
Drutex, polska firma będąca liderem na europejskim rynku produkcji okien, drzwi i systemów zaciemnień, została nowym Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan na kolejne dwa sezony.
Dzięki prawie 40-letniemu doświadczeniu w produkcji okien, drzwi i rolet, Drutex jest rozpoznawalną na całym świecie marką znaną z wysokiego poziomu zaawansowania technologicznego, umożliwiającego firmie wyznaczanie nowych trendów na rynkach międzynarodowych.
- Cieszymy się, że Drutex, globalna marka o znaczącej obecności na rynku włoskim, dołączyła do naszej rodziny partnerów. Ta współpraca łączy najnowocześniejsze innowacje Drutex z wysokimi standardami Nerazzurri na boisku i poza nim. Jest zbudowana na tych samych fundamentach: niezawodności, dążeniu do najwyższej wydajności i inwestowaniu w najwyższą jakość. Wartości te doskonale pasują do filozofii zarówno Drutexu, jak i naszego klubu, co stanowi doskonały punkt wyjścia dla sukcesu tego partnerstwa - mówił Alessandro Antonello, CEO Interu.
- Po sukcesie kampanii marketingowej Drutex Windows - The Choice of Champions, w której naszymi ambasadorami byli światowej sławy kapitanowie reprezentacji Polski, Włoch i Niemiec, zdecydowaliśmy się podjąć kolejne działania związane z piłką nożną. Tytuł Oficjalnego Partnera Interu, aktualnych mistrzów Włoch, klubu z niemal 120-letnią historią, znanego nie tylko w Europie, ale i na całym świecie, pokazuje nie tylko znaczenie włoskiego rynku dla nas, ale i siłę Drutexu. Jesteśmy jedyną firmą w branży, która od wielu lat podejmuje się tak prestiżowych i zakrojonych na szeroką skalę kampanii marketingowych promujących swoją markę. Z pewnością nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa - mówił Leszek Gierszewski, prezydent i założyciel Drutex S.A.
Partnerstwo obejmuje szereg wspólnych działań i promocji w kanałach cyfrowych obu marek, a także widoczność na tablicach LED podczas domowych meczów Interu na San Siro w Serie A i Coppa Italia. Drutex zadebiutuje na stadionie w sobotę 24 sierpnia w meczu z Lecce.
Drutex od kilku lat angażuje się w liczne projekty wspierające sport. Oprócz międzynarodowej kampanii Drutex Windows - The Choice of Champions, firma po raz piąty z rzędu jest Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne. Ponadto wspiera mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Drutex sponsoruje również klub żużlowy Motor Lublin, reprezentowany przez wielokrotnego mistrza świata Bartosza Zmarzlika.
Komentarze (10)