
Menedżerowie Interu negocjują z Digitalbits by znaleźć rozwiązanie, które ograniczy szkody wyrządzone przez obecny kryzys.
Jednym jest usunięcie Digitalbits z oficjalnej strony i koszulek Primavery i kobiet w odpowiedzi na brak płatności, innym natomiast usunięcie głównego sponsora z koszulek pierwszej drużyny począwszy od meczu z Lecce. Taki ruch byłby także niemile widziany przez Nike, które na chwilę obecną wyprodukowało już dziesiątki tysięcy koszulek Interu, a wraz ze zmianą sponsora głównego takie koszulki znacząco straciłyby na wartości. To, według Tuttosport, wydaje się być główną przeszkodą w potencjalnej zmianie sponsora. Przypomnijmy, że dopiero co Inter porozumiał się z Nike na przedłużenie umowy do 2030, dlatego też Nerazzurri chcą uniknąć podejmowania ekstremalnych kroków.
Działacze Interu negocjują z Digitalbits, które ma problemy z płynnością finansową. Rozwiązaniem może być rozłożenie uzgodnionych kwot na kilkuletnie raty, tak by logo Digitalbits pozostało do końca sezonu, a następnie rozbrat z firmą. Okaże się jeszcze czy tak się stanie, ponieważ plan ten musi zaakceptować Digitalbits. Innym rozwiązaniem może być wejście kolejnego głównego sponsora, który znacznie ułatwiłby odejście Digitalbits.
Dziennikarze nie omieszkali także skrytykować decyzji Interu, który wiosną 2021 roku postanowił związać się z sektorem kryptowalut, na którym nie zawsze można polegać.
Komentarze (7)
Czy Appiano to dalej Suning Center? Bo widziałem, ze Akademia jest teraz Konami Youth Center in Memory of Giacinto Facchetti.
Swoją drogą, śmieszni są Ci dziennikarzyni. Naprawdę poziom ekspertów z Twittera. Skrytykować taką decyzję po fakcie mogą i użytkownicy fcinter.pl, ba! Nawet Ci z intermediolan.com! Gdyby było na odwrót, gdyby krypto digitalbits poszło drastycznie w górę, Ci sami krytycy chwaliliby dobrą inwestycję i wyczucie. Psy