Plotki transferowe

Diego Milito pierwszym wzmocnieniem Interu (68)

Autor:
Źródło: calciomercato.com
ponad 16 lat temu
1060
68
Inter doszedł do porozumienia z Genoą w sprawie transferu Diego Milito.

Enrico Preziosi, powiedział, że wraz zakończeniem sezonu napastnik opuści klub za 16 milionów euro, do Genui odejdzie Robert Acquafresca (współwłasność) + zostanie wypożyczony młody obrońca Bonucci z prawem Genoi do pierwokupu. Milito jest gotowy do podpisania umowy na okres trzech lat wartej 3,5 miliona euro za sezon gry.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

mercato live frattesi

Mercato Live - 11.08 (22:10): Galatasaray po Pavarda? // La Gazzetta - Zieliński na wylocie z Interu (33)

11.08
08:19
mercato live lookman

Mercato Live - 13.08 (15:00): Oficjalnie - David w Interze | Leoni mówi 'tak' Liverpoolowi (39)

13.08
07:08

Komentarze (68)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
09.05.2009 o 07:51 przez SlimShady
SlimShady
Moim zdaniem Il Capitano trochę przesadzasz że "Inter to druga liga europejska" i klub który nie ma nic do zaoferowania. Tak na prawdę to my najwięcej kłopotów przysporzyliśmy tegorocznemu finaliście LM czyli Manchesterowi, to mówi samo za siebie .... jesteśmy jednym z najmocniejszych zespołów w Europie, a klasę lepszym niż beznadziejny Real. Tak samo uważasz co że Real ma może więcej do zaoferowania. No nie rozwalaj mnie, Real to obecnie zespół z którego wszyscy mają największy polew, dostają ostro w dupę w lidze i LM od zespołów na ich poziomie, ja osobiście walałbym Villareal niż Galaktycznych Pajaców.
09.05.2009 o 01:04 przez Fanatyczny
Fanatyczny
"Acquafresca też potrafi stać tam gdzie trzeba i wbijać piłki. Lepiej było zostawić Roberta, a te 16 mln dołożyć do klasowego pomocnika. Jeśli nie wzmocnimy pomocy, to niby kto będzie wykładał piłki Milito ? Nie mogą całe życie liczyć na Ibre i Maicona." Pewnie Diego bylby liekiem na cale zlo...
09.05.2009 o 01:00 przez Fanatyczny
Fanatyczny
To dobry transfery Interu... w koncu kupujemy pilkarza, nie pajaca. BRAWO!
08.05.2009 o 23:39 przez adriano:)
adriano:)
Jeśli przyjdą kreatywni pomocnicy to owszem będzie to dobry transfer, bo bez takich pomocników nie wyobrażam sobie gry Interu w następnym sezonie jeśli chcemy coś osiągnąc w europie. Sam Ibra z Milito na ataku meczu nie wygrają.
08.05.2009 o 22:42 przez rafik92
rafik92
nie no nie wierzę <br /> kolejny błąd nie wiem po co inter kupuje sobie średniego napastnika który już lepszy nie będzie strata pieniędzy i tyle <br /> jeszcze troche i będziemy tak jak juve średnia wieku jedna z najwyższych
08.05.2009 o 20:41 przez rdr3
rdr3
czyli nic nowego w SerieA wygramy w CL max 1/8
08.05.2009 o 20:11 przez TestoForza
TestoForza
Dokladnie zgadzam sie z wami.
08.05.2009 o 19:04 przez ksiazewi
ksiazewi
Nie mamy kasy<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> A ile w zeszłym sezonie wyrzuciliśmy na Quaresmę i Manciniego<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> Z perspektywy czasu wyglada to tak ze nie kupilismy nie ma ani Quaresmy ani Manciniego(nie znaczące epizody), a tymczasem w sumie byłoby na jakiegoś świetnego napastnika albo rozgrywającego w zeszłym sezonie. W tym sezonie pewnie bedzie podobnie. Zamiast kupic drogiego ale dobrego rozgrywającego to my kupimy 3 &quot;zapchajdziury&quot;, które w efekcie końcowym nie wiele nam pomogą a kasa wydana ta sama...
08.05.2009 o 17:50 przez Neo_FCI
Neo_FCI
Chcialem tylko zaznaczyc ze Inter to najlepszy dom dla pilkarzy. Ciezko znalezc kogos kto daje takie pensje pilakrzom jak Inter. No moze Real ale to inna liga ~~ I niech nikt nie gada ze nie mamy kasy. Kupilismy Ronaldo za niemale pieniadzem kupilismy tez Vieiriego i Toldo wiec osochozi? Tak samo sprzedalismy paru dobrych graczy tez za niemala kase. <br /> Il Capitano przestan mowic o Interze jak o klubie z jakiejs drugiej ligi. Nie jestesmy jakims postrachem w Europie ale nie jestesmy tez jakimis ogorkami... Ludzie bez przesady. Wczesniej byl news ze mozemy miec do wydania cos okolo 6xmln. Jakby Moratti robil wczesniej madre transfery i to co wydawal na sredniakow przeznaczyl na 2 dobrych zawodnikow w jakims sezonie to teraz sprawa wygladalaby inaczej. Zaraz pewnie bedzie gadka ze jestesmy zadluzeni. A kto nie jest ? Caly swiat tonie w dlugach i nie mam tutaj na mysli tylko i wylacznie swiata pilkarskeigo.
