Wywiady z piłkarzami

Coutinho: Kocham grę na Wyspach (19)

Autor:
Źródło: sempreinter.com
ponad 11 lat temu
370
19

W wywiadzie dla ESPN były pomocnik Interu Mediolan, Philippe Coutinho porównał grę na Wyspach z grą we Włoszech.

 

- Kocham grę na Wyspach. Jest szybsza i żywsza niż ta we Włoszech. Wiele się tutaj nauczyłem. Nadal uczę się futbolu, ale mamy w drużynie wspaniałych piłkarzy, których mogę oglądać na treningach i czerpać od nich wiedzę. Teraz jestem bardziej gotowy do gry na europejskim poziomie niż kilka lat temu. Wierzę, że z roku na rok będę coraz lepszym graczem.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Denzel Dumfries

Dumfries: Bramki cieszą, ale najważniejsza jest pomoc drużynie (3)

13.04
01:42
Ederson

Ederson: Julio Cesar odegrał kluczową rolę w mojej karierze (2)

01.04
05:59

Komentarze (19)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
20.08.2014 o 23:30 przez RedKhmer
RedKhmer
W każdym zespole dobrze jak jest choć 1-2 gwiazdy, które wezmą na siebie presje. W tej chwili niestety niema żadnej w zespole. Cou grał o wiele mniej niż Kovacic, a często jak wchodził to miał podania na setke dla napastnika. Z drugiej strony skoro Kovacic nie daje rady z presją to dobrym piłkarzem nie będzie. Zobaczcie gdzie jest Fabiański, który ma słabszą psychikę i Wenger mówił zawsze, że jest o wiele lepszy od Szczęsnego ale ma słabą psychikę i dlatego ma takie wahania formy. Niestety, ale żeby być dobrym piłkarzem trzeba też mieć dobrą psychikę żeby być pewnym swoich umiejętności.
20.08.2014 o 21:46 przez Nadia G
Nadia G
Hm… Mazzari zawsze miał zdolność wyciskania z zawodników to co najlepsze, tak było w Napoli (Cavani, Lavezzi, Hamsik - wszyscy po rozstaniu z nim z różnych powodów zaczęli dołować). Również w Interze wycisnął bardzo dużo z Jonathana, Palacio, nawet z Alvarezem nienajgorzej mu poszło, LOL. Zatem nie sądzę, że akurat Mazzari ma się okazać hamulcem w rozwoju Kovacicia.
20.08.2014 o 19:49 przez Pawel1992
Pawel1992
Coutinho jest świetny graczem , ale liga widocznie mu nie odpowiadała.
20.08.2014 o 18:59 przez kisuke
kisuke
Nadia G.
Akurat nie zgodzę się. Co prawda Kova w stosunku do innych młodych dostawał więcej szans, ale ciążyła na nim za duża presja. A poza tym w Interze była chora sytuacja, że nawet jak młody zagrał dobrze, to potem siedział na ławie.

Ja osobiście uważam, że my nie potrafimy wyciągnąć potencjału młodych zawodników w tym Kova. No wybacz, ale jak taki młody gracz ma pokazać w ultra defensywnej taktyce (z 8 obrońcami niekiedy) i drewnami w pomocy? Dostawał piłkę i podawał do tyłu, tak jak to robili starszyzna, bo w ataku przeważnie było maks 2 naszych zawodników i to krytych przez przeciwnika.

