Archiwum shoutboksa

Endru 07.03.2021 20:29

czy nasir jest poskramiaczem ady i ile czasu mu to zajelo?

Chuchu 07.03.2021 20:29

No i było to w kontekście Kondogbii

Ippon 07.03.2021 20:29

Ale chyba na tym zakończe bo płytki jesteś.

emika 07.03.2021 20:29

czesc Andrzejku

Endru 07.03.2021 20:29

witam poskramiacza

Ippon 07.03.2021 20:29

Emika złamałem swoje postanowienie.

emika 07.03.2021 20:29

z gowniana logika ziomek

emika 07.03.2021 20:29

jestem poskramiaczem patałachów na sb

Ippon 07.03.2021 20:28

Chuchu zrozumiałem twoją wypowiedz.

emika 07.03.2021 20:28

miales nie odpowiadac waflu

Endru 07.03.2021 20:28

Vidal swietny pilkarz ale dopadl go wiek

KowalMalbork 07.03.2021 20:28

Elegancko, pozdrawiam. Niech kwiczy jak przystało na szonka

Chuchu 07.03.2021 20:28

Ja tam tylko zasugerowałem, że wolałbym jednego Kovacicia niż trójkę Vidal, Vecino, Gagliardini, o czym wy tam dyskutujecie i analizujecie :D

Nasir 07.03.2021 20:27

no ja wlasnie przyprowadzilem kolezanke Ade, jutro opisze okolicznosci, ona wlasnie poszla do lazienki pewnie podmyc sie i zaraz dostanie to po co przyszla, ciekawe jak dlugo bedzie udawac porzadna, daje jej 15 min

Ippon 07.03.2021 20:27

Emika masz problemy psychiczne? Brak argumentów? Wyjaśniłem kovacica i jego sytuacje odniosłem do Icardiego. A twój tok rozumowania jest tak ubogi, że szkoda z tobą rozmawiać. Chcesz dyskutować zaczynając od wyzwiska. Kim ty w ogóle jesteś ?

KowalMalbork 07.03.2021 20:26

Nie to, że chcę wybielać nasze rodaczki

Nasir 07.03.2021 20:26

witam

KowalMalbork 07.03.2021 20:26

Ja już przestałem dzielić. Na całym świecie takie szony są

KowalMalbork 07.03.2021 20:25

Nasir wszystkie takie są, każda narodowość

emika 07.03.2021 20:23

jak nie masz argumentow to nie masz jak odpowiadac, nara typie

Ippon 07.03.2021 20:22

Emika. Kultury ciebie nikt nie nauczył. Więc nawet nie zamierzam odpowiadać na pytanie. A tobie polecam przeczytać jeszcze raz, bo kultura to nie jedyna rzecz, której Ciebie nie nauczono.

Endru 07.03.2021 20:21

A ile nas hernanes kosztowal

Endru 07.03.2021 20:20

Ibrahima Mbaye kapitanem bologni

emika 07.03.2021 20:15

rzuciles*

emika 07.03.2021 20:15

to teraz powiedz pajacu ile nas gaglia kosztowal skoro rzucilem tekstem icardi pinamonti

Nasir 07.03.2021 20:13

no to macie

Nasir 07.03.2021 20:13

macie swoje p0lki, juz nawet nie wstydza sie o tym mowic, teraz sie tym chwala w sieci, kto to chyba odeciak tak ostatnio sapal ze kobiety maja wieksza wartosc niz szparka miedzy nogami https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_16151280708FzDFzfT7jvyHnAM1Bv68P.jpg

IlCapitano 07.03.2021 20:00

Dobra dobrze mówisz cenzorku juz

Ippon 07.03.2021 19:57

Mam nadziej że Calgari się utrzyma, i kilka mln otrzymamy za Radje. Szkoda by godina w serie B było

Ippon 07.03.2021 19:55

Inter gdy sprzedawał Kovacica potrzebował kasy, był średniakiem. A gdy kupował Vecino, chciał dostać się do LM. Mieliśmy słabą pozycje negocjacyjną, przez co Vecino kosztował więcej niż był wart. Coś w stylu Evertonu. On wydaje dużą kasę na średniaków, a top 6 w anglii za te same pieniądze, ściąga dużo ciekawszych zawodników.

Ippon 07.03.2021 19:53

Jeżeli się nie myle to Vecino zapewnił lm :) Przyszedł 2lata później i kosztował 14mln mniej. Nie widziałem całego czatu. Gdybacie, gdyby aspekty finansowe nie miały żadnego znaczenia.

