Pozostałe

3 powody eksplozji Conte (41)

Autor:
Źródło: sempreinter.com
ponad 4 lata temu
4076
41

La Gazzetta przyjrzała się powodom jakie miał Antonio Conte, by w tak dosadny sposób wybuchnąć po meczu z Borussią.

Przypominamy, że sprawa dotyczy m.in. tego wywiadu.

Pierwszym powodem, było to, że trener chciał jasno zaznaczyć, że sukces Interu w tym sezonie nie był planowany, lecz jest raczej rezultatem ciężkiej i dobrej pracy jaką wykonał zespół wraz z trenerem. 

Drugim powodem, było to, że Conte chciał jasno zaznaczyć, że jego pragnieniem jest nie chęć zwycięstwa, lecz zwycięstwo. Jeżeli w styczniu trener otrzyma transfery, które powinny być dokonane już latem, to może to pomóc Interowi w konkurencji z Juventusem o mistrzostwo. 

Ostatnim z powodów była chęć wyrazu swojego rozczarowania wobec gry niektórych zawodników, takich jak Diego Godin, Matteo Politano, Roberto Gagliardini, czy Matias Vecino. 

Gazeta sugeruje, że Conte chciałby zimą co najmniej 2 wzmocnień. Wśród wymienionych zawodników są Olivier Giroud z Chelsea, Dejan Kulusevski z Parmy, Arturo Vidal z Barcelony. Niektóre źródła mówią też o takich nazwiskach jak Kouame, Darmian czy Rodrigo De Paul. 

 

Zobacz też

Federico Dimarco

GdS: Dimarco – Mistrz i Interista (2)

22.04
11:53
Matteo Darmian

Jedna niewiadoma w składzie przed derbami (4)

