Informacje z klubu

Kolejny blamaż w Serie A. Inter przegrał z Monzą 0-1 (205)

Autor:
Źródło: en.inter.it
około 2 lata temu
8112
205

Entuzjazm po wtorkowej wygranej z Benficą opadł bardzo szybko. Nerazzurri zanotowali kolejną wpadkę w Serie A i przegrali na Stadio Giuseppe Meazza z Monzą. 

Ostatnie wyniki Interu na krajowym podwórku wołają o pomstę do nieba. Podopieczni Simone Inzaghiego wypadli z czołowej czwórki i ich występ w przyszłorocznej edycji Ligi Mistrzów stanął pod znakiem zapytania. Przełamanie miał jednak przynieść dzisiejszy mecz z Monzą. W końcu Nerazzurri przed paroma dniami pokonali w Lidze Mistrzów dużo silniejszą od Monzy Benficę, i to na wyjeździe. Czar prysł jednak bardzo szybko, bowiem dzisiejsza rywalizacja niewiele różniła się od tych z Salernitaną, Fiorentiną, czy Spezią. Inter był stroną przeważającą, stwarzał sobie więcej sytuacji, jednak brakowało skuteczności i konkretów. Wykorzystując nieskuteczność gospodarzy, to piłkarze Monzy wyprowadzili zabójczy cios w 78. minucie, gdy do bramki Andre Onany trafił Luca Caldirola. Jak się później okazało był to jedyny gol w tym meczu. Nerazzurri na 15 ostatnich punktów w Serie A zdobyli zaledwie 1!

 

Zdjęcie

 

Składy, w jakich wystąpiły obie drużyny:

INTER (3-5-2): 24 Onana; 36 Darmian, 6 De Vrij, 95 Bastoni; 2 Dumfries, 23 Barella, 14 Asllani, 22 Mkhitaryan, 8 Gosens; 90 Lukaku, 11 Correa.

 

Rezerwowi: 1 Handanovic, 21 Cordaz, 5 Gagliardini, 9 Dzeko, 10 Lautaro, 12 Bellanova, 15 Acerbi, 20 Calhanoglu, 32 Dimarco, 33 D'Ambrosio, 45 Carboni, 46 Zanotti, 77 Brozovic.

Trener: Simone Inzaghi.

 

MONZA (3-4-2-1): 16 Di Gregorio; 55 Izzo, 3 Marì, 5 Caldirola; 84 Ciurria, 12 Sensi, 6 Rovella, 30 Carlos Augusto; 32 Pessina, 28 Colpani; 47 Mota.

 

Rezerwowi: 89 Cragno, 91 Sorrentino, 2 Donati, 4 Marlon, 7 Machin, 8 Barberis, 9 Gytkjaer, 10 Valoti, 11 Carboni, 17 Caprari, 19 Birindelli, 26 Antov, 37 Petagna, 77 D'Alessandro, 80 Vignato.

Trener: Raffaele Palladino.

Zobacz też

KMŚ 2025 Klubowe Mistrzostwa Świata Puchar USA FIFA Grupa E River Plate Urawa Red Diamonds CF Monterrey

Lista powołanych zawodników na Klubowe Mistrzostwa Świata (16)

12.06
09:05
Aleksandar Kolarov

Sky - Kolarov zostanie asystentem Cristiana Chivu (11)