Chuchu 07.03.2021 19:51

I w sumie to bez znaczenia bo nie o tym mówimy

Chuchu 07.03.2021 19:47

Vecino kosztował niewiele mniej niż sprzedany Kovacić

Ippon 07.03.2021 19:36

Przecież Kovacić odszedł bo brakowało kasy. Kocham stwierdzenia typu, że ktoś sprzedany za porządną kasę dałby więcej niż nasz zmiennik. To tak jakby napisać, że Icardi dałby więcej niż Pinamonti. Pomijając, że kovacić w reprezentacji zawsze grzał ławkę kosztem brozovica. Swoją drogą on przybył właśnie za kovacica, kosztował 5mln a kovacić 35mln.

Tifosinho 07.03.2021 19:19

https://www.flashscore.pl/mecz/4SVdstM9/#sklady;1 Jak ten Mirachi bramkę strzelił? :P

emika 07.03.2021 19:11

razem

Chuchu 07.03.2021 19:09

Kovacić by więcej teraz dał niż Vidal, Gagliardini, Vecino

emika 07.03.2021 19:08

albo na zmiennika barellki oezu

emika 07.03.2021 19:08

oezu

emika 07.03.2021 19:08

ale Kovacic by mi za brozo pasowal

Chuchu 07.03.2021 19:07

Sprzedaliśmy Kovacicia za niego

Endru 07.03.2021 18:09

szkoda ze wgl u nas byl

pablo77 07.03.2021 18:08

jak można tak sfrajerzyć ? facepalm

El Imprezatore 07.03.2021 18:08

dobrze, że się go pozbyliśmy

Endru 07.03.2021 18:07

strasznie gowniany zawodnik

El Imprezatore 07.03.2021 18:07

Kondogbia jest tak cienki, że to jest żart

Endru 07.03.2021 18:07

Kondogbia przyglup

pablo77 07.03.2021 18:06

wafle Diego Simeone...

pablo77 07.03.2021 18:05

tyle setek zrypać...

pablo77 07.03.2021 18:05

Atleti cioty xD

Tifosinho 07.03.2021 17:59

Seba. 07.03.2021 16:29 Drużyna która jest rewelacją sezonu i potrafi postawić się czołówce nie oddaje strzału przeciwko rezerwom Milanu No właśnie Seba "czołówce" więc wygląda na to, że Milanu za takową nie uważaą :P

pablo77 07.03.2021 17:57

co Benzema spier... :D

Endru 07.03.2021 17:48

Tego i tego nie lubie obrzydliwe kluby

pablo77 07.03.2021 17:40

xD

Claudio 07.03.2021 17:33

królowie rzutów karnych

Claudio 07.03.2021 17:32

przeciez w meczu United - Milan to bedzie z 5 karnych :D

Claudio 07.03.2021 17:32

juz karny united xD

pablo77 07.03.2021 17:27

to sa takie male detale ale maja znaczenie. Niestety niektorzy widza tylko efekt koncowy, kto dolozyl noge albo poszedl z pilka i okiwal kogos

pablo77 07.03.2021 17:26

nawet bramkarz ma znaczenie czy jak mu podasz to czy rozegra z Toba pilke czy wybije lage i odda druzynie przeciwnej pilke wtedy oni buduja atak a nie Ty

pablo77 07.03.2021 17:25

moim zdaniem jednak usprawiedliwia bo pilke sie rozgrywa od tylu

Endru 07.03.2021 17:23

Ale nie usprawiedliwa to ich super ataku ktory masakrowal wszystkich

pablo77 07.03.2021 17:20

to tak jakby u nas wypadli Skriniar, De Vrij, Bastoni, Brozo i Barella :)

pablo77 07.03.2021 17:19

przez to musieli grac pomocnikami na obronie a ostatnio wypadli jeszcze Fabinho i Henderson

pablo77 07.03.2021 17:18

no sa bez Virgila, Gomeza i Matipa

Endru 07.03.2021 17:17

Wroci na euro chyba

Endru 07.03.2021 17:15

Taa

Chuchu 07.03.2021 17:13

Van Dijk chyba dalej kontuzjowany?

