Wywiady z trenerami

Spalletti: Dalbert musi trenować ciężej (27)

Autor:
Źródło: football-italia.net
ponad 6 lat temu
825
27

Po wczorajszym spotkaniu z Atalantą kilka słów na temat zespołu wypowiedział dla Sky Sport Luciano Spalletti.

Drużyna zagrała dobre spotkanie, graliśmy jak zespół, który zna swoje możliwości i wie kiedy przeważyć szalę na swoją stronę. Atalanta to bardzo mocny zespół. Musieliśmy poczekać na odpowiedni moment. Drużyna dobrze podchodziła do pressingu, jednak w niektórych momentach brakowało ciągłości i to jest coś nad czym musimy jeszcze popracować. 

 

Czy Inter będzie walczył z Napoli o Scudetto? Nie wiem, mamy kilka aspektów nad którymi musimy popracować, ponieważ inne zespoły radzą sobie bardzo dobrze i musimy pracować naprawdę bardzo dobrze żeby stawić im czoła. Chcę zespołu, który podchodzi do pressingu już na połowię przeciwnika. 

Czemu zagrał Santon zamiast Dalberta? Wy mi to powiedzcie, Santon od zawsze gra dla Interu, poprawił się, jest w dobrej kondycji i potrafi grać dwoma nogami. Dalbert musi ciężej pracować począwszy od jutrzejszego treningu. 

Czy potrzebujemy więcej graczy do rotacji? Potrzebujemy 4-5 zawodników ponieważ sezon jest długi i potrzeba nam silnych, zdrowych zawodników na poziomie takim jak mamy obecnie w pierwszym składzie. Powodem dla którego graliśmy tą samą 11-tką przez pięć spotkań była chęć zbudowania w chłopakach pewności siebie. Jeśli zespół radzi sobie dobrze to łatwiej wtedy dokonywać zmian. Dzisiejszego wieczoru Santon zagrał naprawdę dobrze i w przyszłości na pewno będziemy dokonywać więcej zmian. 

 

 

 

 

udostępnij

Zobacz też

Pep Guardiola

Guardiola: Wygraliśmy z Interem dzięki Lukaku (7)

20.04
10:36
Sacchi

Sacchi: Inter zwycięża oszukując (27)

10.04
12:44

Komentarze (27)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
21.11.2017 o 12:43 przez inter_21
inter_21
@Jovetić10 no ja widać nawet tak sprzyjające okoliczności czasami to za mało żeby ktoś się przebił. Dlatego pachnie mi to właśnie potężną kompromitacją, bo gość nie został kupiony na ostatnią chwilą tylko bili się o niego całe mercato (do tego świadomie przepłacili) a jest ostatni w kolejce do gry
@IlCapitano jak nie masz nic mądrego do powiedzenia (a nigdy nie masz) to milcz

"
IlCapitano 09.08.2017, 16:33
Dalbert witamy/welcome/willkommen/benvenuto/sziasztok/konichiwa co "

IlCapitano 20.11.2017, 15:22
"Natomiast wywalenie ponad 30 mln na Gabidupe i teraz 20 na Dalberta to jest niebywała kompromitacja. "
żałosny hipokryta
21.11.2017 o 11:59 przez Jovetic10
Jovetic10
@Inter_21 Dalbert przychodząc do Interu nie miał żadnej konkurencji i był pewniakiem do pierwszego składu.

