Pozostałe

SM – Spalletti coraz bliżej zachowania posady (45)

Autor:
Źródło: sempreinter.com
10 miesięcy temu
2601
45
Luciano Spalletti

Od miesięcy włoscy dziennikarze zwalniają z posady trenera Interu Luciano Spallettiego. Argumentują to słabymi wynikami osiąganymi przez Inter w tym sezonie. Jednak według Sport Mediaset włodarze Nerazzurrich są innego zdania.

Działacze Interu są zadowoleni, że drużyna jest blisko realizacji głównego celu postawionego przed sezonem, to znaczy kwalifikacji do przyszłorocznych rozgrywek Ligi Mistrzów. Ponadto osoby decyzyjne w mediolańskim klubie są zadowolone z tego, w jaki sposób Spalletti uporał się z wieloma kryzysami, które miały miejsce w tym sezonie. Zwolennikiem pozostania na stanowisku byłego trenera Romy jest właściciel Suning i Interu, Zhang Jindong. Nie bez znaczenia jest również aspekt finansowy, ewentualnego rozstania ze Spallettim. Gdyby Inter zdecydował się na pożegnanie ze Spallettim, jemu oraz jego sztabowi szkoleniowemu musiałby wypłacić w sumie 25 mln euro. Nowi właściciele woleliby przeznaczyć te pieniądze na inne cele. Wszystko to sprawia, że rosną szanse na pozostanie w Interze Toskańczyka.

 

 

Zobacz też

Puchar Liga Europy

GdS – 13.5 mln powodów, żeby wygrać Ligę Europy (7)

19.02
18:02
Daniel Siebert

Obsada sędziowska meczu z Ludogorcem (0)

25.02
13:02

Komentarze (45)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
25.04.2019 o 17:57 przez Adi03
Adi03
Janusz-wolski pora nie gra roli ale nie wiem czy sprawiło by mi przyjemność oglądanie Twoich nagich fotek :)
25.04.2019 o 12:23 przez Drakan83
Drakan83
Mnie to już w sumie nic nie zdziwi
24.04.2019 o 23:37 przez janusz-wolski
-1
janusz-wolski
Cześć Panowie :) Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 20 lat i zgrabne ciało, moje nagiie zdjęcia i kontakt na stronie: http://dziwki24.pl i wyszukaj mnie po niku: Sandra20 napisz do mnie lub zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam
24.04.2019 o 23:36 przez janusz-wolski
janusz-wolski
Cześć Panowie :) Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 20 lat i zgrabne ciało, moje nagiie zdjęcia i kontakt na stronie: ww.randkivip.pl i wyszukaj mnie po niku: Sandra20 napisz do mnie lub zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam
25.04.2019 o 09:56 przez Orzeu
+8
Orzeu
Janusz, odezwij się do @Windykator
24.04.2019 o 23:07 przez Adi03
Adi03
SATE odszkodowanie za przedwczesne zerwanie kontraktu.. Conte w Chelsea, Mou w ManU dostają wypłaty do końca kontraktu bo nie chcą im wypłacać odszkodowań za zerwanie umów.. kiedyś na konferencji Mou powiedział że go nie wyrzucą bo za dużo odszkodowania by mu płacili. pytanie także brzmi czy w kontrakcie Spalla istnieje jakaś klauzula ale tego raczej nie możemy sprawdzić
24.04.2019 o 21:52 przez SETE
SETE
Prosze o info , skąd suma 25 mln „odszkodowania” ?
Kontrakt 4 mln / rok ... 2 lata to 8 ok

A pozostałe 17 mln ? Szab szkoleniowy ?? Ile tak jest osób w tym sztabie ? 80 ?
25.04.2019 o 05:36 przez Kondzik
Kondzik
25 mln to jest kwota brutto. Spal 4 mln dostaje na rękę czyli netto. Napewno w tych 25 mln jest jeszcze jakąś odprawa za przedwczesne zerwanie.
25.04.2019 o 09:57 przez Orzeu
+1
Orzeu
Kondzik napisał:
25 mln to jest kwota brutto. Spal 4 mln dostaje na rękę czyli netto. Napewno w tych 25 mln jest jeszcze jakąś odprawa za przedwczesne zerwanie.