08.05.2009 o 16:49 przez TestoForza
TestoForza
Oby to była plotka, bo szkoda Roberta. Podobnie było z Suazo, świetny w słabszym zespole, a u nas jak wiadomo nie było najlepiej. <br /> 100% sie zgadzam. <br /> A dlaczego pilkarze swiatowej klasy moga przychodzic do nas takim magnesem jest przeciez Mourinho<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> .Ponadto liga Wloska powinna wracac na tron najlepszej ligi w Europie ktora stracila po calcipoli.Powinny nadejsc lepsze czasy<img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" /> <br /> Ale gdyby tak spojrzec na Chelsea ktora robil Jose to Drogba tez nie byl w tym czasie pilkarzem najwyzszej klasy ale tez nie mial 30-lat:/
08.05.2009 o 16:45 przez proba1
proba1
A jak zaczna lapac kontuzje to co szklem dupy nie podetrzesz 2 tak naprawde napstnikow to zdecydowanie za malo
08.05.2009 o 16:34 przez Międzynarodowy
Międzynarodowy
w 100% zgadzam się z Il Capitano. Ibrahimovic, Balotelli, Milito, oni wystarczą w zupełności. Żaden z nich nie łapie kontuzji. Stankovic to dobry zawodnik, ale w środku pomocy, a nie na ofensywnym. Niech kupią jeszcze Van der Vaart'a i jakiegoś młodego na jego pozycję (20-23lata) na ławę. no i środkowego obrońcę (też młodego).
08.05.2009 o 16:31 przez proba1
proba1
Inter to druga liga europejska <br /> <br /> ^^^^^^^^^ poczulem sie po przeczytaniu tego jakbym dostal gola dupa w pysk to raz, dwa napewno sprowadzajac graczy jak Milito z tej &quot;drugiej&quot; nigdy nie wyjdziemy, nic dziwnego ze nasi najlepsi gracze to gracze to Ibra Cambiasso,Cesar,Stanko to byla marka swiatowa tak samo Samuel natomiast ten transfer to dla mnie pokroju Lamouchiego, Almeydy, Suazo czyli koeljny stracony grosz
08.05.2009 o 16:19 przez Nerazzurri 1908
Nerazzurri 1908
o wiele bardziej wole teveza lub aguero<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
08.05.2009 o 16:02 przez Chudini
Chudini
Oby to była plotka, bo szkoda Roberta. Podobnie było z Suazo, świetny w słabszym zespole, a u nas jak wiadomo nie było najlepiej.
08.05.2009 o 15:54 przez TestoForza
TestoForza
Nie stac nas<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <br /> Dlaczego gra u nas Pilkarz z najwyzsza pensja na swiecie<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <br /> Dlaczego trenuje nas trener z najwyzsza pensja klubowa na swiecie<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <br /> Dlaczego Inter od wielu lat trwoni mnostwo pieniedzy co rok kupujac zawodnikow ktorzy sie nie sprawdzaja.Widzalem w jakiejs tam gazecie ze na przestrzeni lat Inter zajmuje 2 pod wzgledem wydanych pieniedzy na transffery zaraz za Realem. <br /> Moze by tak kupic w koncu zawodnikow na lata klasowych a nie co roku ciote ktora kosztuje 16 mln ma 30 lat i pogra max 2 lata a jeszcze z 10 i bylby Diego na wiele lat<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" />
08.05.2009 o 15:49 przez dani7
dani7
to już prawda na 100%?
08.05.2009 o 15:44 przez TestoForza
TestoForza
Il Capitano <br /> Villa i Eto'o to zupelnie inni zawodnicy niz Quaresma.Nie cieszylem sie z transefru qauersmy ani tez Manciniego bo uwazalem ze sa to za slabi zawodnicy na zaistnnie w lidze mistrzow patrzac na obecnych finalistow np:Eto'o Messi Ronaldo Rooney. <br /> I tak samo uwzam o Milito koles ma 30 lat nigdy nie gral na wysokim poziomie tak samo jak Quaresma poszedl do Barcy byl slabyw Portugalii nawet lawke grzeje tylko blyszczy w Lidze POrtugalskiej. <br /> Il Capitano wiec dlaczego chcesz skonczyc z Villa itd.Jak bez klasowych zawodnikow nie zdobedziemy ligi mistrzow.
08.05.2009 o 14:55 przez Chuchu
Chuchu
nom nom ciekawie <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> jeszcze jeden napastnik i jakiś ofensywny pomocnik z najwyższej półki i bedzie super