@Ave Caesar Dalbert był objeżdżany jak małe dziecko w obronie i przez to Spal szuka innych alternatyw. Ogrywanie Santona tylko w jakim celu? Żeby dostać 5 milionów za niego? Gra nie warta świeczki raczej, po co ogrywać słabego gościa i przy tym ryzykować, skoro mamy bogatych właścicieli.
21.11.2017 o 11:07 przez AveCaesar
AveCaesar
Albo to zwykła podpucha ze strony Spala i motywacja do jeszcze większej pracy dla Dalberta lub zwykła chęć sprawdzenia Santona albo po prostu pokazanie przyszłym kupcom, że jednak Davide może grać w piłkę :D
21.11.2017 o 11:04 przez AveCaesar
AveCaesar
To że Dalbert jest gorszy od Nagatomo czy Santona nie jest możliwe wg mnie i nikt mnie do tego nie przekona :D Co gra Japończyk każdy z nas wie. Santon jak był w formie wg mnie był lepszy od Yuto ale teraz jest za nim ponieważ pod względem motoryki to pewnie poziom ekstraklasy, a formę to On złapie za dwa lata o ile znowu się nie załamie :D Dalbert jak grał prezentował się dobrze. Zapierdziela do przodu, a w obronie na pewno większym dnem niż ww dwójka nie jest bankowo. O tym dlaczego nie gra decydują względy poza boiskowe, których byliśmy świadomi obserwując go. Teraz nasuwa się pytanie: czy mając świadomość jego wad nie było lepiej ściągnąć jakiegoś ŚO za te pieniądze ?
21.11.2017 o 10:34 przez IlCapitano
IlCapitano
@niżej

Co za bzdury facepalm
21.11.2017 o 07:38 przez inter_21
inter_21
Icara i Skriniara łączy to, że przychodząc po prostu nie mieli z kim przegrać rywalizacji, no i od razu zaczęli od wysokiego poziomu, a niektórzy potrzebują trochę więcej czasu. Gaglardini przychodząc też nie miał zbytnio poważnej konkurencji i nadal nie ma na swojej pozycji. Gdyby latem kupili jakiegoś Rudigera to Skriniar dziś by siedział obok Dalberta, a nie śmigał w pierwszym składzie. Zapowiada się niezła kompromitacja z tym Dalbertem- walczą o gościa całe mercato, wywalają niemałą kasę jak na bocznego obrońcę i przegrywa rywalizację z zapchajdziurą Santonem. Z niecierpliwością czekam na newsy o Dalbercie i Karamohu podobne jakie regularnie pojawiają się z Gabigolem. Ten trzeci był najdroższy, ale jednak dwaj pierwsi byli tutaj ewidentnie chciani a i tak wyszła dupa.
20.11.2017 o 21:50 przez maestro177
maestro177
Ewidentnie nie sprawdzają się u nas młodzi nieograni w serie a, szczególnie z Francji. Trzeba robić Interesy jak z Atalantą i Sampdorią.
20.11.2017 o 20:59 przez piotrekninter
piotrekninter
trzeba wspomnieć że Gaglia zagrał bardzo dobry mecz,dużo odbiorów, widoczny,lepiej od Vecino
transfer na plus, mimo że to Vecino gra lepiej w tym sezonie
o Skriniarze nie ma co wspominac,koks
też jestem za grajkami z serie a, mże Donsah, do tego przyjdzie Bastoni, moze ktoś jeszcze z Bologny, są fajne nazwiska