11.06
12:02

Komentarze (205)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
16.04.2023 o 00:52 przez maverik
-1
maverik
Niestety, albo stety nie mogłem oglądać meczu, jedynie zerkałem od czasu do czasu jednym okiem, a tak to głównie słuchałem komentatrów, gola Monzy nawet nie widziałem, więc za bardzo się nie wypowiem o tym meczu, ale tyle co zobaczyłem to chyba szału nie było. Były sytuacje Lukaku chyba ze dwie, Gosens coś miał, ale ogólnie to bez pomysłu.
Szczerze to nie wiem co myśleć o tej drużynie, z Benfiką potrafią zagrać bardzo dobry mecz i wygrać na trudnym terenie, a kilka dni później przegrywają u siebie z Monzą. Chyba po prostu kwestia tego z kim gramy. Z Benfiką mamy więcej wolnej przestrzeni to gramy lepiej, przyjedzie Monza, zamuruje się cały mecz i od czasu do czasu wyjdzie z akcją i leżymy. Nie potrafimy grać z rywalem który parkuje autobus przed bramką. Tak było z Juve w Coppa, tak było dziś.
Cóż no Inzaghi do końca sezonu raczej zostanie i ja bym go zostawił mimo wszystko, nie chce żebyśmy się stali drugą Chelsea, która z każdym kolejnym trenerem gra coraz gorzej, a potem na podstawie tego co wypracuje to zarząd podejmie decyzje. Raczej będzie out, myślę, że finał LM i brak awansu do LM za rok go nie uratuje.
Mamy trudny terminarz w lidze do czerwca, ale akurat teraz to mnie nie martwi skoro gubimy punkty ze środkiem i dołem tabeli.
16.04.2023 o 01:08 przez Tom_Hardy
+4
Tom_Hardy
Maverik tak jest od dawna, a nie od meczu z Juve. Raz na 10 trafi sie spotkanie gdzie zagramy dobrze, a tak jest gra bez pomysłu. Tu nie ma czego bronić. W obecnej chwili dobry mecz jest wypadkiem przy pracy, a nie odwrotnie.
16.04.2023 o 09:30 przez tytusek25
+2
tytusek25
..."Cóż no Inzaghi do końca sezonu raczej zostanie i ja bym go zostawił mimo wszystko, nie chce żebyśmy się stali drugą Chelsea..."

Nie bardzo rozumiem taką logikę , ale bierze się chyba ze strachu przed jakąkolwiek zmianą z obawy że może się nie udać.To bardzo nieżyciowe podejscie.
Co niby obecnie gwarantuje Inzaghi? W czym jest lepszy od swojego potencjalnego nastepcy?Co do Chelsea to punktujemy znacznie gorzej.
Dlaczego z gory zakladasz ze sie nie uda i bedzie jak z Chelsea?
Jak cos nie dziala to sie reaguje i naprawia a nie czeka na cudowne samonaprawienie.
To jakiś absurd.Jedną z rzeczy,ktorych zycie mnie nauczylo to to ,ze zmiany sa dobre w przeciwienstwie do gnuśniejącej stagnacji zwlaszcza takiej wynikajacej ze strachu wychylenia nosa ze swojej strefy komfortu.
Cóz to za komfort obecnie ma klub?
16.04.2023 o 12:09 przez SETE
SETE
Maverik dużo tych gongów od Interu musiałeś przyjąć żeby z obrony Inzaghiego przejść do fazy niezrozumienia dla gry tego zespołu.
Pozytywne jest to, ze w końcu zauważasz, ze jest problem.
16.04.2023 o 14:51 przez maverik
+1
maverik
tytusek, jest jeden powód, nie widzę żadnego strażaka który mógłby wyciągnąć Inter na prostą z marszu. No chyba mi nie powiesz, że Chivu nas uratuje jak on sam powinien wylecieć z Primavery.
16.04.2023 o 00:46 przez tytusek25
+7
tytusek25
Myslalem w marcu ze jestesmy w czarnej d** a to byly Malediwy all inclusive.Duzo się mozna rozpisywac o beznadziei Inzaghiego ale chyba juz wszystko zostalo napisane ,tak ze lepiej pewnie podac przepis na budyń co z radoscia czynie:

