Archiwum shoutboksa

piotrek7887 29.05.2013 00:29

a mudingaj dobrze gra nie czepiaj się

Piter 29.05.2013 00:29

:)

Piter 29.05.2013 00:29

chivu już przedłużył kontrakt

pluto11 29.05.2013 00:28

ja bym sie pozbyl kazdego kto gral w 2010

piotrek7887 29.05.2013 00:28

na ławeczkę się przyda jeszcze

Piter 29.05.2013 00:28

a co? Samuel ma odchodzić a Deźiany nadal grać?

pluto11 29.05.2013 00:28

mamy sklad odmadzac a oni chca polamanca zostawic

pluto11 29.05.2013 00:28

tez sie zastanawiam

Dimson 29.05.2013 00:28

Jezu, po co...

pluto11 29.05.2013 00:27

slyszeliscie ze Samuel ma ponoc kontrakt nowy dostac

piotrek7887 29.05.2013 00:26

i lazio

piotrek7887 29.05.2013 00:26

u mnie w fm 11 czy 12 lucio strzelił 11 bramek w sezonie

Piter 29.05.2013 00:26

i chciałem cichacza na lekcji puścić a sie zesrałem>

Dimson 29.05.2013 00:26

Messi tradycyjnie musi mieć przesadzone staty

Piter 29.05.2013 00:26

a co ja mam zrobić jak mnie dupa oszukała

Piter 29.05.2013 00:26

ale problemy macie

piotrek7887 29.05.2013 00:25

13

pluto11 29.05.2013 00:25

w jakigo wy managera gracie

Adriano_forever 29.05.2013 00:25

Dopóki Ronaldo i Messi nie skończą kariery to nie ma szans żeby nasz zawodnik złotą piłkę dostał :)

Adriano_forever 29.05.2013 00:25

Manager jest dziwny

Piter 29.05.2013 00:24

to jakie z was menadżery ?

piotrek7887 29.05.2013 00:23

palacio cos słabo

Piter 29.05.2013 00:22

kupmy więcej szrotu to wtedy nas będzie nie stać

Piter 29.05.2013 00:22

"nie stać"

Kubuś:) 29.05.2013 00:22

szkoa że nas nie stać na niego

Kubuś:) 29.05.2013 00:21

zamiast Isli czy Basty

Kubuś:) 29.05.2013 00:21

ee, tak a propo to ten Danilo by nam sie przydał w prawdziwym Interze :D

Adriano_forever 29.05.2013 00:20

Danilo to prawy

Piter 29.05.2013 00:19

co tam adriano pisałeś ? cieciu ?

Adriano_forever 29.05.2013 00:19

a skąd tyle kasy masz? :D

Adriano_forever 29.05.2013 00:18

helloooł

Adriano_forever 29.05.2013 00:18

to prawa cieciu

Piter 29.05.2013 00:18

Danilo z Porto

Adriano_forever 29.05.2013 00:18

Coentrao z Realu zawsze odchodzi

Dimson 29.05.2013 00:18

Alex Sandro, Baines

Adriano_forever 29.05.2013 00:17

lewa obrona? a kim grasz?

Piter 29.05.2013 00:17

30 mln łącznie czy 30mln na jeden transfer

Piter 29.05.2013 00:16

Wiktorie zostawiam dla Adriano :P http://s1.kozaczek.pl/2012/05/weronika-grycan-1.jpg

Adriano_forever 29.05.2013 00:16

jak zdejmie gorset to się rozleje

Piter 29.05.2013 00:16

w sumie dało by rade

Adriano_forever 29.05.2013 00:15

trolololo

TestoForza 29.05.2013 00:15

ale ta z prawej no Dzabba

Piter 29.05.2013 00:15

w sumie dało by rade

Piter 29.05.2013 00:15

a ta z lewej

Piter 29.05.2013 00:15

Matka grycanka to fajna dupcia nawet jak na ten wiek

Dimson 29.05.2013 00:14

Boże co za świnie

TestoForza 29.05.2013 00:14

ta z lewej jeszcze jeszcze jak ja dobrze pomaluja :D ,matka jakby byla chuda to nawet dobra :D ale ta z prawej no potwor :D

Piter 29.05.2013 00:13

one są takie super przecież

Piter 29.05.2013 00:13

czemu dziewczyna w klasie burzyła się do mnie, że powiedziałem na nią grycanka ?

