Pozostałe

Agent Manciniego: "To już koniec" (35)

Autor:
Źródło: goal.com
ponad 17 lat temu
926
35
Agent Roberto Manciniego przyznał, że czas jego klienta jako trenera Interu dobiegł końca.

Szybko rozprzestrzeniła się informacja, że Mancini nie jest już trenerem Interu po jego dzisiejszym spotkaniu z prezydentem Morattim, które trwało nieco ponad 20 minut.

Mancini odmówił komentarza o wyniku spotkania, lecz przypuszcza się, że nastąpiło unieważnienie umowy z Mancio i Jose Mourinho zastąpi go w trybie natychmiastowym. Nie ma jeszcze żadnego oficjalnego potwierdzenia tego, co wydaje się być formalnością, ale agent Manciniego Giorgio De Giorgis przyznał, że jego czas w Interze się skończył.

Nic nie wiem, jak dotąd nie udało się porozmawiać spokojnie z Roberto. Czy to koniec? Raczej tak ale nie otrzymałem oficjalnego potwierdzenia. - dodał De Giorgis.

De Giorgis dodał, że Mancini nie miał zamiaru opuszczenia Interu i chciał w nim pozostać na dłużej.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Inter drużyna Pio Esposito Lautaro Martinez

CIES – Ile powinni zarabiać piłkarze? Lautaro tyle samo co Lamine Yamal (6)

12.11
06:02
Piotr Zieliński Alessandro Bastoni

CdS - Zieliński wreszcie gra na miarę oczekiwań (5)