70 ml mleka rozpuścić zawartość torebki i dwie łyżki cukru, aż wszystko się dobrze połączy. Resztę mleka należy zagotować i w momencie, gdy wrze, dodać do niego rozdrobniony w zimnym mleku budyń z cukrem. Całość należy gotować jeszcze przez chwilę na małym ogniu, cały czas energicznie mieszając, by nie powstały grudki.
Pozdrawiam i smacznego
16.04.2023 o 09:05 przez HB
HB
:D
16.04.2023 o 13:17 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Dziękuję, również smacznego i pozdrawiam cieplutko :)
16.04.2023 o 00:40 przez SETE
SETE
Inzaghi w wywiadzie pomeczowym znow rzucił ze musza więcej pracować xD
16.04.2023 o 00:35 przez Drakan83
+6
Drakan83
Ci co się cieszą że w LM idzie dobrze i za to nie ma co zwalniać trenera, niech już sobie wyobrażam przyszły sezon beż LM dzięki temu trenerowi. Awans do półfinału jest qrwa mniej ważny dzisiaj niż awans do LM w przyszlym sezonie. Trzeba ratować końcówkę sezonu w lidze i innej logiki tutaj być nie może...Inzaghiego trzeba w...ć nawet jutro rano. I tak mamy dzisiaj większe szanse na awans do półfinału LM beż niego niż szansenna top 4 z nim w lidze
16.04.2023 o 00:36 przez SETE
SETE
Amen
16.04.2023 o 00:26 przez nazional
-7
nazional
Wyniki bronią trenera. Pytanie które? Te z LM czy te z ligi. Dla fanów serie A trener jest skończony, to prawda, ale dla fanów prawdziwej europejskiej potyczki trener jest najlepszym od 13 lat! Każdy niech wybierze, podwórko czy salony, ja salony, więc niech podwórkowcy krzyczą tylko w weekendy, środek tygodnia dla salonów, Forza !!
16.04.2023 o 00:28 przez SETE
+4
SETE
To bukuj czwartki na przyszły sezon. Taki będziesz miał salon
16.04.2023 o 00:32 przez Tom_Hardy
+8
Tom_Hardy
Czy ty sobie zdajesz sprawę, że w LM mamy farta jak nigdy i drabinke teoretycznie łatwą jak nigdy? Czy zdajesz sobie sprawę, że nawet jeśli dojdziemu do finału to tam dostaniemy wpierdol od Realu albo Man City? Finał LM? Zajebiście, każdy tego chce tylko, że gówno nam to da jeśli nie zakwalifikujemy się do przyszłej edycji. To może być gwóżdź do trumny na kolejną dekadę. Czy ty rozumiesz co to znaczy? Rozumiesz, że Top 4 w tej chwili jest równie ważne jak ten zasrany finał? Czy nie ogarniasz? Przecież bez LM w przyszłym roku to stracimy jakieś 60 baniek co za tym idzie wyprzedaż, brak wzmocnień, zainteresowania sponsorów, piłkarzy czy trenera z jajami? Tęsknisz za czasami Kuzmanoviców? Masakra co niektórzy mają w głowach
16.04.2023 o 00:34 przez nazional
-10
nazional
Wierz w klub swój albo daremnie kibicem się zwiesz
16.04.2023 o 00:38 przez SETE
SETE
Tak jest Hardy. Zreszta ostatnio mówił Beppe w wywiadzie , ze brak LM to będzie trudny czas .. tak dyplomatycznie stwierdził :)
16.04.2023 o 00:42 przez Tom_Hardy
+4
Tom_Hardy
Ewidentnie troll jak nicolas. Nie warto zwracać uwagi
16.04.2023 o 00:44 przez vandallo87
+1
vandallo87
Troll albo niepełnosprawność, nic innego nie tłumaczy.
16.04.2023 o 00:50 przez nazional
nazional
Jak policzyłes straty na LM? Ile za grę w grupie bez dalszego awansu jak za Conte? Sam udział? Wolę dobry wynik raz na kilka lat niż co roku fazę grupowa. Faza grupowa jest dla Szachtaru, Sevilli, Lipska itp. dla Interu jest 1/8-1/1, pierwszy raz odkad wróciliśmy do LM wyszliśmy z grupy, widziałeś postęp finansowy od tych 4 lat? A po tym sezonie dzięki wynikowi już osiągniętemu nie musimy nikogo odsprzedawać... I nigdzie nie pisze że nie martwi mnie nasza gra w lidze bo martwi, ale LM to LM.
