
Kontrakt Interu z Paramount+, amerykańską platformą streamingową, która odpowiada za prawa do Serie A w USA, obejmuje możliwość zastąpienia logotypu sponsora wybraną przez firmę akcją promocyjną. Według nieoficjalnych doniesień, sponsor Interu skorzysta z tej możliwości podczas najbliższego meczu przeciwko Udinese.
Chodzi o znany w popkulturze logotyp Transformers. To właśnie film z tej serii (Transformers One) czeka na swoją premierę w okresie przedświątecznym i to właśnie on promowany będzie na domowych koszulkach Interu w kolejnym ligowym starciu na Stadio Giuseppe Meazza. Zamiana logotypów obejmie tylko jedno spotkanie. Paramount wykorzystuje tym samym rozwiązanie stosowane już kilka razy w LaLiga, gdzie z podobnych zabiegów korzystało Columbia Pictures na koszulkach Atletico (Bad Boys, Spider-Man) i Spotify na trykotach Barcelony (Drake, Rolling Stones).
GdS - Sabato sulle maglie dell'#Inter non ci sarà il classico logo di Paramount+, ma quello di un nuovo prodotto in uscita sul canale in streming: l'ultimo capitolo della saga Transformers.
— Amala (@AmalaTV_) December 5, 2023
Sarà una cosa del genere? pic.twitter.com/Y8EIX9TsHh
Komentarze (6)