Adriano_forever 29.05.2013 00:12

Strip poker ♥ jak się do podstawówki chodziło to się Nezbędnik kupowało z Komputer swiat a tam to było :D

TestoForza 29.05.2013 00:11

ale jak grasz w inne gry to nic sie nie dzieje tak> np w fife czy nie wiem co tam lubisz strip poker boys call of duty czy cos

Adriano_forever 29.05.2013 00:09

zawsze to jakis toolbar się wpakowywał w menadzera chroma i muliło go

Adriano_forever 29.05.2013 00:09

ja nie raz miałem tak że mi chroma mulic zaczynało

Piter 29.05.2013 00:09

usuń, oczyść pliki rejestru itp. i zainstaluj

Piter 29.05.2013 00:09

to od nowa zainstaluj

Chuchu 29.05.2013 00:08

moje podejrzenia są takie, że się procek przegrzewa po prostu :P

Adriano_forever 29.05.2013 00:08

komp Ci się zrestartuje ale może pomoże. jak nie to reinstal chroma

TestoForza 29.05.2013 00:08

to jakis problem z gra jest

Adriano_forever 29.05.2013 00:08

pobierz sobie AdwCleaner. taki mały programik. przeskanuj nim kompa i on wywali Ci takie niepotrzebne badziewia które instalują się z programami albo wtyczkami

Piter 29.05.2013 00:08

a hajs musiałem wydać na lepsze rzeczy

Piter 29.05.2013 00:07

daj mi na karte to chętnie cie pocisne

Chuchu 29.05.2013 00:07

tak tylko CS

TestoForza 29.05.2013 00:07

ja gralem z piterem w fifie ale ciagle po 5:0 przegrywal to juz nie chce grac

TestoForza 29.05.2013 00:07

a tylko w c'sie sie to dzieje?

Adriano_forever 29.05.2013 00:07

PetkoS jestes jeszcze?

Piter 29.05.2013 00:07

z grubej rury widze Czuczu

Piter 29.05.2013 00:07

ooo

Chuchu 29.05.2013 00:07

od kilku dni deszcz na dworzu tylko widać, to postanowiłem odpalić klasyka przez neta :P

Chuchu 29.05.2013 00:06

1.6

piotrek7887 29.05.2013 00:06

ja miałem taką sytuację gta 4

TestoForza 29.05.2013 00:06

grafika sie nie przegrzewa ? :D

Piter 29.05.2013 00:06

Czuczu, w jakiego cs'a grasz?

Adriano_forever 29.05.2013 00:06

CSik Cie dopadł :D

Chuchu 29.05.2013 00:06

uprzedzając pytania, żadnego syfa na kompie nie mam

Adriano_forever 29.05.2013 00:06

PetkoS instalowałes jakies toolbary?

Chuchu 29.05.2013 00:05

miał ktoś kiedyś tak grając w CS'a że po jakimś czasie grania komputer sam się wyłączał?

TestoForza 29.05.2013 00:05

zmien na fajerfoksa

piotrek7887 29.05.2013 00:05

hah że ja ? ;D

Adriano_forever 29.05.2013 00:05

to ja Cie tu ratuje przed banem a Ty mnie tak o? :C

Adriano_forever 29.05.2013 00:04

ehh synek

piotrek7887 29.05.2013 00:04

zależy jaki , bo ten co u nas grał aktualnie nie gra za nadwagę w flamengo

Adriano_forever 29.05.2013 00:04

czo?

Piter 29.05.2013 00:03

nie wiem, nie znam niestety, może Adriano kojarzy ?? :)

piotrek7887 29.05.2013 00:02

znasz taka kuma dataloni

Piter 29.05.2013 00:02

farcelona? nie znam

piotrek7887 28.05.2013 23:59

niestety podpisał kontrakt z farceloną

Piter 28.05.2013 23:58

za najmara w awatarze bym Ci dał

Adriano_forever 28.05.2013 23:58

trolololol i do przodu

FReeFonix 28.05.2013 23:58

?

piotrek7887 28.05.2013 23:58

xdd

piotrek7887 28.05.2013 23:58

hahah

Piter 28.05.2013 23:57

banicja dla Piotrusia ?