Endru 07.03.2021 17:12

Jak to mozliwe ze liverpool jest takim dnem?

pablo77 07.03.2021 17:06

sędzia zrypał strasznie ale jak Atalanta trafi z dyspozycja dnia to moga wyciągnąć na 1:2

Claudio 07.03.2021 17:05

no Atalanta miala pecha w 1 meczu

pablo77 07.03.2021 17:05

a zaraz jeszcze City-United

pablo77 07.03.2021 17:02

Atalanta tez moim zdaniem

pablo77 07.03.2021 17:02

\a

pablo77 07.03.2021 17:01

tez takuwazam

Xucatlan 07.03.2021 17:01

Parma to już chyba nigdy meczu nie wygra. Ktoś tam jakieś voodoo na nich rzucił.

Claudio 07.03.2021 17:01

Atletico i Lipsk mogą jeszcze odwrócić losy awansu w LM

pablo77 07.03.2021 17:01

a karnego chyba jednak nie bylo

pablo77 07.03.2021 17:00

Atletico dobrze wygląda

Claudio 07.03.2021 17:00

chociaz wątpie by po jednym gorszym sezonie go zwalniali. Musialaby byc tam grubsza sprawa

Claudio 07.03.2021 17:00

tylko czekać jak Klopp odejdzie lub go zwolnią

Claudio 07.03.2021 16:59

a jednak nie dal

Endru 07.03.2021 16:59

Moze byc krucho tam

Endru 07.03.2021 16:58

Racja Claudio z tym liverpoolem

Claudio 07.03.2021 16:57

ciekawe czy bedzie karny

Claudio 07.03.2021 16:57

bardzo fajny mecz w Madrycie

ANIOL 07.03.2021 16:56

No to tera derby madrytu

pablo77 07.03.2021 16:56

no dramat

ANIOL 07.03.2021 16:54

Ale jaja Liverpool 6ta porażka z rzedu u siebie masakra

Claudio 07.03.2021 16:54

ale beka z Liverpoolu. Z hegemona do średniaka w moment...w sumie coś jak Inter po 2010 :D

Endru 07.03.2021 16:45

Oddanie eto tez madre nie bylo

pablo77 07.03.2021 16:42

jeszcze jak RB odrobi to bedzie beka :D

HB 07.03.2021 16:41

oddanie Suareza to chyba najgłupszy transfer Barcelony XXI w.

intermed1 07.03.2021 16:39

Milan miał potracić punkty z Romą i Hellasen a nadal nas gonią

Claudio 07.03.2021 16:39

oni nie chca pucharów :D

pablo77 07.03.2021 16:38

a Lfc chyba naprawde nie chce top4

pablo77 07.03.2021 16:37

no ale wykonczenie, technicznie, spokojnie, zewniakiem dokrecil, profesura :)

Claudio 07.03.2021 16:36

Torino tez jest fajne...dostaje od Crotone 3-1. Ciekawe jak z nami zagraja za tydzien

Claudio 07.03.2021 16:35

Atletico lepiej wyglada

pablo77 07.03.2021 16:31

Suarez to jednak kocur

Seba. 07.03.2021 16:29

Drużyna która jest rewelacją sezonu i potrafi postawić się czołówce nie oddaje strzału przeciwko rezerwom Milanu :D

Shoutbox

CzarodziejCzasu 08.03.2021 18:24

wydaje mi sie ze jest zesrany i podejmuje zle decyzje

CzarodziejCzasu 08.03.2021 18:23

Gonie Maverika w Fantasy, wyglada jakby się osrał trochę

Dzonyy 08.03.2021 18:20

Jak forma?

Dzonyy 08.03.2021 18:20

Witam randama

CzarodziejCzasu 08.03.2021 18:13

To jest szalone

CzarodziejCzasu 08.03.2021 18:13

Kurqqwa. Mamy najlepszefo pilkarzana świecie, najlepszego goscia w ufc i zaraz najlepsza tenisistke swiata

CzarodziejCzasu 08.03.2021 18:11

Tak

Kebo 08.03.2021 17:54

;( nikogo zdanie mnie tak nie obchodzi jak Twoje na tej stronie :D niech będzie

CzarodziejCzasu 08.03.2021 17:48

skompromisowales sie ogolem

Kebo 08.03.2021 17:40

Ciężko jednak z marszu się wyebać w kategorię wyżej, ciekawe kogo teraz w średniej Izzy dostanie

Kebo 08.03.2021 17:40

Super to rozegrał, mega cierpliwie, w stójce nie odstawał, mega forma

Kebo 08.03.2021 17:39

Witam Czarodziej. Nie pucuje się bo nie ma do czego po prostu złym prorokiem byłem, ale przecież pisałem, że oby Jankowi coś weszło :D

CzarodziejCzasu 08.03.2021 17:13

tak bym powiedziall

CzarodziejCzasu 08.03.2021 17:13

To bedzie ciezki, pier do @ lony mecz

CzarodziejCzasu 08.03.2021 17:12

Milan rozdupcony, Lazio rozdupcone to teraz z Atalanta zmienimy Eryksona i wstawimy Vidala.

