Wywiady z piłkarzami

Bellugi ostro o Interze (31)

Autor:
Źródło: tuttomercatoweb.com
ponad 7 lat temu
1051
31

Były obrońca Interu Mauro Bellugi w ostrym tonie wypowiedział się na temat Interu.

Nerazzurri byli liderem Serie A w grudniu, jednak ostatnio spadli na piąte miejsce notując przy tym passę 2 miesięcy bez wygranej. 

 

Inter wygrywał na farcie. Spodziewałem się tego. Na początku sezonu wszyscy wychwalali Inter, jednak wystarczyło spojrzeć na ich mecze żeby zobaczyć w jaki sposób odnoszą te zwycięstwa. 

Samir Handanović zawsze był najlepszym zawodnikiem meczu z 10 decydującymi interwencjami. W takich przypadkach, gdy wygrywasz dzięki szczęściu a one się kończy, to właśnie dzieją się takie rzeczy. 

Candreva jest przereklamowany. Gdyby Borja Valero był faktycznie taki dobry to Real Madryt zatrzymałby go. Mam już dość, nie pójdziesz do przodu mając tylko trzech dobrych graczy w zespole. 

Perisić gra dobrze tylko wtedy gdy on ma na to ochotę. Milan Skriniar jest faktycznie dobry, jednak z Genoą zagrał strasznie. Cierpię widząc Andrea Ranocchię na boisku. To żałosne, by słyszeć widzów na San Siro śmiejących się z każdego dotknięcie piłki przez Ranocchię. Jak można grać w takich warunkach? I po co oni w ogóle ściągali tego Lisandro Lopeza? 

Nieszczęśliwie koszulka Interu nie należy tylko do Ranocchii i kilku jego kolegów. W sobotę widziałem świetnego Diego Laxalta, który przecież jeszcze niedawno był na usługach Interu. 

Klub mówi o Arturo Vidalu i Di Marii, a następnie ściąga Vecino i Valero... Financial Fair Play, ok, jednak na Kondogbię, Gabigola i Joao Mario były pieniądze. Suning ma pełne prawo, by powiedzieć: daliśmy wam pieniądze a wy wydaliście je w taki sposób?!

 

 

 

 

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Carlos Augusto

C. Augusto: Mogliśmy wygrać, ale wiemy, na co nas stać (1)

18.06
10:35
Luis Henrique

Luis Henrique: To ogromny krok w mojej karierze (3)