Stwierdzę i będę stwierdził, że u Mazzarriego Kova nie wyrośnie na żadnego dobrego zawodnika. Taktyka i sposób gry Mazzarriego jaką stosuję w Interze jest nieodpowiednia dla niego, ale też szczególnie dla naszego zespołu. Całego zespołu.
20.08.2014 o 18:26 przez sampam
sampam
@Nadia G ma duzo racji. Natomiast Coutinho, z tego co pamietam, to radzil sobie po prostu przecietnie. Moze i z winy trenera, ale...moze sam sobie byl winien, bowiem podejmowal bledne decyzje? Inter ma talent do marnowania talentow :D to fakt, ale tutaj nie ejstem tak negatywnie nastawiony do wladz klubu. Przynajmniej przy sprzedazy Brazylijczyka zarobili sobie. Malo, ale jednak :D Oddanie Cassano, a zwlaszcza Sneijdera to byl dopiero blad.
20.08.2014 o 17:37 przez Nadia G
Nadia G
@kisuke -- Jest dokładnie odrotnie. Kovicić wykorzystał przez ostatnie dwa sezony kredyty zaufania z ogromną nawiązką i nadal ma wielki kłopoty, by ten kredyty zaufania spłacać doskonałą grą. To, że ma 20 lat to super, ale na boisku jest to bez znaczenia, jeśli jest okrążany jak tyczka przez przeciwników. Zarówno Strammacioni jak i - zwłaszcza - Mazzari dawali mu strasznie dużo szans na grę. Coutinho miał ułamek czasu, który cały czas dostaje Kovacić.
20.08.2014 o 17:33 przez inter_21
inter_21
W klubie, gdzie taktyka polega na graniu 7 obrońcami a gra przodu to jedna wielka improwizacja i burdel bardzo trudno jest się znaleźć kreatywnym zawodnikom, którzy są otaczani przez drewniaków, których szczytem możliwości jest podanie na 3 metry (najlepiej do tyłu) albo gówniana wrzutka daleko do przodu. Tym sposobem pozbyto się za bezcen m.in. Wesa, Cassano, Cou "bo nie pasowali do zespołu". A teraz każdy z nich śmiga w nowym klubie. Z Kovacicem byłoby podobnie. Niestety do drużyny drewniaków zawodnicy kreatywni nie pasują. A wszelkie niepowodzenia zwala się później na nich
20.08.2014 o 16:59 przez kisuke
kisuke
Nie ma co porównywać Kova do Cou w obecnej chwili. Jak już ktoś chcę porównywać ich to przez pryzmat pobytu w Interze, a tu obaj nie ukazali nic wielkiego. Bo obaj nie czuli/czują zaufania ze strony trenera. A raczej powiedziałbym, że Inter nie posiadał i nadal nie posiada odpowiedniego trenera, który by odpowiednio zająłby się młodymi graczami i rozwinął ich talent.

Od czasu zwolnienia Beniteza, nie mieliśmy żadnego trenera, który by mógł rozwinąć talent młodych. Cou marnował się w Interze. Tak samo jest z Kovą. U Mazzarriego wątpię, by cokolwiek z niego było.

