
Inter wystosował specjalny komunikat skierowany do kibiców, którzy zakupili bilety na mecze domowe Nerazzurrich z: Sampdorią, Sassuolo i Brescią. Mecze te z powodu wybuchu epidemii koronawirusa zostały rozegrane bez udziału publiczności.
Zarząd klubu postanowił, że zwróci wszystkim kibicom, którzy zakupili bilety na wymienione mecze pieniądze. Klub poinformował, w jaki sposób zostaną zwrócone koszty w zależności od miejsca i sposobu zakupu wejściówek.
Bilety zakupione przez stronę klubową:
Wszyscy, którzy kupili bilety za pośrednictwem strony Inter.it lub telefonicznie, otrzymają automatyczny zwrot pieniędzy. Fani, którzy zdecydowali się na taki sposób zakupu nie będą musieli robić nic, aby odzyskać swoje pieniądze. Szacuje się, że pieniądze powinny wpłynąć na konta w przeciągu najbliższych 20 do 30 dni.
Bilety zakupione w punktach sprzedaży Vivaticket:
Gdy zdecydowaliśmy się na taki sposób zakupu biletów, to wtedy do 25 września należy przynieść zakupiony bilet najlepiej do miejsca jego zakupu, a gdyby został on zamknięty, to do innego punktu tej sieci.
Bilety zakupione na San Siro Stadio i Inter Store Milano
Bilety te należy zwrócić do 25 września. Wyznaczono specjalny punkt dla osób, które zdecydowały się zakupić w ten sposób wejściówki, a jego lokalizacja znajduje się na Vivaticket.
Zakupione bilety przy stadionie należy oddać do zachodniej kasy San Siro, która będzie czynna od 29 lipca. Kasa znajduje się przy wejściu numer „7’. Będzie ona czynna od poniedziałku do piątku od 9 -13 i 14 – 18.
Bilety zakupione przez kartę „Siamo Noi”
W przypadku zakupu online pieniądze zostaną zwrócone automatycznie.
W przypadku zakupu w sklepie, trzeba wypełnić specjalny formularz lub zadzwonić pod numer: 2.82942000. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku od 9 – 13 i 14-18.
Komentarze (1)