16.04.2023 o 00:57 przez nazional
+1
nazional
Trola poszukaj w talerzu, potem poczekaj, ochłoń do środy, obyś miał okazję się cieszyć jak po zraszaczach, takie sytuacje zdarzają się rzadziej niż 5-6 miejsce w lidze kolego, zdrówka życzę
16.04.2023 o 01:05 przez Tom_Hardy
+4
Tom_Hardy
To sobie przypomnij ile lat nie było nas w LM przed Spallettim i jakie tuzy tu grały. Jaka była degrengolada. Żenujące jest twoje zdanie. Wole finał LM a potem może być kicha na 10 lat. No pięknie. Ty chyba nie pojmujesz. Każdy wie, że opcja finału LM może nam się znów szybko nie przytrafić, ale każdy normalny wie, że nawet faza grupowa bez Top 4 nie przydaży się jeśli sie tam nie zakwalifikujemy. Czy ty ogarniasz, że jak NIE zajmiemy miejsca w Top 4 to NIE zagramy w LM wcale w przyszłym sezonie. A po takim upadku, możemy nie zagrać w LM przez kilka lat. Do Ciebie to chyba nie dociera. To LM nie liga daje kase oraz prestiż, więc bez awansu będziemy na poziomie Udinese przez kilka lat. Dociera?
16.04.2023 o 01:30 przez nazional
nazional
Prestiż to wynik w lidze mistrzów, nie udział to po pierwsze. Po drugie kasa z ligi mistrzów jest większa z każdą rundą, to co możemy zarobić na LM w tym roku jest kilkukrotnie większe niż za fazę grupową kilku letnia ( plus prestiż za wynik) i nawet możliwość gry w niej w przyszłym sezonie bez top 4. Ty i Twoi zwolennicy chcecie zwolnić trenera bojąc się braku top 4 nie widzac że wcale nie musi być takiej potrzeby dzięki LM. Jak można nie dostrzegać wyniku z LM gdzie wyeliminowaliśmy chociażby barce czy porto? Budżet Interu na ten sezon nie przewidywał aż takich wyników i nie musimy nikogo sprzedawać jak po sukcesie w serie A za czasów Conte. Mówiąc krótko już mamy górke dzięki tej edycji LM, nawet jak za rok nie zagramy. Też ubolewam nad formą w lidze, ale starając się być obiektywnym dawno nie miałem takiej frajdy z meczów Interu w LM, Conte, Spaletti i inni nam tego nie dali, więc mimo wszystko Simone zasłużył na szacunek.
16.04.2023 o 01:46 przez Tom_Hardy
+2
Tom_Hardy
Ty chyba nie wierzysz w to co piszesz. Weź no mi tu podaj prosze te twoje wyliczenia za awans do finału ile Inter zarobi za dojście do finału. Ja już Ci opisałem, że kasa kasą, a kolejna sprawa to brak awansu w przyszłym sezonie i jakie skutki są z tym związane. Jeżeli uważasz, że dobrzi zawodnicy, trener czy sponsorzy przyjdą do klubu, który nie będzie występował w LM to masz nierówno pod sufitem. To samo z zawodnikami obecnego składu, jak dostaną kontrakt w innym klubie to pójdą jak Skriniar. Także miej sobie ten Finał LM, a potem nie płacz, że znowu tułamy się przez lata na miejscach 6-8 z zawodnikami typu Kuzmanovic czy inne wynalazki. Ktoś Ci bredni o wielkich pieniądzach w 1 sezonie nagadał i ślepo w to idziesz. Koszty braku awansu są kilkukrotnie wyższe, niż sie tu produkujesz. Nie mówiąc już o utracie właśnie prestiżu. Czy ktoś oprócz kibiców Interu pamięta, że w 2010 zdobyliśmy Triplete? Myślisz, że ktos będzie pamiętał oprócz kibiców Interu, że w 2023 doszliśmy do finału? Nie. Bo po 1 jesteśmy tam bardzo rzadko, a po 2 bez awansu w przyszłym sezonie możemy w LM być jeszczw rzadziej, a może i za pare lat dopiero w fazie grupowej.
16.04.2023 o 01:51 przez Tom_Hardy
Tom_Hardy
Podobnie jak w poprzednim sezonie wynosi ona po 15,64 mln euro dla każdego z 32 klubów.

