Pozostałe

Barella w ścisłej czołówce najlepszych kreatorów w Europie (20)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
około 2 miesiące temu
1220
20

Pomimo słabszej formy w ostatnim czasie, statystyki z bieżącego sezonu Serie A jednoznacznie bronią Nicolo Barellę. Włoch w dalszym ciągu pozostaje liderem ligi pod względem liczby wykreowanych szans.

 

Jak wyliczył portal Opta, żaden zawodnik w Serie A nie stworzył swoim kolegom więcej okazji do zdobycia bramki niż pomocnik Interu. Barella ma ich na koncie już 50 (tyle samo co Aaron Martin z Genoi). W zestawieniu obejmującym pięć najmocniejszych lig w Europie, lepszym wynikiem od piłkarza Nerazzurrich mogą pochwalić się jedynie Bruno Fernandes, David Raum (RB Lipsk) oraz Kylian Mbappe.

 

Zobacz też

Daniele Doveri

Bergonzi: Doveri powinien obejrzeć sytuację na monitorze (5)

09.03
15:31
kibice Nerazzurri scudetto

Derby solidarności - zbiórka darów dla City Angels (0)

07.03
06:31

Komentarze (20)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
25.01.2026 o 04:25 przez Matiinterlegia
+2
Matiinterlegia
Narzekajcie na niego ile chcecie. Dla mnie mam nadzieję że jeszcze trochę poukłada swoje zachowanie w głowie,i to jest nasz kapitan i legenda na lata.
24.01.2026 o 10:50 przez mroowa111
+2
mroowa111
Nikos to potrzebuje więcej koncentracji spokoju bo ostatnimi czasy bo duzo jest chaosu w jego grze to się musi zmienić
24.01.2026 o 06:18 przez Paolo87
+4
Paolo87
Nie wiem jak oni to wyliczają, Barella z całym szacunkiem do jego osoby i umiejętności piłkarskich ale od dłuższego czasu jest szalenie irytujący i zasługuje żeby go przyspawać do ławki rezerwowych dopóki się nie ogarnie. Uważam że to świetny zawodnik ale obecnie totalnie bez formy.
23.01.2026 o 19:49 przez inter30
+1
inter30
Nie wiem gdzie niby te kreowane akcje ale nikogo nie interesują takie gówno statystyki podobnie jak w przypadku lautaro, tylko to co się widzi na boisku , lautaro przynajmniej kosi ligowych leszczy i chwała mu za to i oby tak dalej bo ktoś to musi robić, w przypadku barelli nie można powiedzieć nic dobrego-fatalna gra jest uzupełniana deprymujacym zachowaniem, jak trener nie znajdzie na niego jakiegoś nowego pomysłu to on tu już się wypali do reszty, zacząłbym od ławki rezerwowych ale niestety trener podobnie jak poprzednik nie ma do tego jakj, a według mnie od tego się zaczął jego problem bo ma świadomość że jakby nie grał i machał łapami to i tak skład więc jaka on ma motywację żeby przez chwilę się nad sobą zastanowić i coś zmienic?
23.01.2026 o 18:38 przez tytusek25
+1
tytusek25
Obecnie jest cienki jak polsilver. Kompromitujące strzały, nonszalanckie i idiotyczne straty , wieczne pretensje do kolegów i całego świta nawet po swoich błędach, im wyższa poprzeczka, tym niższy Barella, zero wpływu na postawę drużyny jako vicekapitan( zresztą podobnie jak kapitan Martinez). Krótko- metka i na ladę, póki jest jeszcze jakiś poślizg na dawnej opinii.
23.01.2026 o 18:57 przez darek666sz
+1
darek666sz
Gdyby wykorzystali choć co piąte podanie to miałby z 10 asyst i inaczej byś mówił 😉
23.01.2026 o 22:54 przez tytusek25
tytusek25
raczej nie , bo wszystko co tu wymieniłem nie zależy od skuteczności kolegów tylko od jego cech personalnych . Z drugiej strony, gdyby rywale wykorzystywali choć co piąte błędy Barelli bylibyśmy w czarnej dupie....
25.01.2026 o 14:52 przez Pader88
Pader88
@tytusek25, @Cyrax

Status Legendy w budowie, bezapelacyjnie, jeśli tu zostanie przez następne kilka lat za 10/15 lat tak się będzie o nim mówić, liczby już na to wskazują i wasza arogancja nic tu nie zmieni. Pozdrawiam!
23.01.2026 o 16:42 przez Pader88
+3
Pader88
Niesamowity jest ten hejt gówno-znawców z SB na naszego vice kapitana i Interiste z krwi i kości. Może i gość jest pod formą od jakiegoś czasu, ale takie pojazdy na legendę są na absolutnie żenującym poziomie. Życzę wam abyście się ogarnęli.
23.01.2026 o 17:49 przez Cny
+1
Cny
Może odbiór byłby inny gdyby było chociaż połowę mniej machania łapami? Chłop moim zdaniem z przodu jest zawodnikiem z największą ilością start, niecelnych podań i złych strzałów. On po prostu co druga naszą akcję psuje. Czasami coś z tego wyjdzie.