Np. gdybyśmy sprzedali Kova (choćby Atletico, Arsenal lub Liverpool), to za pół roku stałby się jednym z podstawowych i ważnych zawodników. A po roku ważnym ogniwem zespołu. ...
20.08.2014 o 16:12 przez Gomez
Gomez
Jak większość tu zauważyła, przekłamujemy rzeczywistość swymi pobożnymi życzeniami pro po Kova~, nie umiemy obiektywnie powiedzieć, że jest przeciętny i ten sezon powinien zweryfikować jego przydatność dla klubu - ciężko budować klub wokół kogoś kto i może ma talent, ale nie umie udźwignąć odpowiedzialności na nim drzemiącej
20.08.2014 o 15:08 przez RedKhmer
RedKhmer
Oglądam regularnie lige angielską i gra naprawdę dobrze. Śmieszy mnie, że w Interze grzał ławę a gość który na niego stawiał (Benitez) został wyrzucony z klubu. Kto tu się zna na piłce ? Moim zdaniem grając w podstawowym składzie klubu, który prawie wygrał mistrzostwo Anglii, pokazał jacy leszcze sterowali lub sterują Interem. Nie jestem tego w stanie zrozumieć do dziś..
20.08.2014 o 13:21 przez pasencjusz88
pasencjusz88
Ja nadal nie mogę przeboleć jego sprzedaży...
20.08.2014 o 08:12 przez lukaszkniola
lukaszkniola
W podobnym wieku jest sporo juz świetnych grajków choćby Pogba, Draxler, Marković, Veratti,Itrube, Varane. Otóż każdy z nas chciałbt żeby Kova okazał się naszym mesjaszem. natomiast większośc spotkań grał po prostu przeciętnie. Zgadzam się z Nadia G, że Cou po odejściu do L"pool odżył, świetnie się rozwinął i będzie podporą reprezentacji Canarinhos oraz The Reds. Grę Kovy można streścić jego występem przeciwko Brazylii na mundialu, niestety ale grał bardzo słabo i zachowawczo więc został zmieniony jako pierwszy z drużyny. (btw na papiere Chorwacja miała niezła linie pomocy Modrić, Kova, Rakitić).
Chciałbym bardzo, żeby jego talent się rozwinał, a sam zawodnik zostałby na długie lata podporą i legendą naszego klubu,
20.08.2014 o 02:39 przez Nadia G
Nadia G
Coutinho - podstawowy rozgrywający Liverpoolu. Kovacić - grający cały czas z pełnymi majtkami strachu praktycznie cały czas na kredyt, bo przez cały sezon nie zasłużył sobie właściwie żadnym meczem na granie w podstawowym składzie. Firana w obronie, bez goli i asyst w ataku. Być może będzie z Kovacicia drugi Vidal. Być może. Na razie się na to nie zanosi. Coutinho - odżył w Liverpoolu. U nas by nic nie zdziałał.
20.08.2014 o 01:20 przez Waccollinio
Waccollinio
Oczekiwanie od Kovacića ciągnięcia całego zespołu to chyba jakiś żart. Choć muszę przyznać, że ma ogromny potencjał, i naprawdę, bądźcie cierpliwi, przyjdzie czas kiedy on wszystkim jufkom, nie jufkom zamknie usta, i czuję że ten moment zbliża się bardzo szybko :)
19.08.2014 o 23:49 przez hQ
hQ
Dokładnie, pokładanie ogromnych nadziei w 19-latku to trochę przeginka. On jest młody i ma się uczyć, a nie ciągnąć resztę, to nie tak działa.

A poza tym, widać potencjał u Kovy, min. ostatni mecz z Lazio u siebie gdzie zagrał kapitalnie. W takim wieku wahania formy są normalne.

A co do Cou, cieszę się, że mu się powodzi w tym Liverpoolu. Ma świetnego trenera, który umie nim pokierować oraz jest otoczony dobrymi zawodnikami, nic tylko korzystać.
19.08.2014 o 22:40 przez Kruq
Kruq
lukasz, wymień kilku mesjaszów w wieku Kovy którzy są zbawicielami w swoich drużynach :)
19.08.2014 o 21:49 przez lukaszkniola
lukaszkniola
@Adriano_forever - Kova temat tabu. Otóz moim skromnym zdaniem nasza dycha jest po prostu słaby. Każdy pokłada w nim ogromne nadzieje, jako zbawcę, wybawiciela i światełko w tunelu w tych mrocznych zcasach. To miał być mesjasz, który sprawdzi Inter na droge zbawiania. Natomiast rzeczywistość jest brutalna, jaki mesjasz - taki raj...
19.08.2014 o 21:46 przez Michuj
Michuj
Coutinho jest 2 lata starszy niż Kova. Zobaczymy jak się nasz chłopak rozwinie przez te 2 lata.
19.08.2014 o 21:34 przez Adriano_forever
Adriano_forever
Ktoś na SB dzisiaj napisał, że Cou w FCL słabe mecze przeplata dobrymi. To prawda. Zgadza się, tak jest ale może się ogarnąć. Dziwne jest to, że w Live gra regularnie a w Interze grał jako ławkowicz. Śmiem stwierdzić, że Cou zjada naszego przeciętnego Kove na śnaidanie i to z masłem.