Za każdy wygrany mecz w grupie UEFA wypłaci 2,8 mln, za remis - 930 tysięcy euro, przy czym środki, które pozostaną na koncie UEFA po remisach, zasilą pulę za wygrane.

Premia za awans do 1/8 finału wynosi 9,6 mln, za ćwierćfinał - 10,6 mln, a półfinał - 12,5 mln. Przegrany w finale otrzyma 15,5, a zwycięzca - 20 milionów euro (dodatkowo otrzyma 3,5 mln euro za zakwalifikowanie się i występ w Superpucharze UEFA i kolejny milion, jeśli wzniesie to trofeum).
16.04.2023 o 01:55 przez Tom_Hardy
Tom_Hardy
Prosze ponad 63 mln. Dużo. Sama grupa to 15 + wygrane to ponad 20. Dojście do finału 3 krotnie więcej. A więc Inter w tym sezonie może zarobić 40 mln więcej niż "tylko" awans do fazy grupowej. Czy te 40 mln pokryje straty związane z brakiem awansu i degrengoladą klubu na lata? Oczywiście, że nie.
16.04.2023 o 01:57 przez Tom_Hardy
+1
Tom_Hardy
Byle jaki grajek kosztuje 40 baniek, a my obecnie przy udziale w LM nie mamy 1 euro na transfer jeśli kogoś nie sprzedamy i bierzemy dziadków co kończą się im kontrakty. Bez LM będziemy w czarnej dupie.
16.04.2023 o 14:00 przez Andrzej1985
Andrzej1985
Tomy Hard daj sobie z nim spokój niech ma Tą swoją ligę mistrzów.Za rok pozostanie mu oglądać w Czwartki salony a my podwurkowcy będziemy krzyczeć w weekendy.
16.04.2023 o 00:09 przez AJ
AJ
27 lat z Interem będę z Wami dalej do końca życia ale na Boga oszczędzcie mi takich wieczorów :(
16.04.2023 o 00:12 przez nazional
nazional
Oszczędzie takich, dajcie dużo takich jak we wtorek!
16.04.2023 o 00:22 przez SETE
+1
SETE
Nazional, nasi gracze w przyszłym sezonie wtorki i środy beda mieć ale w telewizji
16.04.2023 o 00:07 przez kibix
+1
kibix
No trudno, świat się nie skończy po tej porażce. Najwyżej będziemy się przygotowywać do ligi Europy w przyszłym sezonie :D
16.04.2023 o 00:13 przez nazional
-1
nazional
Za Conte finał Europy był sukcesem wiec w czym problem? :)
16.04.2023 o 00:01 przez Kacpi26tv
+1
Kacpi26tv
To co w końcu z tymi trzema meczami inzaghiego? Wygrał jeden z trzech tylko i to wystarczy żeby został bo nie rozumiem ??
15.04.2023 o 23:55 przez Squelnor
Squelnor
BENFICA 1-0 Inter, strzelec gola Ramos
15.04.2023 o 23:54 przez smerf1600
+3
smerf1600
Nie ma nadziei że zmieścimy się w top4. Mamy jeszcze kilka trudnych meczy z czołówką a w perspektywie jeszcze prawdopodobny półfinał LM i półfinał PW. To się nie może udać, praw fizyki tym razem nie oszukamy jak niegdyś za Spalla
15.04.2023 o 23:54 przez marcinek91081
+6
marcinek91081
Inzaghi nie jest do zwolnienia... On jest do wy...erdolenia !
15.04.2023 o 23:50 przez nazional
+1
nazional
Serie A Conte > Inzaghi
LM Inzaghi > Conte
15.04.2023 o 23:32 przez Granat105
+10
Granat105
Kto kibicuje Nerazzurrim, ten się w cyrku nie śmieje.
15.04.2023 o 23:28 przez Seba
+13
Seba
Inzaghi z piłkarzami zapisali się dzisiaj w historii. Jeszcze nigdy Inter nie przegrał trzech spotkań z rzędu na własnym stadionie, nie strzelając przy tym ani jednego gola. Brawo gunwo
15.04.2023 o 23:31 przez cuba
+1
cuba
I najlepsze że Monza wygrala zasłużenie :)
15.04.2023 o 23:32 przez cuba
+2
cuba
Aż strach pomyśleć co dalej nas czeka w lidze
15.04.2023 o 23:26 przez cuba
+3
cuba
Szymon Ty atrapo trenera..już mi brak słów na Ciebie i twoje wizje
15.04.2023 o 23:21 przez cuba
+3
cuba
Coraz trudniej się ogląda Inter w lidze.. oczy krwawia
15.04.2023 o 23:21 przez Tifosinho
+4
Tifosinho
I jak to możliwe, że drużyna mająca w DNA wygrywanie Scudetto przegrywa z debiutantem w lidze na własnym stadionie, który przesiąknięty jest piękną historią?
15.04.2023 o 23:20 przez NOVY
+5
NOVY
....Pan wrzutka


Wyyyyyyyyyyypierdalaj po odpadnięciu z lm

Zmęczę nawet ligę konferencji na kaca.....