Spalletti dostał podwyżkę, zarabia chyba 5 albo 5,5 netto. Dobrze pamiętam?
24.04.2019 o 21:13 przez Orzeu
+3
Orzeu
Panie Lucianie - wygraj z Juve, zakończ sezon na 3 miejscu i zamknij usta malkontentom
24.04.2019 o 21:39 przez jaszczomb
+4
jaszczomb
W taki sam sposób jak to zrobił rok temu zdejmując Icardiego?
24.04.2019 o 21:49 przez SETE
+3
SETE
Tak jak wygrał z Psv , z Eintrachtem , z Lazio w CI , z Atalanta czy z Roma w SA ?
A nie czekaj ... jak Inter pod wodza Lucka ma wygrać to na bank tego nie zrobi 😀
25.04.2019 o 09:11 przez Odet
Odet
Panie Lucjanie wygraj Pan z Juve, a potem byle dalej od Mediolanu. Pozdr.
25.04.2019 o 09:41 przez kibol123
kibol123
HAHA #Rajin Dokładnie taktyka miszcza zdjąć jedynego gościa, który tamtego wieczoru jeszcze chciał potrzymać piłkę przy nodze z dala od bramki poza tym jednego z najlepiej główkujących w Serie A na rzecz bylejakiego obrońcy. Konsekwentnie oddając piłkę rywalowi i tracąc 2 bramki Spalleti like a boss.
24.04.2019 o 20:34 przez rafalik93
+2
rafalik93
oczyścić atmosfere ,pożegnać łysego dziada ,dać nowemu trenerowi zawodnikow skoro Suning chce być potegą to mogło myśleć wcześniej i kontraktu nie przedłużać.
24.04.2019 o 19:15 przez maestro177
+1
maestro177
No Spall wielkim trenerem nie jest, ale nie dadzą mu 25 mln na odejście. Przecież my takich transferów nie robimy, A co dopiero wyrzucić w błoto.
24.04.2019 o 19:11 przez inter30
+6
inter30
O ile pamiętam to przed sezonem cele były inne (wygranie jakiegoś trofeum) no ale w celu wybielenia tego słabego trenera trzeba było na bieżąco korygować te cele. Nie chce mi się pisać po raz enty że pozycja wynika z drastycznego obniżenia poziomu rywali. Nie ma stylu, nie ma atmosfery, nie ma wyrobionego szkieletu drużyny nie licząc środka obrony, ten gościu nic tu nie wypracował przez te 2 lata, on nie i nie będzie mieć mentalności zwycięzcy co pokazał w meczach z Lazio i PSV, dla niego to 3 miejsce to szczyt ambicji, widać że dla wielu tutaj też. Szkoda strzępić ryja, beka z chinoli i ich piepszenia o gonieniu juve, żałosne
24.04.2019 o 18:48 przez IlCapitano
+1
IlCapitano
@Seba.
Święte słowa. Z tym, że nie zgodzę się z jednym, mianowicie z punktem 1. Nie gramy tego samego gówna, tylko gramy znacznie większe gówno. W poprzednim sezonie dało się to oglądać, zdarzały się nam mecze wybitne. Teraz to jest istna tragedia, nie mogę na to patrzeć. Pod całą resztą się podpisuję
24.04.2019 o 18:49 przez IlCapitano
IlCapitano
PS. Mamy farta, że Lazio i Roma się zepsuły w opór, bo byśmy mieli gówno a nie 3 miejsce. Mamy 2 pkt mniej niż w identycznym momencie rok temu.
24.04.2019 o 18:41 przez Adi03
+1
Adi03
władze Interu nie wyrzucą 20-25 mln, Inter musiał by wypaść z Top 4.. nie jestem fanem taktyki spala,nie bronię ale też nie chce krytykować bo wielu już próbowało od 2010 trenować a ciągłe zmiany trenera nie są dobre... czekam na efekt dopiero oceniam. nie urodził się jeszcze taki który by wszystkim dogodził :) ))) Forza
24.04.2019 o 18:23 przez Seba.
+2
Seba.
Claudio napisał:
Spaletti jest pierwszym trenerem chyba od 8? lat który dał nam LM. W tym sezonie jeśli nie stanie się tragedia poprawimy lokatę względem poprzedniego sezonu i wskoczymy na podium.
Też uważam, że Spaletti często podejmuje dziwne decyzje, ale który trener Interu tego nie robił? Za każdym razem zwalnianie trenerów bez efektu.
Może trzeba się zastanowić czy zwolnienie Lucka to napewno dobre rozwiązanie?
A może potrzebna w końcu jest stabilizacja w składzie. Ciągłe zmiany trenerów i ciągłe narzekanie. Może w końcu trochę stabilizacji przyda się temu klubowi?
Odpadnięcie z LM? No tak z półfinalistami to rzeczywiście wstyd...

