
Celem Ericka Thohira na następny sezon jest wzmocnienie wartości Interu jako marki. Ponoć działacze Interu i firmy Nike pracują już nad nowym projektem.
Niedawno doszło do odnowienia kontraktu z amerykańską firmą sportową. Podpisano 10-letni kontrakt, w myśl której Nike dostarcza Interowi sprzęt do ćwiczeń, a także reklamuje się na trykotach Nerazzurrich. Umowa została podpisana w jednym celu - wspólnego projektu prowadzącego do rozwoju i obrotu towarów obu marek.
Gazzetta dello Sport w dzisiejszym raporcie donosi, że klub w porozumieniu z działaczami Nike chce stworzyć nową spółkę o nazwie "Inter Merchandising". Spółka ta miałaby na celu rozwój marki klubu nie tylko we Włoszech, ale także na rynku światowym. Manewr ten jest postrzegany jako kopia tego, co uczyniła swego czasu Barcelona oraz Manchester United. W trakcie wprowadzania podobnego projektu jest także Juventus.
Komentarze (7)