnij

Zobacz też

San Siro Giuseppe Meazza

CF – San Siro wyprzedane, rekordowe wpływy Rossonerich (6)

06.03
05:44
Nowy stadion San Siro

Trwają poszukiwania sponsora praw do nazwy San Siro (13)

05.03
05:50

Komentarze (37)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
15.01.2021 o 15:28 przez Skepta
Skepta
Szczerze? nie zbyt pozytywny news. Inter to nie jest do cholery jakas zwykła spółka z o.o. zeby tu mialo byc 10 wlascicieli i sie dzielić Interem z kimś i liczyć na zysk tylko i wylacznie. Krótka piłka - albo ktos sie podejmuje wyzwania i bierze cala pule i przejmuje cały klub i sie nim opiekuje albo won i tyle.
15.01.2021 o 16:56 przez FENDI_SOSA
+1
FENDI_SOSA
uu, ujawnił się i ONN
Chodź kuzynku przejmiemy ten Klub rodzinnie
15.01.2021 o 15:15 przez Guarin
Guarin
Chinole którzy liczą każdy grosz według osób na tej stronie mają za kilka lat wykupić te 40% jeszcze drożej ?? :) :) czy Wy się sami słyszycie?
15.01.2021 o 17:03 przez SETE
SETE
Sprawa jest bardzo prosta, jest problem z plynnoscia finansowa zwiazana z pandemia covid. Klub szuka inwestora aby nie tracic biznesu, praktyka bardzo czesto stosowana, nie wiem co w tym jest dziwnego. Sprzedajesz czesc udzialow jesli jest chetny a dalej masz kontrole.
15.01.2021 o 17:05 przez SETE
SETE
Nie jest powiedziane ze Zhang nie sprzeda pozostalych swoich udzialow i nie pozbedzie sie Interu, to jest biznes i wszystko sie moze zdarzyc ale to jest tak samo prawdopodobny wariant jak ten , ze Zhang i Suning zostaje z Interem
15.01.2021 o 18:10 przez Guarin
Guarin
Suning e Bc Partners avrebbero trovato un'intesa (dopo un accordo già a dicembre) intorno ai 750 milioni di euro per l'acquisto del 100% delle quote dell'Inter".
15.01.2021 o 19:17 przez SETE
SETE
To jest biznes
15.01.2021 o 19:22 przez Guarin
Guarin
To jest wyjście Suning z Interu kolego :)

Inter, l‘offerta che farà BC Partners dopo la due diligence sarà per la maggioranza del club nerazzurro, potrebbero rimanere intatte le quote di Lion Rock Capital
15.01.2021 o 19:36 przez SETE
SETE
No to zmienia się optyka sytuacji. Suning wychodzi , przychodzi Fundusz inwestycyjny i prawdopodobnie kolejna dekadę jesteśmy w du..ie
15.01.2021 o 20:01 przez Orzeu
Orzeu
Guarin napisał:
Chinole którzy liczą każdy grosz według osób na tej stronie mają za kilka lat wykupić te 40% jeszcze drożej ?? :) :) czy Wy się sami słyszycie?