Niby tak, ale...

1. Mimo lepszej kadry gramy to samo gówno. Dorobek punktowy jest póki co gorszy względem ubiegłego sezonu, a podium zawdzięczamy raczej marnej postawie rywali. Roma i Lazio z zeszłego sezonu już dawno by nam odjechały.
2. Odpadliśmy z grupy z połfinalistami LM. Niby żaden wstyd, ale jeśli cofniemy się do meczu z PSV i weźmiemy pod uwagę w jakich okolicznościach odpadliśmy, to raczej nie ma powodu do dumy.
4. Odpadnięcie z Pucharu Włoch na własnym stadionie po marnym meczu.
3. Zero kontroli na zawodnikami i jedna wielka improwizacja.

Spalletti przed sezonem podał swój warunek. Albo ściągają mu zawodników jakich chce, albo nie przedłużą kontraktu. Szkoda, że zarząd jemu także nie dał warunku. Albo drużyna robi krok do przodu, skoro dostanie "swoich" zawodników, albo rozwiązują kontrakt za porozumieniem stron. Teraz niech liczą się ze stratami finansowymi :) Osobiście nie wyobrażam sobie łysego jako trenera w przyszłym sezonie.
25.04.2019 o 09:13 przez Odet
Odet
AMEN.
Pozdr.
24.04.2019 o 18:02 przez Ojciec SB
+1
Ojciec SB
powiem to tak JA :cenzor: E...
24.04.2019 o 17:54 przez Diaby_10
Diaby_10
Niby chnskiee głowy takie mądre a zarazem głupie jak nie wiem. Teraz stracimy 25 zwalniając spala a ile milionów możemy zyskać lepsza gra z innym trenerem
24.04.2019 o 17:20 przez Claudio
+4
Claudio
Spaletti jest pierwszym trenerem chyba od 8? lat który dał nam LM. W tym sezonie jeśli nie stanie się tragedia poprawimy lokatę względem poprzedniego sezonu i wskoczymy na podium.
Też uważam, że Spaletti często podejmuje dziwne decyzje, ale który trener Interu tego nie robił? Za każdym razem zwalnianie trenerów bez efektu.
Może trzeba się zastanowić czy zwolnienie Lucka to napewno dobre rozwiązanie?
A może potrzebna w końcu jest stabilizacja w składzie. Ciągłe zmiany trenerów i ciągłe narzekanie. Może w końcu trochę stabilizacji przyda się temu klubowi?
Odpadnięcie z LM? No tak z półfinalistami to rzeczywiście wstyd...
24.04.2019 o 21:57 przez SETE
SETE
Claudio LM mamy tylko dlatego ze zwiększono dla serie A ilość miejsc premiowanych. Z taka gra jaka obecnie prezentujemy to pasujemy do tej LM jak pół dupy z za krzaka a to już jest robota Spalettiego.

Won z Luckien od razu po sezonie
24.04.2019 o 16:31 przez IlCapitano
+2
IlCapitano
Co cóż, jeśli zarząd chce się cofać zamiast się rozwijać, to spoko, niech zostaje sabotażysta na kolejny sezon. Tylko żeby potem nie było płaczu i zwalniania go w połowie sezonu
24.04.2019 o 15:52 przez Pjerun
+2
Pjerun
Nie bronię Spalettiego, bo popełnia błędy jak każdy i nie jest perfekcyjnym trenerem, ale też nie będę go cisnął jak 95% tej strony.
Od wielu, wielu sezonów w końcu ustabilizowaliśmy swoją pozycję (3-4 miejsce), wróciliśmy do ligi mistrzów. Poprawiliśmy znacząco grę w obronie oraz wyjście piłką z pod własnej bramki.
Zgodzę się na zwolnienie Spalettiego, tylko jeśli przyjdzie Klopp, Guardiola, Conte albo Simeone. W innym wypadku nie ma to najmniejszego sensu, bo może się na nas to odbić czkawką.