21.04
10:30

Komentarze (41)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
07.11.2019 o 20:25 przez slawomir-oki-ochman
slawomir-oki-ochman
Z Conte to dopiero początek długiej drogi która nie będzie łatwa, na dzień dobry widać gołym okiem efekty jego pracy. To najlepszy sezon od 2010 roku chyba, więc jest się z czego cieszyć. A Antonio to najlepsze co mogło spotkać nasz Inter.
07.11.2019 o 19:09 przez Bonhart25
Bonhart25
Czytając niektóre komentarze oraz wypociny na SB można odnieść wrażenie, że niektórzy tylko czekali na taką porażkę być móc wylewac swoje frustracje
08.11.2019 o 17:58 przez Damianos
Damianos
Popieram narzekają gdy wygrywamy i gdy przegrywamy czasem mam wrażenie ze to Fani Juventusu
07.11.2019 o 18:21 przez dichu
+1
dichu
jeszcze nie wszystko stracoe owzem stuacja jest trudna ale przy 2 wygranych mamy awans do nastepnej fazy lm trzeba wygrac w pradze i zagrac mecz z barca taki jak w 2010 a gramy przeciez na san siro wiec wszystko jescze mozliwe sklad powoli wraca do normy bo kontuzjowani sa juz gtowi do gry do poki pilka w grze wszystko jest mozliwe forza inter wierny kibic :)
08.11.2019 o 17:57 przez Damianos
Damianos
Popieram narzekają gdy wygrywamy i gdy przegrywamy czasem mam wrażenie ze to Fani Juventusu
07.11.2019 o 17:24 przez Bartek-32
Bartek-32
Dla skriniar tez nie jest jeszcze tym obrońca co w zeszłym sezonie. Najgorsze wrażenie robi gaglia i jego opchnol bym najpierw
07.11.2019 o 17:17 przez Piotrekfci
+1
Piotrekfci
Co by nie mówić Conte szybko, o wiele szybciej niż choćby Spal doszedł do wniosku że mamy miernoty pokroju vecino, Valero czy niestety ale też i Gagi. Inter to nie ich poziom. Szkoda tylko że nie doszedl do tego wniosku na wakacjach analizując choćby poprzedni sezon i ich grę. Sory ale z trojka pomocników na poziomie Conte jak dla mnie i tak wyciska max jaki może być. Dodając do tego jeszcze mizerna lewa strone i obronę która przeplata połowy genialne z grą na poziomie 4to ligowych qwniakow. Wierzę że Marotta a przede wszystkim Zhang nie zawachaja się i sprowadza choćby po jednym zawodniku na poziomie na skrzydło, pomoc i atak.
07.11.2019 o 20:43 przez RedKhmer
RedKhmer
" Szkoda tylko że nie doszedl do tego wniosku na wakacjach analizując choćby poprzedni sezon i ich grę."
Ciekawe skąd mógł wiedzieć kogo i na ile odbuduje. Candreva z nich wszystkich prezentował się w poprzednim sezonie najgorzej a teraz wygląda z nich wszystkich najlepiej. Trzeba wspierać trenera a nie się wymądrzać. Może siedzieć cicho jak Spalletti i nie dostać transferów. Tak to pokazuje jasno, że chce konkretnych wzmocnień i można się tego spodziewać.
07.11.2019 o 16:18 przez Seba
+1
Seba
Gdyby nie kontuzje, to według mnie wcale nie byłoby tak źle. Na samym początku wypadł Lazaro, przez co nie mógł dobrze przygotować się do sezonu. Sanchez i Sensi wypadają praktycznie w tym samym czasie. Następnie urazy Vecino oraz D'Ambrosio. Teraz wypadł Asamoah i Politano. Te wszystkie absencje spowodowały, że na prawdę ciężko było rotować składem. Nie jesteśmy jeszcze Juventusem, czy City, które mają ogromną głębię składu. Wrócą wszyscy do zdrowia, w styczniu może uda się kogoś kupić i będzie najlepsza kadra od czasów Mourinho. Conte niech trochę wyluzuje. Nikt nie oczekuje od niego samych zwycięstw. Jeśli nadal będzie się tak unosił, to skończy jak w Juve i Chelsea.
07.11.2019 o 15:48 przez Piotrekfci
+2
Piotrekfci
Inter zawsze powinien mierzyć w najwyższe cele. Teraz mają Conte szacun że poświęca się w 100 %. Jeżeli zawodnicy jak i zarząd zacznie dawać tyle co on to Judy będą miały problem. Wierzę że w styczniu opchamy Valero, Vecino może Politano bo faktycznie nie nadaje się do taktyki Conte chyba że na prawą ale tam ani razu nie zagrał.
07.11.2019 o 15:22 przez SETE
+3
SETE
@danielinter
Jeśli faktycznie porownac Godina do tego co gra Barella, Sensi czy Lukaku to faktycznie można mowic o lekkim niedosycie. Nie nazwal bym tego transferu rozczarowaniem bo Godin z BVB czy Milanem przede wszystkim rozegral bardzo dobre zawody. W kilku meczach najpewniejszy nie był, ale mysle ze poziom jego gry jeszcze się podniesie. Wiadomo, ze to nie będzie Godin z Atletico ale da nam wiele radości.
07.11.2019 o 14:51 przez danielinter
+1
danielinter
Godin to jest najwieksze rozczarowanie mial byc liderem defensywy , a gra najsłabiej.Mozna sie smiac z wynikow Atletico , ale poganiajac 3 dziadkow Juanfrana , Filipe i Godina dobrze zrobili 2 nawet w Europie nie gra , a Godin niestety slabiutko najsłabszy zawodnik wyjsciowego skladu razem z Biraghi/Asamoah
07.11.2019 o 14:42 przez Odet
+2
Odet
Conte jest niezrównoważony psychicznie i tyle. Chciałby tylko wygrywać i wygrywać. A tak się nie da. Nas kibiców, cieszy dobra gra po latach marazmu, dla Conte to za mało.
Chciałby JUŻ zdobyć LM i Mistrza, a to od razu jest niemożliwe. Potrzeba czasu i pracy (przekonał się o tym najlepszy trener na świecie Klopp).
Niech sobie pan Antonio pracuje jak chce, nie zważajmy na jego ekscesy na konferencjach i cieszmy się tym co mamy.

