Archiwum shoutboksa

WTC 12.01.2020 00:52

takie Napoli np.

WTC 12.01.2020 00:52

jakby dostał propozycję w jakimś większym klubie to mógłby się skusić

Kredence 12.01.2020 00:52

a no chyba ze kadra

Kredence 12.01.2020 00:52

z jego perspektywy nie ma sensu odchodzic

VVujek 12.01.2020 00:52

były głupi tam tworzy piękny projekt

Nitrogen 12.01.2020 00:52

Chyba że Mancini się posra na Eurze

WTC 12.01.2020 00:52

no bo ja wiem

Nitrogen 12.01.2020 00:52

Ale on chyba nie jest chętny na odejście

Kredence 12.01.2020 00:52

nie sadze aby odszedl :D

Nitrogen 12.01.2020 00:52

Tak jak przed Gasperinim

WTC 12.01.2020 00:51

ciekawe czy ktoś im Gasperiniego podkradnie i jak wtedy będą wyglądać

Nitrogen 12.01.2020 00:51

Ten stadion dalej jest sraczem, ale z wymienioną deską sedesową

Kredence 12.01.2020 00:51

w 2020 jedna prosta a w 2021 tego zawijasa drugiego

Nitrogen 12.01.2020 00:51

Dokł

Kredence 12.01.2020 00:51

dopiero jedna trybune zrobili wujek

Nitrogen 12.01.2020 00:51

W sensie dla patusów

Nitrogen 12.01.2020 00:51

Atalanta to dla kibiców z Mediolanu rywal na równi z miejscowym

VVujek 12.01.2020 00:51

już zainwestowali przecież

Kredence 12.01.2020 00:50

ich stadion wujek

Kredence 12.01.2020 00:50

nie przepadam za nimi bo nam dokuczaja ale imponuje to wszystko co sie tam dzieje

WTC 12.01.2020 00:50

mądrze się prowadzą, mają ogarniętego trenera, nie robią głupich ruchów na rynku

VVujek 12.01.2020 00:50

co to Geviss ?

Nitrogen 12.01.2020 00:50

I wszystko załadują w Gewiss

Kredence 12.01.2020 00:50

do tego kasa z LM

Kredence 12.01.2020 00:50

swoja droga ta atalanta serio fenomen, zaraz beda miec 40 za Kulusevskiego, chyba 12 za Barrowa i 8 za jakiegos Ibaneza xD

VVujek 12.01.2020 00:49

do tego dobrze nogami gra

WTC 12.01.2020 00:49

a nie zanosiło się na to jeszcze 2-3 lata temu

WTC 12.01.2020 00:49

no w ogóle reprezentacja Włoch wygląda całkiem poważnie

Kredence 12.01.2020 00:49

i włoch

Kredence 12.01.2020 00:49

ale ten Gollini faktycznie super sie rowzija

VVujek 12.01.2020 00:49

bo gra równie dobry i młodszy Oblak

Nitrogen 12.01.2020 00:48

Wysapał wiele lat temu

WTC 12.01.2020 00:48

tych yebanych wypożyczeń było za dużo i ogarnianie okienka Interem było katorgą

Czarson 12.01.2020 00:48

Wujek czemu handa nie gra w ręce?

WTC 12.01.2020 00:48

mnie zawsze irytowało granie Interem w FM'a

VVujek 12.01.2020 00:47

GK Atalanty powinien powołanie dostać do repki .

Kredence 12.01.2020 00:47

ale to dawno

Kredence 12.01.2020 00:47

kiedys nalogowo w FMa

Czarson 12.01.2020 00:47

Ale zagralbym spara z kimś stąd

WTC 12.01.2020 00:47

ja to sobie w Fifę pykam ale tylko na PC

Czarson 12.01.2020 00:47

Ja czasem w fife

Nitrogen 12.01.2020 00:47

Ale gardzę FUTem

Nitrogen 12.01.2020 00:47

Ja to tylko w Fife

Kredence 12.01.2020 00:47

jak to nie gram w gry niestety

Kredence 12.01.2020 00:46

za zasługi pewnie

Nitrogen 12.01.2020 00:46

Ale ktoś mi mówił że miał zamiar

Nitrogen 12.01.2020 00:46

Kondziorka to usunęli po derbach mimo że nic nie wysapał

Czarson 12.01.2020 00:46

Gra ktoś w fife 20 naps4?