Kamiliusz1908 08.03.2021 17:12

Dziś obstawiam skromne 1-0 dla nas. I ogólnie nerwowy mecz.

CzarodziejCzasu 08.03.2021 17:10

Juz sie zaczyna :lol:

CzarodziejCzasu 08.03.2021 17:10

PROBABILE INTER (3-5-2): Handanovic; Skriniar, De Vrij, Bastoni; Hakimi, Barella, Brozovic, Vidal, Perisic; Lukaku, Lautaro.

CzarodziejCzasu 08.03.2021 16:34

Kebo czemu nic sie nie pucujesz po ostatniej gali UFC

CzarodziejCzasu 08.03.2021 16:31

Dzien Dobry

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem Interu w meczu przeciwko Parmie?

Polls answer

Wyniki Serie A

Wtorek, 02 marca

  • Postp.

    Lazio

    ? - ?

    Torino

  • FT

    Juventus

    3 - 0

    Spezia

Środa, 03 marca

  • FT

    Sassuolo

    3 - 3

    SSC Napoli

  • FT

    AC Milan

    1 - 1

    Udinese

  • FT

    Atalanta

    5 - 1

    Crotone

  • FT

    Benevento

    0 - 3

    Hellas Verona

  • FT

    Cagliari

    1 - 0

    Bologna

  • FT

    Fiorentina

    1 - 2

    Roma

  • FT

    Genoa

    1 - 1

    Sampdoria

Czwartek, 04 marca

  • FT

    Parma

    1 - 2

    Inter

Sobota, 06 marca

  • FT

    Spezia

    1 - 1

    Benevento

  • FT

    Udinese

    2 - 0

    Sassuolo

  • FT

    Juventus

    3 - 1

    Lazio

Niedziela, 07 marca

  • FT

    Roma

    1 - 0

    Genoa

  • FT

    Crotone

    4 - 2

    Torino

  • FT

    Fiorentina

    3 - 3

    Parma

  • FT

    Hellas Verona

    0 - 2

    AC Milan

  • FT

    Sampdoria

    2 - 2

    Cagliari

  • FT

    SSC Napoli

    3 - 1

    Bologna

Poniedziałek, 08 marca

  • 20:45

    Inter

    ? - ?

    Atalanta

Piątek, 12 marca

  • 15:00

    Lazio

    ? - ?

    Crotone

  • 20:45

    Atalanta

    ? - ?

    Spezia

Sobota, 13 marca

  • 15:00

    Sassuolo

    ? - ?

    Hellas Verona

  • 18:00

    Benevento

    ? - ?

    Fiorentina

  • 20:45

    Genoa

    ? - ?

    Udinese

Niedziela, 14 marca

  • 12:30

    Bologna

    ? - ?

    Sampdoria

  • 15:00

    Parma

    ? - ?

    Roma

  • 15:00

    Torino

    ? - ?

    Inter

  • 18:00

    Cagliari

    ? - ?

    Juventus

  • 20:45

    AC Milan

    ? - ?

    SSC Napoli

Publicystyka

Samir Handanovic

Proces zmiany bramkarza - artykuł (29)

06.03
09:47
Serie A 2020/21

Bukmacherzy stawiają na Inter (2)

10.02
14:14
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    25

    59

  • 2

    Milan

    Milan

    26

    56

  • 3

    Juventus

    Juventus

    25

    52

  • 4

    Roma

    Roma

    26

    50

  • 5

    Atalanta

    Atalanta

    25

    49

  • 6

    Napoli

    25

    47

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Cristiano Ronaldo

    20

  • 2

    Romelu Lukaku

    18

  • 3

    Luis Muriel

    15

  • 4

    Zlatan Ibrahimovic

    14

  • 5

    Ciro Immobile

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 27200

Liczba newsów: 38948

Liczba komentarzy: 473169

Użytkownicy online: 2 (Nitrogen, zydekFCI) oraz 34 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się