Wyyyyyypppppieerrrdalaj...

Rzym tym antyfoootbalem


Nawet LM mnie nie cieszy
15.04.2023 o 23:19 przez jacodj
+3
jacodj
Nie mam sił . Brak mi słów. Przecież to katastrofa. Ile można. Dajcie mi siły ! Do kury nędzy i huła pana to się w głowie nie mieści. PZZZA INTER wróć! Przynajmniej w tedy potrafili odmienić końcówki meczów! JA PIERGOLE!
15.04.2023 o 23:18 przez Tifosinho
+7
Tifosinho
I najlepiej byłoby stworzyć aneks do umowy, póki jeszcze istnieje, Inzaghiemu zabraniający mu przeprowadzania zmian. Bo od dłuższego czasu zamiast pomagać to zmiany szkodzą drużynie.
15.04.2023 o 23:18 przez minus09
+7
minus09
Precz inzagowa miernoto. Po prostu pójdź precz maro nieczysta, to nie dzieje się naprawdę
15.04.2023 o 23:15 przez Gajdzik
+8
Gajdzik
Nie widziałem dzisiaj meczu i nawet nie wiem czy chce odpalać skrót, to jest niebywale co my wyprawiamy w lidze, nie ma chyba drużyny która nie jest w stanie nas oklepać... Można było wyprzedzić Milan, to jeszcze kolejny punkt straty, tragedia! Już tylko jakiś cud da nam Top 4, jak nas zaraz jeszcze Atalanta dogoni i wcale nie wykluczone że jude z -15 punktami 🙈🙉🤬
15.04.2023 o 23:17 przez cuba
+7
cuba
Oszczędź sobie czasu Gajdzik,stracone 90min że wstydem na końcu :)
15.04.2023 o 23:14 przez cuba
+4
cuba
Umiemy rozdawać punkty jak rzadko kto w tej lidze,coraz ciekawsza ta tabela..
15.04.2023 o 23:11 przez NOVY
+4
NOVY
....kurrrrrwa do :cenzor: a pana co się odpierdala....