Czarson 12.01.2020 00:46

Dziwne, że to ty

Czarson 12.01.2020 00:46

On był glupszy

Kredence 12.01.2020 00:46

taaaa

Nitrogen 12.01.2020 00:45

Ten? xD

Nitrogen 12.01.2020 00:45

https://fcInter.pl/profil/meinenameislottarhttps://fcInter.pl/profil/meinenameislottar

Kredence 12.01.2020 00:45

dobry wariat był

Kredence 12.01.2020 00:44

pisal do mnie na czacie xD

Kredence 12.01.2020 00:44

gosciu atakowal chyba kazdego na privie

Nitrogen 12.01.2020 00:44

xDD

Kredence 12.01.2020 00:44

a on ostro spamował

WTC 12.01.2020 00:44

ten co chciał skeptę z planszy zdmuchnąć? xD

Kredence 12.01.2020 00:44

bo tak sie wtedy utarło xD

Nitrogen 12.01.2020 00:44

Nie wiem czymu wszyscy myśleli że to ja xD

Nitrogen 12.01.2020 00:44

No to nie ja

Kredence 12.01.2020 00:43

a jak sie okazalo nie xD

Kredence 12.01.2020 00:43

beka bo ja myslalem ze kondziorek to byl rowniez majnejmislottar

Nitrogen 12.01.2020 00:43

Tzn wiem, ale za żadne skarby nie powiem

Nitrogen 12.01.2020 00:43

Nie wiem

Czarson 12.01.2020 00:42

Byłeś kondziorkiem

WTC 12.01.2020 00:42

i potem Endru zniknął na jakiś czas pobierać nauki Jedi czy coś

Kredence 12.01.2020 00:42

wujek to powazny gracz, a nie to co ten endru

Nitrogen 12.01.2020 00:42

Co

Czarson 12.01.2020 00:42

Nitro mów

Nitrogen 12.01.2020 00:41

Jezu, ależ gwałt niczym 30 grudnia anno domini 2019

VVujek 12.01.2020 00:41

kusy zrobił ankietę

Nitrogen 12.01.2020 00:41

xDDDD

WTC 12.01.2020 00:41

i VVujek wygrał ją miażdżącą większością

WTC 12.01.2020 00:41

no była ankieta z pytaniem kto wygrał sparing

Czarson 12.01.2020 00:41

Kondziorek?

Nitrogen 12.01.2020 00:41

Której?

WTC 12.01.2020 00:40

wynik ankiety go dobił xD

VVujek 12.01.2020 00:40

endru do tej pory jak szpilka czy zimnoch

Kredence 12.01.2020 00:40

chociaz wczesniej w sumie tez lezal xD

Czarson 12.01.2020 00:40

Nitro to kondziorek?

Nitrogen 12.01.2020 00:40

Wcześniej był po prostu głupi

Skepta 12.01.2020 00:40

tutaj wujek wklada sie ludziom w usta slowa ktorych nie wypowiedzieli nigdy. Np. taki broda biedny uchodzi tutaj za najwiekszego pantofla

