Coraz więcej wskazuje na to, że Interowi i Milanowi uda się wybudować nowy stadion. To ogromny krok naprzód dla obu klubów, który przyniesie im wiele korzyści.
Jak podaje La Gazzetta dello Sport, nowy stadion pomoże mediolańskim klubom znacznie zwiększyć swoje przychody. Jednym z nich będzie ten pochodzący od sponsora nowego obiektu. Inter i Milan mają już poszukiwać firmy, która będzie chciała swoją nazwą sygnować nowy stadion. Zdaniem mediolańskich dziennikarzy, jedną z mocno rozważanych opcji jest Generali, włoski gigant działający w branży ubezpieczeń.
Dziennikarze podkreślają, że byłoby to niejako pójście w ślady Juventusu, który w 2020 roku podpisał 10-letnią umowę z Allianz opiewają na kwotę 103 mln euro. Same przychody Bianconerich pochodzące z tytułu nazwy stadionu wynoszą pomiędzy 7 a 10 mln euro rocznie.
Według La Gazzetty dello Sport, Inter i Milan mogą wynegocjować znacznie lepsze warunki niż rywal z Turynu. Wpływa na to fakt, że sponsor będzie współpracował z dwoma, wielkimi europejskimi markami. Klubami, które liczą się w Serie A, grają w Coppa Italia i są stałymi bywalcami w Lidze Mistrzów. Plotki mówią, że Inter i Milan mają oczekiwać kwoty wynoszącej pomiędzy 25 a 30 mln euro rocznie.
Komentarze (2)