Kurrrrrwa.....
15.04.2023 o 23:11 przez Seba
+7
Seba
Zasłużona wygrana Monzy. Zagrali defensywnie, dali się wyszumieć Interowi, a w drugiej połowie zaczęli kontrować i szukać tej jedynej okazji. Zrobili dokładnie to samo, co robią inne zespoły Serie A. Inzaghi ponownie rozpracowany jak amator. W LM nikt się nie broni przed Interem, co sprawia, że łatwiej im się gra. Mają więcej przestrzeni i jakoś te ataki wyglądają. To żadna zasługa trenera. Obraz Interu jest po prostu kreowany przez postawę przeciwnika, a nie przez nich samych. Dlaczego z Fiorentiną stworzyli tyle okazji i wyglądali na lepszych? bo to Fiorentina ofensywnym ustawieniem oraz ogromnymi dziurami w obronie pozwoliła Interowi na taki przebieg meczu. Wystarczy zagęścić tyły i kopią po autach. Oni kompletnie nie wiedzą co robić w takich sytuacjach. Dlaczego po kolejnych kompromitujących blamażach Inzaghi z piłkarzami robią dosłownie to samo? Pojadą za tydzień do Empoli i także rzucą się do ofensywy, będą"przeważać", aby finalnie stracić bramkę i przerżnąć. Dlaczego widząc, że drużyna wali głową w mur nie spróbuje wciągnąć przeciwnika na własną połowę, aby zyskać trochę tej przestrzeni w przodzie? Dlaczego oddajemy tak mało strzałów z dystansu? Ktoś powie, że ciężko oddać strzał przy takim tłoku. Zgadza się, ale zawsze to jakaś opcja prócz tych durnych wrzutek. Zawsze też może dojść do jakiegoś rykoszetu lub po prostu bramkarz nie zdąży zareagować nawet na niezbyt wydający się trudny strzał, bo jest zasłonięty tak dużą ilością zawodników. O grze z klepki to już nawet nie ma co wspominać. Podstawa piłki nożnej, a tutaj każdy musi przyjąć zanim odda koledze. Raz pograli szybciej z pierwszej piłki i od razu stworzyli okazję strzelecką. W tym meczu widziałem tylko jeden moment, w którym widać było, że chcą strzelić i bardzo przyspieszyli grę. Były to trzy ostatnie minuty meczu. Nie było tam oczywiście pomysłu i wszystko szło na aferę, ale była chociaż jakaś iskierka determinacji. Szybko się obudzili, nie ma co :oops: Inter zarobi sporo pieniędzy za ewentualny półfinał, a nawet finał, ale brak awansu do przyszłorocznej edycji będzie o wiele gorsza w skutkach. Inzaghi z piłkarzami właśnie dokonują degrengolady. Pioli zaryzykował, wystawił rezerwy i jeszcze nadrobił 1 pkt. facepalm
15.04.2023 o 23:16 przez SETE
+3
SETE
Nic dodać nic ująć. Monza zagrała tak jak książkowo powinno się grać z Interem Podgardla.
15.04.2023 o 23:09 przez Tifosinho
+4
Tifosinho
Tragedia 😭 Jak to jest, że mając naprawdę kreatywnych piłkarzy na 3 podania 2 są do tyłu. Na temat Correi to nawet nie ma sensu pisać bo to piłkarz-nieporozumienie, którego Inzaghi powinien spakować w swoją walizkę jak już będzie wypiera... z Interu. Dumfries po każdym przyjęciu piłki szuka tylko Barelli żeby ją oddać i może dobrze bo przy jego wrzutkach to napastnicy Nerazzurrich powinni raczej ustawiać się w pierwszym rzędzie trybun po drugiej stronie boiska niż w polu karnym. Co ten Inzaghi każe piłkarzom robić na treningach? Co on z nimi ćwiczy? Niech może wystawi na Empiku tego Esposito z primki bo obecnie w kadrze mamy pół napastnika. Pisałem w newsie o Di Gregorio żeby Ochoy nie odpalił i niestety odpalił. Co jest z tymi bramkarzami w Serie A, że na mecze z Nami osiągają 150% swoim możliwości? Dziękuję, dobranoc. 🖤💙
15.04.2023 o 23:19 przez SETE
+1
SETE
Yyyy Nicolas by się z Tobą nie zgodził :)
15.04.2023 o 23:06 przez danielinter
+11
danielinter
Inzaghi wyperdalaj
15.04.2023 o 23:52 przez nazional
-3
nazional
Najpierw niech wygra LM, potem niech odejdzie...
15.04.2023 o 23:57 przez SETE
+5
SETE
Zesra się a nie wygra LM
16.04.2023 o 09:15 przez acmilanowek
acmilanowek
w ataku jak to w ataku zawsze cos wpadnie?
15.04.2023 o 23:06 przez inter_bitcoin
+8
inter_bitcoin
Nasi napastnicy w lidze:

Lautaro bez gola od 5 marca
Dzeko bez gola od 18 stycznia
Correa bez gola od 29 października
Lukaku (bez karnych) bez gola od 1-szej kolejki...
15.04.2023 o 23:16 przez Seba
+9
Seba
- i dalej gra 2 napastnikami
- i dalej gra Correą
- i dalej nie próbuje niczego zmienić w formacji (np. zagrać jednym napastnikiem, a najlepiej żadnym :-D )

