Archiwum shoutboksa

Aby kontynuować zaloguj lub zarejestruj się.

Jaworeq 10.03.2026 21:23

Te 3 bramki kuriozalne :\

Cny 10.03.2026 21:22

O kurde :D AM 3-0 w 17 minucie i tudor robi zmiane bramkarza. dzisiaj postawil na kinskiego ale vicario wchodzi w 17 minucie xd

Tihi 10.03.2026 21:17

Panowie ma ktoś poratować linkiem do jakiegoś meczu LM?

Cny 10.03.2026 20:41

podziękujmy Ałzyljo

Cny 10.03.2026 20:41

no i prawie wszystkie z tych meczów bez dumfriesa., tylko z LH. kompletnie wykastrowana prawa strona w taktyce opartej na grze bokami i takie są efekty. no ale perisic niepotrzebny ;)

Cny 10.03.2026 20:25

ale jak mówicie piłkarze powinni naciskać na sędziego. dumfries powinien podejść i powiedzieć "daj mi czerwona ale w podskokach zapyerdalaj do monitora sprawdzić, raz dwa"

Cny 10.03.2026 20:24

abisso do zawieszenia i to długiego. doveri mógł nie widzieć

Cny 10.03.2026 20:23

głupie gadanie że nie było czasu bo sędzia skończył mecz xd nawet realizator zdążył pokazać te zagranie ręką zanim doveri gwuzdnal koniec

Cny 10.03.2026 20:21

co to za klaun się odpalił tutaj jakiś randomowy?

Claudio 10.03.2026 20:08

No ucieka jak szalony z tą ręką...nie ma co :D

Claudio 10.03.2026 20:08

Paolo92 10.03.2026 19:47 https://www.facebook.com/share/r/1PJAkEfM6Q/

Claudio 10.03.2026 20:01

Zgodnie z IFAB Law 12 (2025/26), kontakt z ręką Ricciego w polu karnym był przewinieniem bezpośrednim z powodu nienaturalnego powiększenia obrysu ciała. Powinien być karny + żółta kartka; VAR pominął kryterium "unnatural position".

Claudio 10.03.2026 19:58

Zgodnie z przepisami IFAB (Law 12), sytuacja z Riccim powinna być uznana za karnego z dwóch kluczowych powodów: nienaturalne ułożenie ręki i brak uzasadnienia dla jej pozycji. Nienaturalne powiększenie obrysu ciała Ręka Ricciego (między dłonią a łokciem) była wysunięta od tułowia i barku, co powiększało jego sylwetkę – piłka po głowie Dumfriesa trafiła w nią bezpośrednio, a bez ręki uderzyłaby w bok ciała lub przeszłaby dalej. Przepisy jasno wskazują, że ręka powyżej linii barku lub wysunięta bocznie (jak na zdjęciu) jest traktowana jako nienaturalna, niezależnie od intencji, zwłaszcza w polu karnym. Brak naturalnej motoryki ruchu Ruch ręki nie wynikał z równowagi, biegu czy nieuniknionego upadku – była cofnięta, ale jednocześnie otwarta w stronę piłki, co sędzia powinien ocenić jako "podjęcie ryzyka" blokady toru. Odbicie nie anuluje przewinienia, bo pierwszy kontakt był z ręką (nie samym łokciem); trajektoria zmieniła się niekorzystnie dla Milanu.

Krownzay 10.03.2026 19:52

co ja Ci poradze, ze takie sa przepisy?

Szociq 10.03.2026 19:51

Pamiętaj, że zaraz po tej sytuacji sędzia zakończył mecz. Bardzo możliwe, że Abisso nawet nie zdążył tego do końca sprawdzić. Dziwię się też naszym, że nie próbowali trochę przeciągnąć całego zamieszania i wpłynąć na sędziego aby sprawdził monitor

Claudio 10.03.2026 19:50

ja pyerdole nie osmieszaj się nadala :D

Krownzay 10.03.2026 19:50

Nie, ruch musi byc uznany za celowy, zeby byl karny, a poki sedzia moze interpetowac dowolnie to beda takie sytuacje. ruch do pilki byl ewidentny

Claudio 10.03.2026 19:50

a najjlepsze jest to ze glowny argument za niepodyktowaniem karnego to byl "RUCH OD PILKI". No tak jak sie odbiła to był od piłki. To jest ewidentny błąd Ricciego, a za błędy się płaci. To jest 100% karny.

Claudio 10.03.2026 19:49

no ale wszyscy wiedza ze byl ruch do pilki. Ale udaja ze nie bylo, bo tak chcą...