,,Potrzebujemy 4-5 zawodników,, no no może być ciekawie, Pastore :) , Gimenez ( Atl nie będzie miało juz zakazu ,mogą kogoś kupić) , Ramires ..... kurde ale paka by była, kurde i to całkiem realne
20.11.2017 o 18:12 przez Chuchu
Chuchu
Rozwój młodzieży to nie jest główny cel drużyny. Poza tym Inter w ostatnich latach akurat na kilku młodych postawił, paru z nich się wybiło, więc wbrew niektórym opiniom, młodzi u nas raczej mają się dobrze, o ile faktycznie mają w sobie duży potencjał.
20.11.2017 o 16:58 przez Rebelde
Rebelde
ok a co z Karamohem? Wystawienie Brozovica na skrzydle, to wybitnie głupi pomysł. Francuz tak szybko zgasł w oczach Spala? Już rozumiem że nie wystawił Cancelo, który jak na razie nie pokazał kompletnie nic w Interze, ale Francuz swoje "5" minut miał bardzo obiecujące.
20.11.2017 o 16:31 przez SETE
SETE
Nalezy szukac graczy z Serie A co pokazuje Skriniar, Vecino, Borja, Gagliardini. Znaja lige i prezentujac dorby poziom przenosza go na kolejny klub mozna powiedziec z automatu, nie potrzebuja przetarcia, aklimatyzacji. Powiem Wam ze widzialbym u nas w przyszlym sezonie Lucasa Torreire i Bartka Bereszynskiego z Sampy.
20.11.2017 o 16:26 przez SETE
SETE
Zgadzam sie z przedmowcami. Dalbert jest po prostu bardzo przecietny i wystawianie go w 1 skladzie jest po prostu ryzykowne. Po 2 liga wloska jest naprawde bardzo specyficzna. Tutaj przewage maja gracze ulozeni taktycznie, mocni fizycznie i mentalnie, niekoniecznie wirtuozi. Przyklad Banegi pokazuje jaka jest roznica np Serie A i La Liga..inny swiat, obie ligi poziom wysoki jednak specyfika gry calkiem inna. Banega u nas zagubiony w Sevilli z miejsca staje sie mozgiem zespolu. Taki CAncelo w Valencii jezdziel prawa strona az milo, kibice plakali jak odchodzil a u nas ...nie moze wygryzc ze skladu Dambrosio , przecietnego technicznie, ale dobrego fizycznie i mentalnie obronce ktory nogi nie odstawia.
Mozna by tak mnozyc przyklady
20.11.2017 o 16:18 przez Seba
Seba
Jeśli piłkarz będzie grał na wysokim poziomie, to dla mnie może trenować nawet na pół gwizdka. Chyba każdy swego czasu wybrałby leniwego Ibre, niż zapieprzającego Edera. Spalletti nie chce po prostu mówić, że Dalbert póki co jest za słaby. Gdyby był koksem, to by grał bez względu na wszystko. Nagle Skriniarowi odechciałoby się trenować i Spal posadziłby go na ławce? Gówno prawda :)
20.11.2017 o 15:40 przez adi1908
adi1908
czy grasz w A czy B klasie czy innej okręgówce lub wyżej... zasada wszędzie jest ta sama ... przychodzi nowy (dla trenera nie ważne ile kosztował i czy go chciał czy nie -Przykład nasz Krycha w PSG) i to ten nowy musi udowodnić, że jest lepszy od "starego" żeby grać a jak są na podobnym poziomie to gra "stary" i nie ma sentymentów.
Spal dokładnie to pokazuje bo taki Skriniar gra od początku Valero czy Vecino tylko że oni nie patrzą ile klub za nich zapłacił i nie mają podejścia "no jak tyle na mnie wydali to pierwszy skład pewny" pewnie Barbosa miał podobne myśli dodając jeszcze to jego przyjęcie to już wogóle chłop był pewny gry ale zderzył się z rzeczywistością
20.11.2017 o 15:38 przez Jovetic10
Jovetic10
Absolutnie jestem tego samego zdania i o tym samym myślę od kilku dni. Jeśli transfer zagraniczny to tylko z topowych klubów. Co prawda grających talentów nie wyciągniemy, ale ogranych zawodników już tak. Taki Miranda miał kilka baboli, ale na przekroju swojego całego pobytu w Interze okazał się dużo lepszym transferem od Murillo, który przyszedł nie wiadomo skąd i też jako talent.
20.11.2017 o 15:23 przez IlCapitano
IlCapitano
Wcześniej oczywiście 12 mln na Icardiego, transakcja życia. Ale to było jeszcze w czasach gdy rynek transferowy nie zwariował. Teraz musielibysmy zaplacic dwa razy tyle.
20.11.2017 o 15:22 przez IlCapitano
IlCapitano
Dlatego od dawna piszę, że jeśli mamy kupować młodych, to tylko z Serie A i tylko takich, którzy prezentowali już jakiś poziom w poprzednim klubie. Wydaliśmy 20 baniek na Gagliardiniego i 23 na Skriniara, ktoś żałuje? Natomiast wywalenie ponad 30 mln na Gabidupe i teraz 20 na Dalberta to jest niebywała kompromitacja. Mam nadzieję, że będzie to odpowiednia nauczka dla naszych dyrektorów.
20.11.2017 o 15:17 przez Jovetic10
Jovetic10
@IRT właśnie miałem o tym napisać, wszyscy piszą o Gabigolu czy Dalbercie, a nikt już nie pamięta o Skriniarze czy choćby Gagliardinim. Warto kupować, a największym tego dowodem jest bombardier Icardi. Nie każdy transfer wiąże się z tym, że dany młody zawodnik wypali, taka jest piłka.
20.11.2017 o 15:02 przez IRT
IRT
Przypominam, że jeżeli uważacie Dalberta za "młodziaka", to tym bardziej jest nim Milan Skriniar. Po prostu, decydują czyste umiejętności. Nagatomo i Santon prezentują się solidnie, widocznie dzięki ciężkim treningom wyprzedzili poziomem gry perspektywicznego Dalberta. Zwłaszcza Santon, który rozpoczynał sezon z kontuzją, miał dużo trudniejszą drogę do wygrania rywalizacji o podstawowy skład, więc to nie może być przypadek. Niekoniecznie to musi być lenistwo, to równie dobrze może być ogromne poświęcenie i starania konkurentów Dalberta.
20.11.2017 o 14:29 przez Endru
Endru
Znowu kupilismy leniwego Brazola za 20 baniek + czy te nasze matoły z zarzadu nie ogladaja ich treningow przed kupnem ?
No ludzie takie cos to tylko u nas . Jak juz trener go otwarcie krytykuje w mediach to musi faktycznie bąki zbijac na treningach.
20.11.2017 o 13:49 przez davi23
davi23
Wiem, że Spal ma świadomość tego co robi, jedyne co mnie dziwi, nie tylko w nim, ale w podejściu wielu trenerów, po co ściągacie tych młodziaków, aby tylko trenowali? nawet bez szansy gry? jak z Barbosą, teraz 2 dodatkowych, bo Karamoh po dobrym meczu z Genoa potem nawet 1 minuty.