WTC 12.01.2020 00:40

Endru zniknął na jakiś czas po sparingu z VVujkiem

Nitrogen 12.01.2020 00:40

Dokł

Kredence 12.01.2020 00:40

upadł ostatecznie

Czarson 12.01.2020 00:40

Co się stało nitro

VVujek 12.01.2020 00:40

ja chciałem twój adres ? nie przypominam sobie bym od kogokolwiek chciał

Czarson 12.01.2020 00:39

Raz w Mediolanie Raz w Mediolanie jak to mówią

Nitrogen 12.01.2020 00:39

Przympominam co się stało z Endrem po sparingu ze Stryjkiem

WTC 12.01.2020 00:39

chciał porozmawiać przy piwie na temat Calcio i to tylko tyle

Skepta 12.01.2020 00:39

ciekawe jaki sklad wyjdzie na copa italia

Nitrogen 12.01.2020 00:39

xDDD

Kredence 12.01.2020 00:39

wiec roznie to bywa xD

Kredence 12.01.2020 00:39

ale to ty wujek chciales kiedys moj adres i jechac do mnie na sparing

VVujek 12.01.2020 00:39

jeden z drugim

Kredence 12.01.2020 00:39

raczej smieje sie z ciebie

VVujek 12.01.2020 00:38

i brniesz

VVujek 12.01.2020 00:38

marne a się łapiesz nieraz

Shoutbox

Endru 20.09.2020 11:57

Oby nie

Siwanasaki87 20.09.2020 11:57

Darmian gra to pewnie nie przyjdzie

Endru 20.09.2020 11:55

Witam

Yascarr 20.09.2020 11:53

o jezu znowu go wypuścili clown

IlCapitano 20.09.2020 11:35

Chyba, że mi dasz bana za obrażanie skepty, to wtedy mogę być nieprzyjemny

IlCapitano 20.09.2020 11:34

Szanuję Cię za to, takich rzeczy się nie zapomina, zapamiętaj że zawsze będziesz miał we mnie wiernego kompana

IlCapitano 20.09.2020 11:34

Pamiętasz jak mi zdejmowałeś bany które dawał mi Furywer

IlCapitano 20.09.2020 11:33

Witam Alwajdz Rymemba

CzarodziejCzasu 20.09.2020 11:31

Teraz nadchodzi Hirving

CzarodziejCzasu 20.09.2020 11:31

Lozano w wyjściowym, to sie dzieje

taboret 20.09.2020 11:23

jak ktos chce sie pobawic to macie: https://draw.inker.one/#/cl/gs ale to nie sa pewne koszyki bo niektore kluby sa brane przez wspolczynnik uefa

taboret 20.09.2020 11:20

fonseca domaga sie smallinga

taboret 20.09.2020 11:18

ile de vrij pauzuje?

taboret 20.09.2020 11:16

w lazio gral 9 lat

AlwaysRemember 20.09.2020 11:16

zapraszam na kawałek historii :D

taboret 20.09.2020 11:16

artykul community z 2k18 56% mial

CzarodziejCzasu 20.09.2020 11:15

Co xd

taboret 20.09.2020 11:15

niby nesta

CzarodziejCzasu 20.09.2020 11:14

Ale jak znam ten gowniany klub to pewnie jakis amator

Archiwum shoutboxa

Wyniki Serie A

Sobota, 19 września

  • FT

    Fiorentina

    1 - 0

    Torino

  • FT

    Hellas Verona

    0 - 0

    Roma

Niedziela, 20 września

  • 12:30

    Parma

    ? - ?

    SSC Napoli

  • 15:00

    Genoa

    ? - ?

    Crotone

  • 18:00

    Sassuolo

    ? - ?

    Cagliari

  • 20:45

    Juventus

    ? - ?

    Sampdoria

Poniedziałek, 21 września

  • 20:45

    AC Milan

    ? - ?

    Bologna

Sobota, 26 września

  • 15:00

    Torino

    ? - ?

    Atalanta

  • 18:00

    Cagliari

    ? - ?

    Lazio

  • 18:00

    Sampdoria

    ? - ?

    Benevento

  • 20:45

    Inter

    ? - ?

    Fiorentina

Booking.com

Publicystyka

Kolarov

Aleksandar Kolarov - moje przemyślenia (7)

10.09
21:33
hakimi

O Hakimim słów kilka - artykuł (17)

30.08
11:28
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Fiorentina

    Fiorentina

    1

    3

  • 2

    Hellas Verona

    Hellas Verona

    1

    1

  • 3

    Roma

    Roma

    1

    1

  • 4

    Spezia

    0

    0

  • 5

    Inter

    Inter

    0

    0

  • 6

    Milan

    Milan

    0

    0

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Gaetano Castrovilli

    1

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 26927

Liczba newsów: 37467

Liczba komentarzy: 458682

Użytkownicy online: 7 (Ploretariusz, Siwanasaki87, Endru, Pazza12, Jacenty, Pazza12, Zzzz) oraz 41 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się