Suning raczej ich nie odkupi, ale za to BC odsprzeda z zyskiem. Suning zostanie udziałowcem większościowym - zobaczysz.
15.01.2021 o 20:11 przez Guarin
Guarin
Trzymam za słowo Orzeu ale moim zdaniem zbliża się koniec wielkiego Suning w Interze. Nie wiem czy to będzie w 2021 czy 2022 ale tak to się zakończy.
16.01.2021 o 10:22 przez Orzeu
Orzeu
no zobaczymy kto miał rację. Przesłanek jest dużo, że Suning się wycofa, nawet bardzo dużo. Najwiarygodniejsze źródlojednak zdementowało chęć sprzedaży, więc ja się tej wersji trzymam.
15.01.2021 o 12:14 przez Drago194
+1
Drago194
BC jest potrzebne, żeby ogarnąć płynność w klubie i nic więcej, Suning gra na przeczekanie pandemii i zluzowanie polityki Chin względem inwestycji. Jak tylko sytuacja się uspokoi odkupią pewnie od BC udziały.
15.01.2021 o 11:11 przez SETE
SETE
Trzeba zachowac spokoj , Suning to nie sa kmioty tylko ludzie co maja leb na karku i wiedza co maja robic. Jestem przekonany , ze Inter to jest dla nich wazna kwestia .
Moim zdaniem sytuacja jest tutaj pdoobna do wejscia kilka lat wstecz LionRock , ktory przejal ( dofinansowal ) 30 % klubu, dzisiaj te 30 % odpsrzedaje dalej , podobnie bedzie z BC partners , mam taka nadzieje.
Wladza dalej jest w rekach Suning Group
15.01.2021 o 10:10 przez Storn
Storn
Tylko jest jedno pytanie czy BC odkupi udziały od Suning czy tez od Lion Rock Capital, które mam niby 31,5%. Jeżeli dobrze rozumiem to Suning jest w posiadaniu 68,5% udziałów, więc jak odkupią 40% to Suning zostanie 28,5 % i tak naprawdę najwięcej do powiedzenia będzie miało BC. Chyba że mowa jest o 40% z udziałów które posiada Suning?
15.01.2021 o 10:27 przez Orzeu
+1
Orzeu
LionRock 31,5% + Suning 8,5% = 40% które ma kupić BC
15.01.2021 o 17:26 przez Guarin
Guarin
No chyba nie masz racji LGdS zwraca także uwagę, że mniejszościowy pakiet udziałów (31,5%) cały czas zostaje w posiadaniu funduszy Lion Rock.
15.01.2021 o 08:00 przez Drakan83
+1
Drakan83
Tylko czy te pieniądze za te 40 % trafią do klubu? Wątpię. Poza tym raczej pójdzie to w kierunku sprzedaży klubu na raty, bo Chiny przykręcą śrube i Zhang będzie zmuszony sprzedać klub. Jeżeli teraz kombinuje, bo nie ma kasy na wykup obligacji, to nie sądzę, że będzie miał kasę, albo możliwości, na wykup tych 40% od BC Partners. Bo umówmy się, że BCP na pewno nie odsprzedałoby ich za tyle samo, za ile kupiło, a wartość klubu jednak rośnie ostatnio. To wszystko idzie na moje oko w stronę sprzedaży klubu, ale zobaczymy jak będzie
15.01.2021 o 11:14 przez SETE
SETE
Drakan a gdzie maja pojsc te pieniadze ? Oczywiscie ze na rozwoj klubu. BC Partners wylozylo kase, zeby za jakis czas wyciagnac wiecej. Na tym polega inwestycja.

Wiesz , ze Jeff Bezos najbogatszy czlowiek swiata ma "tylko" 13 % akcji Amazona :) reszta to inwestorzy.
15.01.2021 o 12:39 przez Drakan83
Drakan83
No właśnie nie wiem czy będzie tak jak pisze na pewno, ale mam też wątpliwości, czy będzie tak jak piszesz. Wydaje mi się że sprzedają po to akcje, żeby odzyskać to co zainwestowali. Inter to nie jest jednak spółka giełdowa. A gdyby tak miało jednak być, to byłoby to zbyt piękne. Thohir jak sprzedawał akcje Interu to tych pieniędzy jednak w klub nie wpompował, tylko je przytulił.
Mi to bardziej wygląda na wyjście z klubu, niż na próbę jego doinwestowania. Ale oczywiście czas pokaże jak jest
15.01.2021 o 17:09 przez SETE
+1
SETE
Sprzedaz teraz Interu bylaby dla Suning zupelnie nie oplacalna gdyz wartosc klubu przez Covid jest najnizsza od momentu jak Suning przejal Inter. Ich strata bylaby potezna gdyz wlozyli w Inter ponad miliard Euro.