Shoutbox

vandallo87 13.04.2026 19:02

Oryginalne koszulki Interu są na Zalando Longue za około 180 zł.

rchemik 13.04.2026 18:56

Problemem Czivu jest to, że nie postawi się zarządowi i nie zażąda konkretnych wzmocnień, tylko będzie dalej słodzić za to ze dali mu szansę, a zarząd tak jak napisali dadzą z 30-40 mln i na tym skończy się rewolucja XD

domin98 13.04.2026 18:44

Przypominam że Kiwu przejął wypaloną i skłócona kadrę po wpierdolu dekady z PSG w najważniejszym meczu sezonu

Cny 13.04.2026 17:26

a czy kadra jest lepsza? dyskusyjne. trzon o rok starszy, doszli rezerwowi którzy nic nie zmienili, może poza Pio. lekki upgrade akanji względem pavarda.

Cny 13.04.2026 17:25

4/18 z Napoli Milanem j Juve też wygląda słabo jak u poprzednika ale trofeum jest.

Cny 13.04.2026 17:24

wiadomo z Bodo wielką wtopa

Cny 13.04.2026 17:24

chłop robi mistrza na względnym luzie, jest w grze o Coppe ale i tak marudzenie. robi to bez bramkarza i z dziadami których jak cytrynę wycisnął podgardlak

Cny 13.04.2026 17:22

patrząc na to co czasami mentalnie wyprawia się z tą drużyną. tu nie trzeba było geniusza taktyki, tylko gościa który to przez rok jeszcze poskleja

Cny 13.04.2026 17:21

przecież to cud że Chivu ogarnął te mentalne gruzowisko. motta, fabregas, Palladino czy inny italiano to by tutaj nic nie zrobili. nawet allegro że swoją wizja piłki nożnej by tu urządził pogrzeb

horrorshow86 13.04.2026 17:14

Chivu top, zamknij dupę HB

master1986 13.04.2026 16:14

Brak zmian w układance to jest efekt dogadania się drużyny z Chivu, żeby w tym sezonie nie robić rewolucji taktycznej, zobaczymy co będzie w kolejnym sezonie

master1986 13.04.2026 16:14

Chodzi o to że Fabregasa to niekoniecznie geniusz, zamieńmy Como na Parmę i ciekawe czy też tak od zera zbuduje drużynę ;) , Chivu bronią wyniki i jeżeli zdobędzie mistrza, raczej pewne i puchar, jest szansa to skończy lepiej niż Inzaghi.

Klinsi64 13.04.2026 15:18

za tydzien zrobi to 3

Klinsi64 13.04.2026 15:18

Chivu 2 razy tego pedałka hiszpanskiego obił

HB 13.04.2026 15:00

Cesc z beniaminka zrobił drużynę z top5, Chivu nic w Interze nie zbudował

HB 13.04.2026 14:58

Inter wydał te pieniądze, startując z pułapu mistrza włoch :)

HB 13.04.2026 14:58

Como wydało więcej, startując z poziomu drużyny Serie B

andyvdm 13.04.2026 14:39

Como to najbogatszy klub w serie A

Claudio 13.04.2026 14:18

Przecież w ostatnich 2 sezonach Como wydało ok. 226mln, a Inter 145mln. Trochę nam do Como brakuje.

chonciak 13.04.2026 14:01

Inter wydał 97 mln a como tylko 126 mln. Zdecydowanie taniej jest como budowane xd

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Piero Ausilio

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    32

    75

  • 2

    Napoli

    32

    66

  • 3

    Milan

    32

    63

  • 4

    Juventus

    32

    60

  • 5

    Como 1907

    32

    58

  • 6

    Roma

    32

    57

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    16

  • 2

    Nico Paz

    11

  • 3

    Anastasios Douvikas

    11

  • 4

    Kenan Yıldız

    10

  • 5

    Rasmus Højlund

    10

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29372

Liczba newsów: 52992

Liczba komentarzy: 621584

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się