
Wczoraj została ogłoszona współpraca Interu z gigantem e-commerce, firmą e-Bay. Amerykańska spółka została nowym partnerem e-commerce Nerazzurrich, a także jej logo pojawi sie na trykotach meczowych Interu.
Logo eBay pojawi się na strojach pierwszej drużyny męskiej i żeńskiej oraz drużyn młodzieżowych we wszystkich meczach. Naszywka pojawi się po raz pierwszy z okazji meczu Inter-Napoli, zaplanowanego na środę 4 stycznia 2023 roku o godzinie 20:45 w Mediolanie.
Tak o współpracy powiedział Alice Acciari, dyrektor generalna eBay Italia:
- Innowacyjność i ciągłe dążenie do doskonałości to wspólne wartości, na których opiera się partnerstwo z Interem, które dziś jest wzmocnione dzięki widoczności eBay na tak ważnym zasobie, jakim jest koszulka. Jesteśmy dumni, że jesteśmy punktem odniesienia do pasji naszej społeczności.
Z kolei tak o rozpoczętej współpracy wypowiedział się Alessandro Antonello, jeden z dyrektorów Interu:
- Jesteśmy bardzo zaszczyceni, że możemy ogłosić tę nową i ważną ewolucję umowy pomiędzy Interem a eBay. Obecność logo eBay na rękawie koszulki świadczy o stale rosnącej atrakcyjności naszej marki, co sprawiło, że wiodąca globalna marka w branży, taka jak eBay, wybrała Inter do debiutu swojego loga na koszulce piłkarskiej.
Ponadto od dzisiaj otwarty jest także Inter Store na stronie eBay.it, w którym fani Nerazzurrich będą mogli kupić oryginalne produkty swojej ulubionej drużyny.
Komentarze (0)