07.06
15:30

Komentarze (31)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
21.02.2018 o 09:44 przez inter_21
inter_21
Co to za piepszenie od presji? W KAŻDYM klubie jest jakaś presja wyników, na tym polega ta dyscyplina i cały sport. Co to za durne porównanie do Genoi? Oni mają duzo mniejszy potencjał kadrowy (zarabiają nieporównywalnie mniej) więc i oczekiwania inne, my mamy potencjał kadrowy na top4 (mimo że niektóre oszołomy tutaj napiszą że mamy skład na środek tabeli, a 2 miesiące temu pisali o scudetto) więc to logiczne że wszyscy oczekują tego top4 i nie widzę żeby ta presja była większa niż w jakimkolwiek innym klubie z czołówki, nie wspominając że reszta czołówki gra w pucharach a Inter tylko w lidze więc mają najbardziej komfortową sytuację
21.02.2018 o 07:49 przez Odet
Odet
Towarzysz wyjaśnił temat. Naprawdę dalsze pisanie na temat wypowiedzi jakiegoś Bellugiego jest bezcelowe.
Pozdr.
21.02.2018 o 00:57 przez AveCaesar
AveCaesar
Po to jest klasowy bramkarz żeby wyciągać te piłki. Co do Perisicia się zgodzę. Tak samo było sezon temu. To, że Rano jest jeszcze u nas i dostaje szansę na grę to tylko nasza wina.
21.02.2018 o 00:52 przez AveCaesar
AveCaesar
Wszystko wspaniale tyle, że nie rozumie iż nie było żadnych szans na transfery Vidala czy Di Marii. Im szybciej to sobie uświadomi tym mniejsze rozczarowanie przeżyje w związku z przyszłym letnim okienkiem. Co od szczęścia - tak było wiele razy ale też nie jest tak, że nic nie graliśmy.
20.02.2018 o 20:22 przez Lovato
Lovato
Widać już na początku że gra Interu była na pograniczu farta i formy kilku zawodników. Teraz skończyło się szczęście, rywale dostosowują się do ciągle tak samo grającego Interu a forma zawodników wyraźnie spadła. Do tego brak zmienników lub też brak rotacji przez trenera i mamy zwrot o 1800 stopni. Po za tym fani Interu za bardzo popadają w skrajności. Raz każdy wychwala zespół pod niebiosa i mówi o przyszłych sukcesach aby za kilka tygodni obrażać każdego zawodnika i porównywać Inter do zespołów z samego dołu tabeli. Chociaż niestety teraz ten drugi stan jest aktualnie prawdą.
20.02.2018 o 20:18 przez Stachoo
Stachoo
@Piekarz: "Były obrońca Interu ...(...)"
20.02.2018 o 20:09 przez Piekarz
Piekarz
ale kto to jest?
20.02.2018 o 19:53 przez IlCapitano
IlCapitano
Towarzysz wyjaśnił temat, można zablokować komentarze pod tym newsem.
20.02.2018 o 18:55 przez Towarzysz
Towarzysz
@TomHardy słusznie zauważyłeś, że obecnie nasz piłkarski poziom wygląda źle na tle innych drużyn Serie A. Ale sama historia Interu stwarza inny wymiar. Kolejna różnica to presja na zawodnikach, która niejako wynika właśnie z historii. Crotone czy Sassuolo, które do nas przyrównałeś, będąc na 5 miejscu Serie A opisałoby sobie zwycięski sezon 2017/18 w kronikach klubu, zawodnicy dostaliby bajeczne premie, kibice zaczęliby robić sobie tatuaże na pamiątkę, a my zwolnilibyśmy trenera. Tu jest właśnie ta różnica wymiarów. Nawet jeśli będziemy mieli takich samych zawodników co Genoa, to kiedy ten sam zawodnik hipotetycznie przychodziłby do Genoi nie miałby większej presji, poza zwyczajną dobrą grą, skupiłby się tylko na niej. A u nas zostanie porównany do najlepszych piłkarzy w historii, stworzy się wobec niego oczekiwania i krótko mówiąc obciąży psychicznie.
20.02.2018 o 18:10 przez TomHardy
TomHardy
"Nie wiem, który kibic Interu żałuje Laxalta, gra w Genoi to jest inny wymiar niż gra w Interze, a sam po prostu nie zasłużył na grę w Interze." - z tym, że obecny poziom Interu to poziom coś pokroju Crotone czy Sassuolo chociaż oni też nas obili. Genoa również nam wpierdolilła, a od 7 lat jesteśmy pośmiewiskiem tej ligi i ogólny poziom sportowy jest żałosny, także o innym wymiarze bym tu nie pisał. To, że mamy aspiracje nie czyni nas lepszymi od drużyn biedniejszych, bo notorycznie udowadniamy, że z Wielkiego Interu została już tylko sama nazwa. A aspiracje to ma też Sampdoria czy Atalanta i to nie wystarczy, żeby być lepszym.
20.02.2018 o 17:43 przez fcinter.pl
fcinter.pl
No niestety Towarzysz pojmuje mocno
20.02.2018 o 17:41 przez Towarzysz
Towarzysz
Koleś jest pijany albo niespełna rozumu. Pozwolę sobie na analizę jego wypowiedzi:
"Inter wygrywał na farcie. Spodziewałem się tego. Na początku sezonu wszyscy wychwalali Inter, jednak wystarczyło spojrzeć na ich mecze żeby zobaczyć w jaki sposób odnoszą te zwycięstwa. " - No w jaki? Strzelając więcej goli od przeciwnika? Mogę się założyć, że gdyby Inter dalej "wygrywał na farcie", pan Mauro Bellugi nigdy by nie wyppowiedział tych słów. To brzmi jak bełkot sfrustrowanego dzieciaka, a nie wypowiedź poważnego człowieka, idźmy dalej.

"Samir Handanović zawsze był najlepszym zawodnikiem meczu z 10 decydującymi Interwencjami. W takich przypadkach, gdy wygrywasz dzięki szczęściu a one się kończy, to właśnie dzieją się takie rzeczy. "- nie chcę bawić się w argument pt. słowo przeciwko słowu, ponieważ to, że Handanović był według niego zawsze najlepszym zawodnikiem z 10 decydującymi Interwencjami (swoją drogą ciekawa statystyka panie Mauro, musi być pan naprawdę dobrym analitykiem), to jego subiektywna opinia. Jedyne co zrobię, to przypomnę mecz z Milanem i wpadkę Handanovicia i jeden z najlepszych występów Icardiego w karierze.