Nie wiem jakich sukcesów w Europie się spodziewacie i jak piękna piłkę chcecie grać ale zrozumcie, że nie jesteśmy już tak wybitną drużyną pełną topowych graczy jak 10 lat temu.
Chcecie się bić o Scudetto, Ligę Mistrzów i walić przeciwnikowi po 4 bramki na mecz?
Nie z taką kadrą, tutaj żaden trener by nie pomógł.
Obecnie na wysokim poziomi mamy:
- bramkarza
- środkowych obrońców
- środkowych napastników
Dlaczego gramy taki futbol, a nie inny?:
- mamy jednego bocznego obrońcę, który potrafi na wysokim poziomie grać w piłkę (ten zawodnik był zmiennikiem w Juventusie)
- nie mamy żadnego pomocnika, który potrafiłby zagrać piłkę za obronę. Właśnie głównie przez to gramy na wrzutki cały mecz. Chcecie grać piękny futbol, stwarzać milion sytuacji. Musimy kupić kogoś z topu, kto będzie nam stwarzał zagrożenie otwierającymi podaniami
- jedynym naszym zawodnikiem ofensywnym, który potrafi wygrać pojedynek 1vs1 i zrobić różnicę jest Politano. Były mecze, gdzie przeciwnicy go podwajali i już byliśmy w dupie. Perisic robi jeden i ten sam zwód na lewą nogę, chociaż przeciwnicy zostawiają mu cały czas zejście do środka na strzał wolne. Keita nic nie pokazał. Candreva jak wchodzi to jest jeden wielki kabaret. Martinez pokazał, że potrafi dużo lepiej grać na ścianę i kombinacyjnie od Icardiego, ale też nie robi wielkiej różnicy.

Zobaczcie jaką kadrą dysponujemy i wybierzcie sobie jakiego trenera chcecie i zastanówcie się co maksymalnie jesteśmy w stanie osiągnąć i jaką grać piłkę.

Mam nadzieję, że wyczerpałem temat.
Pozdrawiam.
24.04.2019 o 16:00 przez Guarin
+4
Guarin
Trener za którym tak się stawiasz gdy skończyło się letnie mercato powiedział, że okienko było perfekcyjne. Więc twoje argumenty o ubogiej kadrze już można wrzucić w kibel. Po drugie trener który zarabia 4,5 mln od 2 lat z pełnym poparciem zarządu wypracował jeden schemat taktyczny o którym już wie nawet pani Jadzia z Żabki. Po trzecie zachował jak totalny amator w sytuacji z Icardim( tak Icardi tez się zachował jak amator ale to nie o nim mówimy). Po czwarte wychwala od 20 miesięcy zawodnika o nazwisku Perisic (przypominam, że to Jugol jako pierwszy powiedział Spallettiemu papa w styczniu). Zespół w żaden sposób w aspekcie sportowym nie poczynił sportowym mało tego gramy coraz gorzej w piłkę. Na koniec nasze miejsce w tabeli które kompletnie nie odzwierciedla tego jaka jest nasza sytuacja a doskonale pokazuje jakie duże problemy mają nasi przeciwny.
24.04.2019 o 16:12 przez Pjerun
+1
Pjerun
A co miał powiedzieć:?
Mieliśmy takie warunki, jakie mieliśmy. Wydaliśmy tyle, ile zarobiliśmy za zawodników i tego nie dało się przeskoczyć. Jak na te warunki zrobiliśmy kapitalną robotę.
Mógł płakać jak Mourinho w United na każdej konferencji, że nie zrobili transferów to z pewnością morale i atmosfera w szatni byłaby jeszcze lepsza niż obecnie.