Wczoraj przy 2:0 można było śmiało zmienić Candreve na Karamoh, a Valero na J.Mario... Santon zagrał dobrze, ale odrazu 90 min, Dalbert mógł też wejść, nawet na głupie 5 min.
20.11.2017 o 12:38 przez pasencjusz88
pasencjusz88
Leniwi ci Brazylijczycy coś widzę
20.11.2017 o 12:33 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Brazylijczycy chyba z reguły są bardziej leniwi od innych na treningach i gdyby robić wykładnię ze gra ten który najlepiej przepracowuje trening to CHYBA nigdzie żaden nie miałby miejsca w 11. Z drugiej strony nie zawsze ten który pracuje super na treningach jest później lepszy na boisku. Nie bronie tu Dalberta ale to Spala zapewne go widzial wcześniej jak gra i co potrafi i to on zaakceptował jego transfer a teraz praktycznie zero szans tak jak Karamoha I Cancelo nawet przy spokojnym wyniku . Spala widzi ich codzień na treningu i zapewne wybiera najlepiej ale z jednym wyborem się z nim nie zgodzę. Brożek - zagrał jeden mecz na przyzwoitym poziomie poza tym więcej piachu niż korzyści z niego a jakoś dla niego zawsze znajdzie się miejsce. Trochę to nie fair. ;)
20.11.2017 o 11:47 przez IRT
IRT
Dalbert wydawał się dużą nadzieją na wzmocnienie naszej lewej obrony. Nie widziałem co prawda tego, jak prezentował się na przestrzeni całych meczów w poprzednim sezonie, ale w urywkach można było zauważyć, że jest jeszcze pewne pole do poprawy. Nagatomo i Santon grają solidnie, tym bardziej Dalbert musi walczyć o miejsce w składzie, inaczej nic z tego nie będzie. Brazylijczyk wydaje się najmniej wszechstronny i to też moim zdaniem jest jego problem. Nie bez powodu Spalletti podkreślił umiejętność gry obiema nogami Santona przy porównaniu z Dalbertem.
20.11.2017 o 11:24 przez Jovetic10
Jovetic10
Zajebisty trener !!
20.11.2017 o 11:23 przez Odet
Odet
Uwielbiam Lucka !! !
"graliśmy jak zespół, który zna swoje możliwości i wie kiedy przeważyć szalę na swoją stronę"
Pozdr.
20.11.2017 o 11:03 przez IlCapitano
IlCapitano
No i wszystko już wiemy. Kolejny leniwy pokemon brazylijski co sobie myślał, że u Spallettiego można trenować na pół gwizdka. Przykro się zdziwił.