08.05.2009 o 14:40 przez TestoForza
TestoForza
Brawo wymienialo sie Ville Eto'o<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" /> .A tu przychodzi koles co ma 30 lat !! i NIE JEST zaadnym klasowym napastnikiem napewno nie takim jak wyzej wymienionych dwoch napewno nie takim ktory zapewnilby Nam walke w Lidze Mistrzow<img src="http://fcinter.pl/emots/mad.gif"; alt="" /> I ponadto za 16 mln euro !! ZA kolesa 30 lat ktory nie jest pilkarzem na miare Interu.Pewnie zagra gdzies w 6 meczach i usiedzie na lawce<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" />
08.05.2009 o 14:36 przez Adriano_forever
Adriano_forever
Ale zauważcie że ma juz 30 lat
08.05.2009 o 13:52 przez Neo_FCI
Neo_FCI
Widze, ze nasz zarzad niczego sie nie nauczyl... O moj Boze... Czuje ze to bedzie nasze jedyne wzmocnienie w lini napadu. A Moratti tam pewnie skacze z radosci jaki to wspanialy transfer zrobil, ale chyba tylko dla siebie. Jak zawsze, wsystko po najmniejszych kosztach, a potem sie ludzie dziwia, ze odpadamy z 1/8 CL. Szkoda gadac i tlye. Jak nie sciagniemu NIKOGO KLASOWEGO do pomocy to Moratti niech idzie zarabiac na czym innym bo to juz przestaje byc smieszne. Prawie 20 baniek za 30 letniego gracza buehehehe. Nie wiem czy plakac czy smiac sie...
08.05.2009 o 13:50 przez Perkoz1908
Perkoz1908
Mam strasznie mieszane uczucia tak jak Wy. Nie jest to piłkarz marzen dla nas.<img src="http://fcinter.pl/emots/no.gif"; alt="" /> A oddanie na wspołwłasnosc Aquafaresci to juz w ogole szczyt debilizmu pana Morattiego. Zaczynam byc do niego w opozycji powoli. Ale miejmy nadzieje ze Diego sie sprawdzi bo jednak w piłke potrafi grac, zobaczymy tylko jak mu pojdzie w 1/8 Lm i oby jeszcze dalej. <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
08.05.2009 o 13:38 przez Czarno-Niebieski
Czarno-Niebieski
oby to nie prawda !! !! !
08.05.2009 o 13:28 przez wisla10
wisla10
Cny - w sumie masz racje, wiem że Jose mówił że chce grać systemem 4-3-3 ze skrzydłami... ja też chce 3 napastników tak jak Barcelona (Eto, Henry i Messi) ale fakty są takie że w lidze włoskiej nie można grać z 1 defensywnym pomocnikiem na 3 gości w pomocy... dlatego 1 klasowy rozgrywający np. VdV (za 15 $ jest do wyciągnięcia z Realu!) który grałby na przemian ze Stankovicem, chciałbym Cassano ale wszystkie mieć nie można... w sumie racja Mario na skrzydle, zaś Diego Milito na szpicy... tyle że Argentyńczyk ma 182 cm wzrostu zaś Marco prawie 190, a często ci bardzo wysocy grają na pozycji najbardziej wysuniętego... zaś zmiennicy do Milito i Marco... Mancini i Quaresma, Portugalczyk w Chelsea też ława, to pewnie wróci do Interu, na ławke rezerwowych może być...
08.05.2009 o 13:04 przez Klanies
Klanies
I teraz zapytam: Po co sprzedaje się takich zawodników jak AKINWUNMI OBAFEMI MARTINS ? <img src="http://fcinter.pl/emots/angry.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/no.gif"; alt="" />
08.05.2009 o 12:59 przez NdOrom
NdOrom
no ja mam nadzieje ze Cassano rowniez przyjdzie, chociaz liczylem mimo wszsytko na bardziej drastyczne odmladzanie zespolu;]
08.05.2009 o 12:56 przez Slepy
Slepy
Nie raz, nie dwa, nie pięć razy mówiłem, że potrzebny jest nam 3-4 lata młodszy Cruz, teraz go dostaliśmy i nie zamierzam narzekać. Szkoda, bo to pewnie blokuje ruch z Cassano, ale widać inne plany ma zarząd. 16 baniek? Bez przesady, nie jest to horrendalna kwota, jeżeli Diego zagwarantuje nam po +- 15 bramek przez 3 sezony, to kwota jest jak najbardziej do zaakceptowania. A kto wie, może jeszcze jednak sięgniemy po Antka<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
08.05.2009 o 12:52 przez Znawca
Znawca
Milito sie przyda, bo póki co mamy 2 napastników, po tym jak odszedł Adriano, odejdzie Crespo i Cruz, to Diego bedzie niezastąpiony :]
08.05.2009 o 12:48 przez coco
coco
dopóki nie bedzie oficjalnego info Millito se moze w Interze pykac ale w football managerze , za duzo juz bylo tych pewniakow do gry w Interze , trzeba podejsc z dystansem do takich rewelacji , przed sezonem na bank byl u nas Lampard a gdzie jest teraz ? tam gdzie byl