Jeśli chodzi o aspekt sportowy to tak jak pisałem wyżej. Ja widzę róznicę w grze defensywnej i przy wyprowadzaniu piłki z obrony. Brakującym elementem w naszej grze jest zrobienie czegoś z piłką na połowie przeciwnika, ale z takimi graczami środka pola i graczami ofensywnymi ciężko o jakieś nadzwyczajne schematy.
Martwi mnie ignorancja niektórych tu. Na szczęście nasz zarząd wydaje się być bardziej rozsądny.
24.04.2019 o 22:01 przez SETE
+1
SETE
No ale wcześniej to miał odwagę powiedzieć do Zarządu ze albo wzmocnienia albo zostaje
24.04.2019 o 15:40 przez cukier17
cukier17
Nigdy chyba z Juve nie wygrał jeszcze. Także remis to będzie max
24.04.2019 o 14:15 przez intermed1
+2
intermed1
Błagam tylko nie to. Teraz jest czas aby wejść na wyższy poziom z nowym trenerem i lepszą kadrą. Już od 8 lat nic nie wygraliśmy i ze Spallettim na ławce to się nie zmieni. Przed meczem z PSV mówił że to jego najważniejszy mecz w tym klubie, i wszyscy wiemy jak to się skończyło. Huczne zapowiedzi wygrania PW i LE spełzły na niczym. On nie ma mentalności zwycięzcy. Z nim na ławce następny sezon będzie całkowicie stracony. Już nawet nie wspominając o tym co się dzieje na boisku. Od półtora roku gramy to samo, czyli podanie na skrzydło i niecelna wrzutka. Dodatkowo brak jakiegokolwiek pomysłu na rozegranie stałych fragmentów gry, oraz stawianie na swoich ulubieńców. Ten pan musi odejść i to jak najszybciej.
24.04.2019 o 14:07 przez jaszczomb
+3
jaszczomb
Hehe, w końcu Inter gra tak piękną i efektywną piłkę, że nie sposób go nie zostawić. Chyba jedynym sensownym powodem zostawienia go w oczach zarządu jest ta absurdalnie wysoka klauzula w przypadku zerwania kontraktu.
24.04.2019 o 13:23 przez wegorz
+2
wegorz
On się uporał z wieloma kryzysami ?? To coś nowego... Debilizmem było dawanie mu nowego kontraktu po poprzednim sezonie, mając na uwadze fatalną grę od grudnia 2017...
24.04.2019 o 13:12 przez Kondzik
Kondzik
Jego czas powinien z końcem sezonu się zakończyć. Jakoś niechętnie zapatruje się na kolejny sezon pt milion wrzutek do...
24.04.2019 o 13:03 przez Kazam
+1
Kazam
Dokł, nic nie broni Lucjana. Każda próba rozgrzeszania łysej główki będzie co najmniej niezrozumiała i skłoni raczej do podważania poczytalności jego obrońcy :) "Spall musi odejść". Nie można kupować zawodników trenerowi, który przez 2 lata nie zdołał wypracować żadnych schematów taktycznych. Wrzucanie piłek z uporem maniaka może zlecić zawodnikom nawet taki kusy
24.04.2019 o 12:56 przez CzarodziejCzasu
+1
CzarodziejCzasu
Kompromitacja w LM biorąc pod uwagę okoliczności w jakich odpadliśmy, kompromitacja w meczu z Eintrachtem w LE, kompromitacja w CI w meczu z Lazio na GM, niewyobrażalne wtopy w spotkaniach na GM z Romą, Lazio, Eintrachtem i PSV, ledwo wygrane dwukrotnie derby Mediolanu, liczba punktów mniejsza albo bardzo podobna do roku minionego po bardzo przeciętnym sezonie, a przy tym z szerszą i o wiele lepszą kadrą, kompromitujący trenera konflikt z Icardim oraz brak kontroli nad całą szatnią - tak wiele argumentów, a tutaj nadal próbują wybielać Spallettiego :lol:
24.04.2019 o 13:34 przez michal-chrobak
+7
michal-chrobak