"Candreva jest przereklamowany." - tutaj częściowo się zgadzam, ale nie zmienia to faktu, że nie ma tutaj jakiejkolwiek merytoryki. Nie podaje argumentów, próbuje wyładować emocje.

"Gdyby Borja Valero był faktycznie taki dobry to Real Madryt zatrzymałby go". - Może niech to powie Sneijderowi, Estebanowi Cambiasso, Walterowi Samuelowi? Może jakby Mauro Bellugi był faktycznie taki dobry to Inter Mediolan zatrzymałby go?

"Perisić gra dobrze tylko wtedy gdy on ma na to ochotę." - 0 argumentów, bełkot starego pierdziela, bo "mu się coś wydaje"

"Milan Skriniar jest faktycznie dobry, jednak z Genoą zagrał strasznie. " - z Genoą zagrał strasznie bo nabił Ranocchię? Czy dlatego, że znowu był najpewniejszym punktem w obronie i grał za dwóch?

"Cierpię widząc Andrea Ranocchię na boisku. To żałosne, by słyszeć widzów na San Siro śmiejących się z każdego dotknięcie piłki przez Ranocchię. Jak można grać w takich warunkach? I po co oni w ogóle ściągali tego Lisandro Lopeza?" -
Ranocchia się w tym sezonie co prawda poprawił, to jednak nie zmienia faktu, że przy spadku formy całego zespołu znowu zaczął grać źle. Może to wina złego tłumaczenia, ale w drugim zdaniu już nie jestem pewien czy obraża Ranocchię, czy kibiców, tak czy siak- PRZESADZA. A Lisandro Lopez nie zagrał, bo po prostu Spalletti woli Ranocchię, no big deal, nie ma potrzeby grać zawodnikiem na siłę, tylko dlatego, że został kupiony, bo to pierwszy błąd w zarządzaniu klubem. Pytanie jednak nie jest takie głupie, ponieważ bez sensu lepiej było sprowadzić kogoś z ligi. Nie zmienia to faktu, że samo w sobie jest bezczelne.

"Nieszczęśliwie koszulka Interu nie należy tylko do Ranocchii i kilku jego kolegów. W sobotę widziałem świetnego Diego Laxalta, który przecież jeszcze niedawno był na usługach Interu. " - Tutaj chyba objawia się jego ignorancja, lub bycie sezonowcem, nie jestem pewien. Nie wiem, który kibic Interu żałuje Laxalta, gra w Genoi to jest inny wymiar niż gra w Interze, a sam po prostu nie zasłużył na grę w Interze. To jest podobny bełkot do mówienia, że Gabigol w końcu odpalił się w Santosie bo strzelił 3 gole w 3 meczach.

"Klub mówi o Arturo Vidalu i Di Marii, a następnie ściąga Vecino i Valero... Financial Fair Play, ok, jednak na Kondogbię, Gabigola i Joao Mario były pieniądze. Suning ma pełne prawo, by powiedzieć: daliśmy wam pieniądze a wy wydaliście je w taki sposób?!" - Ok, tu się zgadzam. Transfery jakie wykonaliśmy były tragiczne, biorąc pod uwagę ilość utopionych pieniędzy. Dołożyłbym do tego zacnego grona przepłaconych piłkarzy jeszcze Dalberta, Ansaldiego i Gagliardiniego.

