
Umowa sponsorska pomiędzy Interem a Paramount+ wygaśnie po zakończeniu obecnego sezonu. Najprawdopodobniej nie zostanie ona przedłużona, a Nerazzurri podejmą współpracę z całkowicie nowym podmiotem.
Jak podają portale FcInter1908.it oraz Calcio e Finanza, nowym sponsorem mediolańskiego klubu ma zostać Betsson, szwedzka grupa bukmacherska. Według danych opublikowanych przez firmę, obroty w 2023 roku wyniosły blisko miliard euro.
Calcio e Finanza zdecydowała się także zacytować słowa CEO szwedzkiej grupy, Pontusa Lindwalla:
- W całym roku przepływy pieniężne z działalności operacyjnej wyniosły 230 milionów euro, co oznacza, że rok zakończył się pozycją gotówkową netto w wysokości 60 milionów euro. Solidne przepływy pieniężne z działalności i silny bilans pozwalają nam nadal wypłacać atrakcyjne dywidendy naszym akcjonariuszom i inwestować w przyszły wzrost.
Rosnąca pozycja grupy Betsson pomaga już firmie inwestować w sektor sportowy. Obecnie szwedzka spółka skupiła swoją uwagę na rynku południowoamerykańskim, gdzie współpracuje z argentyńskim Boca Juniors oraz kolumbijskim Atletico Nacional. Jak dalej stwierdził Pontus Lindwall, CEO Betsson:
- Zaangażowanie Betsson w piłkę nożną jest kontynuowane, a niedawno podpisano umowę na sponsoring koszulek z największym klubem piłkarskim w Kolumbii, Atletico Nacional. Ponadto zainicjowano nowe partnerstwo w Grecji, dzięki któremu Betsson będzie miał prawa do nazwy klasycznego i ważnego pucharu w greckiej piłce nożnej. Rok 2024 będzie wspaniałym rokiem dla piłki nożnej, zarówno z Mistrzostwami Europy, jak i Copa America w lecie, i nie możemy się doczekać śledzenia meczów razem z fanami, klientami i pracownikami.
Jak spekulują media, umowa pomiędzy Betsson a Interem będzie opiewała na kwotę około 30 mln euro za sezon.
Komentarze (1)