No bo twój jeden argument jest sprzeczny z innymi. "szersza i lepsza kadra". Tylko problem jest taki, że z tej szerokiej kadry nie mogliśmy skorzystać zarówno w decydujących starciach w lm z totkami i psv oraz z niemcami. Na dowód tego można powiedzieć, że w tych decydujących meczach musiał grać Antonio Candreva, który w lidze gra tyle co nic. Kolejnym śmiesznym argumentem jest ilość zdobytych punktów. Idąc tym tokiem w pewnym momencie i tak drużynę czeka regres. Co do konfliktu Icardiego z trenerem to raczej on był z większą częścią drużyny a spal stanął po stronie drużyny.
24.04.2019 o 14:17 przez Czarson
Czarson
merytorycznie
24.04.2019 o 15:18 przez CzarodziejCzasu
+2
CzarodziejCzasu
[quote=michal-chrobak]No bo twój jeden argument jest sprzeczny z innymi. "szersza i lepsza kadra". Tylko problem jest taki, że z tej szerokiej kadry nie mogliśmy skorzystać zarówno w decydujących starciach w lm z totkami i psv oraz z niemcami. Na dowód tego można powiedzieć, że w tych decydujących meczach musiał grać Antonio Candreva, który w lidze gra tyle co nic. Kolejnym śmiesznym argumentem jest ilość zdobytych punktów. Idąc tym tokiem w pewnym momencie i tak drużynę czeka regres. Co do konfliktu Icardiego z trenerem to raczej on był z większą częścią drużyny a spal stanął po stronie drużyny. [/quote] Oh jej, a Tottenham nie mógł skorzystać w pierwszym meczu z 5-6 zawodników, Messi nie zagrał w żadnym meczu z nami, a Eintracht zagrał bez Rebicia. Co to za argument? Mieliśmy do wygrania mecz z PSV na własnym stadionie i Spalletti zamiast ten mecz po prostu wygrać postanowił utrzymać remis licząc, że Barcelona dowiezie zwycięstwo. Co do Icardiego to odsyłam może do wywiadu po jednym ze spotkań w którym Spalletti opieprzył zawodnika, że ten nie chce zakładać koszulki Interu po czym po 3 dniach powiedział, że zagra od pierwszej minuty z Genoą. True man.
24.04.2019 o 16:01 przez michal-chrobak
+1
michal-chrobak
Co do Icardiego, to mówisz o konsekwencji postawienia się spala po stronie drużyny a nie Mauro.
Teraz zacznijmy od Eintrachtu. Rebić jest jednym z 3 napastników i nie gra wszystkiego od deski. Na ten mecz z eintrachtem nie mieliśmy połowy składu. A mecz ustawił babol. Co do meczów z barceloną to my tez mieliśmy problemy i zdobycie 1pktów każdy przyjął bardzo dobrze.
Co do Totenhamu, to ten zespół ma dużo szerszą kadrę i kontuzje go dotykają cały czas. Przez cały sezon 5-6 zawodników jest kontuzjowanych a mimo to poradzili sobie z borusią,city. W lidzę radzą sobią z arsenalem,chelseą, manu. Wracając do pierwszego meczu z totkami poza 3 zawodnikami, których Inter nie mógł zgłosić, kontuzjowani byli ddambrosio, vrsaljko ( czego konsekwencją było granie Skriniara na prawej obronie, i brak możliwości przeprowadzania ataków tą stroną oraz brak Lautaro. Więc też mieliśmy kontuzje. Tylko na decydujące mecze w lm/lidze euorpy nastąpiła kulminacja kontuzji/ wykluczeń za żółte kartki.
24.04.2019 o 16:11 przez CzarodziejCzasu
CzarodziejCzasu
Ahh tak, uwielbiam te argumenty w których o wyniku decydują babole a nie po prostu forma piłkarzy. Z Barceloną ugraliśy punkt na który nie zasłużyliśmy, ponieważ Barcelona stworzyła o wiele więcej okazji i Spalletti został taktycznie zgnieciony przez Valverde.