12.11
13:15

Komentarze (35)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
28.05.2008 o 13:17 przez dani7
dani7
nie mogę się już doczekac Mourinho
28.05.2008 o 00:59 przez Frooger
Frooger
Szczerze to pragnę napisać o czymś o czym w ogóle nie bierzecie pod uwagę. To nie Mancini zrobił Inter wielkim w serie a. Inter zawsze miał świetny skład, zawsze był dobry w serie a. To ujawnienie afery CALCIOPOLI i zwalczenie jej przyniosło sprawiedliwość dla najlepszego zespołu Włoch. Przecież Mancini zaczął wygrywać scudetta po tych wydarzeniach, a w LM niestety trzeba większych umiejętności trenerskich niż posiada mimo wszystko wg Mnie niedoświadczony Mancini. A jednocześnie jestem przekonany że Mou ma te umiejętności. Także patrzmy z radością w przyszłość bo skład mamy dalej świetny, jeszcze go wzmocnimy. Dlatego mistrzostwo obronimy po raz 3, a nasze szanse na LM drastycznie wzrastają. <br /> <br /> Ale mimo wszystko Mancini Grazie !! ! <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
27.05.2008 o 23:43 przez tytusek25
tytusek25
No fakt jedni sie ciesza z tego ze wyszlismy z grupy a inni wierzyli ze z tym &quot;wspanialym skaldem ktory stworzyl&quot;zawalczymy o duzo wiecej.Pozatym wspanialy sklad powinien uwzgledniac tez dobrych zmiennikow.Tak mi sie przynajmniej zdaje bo kontuzje to chyba nie tylko nasz wynalazek.Ale masz racje to wina sedziow i tych czerwonych kartek<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
27.05.2008 o 23:32 przez Van Dall
Van Dall
El Intero, taki głupi jesteś sam z siebie, czy ktoś ci za to płaci? Mancini miał drużynę w gazie? Mancini tę drużynę stworzył! Wygrywały indywidualne umiejętności, a przegrywał Mancini. Ciekawe podejście. Błagam tylko o jedno, zmień nick na pilka.pl, bo już wszyscy kibice Interu się ciebie wstydzą! <br /> <br /> Reszty w ogóle żal komentować... Nie radził sobie z lepszymi drużynami? Chyba pamiętacie tylko ostatnie pół roku. Faworyzowanie piłkarzy? Każdy trener tak ma. Pozatym ci &quot;piłkarze&quot; to aż jeden Stankovic. LM nie warto wspominać? Faktycznie lepiej pominąć świetne przejście fazy grupowej. L'pool - plaga kontuzji, brak środkowych obrońców i pomocników, a do tego dwie niesprawiedliwe czerwone - to wszystko wina Mancio! ŻAL.PL.
27.05.2008 o 23:17 przez tytusek25
tytusek25
To dlaczego w tym sezonie (runda rewanzowa)tak niemilosiernie sie meczylismy?Lm to wogole byl dla nas epizod niegodny wzmianki.Puchar Wloch przegralismy doslownie z usmiechem na ustach.Pilkarze w rundzie rewanzowej czlapali praktycznie po boisku.To ma byc zespol przygotowany dobrze kondycyjnie do sezonu?Jak dla mnie to jedyne sensowne wytlumaczenie tej plagi kontuzji. A slynne demobilizujace wyznanie Mancio po odpadnieciu z LM?Faworyzowanie 'swoich'pilkarzy' to najwazniejsze wady Mancio.W porownaniu z poprzednim sezonem wyrazna tendencja spadkowa.Naprawde mozna bylo tylko czekac na stracony przyszly sezon albo mu zapobiec w pore.Morattti okazał sie dla mnie wizjonerem !! Jeszcze raz szacunek dla niego i Manciniego.Bede go bardzo dobrze pamietal.
27.05.2008 o 23:16 przez Wojasek
Wojasek
Hmm.. w sumie to ja nie wiem po co jest ta zmiana treneira ;|| przeciez Mancio nie był az tak tragiczny... Ehh.. <br /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
27.05.2008 o 23:07 przez Seba
Seba
Spojrzcie na Barcelone w tym sezonie. Taka ekipa a nic nie ugrali. W czym tkwil problem ? Rijkaard <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Zresztą wcale nie zdziwilbym sie jakby z Interem w następnym sezonie pod wodzą Manciniego bylo tak samo. Obaj trenerzy są siebie warci. Jak mieli druzyne w gazie to wygrywali mecz za meczem. Gdy tylko pojawily sie problemy (kontuzje, slabsza forma niektorych zawodnikow), to kompletnie sobie nie radzili. O ile Mancini (a raczej indywidualne umiejetnosci pilkarzy) swietnie sobie radzi ze slabymi druzynami, to z silnymi zespolami (gdzie juz trzeba dobrze ulozyc druzyne) praktycznie zawsze zawodzimy.
27.05.2008 o 23:05 przez tytusek25
tytusek25
Nikt nie umniejsza zaslug Manciniego.Nikt go nie krytykuje.Dla mnie jest dobrym trenerem ktory w okreslonym czasie i powiedzmy tez szczerze okolicznosciach zrobił z Interu najlepszą drużynę Wloch i chwała mu za to.Mourinho to po prostu trener klase lepszy.
27.05.2008 o 22:58 przez Van Dall
Van Dall
On kupił dobrych piłkarzy niskim kosztem, a na dodatek stworzył z nich świetny zespół. Kadrę mamy jedną z najlepszych i to jest fakt.
27.05.2008 o 22:52 przez tytusek25
tytusek25
Wedlug filozofii niejakiego Van Dalla zeby byc najsilniejsza ekipa w europie wystarczy miec tylko super pilkarzy <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> To wytlumacz mi po co sa trenerzy wogole potrzebni mistrzu bo jak dla mnie to tylko dobry punkt wyjscia.Nie wystarczy kupic dobre auto zeby ukonczyc np Paryz Dakar.Bez obrej taktyki i wiedzy daleko chyba nie zajedziesz ,conajwyżej po miescie przez jakis czas sie polansujesz...