Pozdr.
07.11.2019 o 16:09 przez Tomekk
+2
Tomekk
Beka. Po latach " Betonów " którzy ze wszystkiego wszędzie byli zadowoleni i wszystko było ok zatrudnilśmy człowieka który chce wygrywać i macie go za świra. W Twojej wypowiedzi wychodzi wlasnie takie podejście jakie jest tutaj. Cieszmy się że jest dobrze. Co z tego że przegrywamy, ladnie chłopaczki kopią i wiec spoko
07.11.2019 o 18:41 przez Odet
-1
Odet
Przepraszam Cię, ale co ?? nasza sytuacja teraz jest zła ?? mamy powody do niepokoju ?? osiągnęliśmy nasz limit ?? spodziewałeś się zdobycia LM ??
bo pierniczysz jak potłuczony :)
Pozdr.
07.11.2019 o 19:39 przez Tomekk
Tomekk
Yyy Liderem Tabeli w Serie A i w Grupie Ligi Mistrzów nie jesteśmy bo nie wygraliśmy meczow ktore mogliśmy. Ja mam prawo oczekiwać ze jak wygrywamy 2-0 to zgarniemy 3pkt. Widac dla Ciebie to bzdury. Dla mnie nie.
07.11.2019 o 19:54 przez Tomekk
+1
Tomekk
Z Parmą oddaliśmy wygrany mecz. Oddajemy bramki ktorych nikt Nam w taki sposób nie oddaje. Ledwo dojezdzamy z Bologną z Sassuolo czy Brescią. W LM zamiast miec 8-10 pkt mamy 4 bo część piłkarzy zaczyna robić w portki w czasie meczu. Jeśli oczekujesz ze mam powiedzieć że jest ok i super to powiem lekko ze nie do końca
07.11.2019 o 20:04 przez Odet
Odet
Nie odpowiedziałeś na żadne z zadanych pytań bo:
1) są za trudne ??
2) jesteś niegrzeczny ??

Szkoda, że nie wygraliśmy meczów, które mogliśmy, ale tak czasem jest w piłce, że nie wygrywa się meczów, które powinno sie wygrać. Niby tekst banalny, ale możesz go nie znać.