Shoutbox

HB 24.04.2024 01:49

arna i alexis maja po 600 min w serie a i po 2 gole, co za przegrywy

HB 23.04.2024 23:50

Za darmianka to do dzis trzeba dziękować panu conte, taki dobry transfer za bezcen, choc przez wielu tu wysmiewany na poczatku

TONYSOSA 23.04.2024 23:21

tu patrzcie jak sam bramkarz zawyza xd

TONYSOSA 23.04.2024 23:20

nie no z ta druzynka mozna smigac z 3 sezony z jakimis niewielkimi zmianami jeszcze na koz poziomie

kibix 23.04.2024 23:18

Z jednej steony masz racje cny z tym wiekiem, ale z drugiej Acerbi Miki i Darmian to mieli miec ten calkowity ostatni sezon 3 lata temu w swoich poprzednich klubach, więc uważałbym z głoszeniem takich teorii

TONYSOSA 23.04.2024 23:18

u nawet lazio mlodsze? xd

Cny 23.04.2024 23:17

hakimi, Dawidowicz, berardi

Cny 23.04.2024 23:11

wahadło, srodek obrony, trzeci napastnik to priorytety

Claudio 23.04.2024 23:09

nie przesadzaj juz to nie Football Manager

Cny 23.04.2024 23:08

Mnie bardziej martwi, ze ten sezon to byl max dla niektorych, a dla Acerbiego Mikiego czy Darmiana to całkowicie ostatni sezon na pewnym poziomie, ryzyko jest duże

Claudio 23.04.2024 23:07

caly czas mamy najwyzsza srednia od kilku lat a w SerieA osiagamy najlepsze rezultaty takze nie dramatyzowalbym

Cny 23.04.2024 23:06

a jeszcze przychodzą Taremi i Zieliński zawyżający tą srednią. co prawda odejdą Cuardado, Sensi i Klaasen więc utrzymamy ok 29

Cny 23.04.2024 23:04

powiem wam ze ze średnią wieku jestesmy na pierwsyzm miejscuw lidze 29,1, drugie lazio ma 27,5 wygląda to dramatycznie

HB 23.04.2024 22:47

ja w meczu juve i milanu jednak wole zwyciestwo milanu - juve to organizacja przestepcza

Adriano_forever 23.04.2024 22:41

oni ruszo po lige europy

HB 23.04.2024 22:38

ciekawe, czy milan ruszy po sarriego, oby nie

TONYSOSA 23.04.2024 22:28

co sie ze cweeli stalo ;o

TONYSOSA 23.04.2024 22:27

to łaadne derby londynu pany

Claudio 23.04.2024 22:09

w Hakanie to wszystko siedzialo. Milanisci jak jakieś gówno się zachowywali w stosunku do niego, a pozniej zaskoczenie jak on coś powiedzial. Po meczu się rozbeczał co pokazuje jak bardzo mu zalezalo by zamknac mordy milanistom. Nawet w pracy dzis rozmawialismy o tym meczu i ogolnie zachowanie pilkarzy milanu to nie przysporzylo im zwolennikow wszyscy po nich jechali ze przegrywac trzeba umiec. Szkoda ze nawet wygrywac nie potrafia

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Milanem

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    33

    86

  • 2

    Milan

    Milan

    33

    69

  • 3

    Juventus

    Juventus

    33

    64

  • 4

    Bologna

    Bologna

    33

    62

  • 5

    Roma

    Roma

    32

    55

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    32

    54

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28020

Liczba newsów: 48249

Liczba komentarzy: 571927

Użytkownicy online: 0 3 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się