Bardzo szeroką kadrę ma Tottenham. Na ławce siedzą takie asy jak Lamela i Jansen.

Nikt w meczu z PSV nie kazał wystawiać Spallettiemu Candrevy. Moglismy zagrać z Asamoah w środku pola i D'Ambrosio na lewej obronie.
24.04.2019 o 16:17 przez michal-chrobak
michal-chrobak
DD grał na lewej z przymusu z eintrachtem. Już pomijam założenie, że byśmy wygrali z asamoahem na pomocy. Pomijając wynik. Byliśmy zespołem lepszym, stworzyliśmy więcej sytuacji. Styl ma tylko znaczenie w meczu z barceloną bo graliśmy gorzej a z psv tylko liczy się efekt końcowy. Totki mają tak szeroki skład, że mimo kontuzji nie muszą grać bo są lepsi. A w Interze w tych meczach tak nie było.
24.04.2019 o 16:21 przez CzarodziejCzasu
+1
CzarodziejCzasu
Dobra gościu, nie chce mi się dyskutować. Spalletti jest gównianym trenerem i nie mamy z nim żadnej przyszłości.

Shoutbox

bitels10 27.02.2020 00:13

no i jak Juvki mają wygrać jak im karnych nie gwiżdżąm

Endru 26.02.2020 23:47

Juve to instytucja

Endru 26.02.2020 23:47

Pensja Ronaldo jest nie mala pamietaj

Alfa 26.02.2020 23:42

a nie jak ten prowincjonalny klubik z przebrzydlego turyna

Alfa 26.02.2020 23:42

Inter pokazuje ze jest obrzydliwie bogaty i szanuje swoich fanow

Alfa 26.02.2020 23:42

beka z tych idiotow i tyle

ZnawcaCalcio 26.02.2020 23:41

Na razie Juventus postanowił, że nie będzie zwracał kibicom pieniędzy za niewykorzystane bilety na hitowy mecz z Interem, na który kibice nie będą mieli wstępu z powodu epidemii koronawirusa w północnych Włoszech. Powołał się przy tym na wewnętrzny regulamin. Fani są wściekli na tę decyzję. Tym bardziej że kibice Inter dostaną zwrot pieniędzy za bilety, które kupili na zamknięty dla fanów mecz z Łudogorecem Razgrad w Lidze Europy.

VVujek 26.02.2020 23:29

no juve miałoby karnego

Claudio 26.02.2020 23:29

w serieA 100% jufki maja karnego

Czarson 26.02.2020 23:28

ten faul na dybali to we wloszech polowa takich sytuacji to karny

VVujek 26.02.2020 23:28

De Ligt poczuł prawdziwą presje bo w Ajaxsie to on był bogiem

Chuchu 26.02.2020 23:28

Nie no jakby za takie coś odgwizdali karnego to beka

Czarson 26.02.2020 23:27

tez mi sie tak wydaje

Claudio 26.02.2020 23:26

De Ligt to jest mniej pewny od Bastoniego

Czarson 26.02.2020 23:25

a kosztowal 75

Czarson 26.02.2020 23:25

nie dziwie sie bo jest mlody ale gra chyba grzoej niz w Ajaxie

Czarson 26.02.2020 23:25

patrze na tego de Ligta i on ciagle robi bledy

Claudio 26.02.2020 23:24

Dybala szukał faulu a nie byl faulowany

Czarson 26.02.2020 23:24

co mial robic czy tym strzale, nie mial nic do powiedzenia

Claudio 26.02.2020 23:24

no ten faul na Dybali to troche bylby na wyrost

Archiwum shoutboxa

Wyniki Serie A

Piątek, 21 lutego

  • FT

    Brescia

    1 - 2

    Napoli

Sobota, 22 lutego

  • FT

    Bologna

    1 - 1

    Udinese

  • FT

    SPAL

    1 - 2

    Juventus

  • FT

    Fiorentina

    1 - 1

    Milan

Niedziela, 23 lutego

  • FT

    Genoa

    2 - 3

    Lazio

  • Postp.

    Atalanta

    ? - ?

    Sassuolo

  • Postp.

    Verona

    ? - ?

    Cagliari

  • Postp.

    Torino

    ? - ?

    Parma

  • FT

    Roma

    4 - 0

    Lecce

  • Postp.

    Inter

    ? - ?

    Sampdoria

Booking.com

Publicystyka

Batmanovic

Gruby na bramkę! (30)

24.02
10:01
Christian Eriksen numer

(Sneijd)Eriksen. Nie dla każdego? (9)

08.02
13:07
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Juventus

    Juventus

    25

    60

  • 2

    Lazio

    Lazio

    25

    59

  • 3

    Inter

    Inter

    24

    54

  • 4

    Atalanta

    Atalanta

    24

    45

  • 5

    Roma

    Roma

    25

    42

  • 6

    Napoli

    Napoli

    25

    36

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Ciro Immobile

    27

  • 2

    Cristiano Ronaldo

    21

  • 3

    Romelu Lukaku

    17

  • 4

    Joao Pedro

    14

  • 5

    Josip Ilicic

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 27112

Liczba newsów: 35947

Liczba komentarzy: 445151

Użytkownicy online: 3 (maverik, DonDawido DonDawido) oraz 3 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się