Shoutbox

Claudio 13.08.2025 19:05

Modric metryki nie oszuka. Ostatni sezon w Realu to już spory zjazd jeśli chodzi o grę choć i tak jestem pewny że będzie liderem Milanu. Ricci to zwykły przeciętniak, a Jashari nie grał w czołowej lidze, a nawet nie jest etatowym reprezentantem kraju.

Claudio 13.08.2025 19:03

Każdy ma prawo do swojej opinii. Jedynie Napoli ma lepszą pomoc. Tutaj po przyjściu Kevina nam uciekli trochę.

amazon 13.08.2025 19:02

Claudio Sanuję, ale pozwól, że zostane przy swoje opinii. Liczę , że sie mylę.

KibicInteru 13.08.2025 19:02

Nie*

amazon 13.08.2025 19:01

Kim jest Ania?

KibicInteru 13.08.2025 19:01

Napoli to można dyskutować kto ma lepszą ale bez przesady z tym Milanem

KibicInteru 13.08.2025 19:01

Bo niektóre rzeczy nie są do kwestionowanie tylko po prostu są. Anię dyskutujemy o tym jakiego koloru jest trawa czy czerwony maluch

Claudio 13.08.2025 19:01

Amazon naprawdę nie przesadzaj z tą pomocą Milanu. Nie wiem czy ktokolwiek z ich pomocy byłby etatowym graczem pierwszej 11 Interu

amazon 13.08.2025 19:01

No podałem , podałem. Kilka razy. Nie czytałeś zwyczajnie.

amazon 13.08.2025 19:00

No przecież tak robisz. Twoja racja najlepsza. Bo tak :-) Nie dajesz argumentów, tylko piszesz, że jest lepsza bo Ty tak mówisz. To , że piszesz ''w twoim stylu gdzie zakładam sobie pewne rzeczy i biorę to za pewnik " to sa Himalaje hipokryzji.

KibicInteru 13.08.2025 18:59

To że nasza pomoc nie jest idealna to każdy wie, tylko dalej nie podałeś żadnego argumentu który by wskazywał że ta Milanu jest lepsza

KibicInteru 13.08.2025 18:58

To by były takie argumenty w twoim stylu gdzie zakładam sobie pewne rzeczy i biorę to za pewnik

amazon 13.08.2025 18:58

Teraz lata tam kilku starszych panów z tendencjami do kontuzji i w zasadzie tylko Barella I Sucic do niej pasują. Ma nadzieję , że Frattesi zostanie odkurzony u Rumuna, bo Inzaghi go zwyczajnie nie lubił. Reszta ponizej krytyki i jest to równia pochyła. Ten model ustawienia bazuje właśnie na pomocy i kiedy ona nie jest mobilna, to cały mecz sie sypie.

Claudio 13.08.2025 18:58

Nie no rozumiem że Napoli ale Milan z świetna pomocą?

KibicInteru 13.08.2025 18:58

chyba że mam napisać coś w twoim stylu. Hakan znowu strzeli kolo 10 goli, Barella będziesz najlepszy, Sucic okaże się strzałem w 10 jak McTomminey a Miki przeżyje drugą młodość

KibicInteru 13.08.2025 18:56

ty nie podajesz argumentów to czemu ja mam podawać

amazon 13.08.2025 18:56

Fajne argumenty. Moim zdaniem nie jest. Jak CI nie pasuje moje zdanie, to masz problem. Pomoc Interu była najlepsza na świecie 2 - 3 sezony temu, ale nie teraz.

KibicInteru 13.08.2025 18:55

Samo to że twierdzisz że twoje spojrzenie jest realne mnie przeraża

KibicInteru 13.08.2025 18:55

Jest lepsza od Milanu

amazon 13.08.2025 18:53

Napisz cos o naszej pomocy....

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28237

Liczba newsów: 51220

Liczba komentarzy: 602622

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się