Pozdr.
07.11.2019 o 20:27 przez Tomekk
Tomekk
Generalnie odpowiedziałem w zasadzie na wszystkie ale rozumiem ze czytanie ze zrozumieniem sprawia problemy. Ewentualnie możesz przeczytać drugi raz albo jak trzeba i trzeci
07.11.2019 o 20:30 przez Tomekk
Tomekk
A tekstów rodem z Wiejskich Lig Niedzielnych podkreslajacych naszą piękną i bogatą Polską myśl szkoleniową faktycznie nie znam.
08.11.2019 o 00:55 przez Towarzysz
+1
Towarzysz
Podpinam się pod argumenty Tomkka, gdyby Cristiano Ronaldo powiedział sobie w pewnym momencie kariery, no cóż, nie zawsze się wygrywa, to nie byłby teraz tam gdzie jest. Ja wiem, że jesteśmy przyzwyczajeni do regularnych wypływów szamba na boisku, ale Conte nie jest. I jeżeli on jest chory psychicznie twoim zdaniem, to ja też taki chcę być.
08.11.2019 o 06:14 przez Tomekk
Tomekk
Są spotkania ktore wyglądają w naszym wykonaniu jak konkurs skoków narciarskich. Pierwsza seria Bomba 140 m. Prowadzimy super. Druga seria mamy taka przewagę ze wystarczy skoczyć 120 m. Skaczemy 115 m. I Jesteśmy w Tabeli ( Serie A ) 1 pkt za zwycięzcą. Oczywiście znajdą się tacy którzy będą zachwyceni bo drugie miejsce ale są tacy którzy będą źli ze nie pierwsze zwlaszcza jesli w takim stylu osiągamy powtarzalnoscm. Pisalem to w innym wątku ale myślę że warto w takim kontekście również przytoczyć to tutaj. Naszym trenerem jest Conte a nie Wenger
08.11.2019 o 07:46 przez Odet
Odet
"generalnie odpowiedziałem w zasadzie..." dalej trudno powiedzieć czy pytania były za trudne i nie ogarnąłeś, czy jednak dałeś radę zrozumieć tylko jesteś niegrzeczny.
Pozdr.
08.11.2019 o 07:52 przez Odet
-1
Odet
@Towarzysz
Przeczytaj co napisałem na początku, bo na razie jesteś na dobrej drodze do tego co chcesz mieć...
Pozdr.
08.11.2019 o 09:14 przez Tomekk
Tomekk
Nie były pytania za trudne bo niestety drugi raz musze Ci oznajmić ze w powyższym tekście Ci na nie odpowiedziałem. Bardziej bym stwierdził że odpowiedzi dla Ciebie są ciężkie do zrozumienia. Dalej licze ze jednak dasz radę to tyle razy przeczytać wszystko że sobie przekodujesz.
08.11.2019 o 09:38 przez Odet
Odet
"generalnie odpowiedziałem w zasadzie..."
tak, tak, fajna odpowiedź, taka generalnie w zasadzie na poziomie, niestety na Twoim poziomie.
Pozdr.
08.11.2019 o 09:39 przez Tomekk
+1
Tomekk
Sugerowalbym odpuścić te rozmowę gdyz od pewnego czasu masz problemy z rozumowaniem argumentów a palcem niestety nie będę Ci wskazywał gdzie co i jak ujalem.

Bardzo sie cieszę że się cieszysz z okoliczności jakie sprawiają że znajdujemy się w miejscu takim a nie innym. Szanuje Twoje zdanie. Patrzysz na to jak patrzysz. Moja perspektywa jest leciutko inna i niech tak zostanie
08.11.2019 o 09:46 przez Odet
Odet
Ja nie mam problemu z Twoją perspektywą, Ty masz z moją (czego dowodem jest minusowanie), ale niech tak zostanie.

Odpuszczam rozmowę.