27.05.2008 o 22:48 przez Magiq
Magiq
Jezeli przyjdzie do nas Mourinho(a wszystkie znaki na ziemi na to wskazuja)to nikt nie bedzie pamietal o Mancinim i to mnie nieco smuci;/Trener ktory wrescie po latach niepowodzen stworzyl druzyne mogaca zwyciezac na wlasnym podworku.Na Europe okazalismy sie nieco za slabi ale kto wie jakby potoczyl sie kolejny sezon z Mancinim na lawce?Tracac Manciniego tracimy pewna ciaglosc w budowaniu teamu i teraz nowy trener bedzie wprowadzal swoich pupilkow i swoj styl gry jak sie to sprawdzi okaze sie juz nie bawem.
27.05.2008 o 22:40 przez adi1908
adi1908
Revan: dwukrotna wygrana z Milanem zdobywcą LM w poprzednim sezonie czy to czyni nas mistrzami Europy<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> Smieszny jesteś i nie wiesz na czym polega piłka. mecz meczowi nie jest równy
27.05.2008 o 22:38 przez adi1908
adi1908
P.S. spisze sobie tych wielkich zwolenników Mourinho i wypomnę wam za rok ... !! ! obym nie musiał
27.05.2008 o 22:35 przez Revan
Revan
0-3 z Liverpoolem który dostał baty od kandydata do spadku z...drugiej ligi angielskiej raczej nie czyni nas jednej z najsilniejszych kadr w Europie :/
27.05.2008 o 22:34 przez adi1908
adi1908
Jeśli Mancio odejdzie to chwale sukcesu a nie po porażce. Bardzo lubię tego trenera i szanuje i życzę mu jak najlepiej. Szkoda bo zrobił dla nas najwięcej od 89 roku. Nawet wielki Lippi nie potrafił a on 3 no ok 2 razy zdobył mistrza
27.05.2008 o 22:33 przez Van Dall
Van Dall
Popatrz na zawodników, których mamy w klubie, to może coś ci się rozjaśni...
27.05.2008 o 22:31 przez Inter_destination
Inter_destination
kurcze jakoś mimo wszystko zasmuciła mnie ta informacja, mimo iż byłem zwolennikiem zakończenia pracy Mancio z Interem. <br /> <br /> Forza Mancio, Forza INTER !! <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_confused.gif"; alt="" />
27.05.2008 o 22:18 przez Eriksson
Eriksson
Zaca stworzył jedną z najsilniejszych kadr w Europie. To jest dla was brak pomysłu?! <br /> <br /> <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" /> <br /> <br /> jeden z najsilniejszych zespolow w europie hmmmm... <br /> <br /> a mozesz powiedziec dlaczego tak sadzisz?
27.05.2008 o 21:44 przez Van Dall
Van Dall
Mancini nie ma pomysłu? Czy wy się w ogóle znacie na piłce?! Facet czasem popełniał błędy, może brakowało mu wiedzy taktycznej, ale pomysł miał lepszy i bardziej wyraźny niż 99% innych trenerów. Niskim kosztem i bardzo przemyślanymi transferami z wesołej gromadki Zaca stworzył jedną z najsilniejszych kadr w Europie. To jest dla was brak pomysłu?! <br /> <br /> <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" />
27.05.2008 o 21:39 przez Proxxximus
Proxxximus
umarł król<img src="http://fcinter.pl/emots/cry.gif"; alt="" /> ... Niech żyje król... <img src="http://fcinter.pl/emots/pijaki.gif"; alt="" />
27.05.2008 o 21:08 przez KARNIAk
KARNIAk
stanko w formie jakby byl to nie chcialbym aby odchodzi ale cesarowi mowie BajBaj
27.05.2008 o 21:04 przez Interista17
Interista17
Grazie Mancio ! Avanti Jose ! <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" />
27.05.2008 o 20:29 przez Rebelde
Rebelde
Dzięki Mancio za wszystko<img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" /> No to chyba pomału możemy sie zacząć żegnać także z Cezarem i Stankovicem<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> Bo wątpię że będą chcieli zostać.
27.05.2008 o 20:22 przez milosz912
milosz912
nom teraz lm bedzie nasze i wszyscy sie zamkna. pokazemy potege naszego Interu<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/pijaki.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/biggrin.gif"; alt="" />
27.05.2008 o 20:20 przez milosz912
milosz912
no jakby nie paczec wygral te trofe na ktore tak czekalismy az tyle lat, ale jego era sie skonczyla, zgadzam sie z tym ze on nie ma juz pomyslu na prowadzenie druzyny, widac to w tym sezonie jeden puchar na 4 mozliwe? cos malo a gralismy jeszcze w 2 finalach z tym samym przeciwnikiem.
27.05.2008 o 20:18 przez Jaszczu91
Jaszczu91
Juz nie moge sie doczekac kiedy znacze Jose na ławce INTERU! Nowy sezon zapowiada sie niezwykle INTEResująco
27.05.2008 o 20:13 przez Jaszczu91
Jaszczu91
No to teraz czekam na potwierdzenie ze Mourinho przejmuje stery... a potem zobaczmy.
27.05.2008 o 20:10 przez Nor10
Nor10
W takim razie witamy JOSE! <img src="http://fcinter.pl/emots/biggrin.gif"; alt="" />
27.05.2008 o 20:09 przez Matrix23
Matrix23
Grazie Mancini. Zrobił to co umiał. Powodzenia gdzie indziej.<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
27.05.2008 o 20:09 przez Jaszczu91
Jaszczu91
jesli to prawda to trzeba podziękować MANCINIEMU za te lata w Interze i sukcesy jakie osiągnął. Co do przyszłego trenera to z pewnością bedzie to MOURINHO i w tego sie cieszę.