Adriano_forever 28.05.2013 23:57

a tobie mówimy papa ;)

TestoForza 28.05.2013 23:57

:D

Adriano_forever 28.05.2013 23:56

to nie znaczy ze nie mogą na U-21 jechac ;)

Shoutbox

InteristaNagato 17.06.2019 11:21

no polamania nog

Nerazzurri83 17.06.2019 11:21

Dzięki

Nerazzurri83 17.06.2019 11:21

dziki pany i do później

InteristaNagato 17.06.2019 11:21

glupi to ma zawsze szczescie co

Dzonyy 17.06.2019 11:21

a normalny termin w polowie lipca xD

IlCapitano 17.06.2019 11:21

Neracury83 trzymaj się

Kredence 17.06.2019 11:21

powodzenia nerazzurri

Dzonyy 17.06.2019 11:21

no spoko bo usg mi naprzyklad po tygodniu zrobili

Kredence 17.06.2019 11:21

spoko opcja

Dzonyy 17.06.2019 11:21

xD

Nerazzurri83 17.06.2019 11:21

Dobra zawijam i powoli lecę na elblag zobaczymy co będzie . Trzymajcie się pozdrawiam

Dzonyy 17.06.2019 11:21

a tu mi lekarz mowi, ze wylosowalo mnie do programy

Dzonyy 17.06.2019 11:21

stwierdizlem, ze badanie krwi panstwowo zrobie

Dzonyy 17.06.2019 11:20

i juz ponad tysiaka w 3 tygodnie wydalem

Dzonyy 17.06.2019 11:20

a poszedlem tylko dlatego, ze prywatnie sie lecze

Dzonyy 17.06.2019 11:20

POZ czy cos takiego

Kredence 17.06.2019 11:20

jaki to program

Dzonyy 17.06.2019 11:20

to mam wszystko szybko xD

Dzonyy 17.06.2019 11:20

ja sie traz zalapalem na program NFZ

InteristaNagato 17.06.2019 11:20

no trzeba było

Archiwum shoutboxa

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Juventus

    Juventus

    38

    90

  • 2

    Napoli

    Napoli

    38

    79

  • 3

    Atalanta

    Atalanta

    38

    69

  • 4

    Inter

    Inter

    38

    69

  • 5

    Milan

    Milan

    38

    68

  • 6

    Roma

    Roma

    38

    66

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnikp

Bramki

  • 1

    Fabio Quagliarella

    26

  • 2

    Duvan Zapata

    23

  • 3

    Krzysztof Piatek

    22

  • 4

    Cristiano Ronaldo

    21

  • 5

    Arkadiusz Milik

    17

Pokaż wszystkich

Wyniki Serie A

Sobota, 25 maja

  • FT

    Frosinone

    0 - 0

    Chievo

  • FT

    Bologna

    3 - 2

    Napoli

Niedziela, 26 maja

  • FT

    Torino

    3 - 1

    Lazio

  • FT

    Sampdoria

    2 - 0

    Juventus

  • FT

    Fiorentina

    0 - 0

    Genoa

  • FT

    Roma

    2 - 1

    Parma

  • FT

    Atalanta

    3 - 1

    Sassuolo

  • FT

    Cagliari

    1 - 2

    Udinese

  • FT

    Inter

    2 - 1

    Empoli

  • FT

    SPAL

    2 - 3

    Milan

Booking.com

Publicystyka

derby

Reportaż z weekendu derbowego w Mediolanie (12)

20.03
16:21
Eintracht Frankfurt

Garść informacji o Eintrachcie Frankfurt (5)

22.02
14:55
Archiwum publicystki

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 25908

Liczba newsów: 34099

Liczba komentarzy: 426517

Użytkownicy online: 5 (Dzonyy, Orzeu, IlCapitano, kusy, InteristaNagato) oraz 28 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Banner sklepu kibica
Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się