Pozostałe

Koniec współpracy z Conte? (31)

Aby kontynuować zaloguj lub zarejestruj się.
Autor:
Źródło: fcinternews.it
prawie 5 lat temu
4798
31

Najbliższe dni (godziny?) będą prawdopodobnie decydującymi w sprawie przyszłości Antonio Conte w Mediolanie. Wiele wskazuje na to, że niebawem Inter zacznie poszukiwania nowego trenera.

 

Ostatnio słowo w tej współpracy nie zostało jeszcze powiedziane, jednak już niedługo mamy poznać przyszłe losy trenera Interu. Gazzetta dello Sport donosi, że już dzisiaj odbędzie się poważne spotkanie kierownictwa klubu, na którym wyjaśnione mają być wszystkie pilne kwestie i potencjalne spory w drużynie. Steven Zhang chce wysłuchać wszystkich zainteresowanych stron i wypracować rozwiązanie, które będzie najlepsze dla klubu oraz dla wszystkich zaangażowanych w jego funkcjonowanie. Jeśli dojdzie do rozłamu pomiędzy trenerem, a działaczami, szczególnie Marottą, to Zhang nie zakończy spotkania. W przypadku wypracowania wspólnego sposobu myślenia o przyszłości klubu, strony skupią się na zrozumieniu, czy uda się je pogodzić z możliwościami klubu - chodzi tu głównie o nadchodzące mercato i finansową kondycję Interu, który zainwestował już dużą kwotę w transfer Hakimiego oraz prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie Kumbulli oraz Tonalego. Pozostałe transfery mogą wymagać sprzedaży zawodników, takich jak Milan Skriniar lub Marcelo Brozovic, o ile Barcelona nie zgłosi się ponownie po Lautaro Martineza.

Z wielu źródeł można wywnioskować, że zarówno po stronie trenera, jak i kierownictwa klubu, występuje obecnie zmęczenie trudnym sezonem i trudną w ostatnim czasie relacją pomiędzy jednym i drugimi. Trener miał w tym sezonie czuć faktyczne wsparcie jedynie ze strony Lele Orialego, który w przypadku odejścia Conte również miałby opuścić klub. Ponadto, były selekcjoner Włoch poczuł się wykluczony z grona osób zarządzających poczynaniami klubu oraz ostatnimi plotkami łączącymi osobę Maxa Allegrego ze stanowiskiem trenera Interu. Stąd też ataki na konferencjach prasowych i sceptyczne podejście do kontynuowania współpracy z Nerazzurri.

 

Istnieje zatem duże prawdopodobieństwo, że po udanym sezonie Inter ponownie wejdzie w fazę przebudowy drużyny.

 

Zobacz też

Oaktree Inter zgromadzenie

Inter spłacił ponad 400 mln euro obligacji (12)

14.06
09:37
Cristian Chivu

Pierwsze zajęcia pod wodzą nowego trenera (12)

10.06
11:16

Komentarze (31)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
25.08.2020 o 07:06 przez Pjerun
Pjerun
Idiotyzm.

1. Kadra jest zbudowana pod Conte. Brakuje jedynie wahadlowych i solidnych zmienników. Zmiana systemu gry wiąże się z masą transferów.

2. Za Conte pierwszy raz od nieiwadomo ilu trenerów widać schematy. Drużyna wie co robić, już się zgrała. Bez sensu to teraz zmieniac.

3. Nie znajdziejmy lepszego dostępnego trenera niż Conte
25.08.2020 o 08:44 przez inter30
+1
inter30
1. Ta kadra jest praktycznie gotowa pod 4312 co już wcześniej ktoś pisał, a na pewno nie potrzeba więcej transferów niż gdybyśmy grali 352, w dodatku jest miejsce dla Skriniara (odchodzi problem roszady w obronie i ryzyko że nowy nabytek się nei sprawdzi) i Eriksena, których Conte odstawił
2. To jest kwestia dyskusyjna, owszem ma swoje schematy tylko problem polega na tym jak jego sztywny schemat nie działa w danym meczu jak z Sevillą to nadal próbuje nim grać na siłę tak jakby uważał że nic lepszego już się nie da wymyśleć i to nas kosztowało puchar LE, czyli jak idzie to idzie, a jak nie idzie to nie idzie i trudno, zero elastyczności
3. Allegri osiągnął to samo co Conte w lidze a w Europie miał dużo lepsze wyniki
25.08.2020 o 09:50 przez Pjerun
Pjerun
1. Co w z tym 4-3-1-2. To jest ustawienie, gdzie trzeba mieć naprawdę środkowych pomocników z najwyższej półki i do tego bardzo ofensywnych bocznych obrońców. Nie widzę obecnego Interu w tym systemie. To nie jest fifa czy fm, że zmieniasz formacje na papierze i wszystko pięknie gra. Jak dla mnie przejdziemy na 4-2-3-1 lub 4-3-3 i będziemy musieli ściągnąć 2-3 skrzydłowych.