Ale zgadzam sie , my mozemy tylko gdybac . Kluczowa kwestia beda szczegoly restrykcji chinskiego rzadu. Wtedy cala matematyka bierze w łeb gdy przychodzi rozkaz :)
15.01.2021 o 07:17 przez SlimShady
SlimShady
Niech się podzielą 50 % na 50 %. Totalnie nie jestem przekonany co do BC Partners, to skąpcy, nie będzie żadnych transferów. Oni chcą modelu w stylu Red Bulla i klubów.
15.01.2021 o 09:02 przez SETE
+1
SETE
50 na 50 i nikt nie bedzie mógł podjąć decyzji :)
15.01.2021 o 05:48 przez Copacabana1
-1
Copacabana1
Jeżeli tak się to skończy to bravo Panie zhang
14.01.2021 o 23:43 przez danielinter
danielinter
Przez koronawirusa i braku publiczności straty sa ogromne i Suning moze chciec sprzedajac 40 % udzialow pokryc te strate i po powrocie do normalnosci rok w rok splacac BC i odkupić Inter z powrotem na 100 %.Jezeli tak jest to 200 iq
14.01.2021 o 22:34 przez FCI
+1
FCI
Dla mnie wiadomość bardzo dobra, przez ten czas prowadzenia przez Suning nabralem nie dość że nadzieję na to że klub w końcu wraca tam gdzie powinien ale i przekonanie że są odpowiednimi ludźmi na odpowiednim miejscu. Reakcje Zanga podobaja mi się, ma facet jaja, myślę że 40 % udziałów sprzedanych trochę otworza Suning furtkę do pewnych "machloi" Tzn że będę dzięki BC obchodzić prawa chińskie.
Kto kombinuje ten żyje. Tak to wygląda.
15.01.2021 o 15:18 przez Guarin
Guarin
Pogadamy za 2 lata jak Chiński rząd przykręci jeszcze bardziej śrubę. Czytałem dziś o tym i gwarantuje Ci że Suning powoli ucieka z klubu ale Ok żyjcie marzeniami.
14.01.2021 o 22:13 przez SETE
+3
SETE
Jeśli finalnie tak będzie wyglądać sytuacja ze Suning zostaje to b dobra wiadomość. Tylko się cieszyć a zastrzyk pieniądza w dobie pandemii jest niezbędny
14.01.2021 o 22:17 przez Blastersky
+1
Blastersky
Amen
14.01.2021 o 22:00 przez Blastersky
Blastersky
Moze kupią a może nie. Równie dobrze może się skończyć tak że za kilka lat BC Parters odsprzeda swoje 40 % z zyskiej 20-25 % i też będą zadowoleni. Inter potrzebuje inwestora na już i 5o ejst dobra decyzja
14.01.2021 o 21:04 przez El Imprezatore
+1
El Imprezatore
Chinczyki robią angielskie wyjście z Interu. 😁
14.01.2021 o 20:10 przez Kondzik
Kondzik
Kupią 40% później resztę. Przy wyłożeniu ogromnych pieniędzy angole nie będą siedzieć i się przyglądać jak Suning decyduje.
14.01.2021 o 20:27 przez Guarin
-1
Guarin
cieszę się, że szybko to zrozumiałeś :) bez spiny ale tak właśnie będzie
14.01.2021 o 22:19 przez RedKhmer
+2
RedKhmer
To po co Suning gwarantowałby sobie prawo do odkupu? Gdyby mieli sprzedać resztę, w późniejszym terminie to nie gwarantowałby sobie takiego zapisu.
14.01.2021 o 22:25 przez Orzeu
+1
Orzeu
BC kupi 40%, Suning bedzie mial naplyw środków i w dalszym ciągu bedzie rozwijal klub. skonczy się kryzys to BC odsprzeda te 40 % z zarobkiem za 4-5 lat tak to widzę
14.01.2021 o 22:26 przez SETE
SETE
Może będzie tak a może nie będzie. To jest wejście inwestora , wchodzi on w dobrym momencie gdy wartość spada a za kilka lat może te 40 % odsprzedać komuś innemu bądź Suning gdy bedzie opcja pierwokupu akcji. Mogą tez zaatakować przejęcie klubu ale moim zdaniem już by to zrobili. Suning będzie na dłużej w Interze
15.01.2021 o 06:47 przez Kondzik
Kondzik
Ano są dwie opcję. Albo Suning odkupi po czasie z zarobkiem dla BC albo wykupią Angole resztę bo z chinami jak widać różnie bywa ale wolałbym zeby Suning zostało

Shoutbox

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619593

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się