Shoutbox

cuba 17.11.2025 18:44

Zwycięstwo to jedno ale chciałbym by było okazałe,np wygrana 4-0

cuba 17.11.2025 18:39

Zieliński w pierwszej 11 ?

cuba 17.11.2025 18:38

Chciałbym w barażach Włochów jeśli to mozliwe hehe

Claudio 17.11.2025 13:58

Barella gra bardziej jako defensywny pomocnik ktory ma rozbijac ataki rywala, a nie zapędzać się pod jego pole karne, ale mimo wszystko brakuje mi u niego liczb.

AveCaesar 17.11.2025 10:32

Bez przesady, że tą kadrą nie da się zagrać równego meczu z Thorstvedtami, Ajerami, Wolfami, Bergami, Thorsbymi.

AveCaesar 17.11.2025 10:25

Chociaż po Spalu spodziewałem się dużo więcej.

AveCaesar 17.11.2025 10:16

Największą różnicą jest, że wtedy trenował ich Lippi, a teraz Gattuso czy Spalletti. Nawet taki Mancini umiał wykręcić ME. Co prawda jak mu się zawodnicy do wizji gry zespołu posypali to już nie umiał przebudować, ale swoje stuknął.

Piotrek85 17.11.2025 09:54

A propo reprezentacji Włoch . To są przeciętniaki i tyle w temacie. Nawet z naszymi zawodnikami. Przykro trochę ,ale 1 -7 w dwumeczu z Norwegią dużo mówi o ich poziomie.

Piotrek85 17.11.2025 09:53

Xucatlan ja też nic do Ciebie nie mam. To tylko wymiana zdań.

AveCaesar 17.11.2025 09:50

Guarro - Inter będzie musiał wkrótce zastanowić się nad przyszłością Calhanoglu, ponieważ jego kontrakt wygasa w 2027 roku. Jednak intencje właścicieli pozostają niejasne: Oaktree nie jest zbyt chętny do przedłużania kontraktów z zawodnikami powyżej 30. roku życia, zwłaszcza jeśli chodzi o ważne kontrakty, takie jak kontrakt Turka (6,5 mln euro za sezon).

Piekarz 17.11.2025 00:16

różnica jest taka że wtedy było też paru geniuszy a teraz nie ma żadnego, ale że każdy wtedy był lepszy od każdego teraz to bez przesady

Piekarz 17.11.2025 00:15

to że 20 lat temu nikt z obecnych Włochów by się nie załapał do 11 to też takie romantyzowanie przeszłości, dość luźno można sobie wyobrazić Barellę zamiast jakiegoś Camoranesiego, Bastoniego zamiast Materazziego albo Dimarco zamiast Grosso, to nie były jakieś wielkie nazwiska

Piekarz 17.11.2025 00:13

chętnie też bym się dowiedział kto w takim razie był wtedy tą najlepszą drużyną Europy i dlaczego nie zdołał wygrać turnieju

Piekarz 17.11.2025 00:10

to że ktoś wygrywa w karnych to nie znaczy że wygrał "czystym przypadkiem"

Piekarz 17.11.2025 00:09

finał też w karnych wygrali xd

Piekarz 17.11.2025 00:09

w 2006 cudem awansowali z Australią i co z tego

Piekarz 17.11.2025 00:09

bredzisz, jaki czysty przypadek xd

rew 17.11.2025 00:08

Piekarz: ta wygrana w 2021 to byl czysty prz7ypadek, moze nie w stylu Grecji ale cos jak kiedys Dania. Z pewnoscoia Wlochy nie byly wowczas najlepsza druzyną Europy. Wysrarczy przypomniec sobie chocby mec z Austria gdzie awasnowali cudem, pozniej polfinal i final wygrany w karnych.

Piekarz 17.11.2025 00:02

no o czymś świadczy, konkretnie o tym że Włosi jak zawsze grają prawie wyłącznie we włoskich klubach

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Lazio był:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    11

    24

  • 2

    Roma

    11

    24

  • 3

    Milan

    11

    22

  • 4

    Napoli

    11

    22

  • 5

    Bologna

    11

    21

  • 6

    Juventus

    11

    19

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Riccardo Orsolini

    5

  • 2

    Hakan Çalhanoğlu

    5

  • 3

    Kevin De Bruyne

    4

  • 4

    Nico Paz

    4

  • 5

    Christian Pulisic

    4

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28358

Liczba newsów: 52018

Liczba komentarzy: 610288

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się