2. W piłce nożnej nie grasz sam, tylko masz przeciwnika. Nie da się wygrać z każdym, ale z Conte widać było dużo przemyślanych zagrań i sam sposób poruszania się zawodników po boisku. Chyba już zapomnieliście, że przez poprzednie lata tłukliśmy po 30 dośrodkowań na mecz, bo nie było pomysłu ani realizatorów.
3. Nie uważam, że Allegri jest lepszym trenerem niż Conte, ale to akurat moja subiektywna opinia.

Podsumowując uważam, że Conte jest obecnie idealnym trenerem dla Interu. Była euforia, że do nas przyszedł, a teraz wielki płacz i lament, bo nie wygrał Scudetto i Ligi Europy, będąc zaledwie 1 sezon w zespole i mając przez większość sezonu do dyspozycji dwóch napastników.
25.08.2020 o 10:11 przez inter30
inter30
1. Kupiliśmy świetnego bocznego obrońcę, na drugą stronę i tak ma ktoś przyjść, a raczej nie gra się nigdy dwoma ultra ofensywnymi obrońcami, jeden musi być trochę bardziej defensywny, świetnych środkowych pomocników też trzeba by kupić do 352 co pokazał ten sezon, więc tu żadnej różnicy nie ma
2. To że ze Spala gralismy taktyką 100 dośrodkowań nie robi z Conte geniusza i rewolucjonisty bo mnóstwo meczów za jego kadencji też tak wyglądało, a wykonawców miał o wiele lepszych, drużyna podniosła poziom bo były transfery, oczywiście zasługa też w tym Conte ale bez przesady, dużo rzeczy też zrąbał