Pozdr.
07.11.2019 o 14:32 przez OstatniPrawdziwy
OstatniPrawdziwy
Mieliśmy nie być już pazza interem itp itd a tu mamy listopad i akcje po prostu typowe. Trzeba pamiętać że zbliża się nasz ukochany grudzień a z nim tradycje które nie mogą zostać zaniedbane.
07.11.2019 o 13:47 przez Piter
+5
Piter
pan Conte to jest facet, za którym pragnę podążać i zupełnie rozumiem jego frustrację. On jest zwycięzcą, a taki gaglia czy vecino to pały zwykłe i nieudacznicy w dodatku, nie powinno ich tu być
07.11.2019 o 13:46 przez Drakan83
+2
Drakan83
Mi się ten wybuch Conte nie podoba. Z dużych transferów nie otrzymał tylko Dzeko, którego Roma nie chciała puścić. Wg mnie Conte jako jedyny w ostatnich latach otrzymał tyle, ile nie otrzymali inni trenerzy transferów od klubu i ma poważanie ze strony klubu, którego inni po Mou nie mieli.
Ja wiem, że mamy wąską kadre, ale dla mnie nie ma prawa używać tego argumentu, gdy na ławie miał zdrowego Lazaro, a i tak w każdym meczu grał Antoni, poza ostatnim ligowym. Nikt nie kazał mu pozbywać się Perisica, JM, Radji...mialby przynajmniej zmienników...a interes zrobiliśmy globalnie średni, bo praktycznie nic nie zarobiliśmy na tą chwilę. W wykup Perisica przez Bayern nie wierzę. W Bayernie tak jak w MU za bardzo przykładają wagę do wieku. O Icardim nie wspominam, bo to była decyzja klubu, ale Radja wcale nie musiał odchodzić, to była już decyzja Conte.
Conte jest wielkim trenerem...ale niech nie będzie już taki delikatny i tak nie reaguje, bo dla mnie to troche śmieszne jest...jak widzi, że nie damy rady na wszystkich frotach, to niech gdzieś poluzuje i odpuści a nie narzeka...widział że idzie budować coś od podstaw po swojemu. Jest naiwny myśląc przy FFP że klub mu od razu 10 piłkarzy kupi.
Obawiam się czy przygoda z Conta na ławce przetrwa 1 lub 2 sezony przy jego wybuchach i pretensjach do Zarządku, który mu płaci 10mln rocznie...on nie ma prawa narzekać...kibice raczej byli zadowoleni po okienku...a ty Conte mówi nagle że wszystko było źle...jak sabotażysta się zachowuje. Co ma Zhang o tym myśleć...dałem mu 10mln, Barelle, Sensiego i Lukaku a on teraz na mnie pluje? Sorry że tak dużo, ale nie sadziłem, że tak szybko złe cechy Conte odpalą i się zdenerwowałem :)
08.11.2019 o 15:03 przez Snake86
Snake86
Z tego co mówił w wywiadach Conte to zarząd nie chciał Radjy.
07.11.2019 o 13:42 przez Alfa
+1
Alfa
no te nasze niby przyszle wzmocnienia to tak niezbyt wygladaja na wzmocnienia, vidal i rakitic ok, ale jakies kluski z parmy czy dziad giroud no nie wiem
07.11.2019 o 13:50 przez Orzeu
+1
Orzeu
ten chłopaczek z Parmy jest akurat świetny.
07.11.2019 o 14:09 przez Nerazzurri 1908
+1
Nerazzurri 1908
Giroud najmłodszy nie jest ale strzelac potrafi i w klubie i reprezentcji gdzie ma za konkurencję same gwiazdy więc nie przesadzaj, jako zmiennik zaznaczam zmiennik to swoje strzeli i na pomoże a o to chodzi.
07.11.2019 o 13:38 przez inter30
+4
inter30
W kwestii rozczarowań:
Politano- dla mnie to ewidentnie kwestia niedopasowania do taktyki - przy 433 się sprawdzał jako skrzydłowy, a teraz nie może sobie znaleźć miejsca
Godin - trudno powiedzieć ale też chyba kwestia przystosowania się do systemu z 3 z tyłu (podobnie jest ze Skriniarem)
Vecino, Gagliardini - jak można mówić o rozczarowaniu jak powszechnie wiadomo że byli są i będą gówniakami, miłym rozczarowaniem byłoby jakby w końcu zaczęli coś grać, to są piłkarze na max Fiorentinę i nie będą nigdy piłkarzami na miarę drużyny walczącej o scudetto, skoro nawet pod okiem Conte nei zrobili żadnego postępu to już go nie zrobią nigdy
07.11.2019 o 14:46 przez Odet
-1
Odet
2 tyg temu wszyscy chwalili Gaglie, a teraz gówniak.
To zawodnik na ławkę i do rotacji, u Conte i tak radzi sobie b.dobrze.
Poza tym w tym sezonie przegralismy z Juve, Barca i Borussią, więc wstydu nie ma, a Conte wkurza sie jakby był koniec świata.
Pozdr.
07.11.2019 o 15:19 przez Bonhart25
+1
Bonhart25
Chyba dobrze, że dużo wymaga? Brakowało nam trenera z jajami. Czy może kolega wolałby aby Conte kładł na to lache bo i tak jest lepiej niz było? On (Conte) w przeciwieństwie do niektórych osób ma ambicje
07.11.2019 o 16:16 przez Tomekk
+3
Tomekk
Wszyscy nie chwalili Gagi to po pierwsze bo 2 tygodnie temu nie gral tak żeby kazdy dosłownie sie tutaj nad nim rozpływal wiec piszesz bzdury. A co do porażek to wiesz co boli ? To że każdy ten mecz mogliśmy wygrać i taka złość powinna być naturalna. Zatrudnilsmy Conte a nie Wengera ktory domagał się w Arsenalu pucharu za 4 miejsce wiec postaraj się zrozumieć Panie Odet ze sa pewni ludzie którzy zwyczajnie chcą wygrywać
07.11.2019 o 13:33 przez Nerazzurri 1908
+1
Nerazzurri 1908
Dawać Giroud i Vidala w styczniu i jedziemy z tematem !!
07.11.2019 o 13:29 przez maestro177
+1
maestro177
Kouame to świetny zmiennik dla Lukaku, pytanie czy nie grałby za mało?