Xucatlan 10.03.2026 19:48

Skoro Abisso, który jest profesjonalnym sędzią, który przecież normalnie prowadzi mecze w Serie A uznał, że karnego nie powinno być, to skąd pewność, że Doveri uznałby inaczej. No i nie zapominaj, że kiedy sędzia idzie do monitora i zmienia potem decyzję, to jest to efekt właśnie tego, że arbiter siedzący na VARze zasugerował mu, że popełnił błąd.

Paolo92 10.03.2026 19:47

Ricci wykonał ruch ręką w kierunku piłki ewidentnie

Xucatlan 10.03.2026 19:45

Jeśli chodzi o zagrania ręką, to w ogóle prześmieszne jest te całe sformułowanie o nienaturalnie ułożonych rękach. Według tego karne dyktowane powinny być przede wszystkim w sytuacji kiedy zawodnik biegnie chowając ręce za plecami. Nie da się bardziej nienaturalnie trzymać rąk, niż chować ich za plecami. Nikt normalnie w ten sposób nie biega.

Szociq 10.03.2026 19:45

Nie do końca. Przecież obecnie jest mnóstwo sytuacji, w których sędzia główny zmienia swoją pierwotną decyzję po obejrzeniu powtórki. Jestem pewnie, że gdyby Doveri zobaczył całą sytuację na spokojnie to podyktowałby karnego.

Raffal 10.03.2026 19:44

A wystarczylobybzeby przy nastrzeleniu byl posredni a po strzale karny

Xucatlan 10.03.2026 19:42

Niektóre przepisy nigdy nie będą jasne i zawsze będą polegały na interpretacji zdarzenia, bo taka jest natura tego sportu.

Xucatlan 10.03.2026 19:38

Niewiele o ile w ogóle cokolwiek to zmieni. Skoro sędzia boiskowy uzna, że nic nie było, sędzia na VARze to potwierdzi, to małe szanse są, że decyzja zostanie zmieniona, bo trener zażąda sprawdzenia.

Krownzay 10.03.2026 19:37

poki przepisy nie beda jasne to sedzia przy monitorze bedzie sobie interpretowal jak mu sie podoba

Szociq 10.03.2026 19:35

Ja bym ten VAR na żądanie wprowadził, jeden na mecz

Xucatlan 10.03.2026 19:33

Nie ma sensu grać. Lepiej od razu konkursy karnych robić.

Xucatlan 10.03.2026 19:33

No o tym mówię od dawna. te rzuty karne, to jest totalna błazenada już. Przepisy powinny być zmodyfikowane z założeniem żeby liczba dyktowanych rzutów karnych spadła o jakieś 75%.

Szociq 10.03.2026 19:32

No ale ile głów tyle interpretacji niejasnych przepisów

Szociq 10.03.2026 19:31

KIedyś dostaliśmy karnego po tym jak zawodnik drużyny przeciwnej, dotknął delikatnie palcem piłkę, która była dośrodkowywana. Nie przerwało to akcji ani nie wpłynęło na trajektorię lotu piłki a sam fakt wyszedł po powtórkach VAR. Nie pamietam jaki to był mecz

Xucatlan 10.03.2026 19:29

Generalnie każde dotknięcie ręką przerywa akcję. Chodzi o zablokowanie klarownej akcji, czyli na przykład strzału, bądź kiedy piłka zmierza prosto na strzał do niepilnowanego zawodnika.

Szociq 10.03.2026 19:27

I to była taka sytuacja, która bezpośrednio przerwała akcję.

Xucatlan 10.03.2026 19:26

No przepisy są tak głupie, że ciężko ich ignorowanie krytykować. Karny powinien być tylko za takie ewidentne ręce, które bezpośrednio blokują klarowne sytuacje. Za resztę powinno dyktować się rzut wolny z dwudziestego metra czy coś.

Nitrogen 10.03.2026 19:23

Jakie to ma znaczenie jakie są przepisy? Ważne jest co mówią oficjalne kanały sędziowskie i jak media zamiatają pod dywan. Przepisy nikogo nie interesują

Krownzay 10.03.2026 19:21

taka ciekawostka: reka jest nienaturalnie ulozona, jesli jest powyzej barku. to tez absurd

Krownzay 10.03.2026 19:20

specjalnei czytalem zasady dot. rekiw polu karnym, bo tez mnie to zdenerwowalo

Claudio 10.03.2026 19:19

Milaniści to idioci. To jak rozmawiać z lfeministkom i przekonywać ją, że mężczyźni zrobili więcej od kobiet w rozwoju technologii i są większymi wynalazcami. Tutaj sytuacja podobna. Zakrzywianie rzeczywistości.