Nie wiem naprawdę dlaczego tak się z nim zgadzacie, może dlatego, że podzielacie jego frustrację co do wyników Interu. Cóż, ja też jestem naprawdę sfrustrowany, ale musimy zachować rozum w tym wszystkim, bo takie wypowiedzi jak Bellugiego świadczą jedynie o głupocie w towarzystwie frustracji.
20.02.2018 o 16:57 przez TomHardy
TomHardy
1,2,3,4,5,6,7,8,9, 10 - K.O. We włoszech jednak też widzą to co ja od dawna hmmm
20.02.2018 o 15:29 przez Imrahil
Imrahil
nawet jeśli gość przesadził z wypowiedzią, to grunt żeby doszła do ludzi odpowiedzialnych w tym klubie
20.02.2018 o 14:57 przez Van Dall
Van Dall
Teraz to każdy najmądrzejszy, a ja w sierpniu pisałem, że z tą kadrą nigdzie nie zajdziemy 8-)
20.02.2018 o 13:45 przez IlCapitano
IlCapitano
Teraz to sapie, a po meczu z Chievo pewnie konik nieustannie odbywał się. Pseudoznawcy.
20.02.2018 o 13:43 przez interista1987
interista1987
No mial byc crack sprowadzony do rozgrywania typu Vidal/Nainggolan I wtedy mozna byloby sobie oszczedzic sprowadzanie Vecino czy Valero. No ale tak to jest jak wydaje sie na znaki zapytania 40 mln to pozniej trzeba poniesc konsekwencje. :cenzor: przeciez nasze letnie okienko bylo spowodowane wczesniejszymi zlymi ruchami na rynku transferowym I trzeba je oceniac jako kontynuacje zlego zarzadzania.
20.02.2018 o 13:39 przez ANIOL
ANIOL
Zaorane... !! !
20.02.2018 o 13:30 przez timon
timon
Piotrek
Myślę, że Bellugi nie marzy o niczym innym, tylko o piciu z dziećmi :D
20.02.2018 o 13:13 przez fcinter.pl
fcinter.pl
piotrek jak serce boli to do kardiologa. zrozum
20.02.2018 o 12:40 przez Odet
Odet
Mnie ciekawi co ten Bellugi mówił tak pod koniec listopada 2017 roku...
20.02.2018 o 12:06 przez antwerpia
antwerpia
Panie beluggi wielu kibiców na tej stronie wychwalalo borhe i vecino to teraz maja kretyni
20.02.2018 o 12:04 przez inter_21
inter_21
Mario, Kondo to dobzi piłkarze, Barbosa może być klasowy, ale może kiedyś (na pewno był za drogi), pytanie podstawowe kto konkretnie chciał tych zawodników skoro na kilometr było widać że klub nie ma na nich pomysłu? Zatrudniają betonowych trenerów którzy mają alergie na graczy spoza ligi i nawet nie udają że mają w dupie tych spoza ligi, a i tak zdecydowana wiekszość kasy idzie na tych drugich. Jakoś nie słyszałem żeby ktoś za to beknął więc jak rozumiem jest przyzwolenie na tego typu działania więc jak dla mnie to tak samo wina chinoli że pozwalają na takie sabotaże i nie wyciagają żadnych konsekwencji. Potwierdza to transfer Dalberta
20.02.2018 o 11:48 przez Drakan83
Drakan83
Rano sam jest sobie winny, miał tyle okazji żeby iść i gdzieś grać, ale wszystko odrzucał,...bez ambicji i honoru. Na własne życzenie przy swojej grze ma to co ma, a Lopeza ściągaliśmy bo podobno nie mieliśmy 3 obrońcy dobrego, a jak przyszedł czas na zmiennika to wszedł Rano, o co chodzi?...z resztą wypowiedzi ma racje...za malo jest takich ostrych wypowiedzi w środowisku Interu, które mogą byćsłyszane
20.02.2018 o 11:47 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Bellugi musze zapamiętać to nazwisko :) ) i napić się w nim. Piękne słowa. Chyba ten gość jest takim samym psycholem jak ja co dusinski ? Hahaha pełna zgoda z każdym słowem. Fart towarzyszący przez większość z 16 spotkań niesamowity. Candreva który kolejny sezon gra prawie cały czas i może w 1/3 z tych meczy daje coś extra od siebie - reszta to zbędne bieganie i setki tych wrzutek po których można powiedzieć tylko wypierd. ! Perisic zapewne jak brozovic juz jest mentalnie w Rosji mając w głębokiej dpie ten klub. Piękne przeciwienstwo zhejtowanego do granic możliwości barbosy który nic więcej nie potrzebował jak tylko jeb szansy gry. Burdel nie klub. Serce aż boli
20.02.2018 o 11:14 przez cuba
cuba
No i do znudzenia będę pisał co pisałem "rok temu" to samo ale nieeeeee inni tutaj byli zakochani w Icardi, itp typach że widzieli tylko odpowiedz że gdyby nie Icardi to bylibyśmy w połowie tabeli bla bla bla kibicuje Interowi od czasów Roberto Carlosa ,Breme nawet trudno pisac bo same na k.. i ch.. juz wchodzi ... jak mozna tak traktowac klub ... rece opadaja wstyd to malo .....
20.02.2018 o 10:58 przez danielinter
danielinter
Prawda.Nie dosc ze kasy maly to kolejny lysy debil Ausilio do spolki z Sabatinim wydaja kase w bloto.Poprzednie wtopy z Gabigolem , Kondogbia i Mario to zasluga Ausilio , ale ten , ktory wpadl zeby kupic Vecino za 24 mln powinien poleciec.
20.02.2018 o 10:54 przez Klinsi64
Klinsi64
piotrek wyjaśnił,teraz można :cenzor: wszystko i wszystkich i będzie się miało rację,do czasu kryzysu graliśmy dobrze z paroma gorszymi momentami,wypowiedź tego typa brzmi jak hejt jakiegoś kibica
20.02.2018 o 10:39 przez piotrekninter
piotrekninter
Duzo prawdy ale tez troche poplynal.
ostro po Ivanie Valero...
Vecino 24 Borja 5 a sam Vidal ponad 40 wiec tu chodzilo o kase.
z tym fartownym wygrywaniem sie nie zgodze.za Manciniego 1 0 ok.ale nie teraz. Bylo wiee dobrych spotkan.
pamietam nawet komentatorzy z eleven.ktorzy czesto po nas jada .
mowili ze napoli gra jedna z lepszych pilek w europie.po czym 2 kolejki pozniej twierdza ze my gramy najladniej w serie a
nasi maja cos z mentalnoscia.po 7 bramkach z Atalanta katastrofa rok temu.teraz po 5 z Chievo to samo
20.02.2018 o 10:37 przez MaestroWalt
MaestroWalt
Na Inter.it powinni zrobić ankiete , czy kibice się zgadzają z tą wypowiedzią. Może jej wyniki dałyby do myślenia zarządowi

