
Calcio e Finanza przedstawiło szczegóły umów sponsorskich podpisanych w ostatnim czasie przez Inter z Lenovo, Manpower Italia oraz Credit Agricole.
LENOVO
Umowa z Lenovo obowiązuje do 30 czerwca 2022, jednak producent ma prawo wycofania się z kontraktu jeśli Inter nawiąże współpracę z konkurencją. Lenovo stało się partnerem technologicznym klubu, a pośród różnych świadczeń - ma zapewnione obecność swojego logotypu na koszulkach treningowych. Ta współpraca przynosi Interowi dochód rzędu 3 milionów euro rocznie.
MANPOWER ITALIA
Kontrakt z Manpower Italia opiewa na sumę 950 000 euro rocznie, z dodatkowym bonusem 50 000 euro w przypadku zakwalifikowania się do Ligi Mistrzów oraz taką samą kwotą za zwycięstwo w Serie A. Umowa może być rozwiązana przez sponsora z kilku powodów: jeśli Inter podpisze porozumienie z konkurencją; jeśli struktury korporacyjne (w tym zarząd oraz własność) klubu zostaną zmienione tak, że nie będzie możliwe kontynuowanie współpracy; jeśli 4 lub więcej spotkań w trakcie sezonu rozgrywane zostaną na innym stadionie, niż standardowe mecze domowe Interu lub mecze te zostaną rozegrane przy zamkniętych trybunach.
CREDIT AGRICOLE
Współpraca z Credit Agricole sięga czerwca 2018 roku i wygasa z końcem obecnego sezonu. Na mocy tej umowy sponsor ma prawo do reklamowania się jako partner klubu oraz jest oficjalnym bankiem Interu. Z tytułu tej umowy Inter inkasuje 4,8 miliona euro w przeciągu całej współpracy oraz dodatkowe 200 000 euro za zakwalifikowanie się do Ligi Mistrzów lub zwycięstwo w Serie A. W kontrakcie tym Credit Agricole zapewniło sobie możliwość rozwiązania umowy jeśli Inter odsprzeda prawa do nazwy ośrodków treningowych lub stadionu dla innej instytucji bankowej, jeśli Suning przestanie być właścicielem przynajmniej 51% kapitału Interu lub jeśli klub spadnie do Serie B.
Komentarze (0)