Szociq 10.03.2026 19:17

Nie żartujmy już. Jeżeli takiej ręki się nie gwiżdże to każdej innej też się nie powinno. Karny jak w pysk strzelił.

Claudio 10.03.2026 19:15

reka nienaturalnie wysunięta od ciala, ewidentny ruch do pilki. To wystarczajace argumenty do podyktowania karnego ktory musial byc podyktowane. Te szpagaty w wytlumaczeniu tej skandalicznej decyzji ośmiesza pilke nożną

Nitrogen 10.03.2026 19:15

Janusz spokojnie. 40 lat to nie są przelewki. Postawisz coś w weekend od kumpla i się odkujesz

Krownzay 10.03.2026 19:11

Ruch do pilki byl, ale reka nie powiekszala obrysu ciala, bo zawodnik byl ustawiony bokiem. Jesli sedzia uznal, ze nie bylo to celowe zagranie to niema karnego, jesly by uznal, ze to bylo celowe, to karny sie nalezal. Z kazdej decyzji sedzia sie moze wybronic

Claudio 10.03.2026 19:08

tutaj widać "jak na dłoni" że był ruch do piłki. Skandal na korzysc milanu nie pierwszy raz w tym sezonie zamiatany pod dywan https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10163814246394178&set=p.10163814246394178&type=3

Claudio 10.03.2026 19:06

typ po 10 latach sie pojawil zeby bronic skandalicznej decyzji na korzysc milanu....no przypadek. Typowy trep z tego kvrwidołku acpajace.com.pl ;)

Claudio 10.03.2026 19:05

typie bronisz jak niepodległości iż nie było, nie mogło być, nigdy w zyciu, milan nie dostal prezentu. Po prostu to Interu wina, że nie było ręki. No nie rób z siebie błazna

Krownzay 10.03.2026 19:04

napisalem, ze to nie jest oczywisty blad, a przepisy pozostawiaja sedziemu pole do interpretacji

Claudio 10.03.2026 19:04

a gowno mnie obchodzi kiedy konto zalozyles. Jedno nie wyklucza drugiego.

Krownzay 10.03.2026 19:03

tak, 10 lt temu zalozylem konto, zeby teraz z Toba dyskutowac. Widze, nie jestes zbyt bystry, a ja chcialme, zebys cos przeczytal ze zrozumieniem

Claudio 10.03.2026 19:03

"Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja" tak to ty napisales, a teraz jak widać, że był ewidenty ruch ręki do piłki to nagle wyskakujesz z "przepisami". Jedyne przepisy jakie możesz ogarniać to przepisy kulinarne.

Claudio 10.03.2026 19:02

Milanista przyszedl na stronę Interu i chce wygasić pożar wyskakując ze swoimi interpretacjami. Spadaj na smietnicko acpajace.com.pl

Krownzay 10.03.2026 19:00

poczytaj przepisy, zadaj sobie tyle trudu zanim sie odezwiesz

Claudio 10.03.2026 19:00

Skoncz pyerdolic xD

Krownzay 10.03.2026 18:59

nie ma co mowic o bledach, bo tu nie bylo oczywistego bledu. Placzecie jakby sedzia nas okradl, a zagralismy po prostu beznadziejny mecz

Claudio 10.03.2026 17:59

Wg związku nie było ruchu do piłki tylko od pilki i to zaważyło na decyzji. Teraz popatrzcie jak Inter jest ruchany na najwyższych szczeblach. K*rwa jaka kpina

maestro177 10.03.2026 17:44

Poqinny być analizy pomeczowe sędziów i wyciągane z tego statystki

Claudio 10.03.2026 17:26

Inter ma swoją tripletę z czołówką SerieA. Wyruchani z meczu z Juve z golem na 4-3, wyruchani z Napoli z karnym, a teraz z Milanem brak karnego. Nie wspominając o żenujących decyzjach w innych meczach na niekorzyść Interu. A jedyna pomoc sędziego to ta w meczu z czerwoną Juve gdzie VAR nie mógł nic zrobić, a dodajmy, że w tym samym meczu powinien być karny dla Interu po debilnym zachowaniu Cambiaso. Jakby sędziowanie było sprawiedliwe to myślę, że byśmy się już tylko mogli skupić na Coppa Italia i szykować do świętowana Scudetto. Ale sponsorzy oraz TV tego nie chcą - koniec emocji, mniejsza ogladalnosc i wplywy.

