Steven Zhang skupia się obecnie na sprowadzeniu do Interu nowego sponsora głównego, który zajmie miejsce odchodzącego Pirelli. Z kolei swoim współpracownikom przedstawił wytyczne co do zbliżającego się okienka transferowego.
Przebywający w Chinach prezydent Nerazzurrich chce znaleźć nowego sponsora, którego logo zajmie centralne miejsce na klubowej koszulce. Zhang junior penetruje rynki w USA w poszukiwaniu partnera, który corocznie z tytułu umowy sponsorskiej będzie przelewał na konto klubu od 25 do 30 mln euro.
W Mediolanie nadchodzi decydujący tydzień, podczas którego rozstrzygnie się przyszłość klubowa Achrafa Hakimiego oraz Lautaro Martineza. Jeśli Marokańczyk odejdzie do Chelsea lub PSG, to w jego miejsce ma przyjść Emerson Royal z Barcelony lub Denzel Dumfries z PSV Eindhoven. Gdy klub opuści argentyński napastnik, to dyrektorzy mają skupić swoje działania na sprowadzeniu z Sassuolo utalentowanego snajpera, Raspadoriego.
W międzyczasie klub ma dążyć do sprzedaży całego grona niechcianych piłkarzy. Wśród nich wymienia się: Perisicia, Nainggolana, Lazaro, Dalberta, Joao Mario oraz Arturo Vidala, który ma odejść z powodu zbyt dużych zarobków.
Komentarze (5)