To trochę tak jak z murzynami z NBA jak swego czasu Carmelo Anthony. Wielka gwiazda, średnio ok 30 punktów na mecz... Świetny rezultat, tylko skuteczność z gry 33% i drużyna wszystko w plecy.
23.01.2026 o 19:09 przez Cyrax
+2
Cyrax
Legenda :-D
23.01.2026 o 19:12 przez tytusek25
+1
tytusek25
Klient odleciał ździebko :)
23.01.2026 o 14:34 przez Piekarz
+1
Piekarz
Chyba kreatorów dzieci
23.01.2026 o 14:26 przez Nerazzurro90
-3
Nerazzurro90
Słabiutki zawodnik z zaburzeniami obsesyjno kompulsywnym i zaburzeniami nastroju. Sprzedać i zapomniec
23.01.2026 o 13:03 przez Cyrax
+2
Cyrax
Szkoda, że nabijają sobie te rekordy w gónwo meczach. Lautaro najlepszy napastnik, Barella najlepszy kreator, a Miki ogólnie najlepszy w defensywie, ofensywie i dosłownie we wszystkim. Cała trójka łącznie w meczach premium...0 goli, 0 asyst. Te słabe statystyki, to nie ich wina, tylko zapewne kolegów z drużyny, którzy nie nadążają za ich wizją futbolu ;) W przypadku wygrania Scudetto wszystko pójdzie w zapomnienie, ale jeśli ponownie uraczą nas zero tituli, to jakie znaczenie będą miały ich indywidualne osiągnięcia? Taka sztuka dla sztuki.
23.01.2026 o 13:11 przez ragnar
+3
ragnar
Niech wezmą % strzałów,podań

Pamiętam jak w Polsacie zachwycali się Yuto że ma 5 asyst, świetny obrońca...tyle że my graliśmy setka wrzutek Yuto i innego patałacha, tamtą taktyka powinni mieć min po 15

Tak samo teraz, tyle co nasi marnują setek, nie tylko napastnicy, jak mało strzelają zza pola to dramat

Z Pafos lata skrót że Caicedo w końcu strzelił, typ każdy strzał mocny celny, w końcu zdobył bramkę a u nas Miki i Barella to mają max 15% celnych strzałów zza pola
23.01.2026 o 19:04 przez mio85
mio85
Ale takimi gówno meczami przeważnie zdobywa się mistrza. Mnie też irytuje nasza niemoc w meczach z topowymi drużynami, ale jeśli regularność poszczególnych zawodników, jak i całej drużyny z resztą ligi da nam Scudetto to nie będzie większego znaczenia, czy Lautaro strzeli hat tricka w derbach, czy bramkę na wagę trzech punktów w kilku mniej prestiżowych meczach. Ale generalnie zgadzam się, że Barella mimo tych statystyk jest pod formą, a Lautaro często gaśnie z mocniejszymi rywalami
23.01.2026 o 12:10 przez Internazionalny
+3
Internazionalny
Prawda jest taka, ze w kazdym meczu marnujemy po 3-4 setki. Skads te okazje sie biora.
Gdyby napastnicy mieli lepsza skutecznosc, to i gra Barelli bylaby inaczej oceniana.
23.01.2026 o 12:25 przez Minister
+6
Minister
Nie byłaby, bo od dawna gra zwyczajny piach. Jego obraz gry podciągają właśnie wykreowane sytuacje i to, że biega jak dzik, ale to ile on podejmuje idiotycznych decyzji w najważniejszej strefie jest nie do zaakceptowania.
23.01.2026 o 12:38 przez bobogol
+1
bobogol
Czy jest Dumfries? Czy jest na stałe obsadzony półprawy stoper? To jak to się ma nie odbić na Nico (wiem, jest frustrujący, też mam dość).

Shoutbox

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Chuchu 09.03.2026 19:25

Z tych interpretacji wynika, że jedyne karne za rękę powinno się gwizdać w sytuacjach typu Suarez vs Ghana, wszystko inne można naciągnąć pod swoją tezę

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619592

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się