Claudio 10.03.2026 17:22

prawda jest taka ze nie ma co mowic o sedziach w kontekscie bledow na niekorzysc Interu. Jak jest na korzysc jak z juve to trzeba zwoływać gwardię narodową.

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

marotta lig

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

prawda jest taka, że jakby nie marotta to przegralibysmy to 8:1

HB 10.03.2026 13:58

Jak długo będziecie płakać na temat sędziego? To jest piłka - raz sędzia trochę pomoże, innym razem trochę zaszkodzi. Drużyna zagrała bardzo słabo i to zasługuje na uwagę

Krownzay 10.03.2026 12:49

Sytuacja z Kalulu to był ewidentny blad arbitra, a tutaj nie mówimy o ewidentnym karnym. Jeśli sytuacja byłaby jednoznaczna, to pewnie zarząd by zrobił trochę szumu wokół tej sprawy. Natomiast zdają sobie sprawę, że skoro sędzia miał podstawy do podjęcia takiej decyzji, to zachowaliby się niepoważnie gdyby próbowali żalić sie w mediach

kulasiak 10.03.2026 12:38

Za trzy kolejki znowu nas przekręcą i nic nie będzie., a taki sędzia jak się spróbuje pomylić na niekorzyść głośnych Juventusu czy Milanu to się dwa razy zastanowi przy monitorze

kulasiak 10.03.2026 12:36

Inter tak na prawdę za mało szumu zrobił i tyle. Nasz zarząd chyba myśli że jak będzie grzeczny i uczciwy wobec sędziów to oni też tacy będą. Dzisiejszy świat jednak już tak niestety nie działa i trzeba głośno o swoje walczyć. Juventus podniósł larum i zaraz wszyscy lecieli żeby ich przepraszać. Inter zawsze grzeczny i cichy i potem jest traktowany jak gówno.

Krownzay 10.03.2026 11:33

Te przepisy są po prostu głupie. Wszystko sprowadza się do tego, że sędzia musi zdecydować, czy to było celowe czy nie. Sytuacja z Bisseckiem była o tyle inna, że za reką nie bylo ciała zawodnika. Czyli sędzia może interpretować dowolnie

domin98 10.03.2026 11:28

przecież ricci najpierw rusza ręką w stronę piłki

Krownzay 10.03.2026 11:15

Tak że sędzia mógł podyktować karnego, tylko jeśli uznałby, że to było celowe zagranie. Natomiast jeśli uznał, że to przypadek to karnego nie ma. Więc pozostaje kwestia interpretacji

Krownzay 10.03.2026 11:13

Ja tylko przekazuje, to co znalazłem w internecie na ten temat. Ponoć jeśli za reką zawodnika jest jest jego ciało, to jest to sytuacja łagodząca. Drugim czynnikiem jest odległość

Orzeu 10.03.2026 11:07

zrobił ruch do piłki wyraźny, w końcowej fazie zaczął rękę cofać, dostał w rękę z piłki

Krownzay 10.03.2026 11:05

Wielu postronnych kibiców też uważa, że karnego być nie powinno. Po prostu zasady są tak niejasne, że mało kto nadąża. Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja

Orzeu 10.03.2026 10:38

xD

Romen 10.03.2026 10:37

Pamiętajcie, jeśli widzicie ruch ręki do piłki na powtórce, to przeczytajcie sobie La Repubblica, tam jest wyraźnie napisane że był ruch cofający, w stronę ciała xd

Cny 10.03.2026 10:28

mówię dla mnie zasada jest prosta. skoro doveri gwizdnalby zawsze taką rękę w środku pola to dlaczego nie miałby to być karny?

Orzeu 10.03.2026 10:04

ciekawe jakby wyglądała sytuacja gdyby to było w drugą stronę

Orzeu 10.03.2026 10:04

zabawne to są fikołki umysłowe fanów Milanu którzy tam ręki nie widzieli

inter30 10.03.2026 10:02

ta sytuacja pokazuje że ewentualny var na żądanie za którym postulują m in łajzy z milanu będzie gówno warty, doveri podejdzie,obejrzy i powie że to nie ręka i co mu kto zrobi?

chonciak 10.03.2026 09:42

Vandallo87 jest o czym dyskutkować. Warto głośno mówić o tym, że kolejny raz milanówek dostaje prezent i to nie jest tak, że tylko przeciwko nam bo sytuacji dla milanu gdzie z czapy dostawali karny albo odgwizdali coś na ich korzyść w tym sezonie razi oczy. Trzeba dyskutować o niesprswiedliwym sędziowaniu we włoszech i o tym który to mecze w serie d będzie sędziował doveri do końca sezonu.