Shoutbox

Pader88 20.06.2025 20:26

Martins pudelka też czytasz?

ragnar 20.06.2025 20:11

To tylko przykład :)

Adriano_forever 20.06.2025 20:03

z Lublina odpowiedzą, ale z Warszawy to już nie bo w s t y d

ragnar 20.06.2025 19:33

Na wakacjach jak spotka się np Polaków z USA co mieszkają 20 lat w Chicago, też nie odpowiedzą że są z Lublina :)

ragnar 20.06.2025 19:33

Gwnoburza, Zalewski mieszka kilkanaście lat we Włoszech to co miał powiedzieć, pytanie brzmiało skąd jest a nie jakiej jest narodowosci

Claudio 20.06.2025 19:13

Szanse są 50/50. Turcy chca za 15, a Inter nie.

Dejwid 20.06.2025 19:13

Sznajda do galaty za 19 się przypomina, ale moze to ploty

Claudio 20.06.2025 19:12

martins przecież to abstrakcja jakas. Przyjechali z Włoch? Przyjechali. Też bym powiedział, że z Italii.

Adriano_forever 20.06.2025 18:28

15 mln za hakana, no my sprzedawać nie umiemy

Towarzysz 20.06.2025 15:19

Jak będzie miał 32 lata

Towarzysz 20.06.2025 15:18

Tak, Mbappe

Pawsik 20.06.2025 15:13

Ciekawe czy dożyjemy czasów że Inter choć jednego zawodnika w jednym okienku kupi za 100 mln lub więcej😂

Imrahil 20.06.2025 14:50

że co? ;D

martins2000 20.06.2025 14:21

Liverpool nie zwalnia tempa w letnim okienku! Po rekordowym zakupie Floriana Wirtza za 1️⃣5️⃣0️⃣ mln euro z Bayeru Leverkusen, "The Reds" szykują kolejny gigantyczny ruch - aż 1️⃣4️⃣0️⃣ mln euro ma trafić do Atletico Madryt za Juliana Alvareza! Diario AS

martins2000 20.06.2025 14:11

Raczej się sprawdzi

Tifosinho 20.06.2025 14:11

Aczkolwiek nie skreślam gościa

Tifosinho 20.06.2025 14:10

Inna sprawa czy Bonny zasługuje na grę w Interze?

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28228

Liczba newsów: 50998

Liczba komentarzy: 599205

Użytkownicy online: 1 (tytusek25) oraz 25 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się