Shoutbox

ludzik 24.04.2024 02:41

amala

HB 24.04.2024 01:49

arna i alexis maja po 600 min w serie a i po 2 gole, co za przegrywy

HB 23.04.2024 23:50

Za darmianka to do dzis trzeba dziękować panu conte, taki dobry transfer za bezcen, choc przez wielu tu wysmiewany na poczatku

TONYSOSA 23.04.2024 23:21

tu patrzcie jak sam bramkarz zawyza xd

TONYSOSA 23.04.2024 23:20

nie no z ta druzynka mozna smigac z 3 sezony z jakimis niewielkimi zmianami jeszcze na koz poziomie

kibix 23.04.2024 23:18

Z jednej steony masz racje cny z tym wiekiem, ale z drugiej Acerbi Miki i Darmian to mieli miec ten calkowity ostatni sezon 3 lata temu w swoich poprzednich klubach, więc uważałbym z głoszeniem takich teorii

TONYSOSA 23.04.2024 23:18

u nawet lazio mlodsze? xd

Cny 23.04.2024 23:17

hakimi, Dawidowicz, berardi

Cny 23.04.2024 23:11

wahadło, srodek obrony, trzeci napastnik to priorytety

Claudio 23.04.2024 23:09

nie przesadzaj juz to nie Football Manager

Cny 23.04.2024 23:08

Mnie bardziej martwi, ze ten sezon to byl max dla niektorych, a dla Acerbiego Mikiego czy Darmiana to całkowicie ostatni sezon na pewnym poziomie, ryzyko jest duże

Claudio 23.04.2024 23:07

caly czas mamy najwyzsza srednia od kilku lat a w SerieA osiagamy najlepsze rezultaty takze nie dramatyzowalbym

Cny 23.04.2024 23:06

a jeszcze przychodzą Taremi i Zieliński zawyżający tą srednią. co prawda odejdą Cuardado, Sensi i Klaasen więc utrzymamy ok 29

Cny 23.04.2024 23:04

powiem wam ze ze średnią wieku jestesmy na pierwsyzm miejscuw lidze 29,1, drugie lazio ma 27,5 wygląda to dramatycznie

HB 23.04.2024 22:47

ja w meczu juve i milanu jednak wole zwyciestwo milanu - juve to organizacja przestepcza

Adriano_forever 23.04.2024 22:41

oni ruszo po lige europy

HB 23.04.2024 22:38

ciekawe, czy milan ruszy po sarriego, oby nie

TONYSOSA 23.04.2024 22:28

co sie ze cweeli stalo ;o

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Milanem

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    33

    86

  • 2

    Milan

    Milan

    33

    69

  • 3

    Juventus

    Juventus

    33

    64

  • 4

    Bologna

    Bologna

    33

    62

  • 5

    Roma

    Roma

    32

    55

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    32

    54

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28021

Liczba newsów: 48249

Liczba komentarzy: 571929

Użytkownicy online: 5 (vandallo87, vandallo87, dudu, Paolo87 Paolo87) oraz 13 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się