Po prostu top trener ;)
15.04.2023 o 23:02 przez cuba
+3
cuba
Zrobili dosłownie WSZYSKO by tego nie wygrać,to jest kur... skandal.. byle do kasy...
15.04.2023 o 22:59 przez SETE
+4
SETE
11 porażka. Przewidywalen jakiś czas temu , ze 14 powinnismy do końca sezonu osiagnac. Co 3 mecz w dupe. Żenująca średnia punktowa. Co tu komentować. W ataku dalej padlina , w defensywnie tez zawsze coś stracimy.
Nie da się generalnie oglądać tej drużyny poza pojedynczymi meczami w LM. Człowiek chciałby żeby ten Inzaghi wyciągnął wnioski miał jakies taktyczne alternatywy no ale to chłop ograniczony jest. Ponad 20 pkt do Napoli , 10 do Lazio , Juventus nas wyprzedzi bez oddawania pkt. Jesteśmy na kursie na 6 miejsce w lidze
15.04.2023 o 23:02 przez pluto11
+2
pluto11
Nie masz racji jesteśmy na kursie na 7 miejsce bo Bolognia też nas wyprzedzić. Jak można trzymać takiego parodyste tak długo na co oni liczą że LM wygramy, nie ma najmniejszych szans a dzięki debilowi wypadniemy na 7 miejsce i w przyszłym sezonie nie zagramy nigdzie

Shoutbox

andyvdm 15.06.2025 14:29

Nie pozbędziemy się go z 1 składu póki się kontrakt nie skończy

Orzeu 15.06.2025 14:18

Chivu: „Mkhitaryan ma 36 lat? Zadajesz złe pytanie. W piłce nożnej wiek nie ma znaczenia, liczy się jakość.

ragnar 15.06.2025 12:55

Jak było teraz

ragnar 15.06.2025 12:55

Wiadomo, że przydałby się jeden napastnik podobny poziomem do Thula. Lepsza jedna porządną trójka niż dwóch czy trzech g.wnianych

Vancore 15.06.2025 12:50

dopiero co mielismy 3 szmaciarzy i doszlismy do finalu LM a lige przewalilismy w przedostatniej kolejce po golu z karnego w 95 minucie xD

Vancore 15.06.2025 12:49

no jak nie

karaszan 15.06.2025 12:46

Też jest taka opcja Ragnar. Po prostu przy tylko dwóch atakujących w składzie, nie wolno nie mieć rezerwy, która gwarantuje poziom z biegu

ragnar 15.06.2025 12:44

3421 z jedna 9 a za nim np Zalewski i Frattesi też jakas opcja

karaszan 15.06.2025 12:42

Przy 433, to są jeszcze skrzydłowi

karaszan 15.06.2025 12:42

Grając na 352, gdzie jest tylko dwóch atakujących, to musi być 3 napastnik na poziomie 80% podstawy, bo inaczej to jak się zatrą armaty to nie będzie komu strzelać, po prostu

karaszan 15.06.2025 12:42

Xucatlan, dobrze powiedziane :)

Jacenty 15.06.2025 12:19

Galeone, mentor Allegriego: Max Allegri’s mentor, Giovanni Galeone, reveals the new Milan coach ‘had an agreement with Napoli and then waited to the last minute for a call from Inter.’

Xucatlan 15.06.2025 12:01

Nawet jak Lautaro czy Thuram będą w fazie 'zacięcia', to i tak będą grać, bo Hojlund czy Bonny, którzy jeszcze nigdy nie przekroczyli bariery 10 goli w sezonie nie są gwarancją, że te gole zaczną być przez napastników strzelane. Większa szansa, że akurat Lautaro czy Thuram wreszcie się przełamią.

Nerazzurro90 15.06.2025 11:47

Ja proponuję 8 napastników. Wtedy na pewno nie będzie zacięć.

pluto11 15.06.2025 10:56

Nawet jak przyjdzie Bonny i Hoijlund to pamiętajcie że Lautaro czy Thuram mają okresy zacięcia jeżeli dojdzie to tego że któryś z nowych nie będzie dojeżdżał to co w takiej sytuacji 5 potrzebny

Vancore 15.06.2025 10:52

w 4 jak jeden ci wypadnie a jeden jest bez formy to juz sie zaczyna robic problem

Vancore 15.06.2025 10:52

5 to mus

andyvdm 15.06.2025 09:31

Zamiast siedzieć cały sezon na ławce

andyvdm 15.06.2025 09:31

Pio niech sobie lepiej zagra sezon w słabszym zespole serie a

broda4991 15.06.2025 09:11

Skoro klepiemy bonnego i hojlunda to pewnie taremi i esposito muszę odejść chyba że chcemy 5 napastników

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28226

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598876

Użytkownicy online: 2 (Pader88 Pader88) oraz 25 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się