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Shoutbox

Raffal 15.03.2026 09:28

Dokladnie , mam nadziene ze to ostatni rok z 3 w obronie. Ani bastoni nie robi takiej przewagi jak powinien ani di marco nie zdobywa przestrzeni. Rozumiem ze mkze byc malondryblingu ale jezeli lider ma najmniejsza ikosc w lidze to jest dziwne.

Xucatlan 15.03.2026 09:23

Wszystkie czołowe kluby europejskie, wliczjąc w to Bodo/Glimt najwięcej zagrożenia robią dzięki akcjom na skrzydle. My generalnie też, ale czy lepiej mieć na skrzydle szybkiego skrzydłowego, potrafiącego wygrać pojedynek 1 na 1 wspartego bocznym obrońcą z dobrym dośrodkowaniem, czy lewego obrońcę wspartego środkowym obroncą? My w strefie, w której tworzy się najwięcej zagrożenia gramy na zaciągniętym ręcznym.

WTC 15.03.2026 09:23

Nie wiem, ale dla mnie Inter Chivu jest miałki. Z kim ma wygrać to wygra, z kim może wtopić to prawdopodobnie wtopi. Zero jakiegoś zaskoczenia czy emocji

Xucatlan 15.03.2026 09:16

A zmiany takie stricte sportowe, to powinny zacząć się od zakazu grania 3-5-2.

Xucatlan 15.03.2026 09:10

Marotta pewnie tę potrzebę widzi, tylko nie on może ją sfinansować i jego styl budowania drużyny znacząco różni się od wizji Oaktree. Oaktree z kolei o piłce nie ma pojęcia. Nie wiemy w ogóle czy aby na pewno są jakoś mocno zdeterminowani do osiągania sukcesów. To są ludzie od tabelek w Excelu.

Cny 15.03.2026 08:57

oni po kompromitacji zeszłego sezonu poklepała się po plecach i zostało to wrakowiska, wsparte murzynami za 70-80M. tutaj tylko stracone Scudetto mogłoby, ale podkreślam że tylko mogłoby, sprawić że oni dostrzegą potrzebę realnej zmiany.

Cny 15.03.2026 08:55

nie no wizyta w Apiano to podstawa. bez tego nie ma Interu. jutro korytarze pełne, wszyscy koncentrują się na powrocie do wygrywania. 2-0 z beznadziejna Fiorentiną przywróci spokój

cuba 15.03.2026 08:54

Wierzę że starczy pary na scudetto ale co potem,musimy myśleć czy to tak ma być czy funkcjonować, trochę zmian być musi, żadnego klepania się po tyłkach że jakoś to będzie

cuba 15.03.2026 08:52

Trochę tych wtop ostatnio było lub odbiły się na grze itd więc ta krytyka chyba może być uzasadnioną

Cyrax 15.03.2026 08:51

Najzabawniejsze, że po każdej takiej wtopie pojawiają się newsy o rozmowach kierownictwa, trenera i piłkarzy, a później kolejne ważne spotkanie i ten sam paździerz

cuba 15.03.2026 08:47

Ilu emerytów odejdzie a paru jest

cuba 15.03.2026 08:46

Jestem ciekaw tej ' rewolucji '

cuba 15.03.2026 08:45

Teraz wystarczy że powie ktoś przepraszam i było minęło,wstyd

Klinsi64 15.03.2026 08:44

potem sedziowie nas kręcą i nikt nic z tym nie zrobi bo jesteśmy dżentelmenami calcio

cuba 15.03.2026 08:43

Jestem niemal pewien że Chivu zostanie,a czy to wyjdzie na dobre to już inna melodia

Klinsi64 15.03.2026 08:43

od dekad ciągle to samo słodkie pierdzenie o Interze

Klinsi64 15.03.2026 08:42

ważne że German Denis jara się Pio,a Milito wróży wielką karierę Chivu

Klinsi64 15.03.2026 08:42

spokojnie

cuba 15.03.2026 08:41

Jeszcze myśli jak te przeprosiny przekazać hehe

Tifosinho 15.03.2026 08:30

Rocchi już przeprosił?

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    29

    68

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    29

    59

  • 4

    Juventus

    29

    53

  • 5

    Como 1907

    28

    51

  • 6

    Roma

    28

    51

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Rasmus Højlund

    10

  • 3

    Nico Paz

    9

  • 4

    Anastasios Douvikas

    9

  • 5

    Kenan Yıldız

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29319

Liczba newsów: 52803

Liczba komentarzy: 620025

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się