Ewidentnie są jakies ostre spięcia, Conte nie umie trzymać jęzora za zębami i jeżeli tego nie rozwiążą to nie widzę innej opcji jak wypad
25.08.2020 o 06:52 przez Kondzik
Kondzik
Ciężka decyzja. Jak zostanie to dobrze ze względu na stabilność i transfery zrobione pod Conte. Z drugiej strony to pewnie kwestia czasu jak znowu wysapie jak nie dostanie graczy których chce. Zrobi się kwas w połowie sezonu i będziemy się bujać. Uważam że wielkiej przebudowy nie trzeba bo spokojnie mamy skład by grać ustawieniem Maxa. A jeszcze okienko przed nami. Co będzie to będzie nie nasz hajs byle było wkoncu to na co zasługuje Inter.
25.08.2020 o 04:01 przez maverik
+2
maverik
Jeszcze przed finałem chciałem żeby został, ale teraz już nie chce i niech przychodzi Allegri. Nie chciałem Conte rok temu bo opisywałem jaki jest niezrównoważony i że w każdej chwili może zostawić klub, choć nawet ja nie sądziłem, że stanie się to tak szybko. Wiadomo, że jest lepszym trenerem od poprzednika, ale też jednak transfery zostały poczynione. Lukaku, Barella, Sensi czy nawet Godin i Sanchez, takich graczy rok temu nie było. Za to mieliśmy obrażonego Icardiego z Perisicem. Pandemia też nam pomogła bo w lutym czy marcu to byliśmy daleko od formy, gdyby nie to to pewnie byśmy skończyli niżej. Też trzymanie się kurczowo Gagliardiniego po tym jak przyszedł Eriksen tylko po to, żeby pokazać że tu rządzi (a nie rządzi) to już kompletnie chore. Fajnie, że przyszli Lukaku i Hakimi dzięki niemu i coś trochę drgnęło w przód no ale trener nie może być wyżej niż klub. Jeżeli zdecyduje się zostać to pozytyw taki, że będziemy kontynuowali to co zaczęliśmy rok temu. Choć będę się bał, że zrobi to samo co w Chelsea w drugim sezonie. W Interze ma jedne z możliwe najlepszych warunków do pracy w klubie, ale skoro nie pasuje, to won. Z Allegrim nie będzie problemów by stworzyć plan długoterminowy, a tego nam trzeba. Ci co się boją Allegrego to niech sobie przypomną co było w Juve po 2014 roku. Miał być dramat (pamiętam jak go wszyscy wyśmiewali po fatalnej końcówce z Milanem), a nie dość że były kolejne Scudetta to jeszcze liczyli się w Europie.
24.08.2020 o 23:25 przez SlimShady
SlimShady
Mam nadzieję że Conte zostanie !! ! Jeśli odejdzie to znowu będzie wszystko od nowa ale możliwość że Inter nie zmieniły zbyt bardzo swojego stylu gry. Zatrudnić ponownie Gasperiniego, który podobną taktyką i jest jej cały czas wierny mamy do tego zawodników i nie powinno być problemu na przestawienie się bo będzie ono niewielkie. Wszyscy piszą o Allegrim ale najlepszym wyjściem byłby chyba Gasperini, a sam trener chyby nie odmówił
24.08.2020 o 22:57 przez Nerazzurri 1908
+1
Nerazzurri 1908
No to krótko dawać Simeone i wtedy będę zadowolony !! 😁
24.08.2020 o 20:22 przez BoniunioBDG
+2
BoniunioBDG
Jak dla mnie zmiana trenera nie ma jakiegokolwiek sensu i podstaw ponieważ w tym sezonie zrobiliśmy kolejny progres mianowicie 2 miejsce Serie A z największą chyba ilością punktów od 2010 oraz finał Ligi Europy i to miało by kwalifikować Conte do zwolnienia ? I co kolejny trener ? A co jak kolejny będzie kaszalotem ? To znowu zmiana ? Dajcie Conte pracować ma swoją wizję gry pierwszy sezon budowania zespołu rozliczmy go po następnym sezonie a nie z gorącą głową po przegranej wszyscy go zwalniają. Oczywiście też mi nie podoba się że wystwaia Gagę zamiast Eriksena , że Bastoni gra zamiat Skriniar ale najwidoczniej bardziej jemu pasują do pierwszej "11". A co do argumentów że Conte nie potrafi opanować emocji to wolę Trenera który żyję przy lini jest z piłkarzami razem na boisku drze ryja niż jakąś Pizd. co siedzi na fotelu. AVE
24.08.2020 o 20:51 przez Kunbaskier
+2
Kunbaskier
W obecnej sytuacji (na podstawie doniesień mediów) zmiana trenera jest potrzebna, a raczej mówiąc obowiązkowo. Conte jest teraz tykającą bombą, która może odpalić w czasie nowego sezonu i może ona rozwalić wszystko co pracowało się przez ostatni czas.
Już teraz Conte jest pokłócony z niektórymi członkami zarządu, nie podoba mu się sposób zarządzania, chcę większość władzę itd. A niektórych rzeczy na pewno nie dostanie. Już obecnie krytykę on otwarcie sposób zarządzania klubu, co powoduję utratę rzetelności i psuję wizurek klubu. A co będzie jak odpali w trakcie sezonu i nabluzga mocniej? Wątpię aby Chińczycy na takie zachowanie sobie pozwolą.
Dlatego najlepszym rozwiązaniem byłoby jego odejście za porozumień stron w tym momencie, aby nowy trener mógł przygotować zespół spokojnie po swojemu.

Oczywiście nie można skreślić, że za Conte zespół gra lepiej, ale... nie zmienia faktu, że nadal nic nie osiągnęliśmy. Z LM odpadliśmy już na pierwszym etapie. Puchar Włoch z Napoli, które było do ogrania. Walka o mistrza padła już po wznowieniu rozgrywek (i nie ma co tu patrzeć na 1pkt, bo mylnie ukazuję przebieg rozgrywek - Juve cały czas kontrolowało sytuacje). Jedynie z LE doszliśmy do finału. Ale tu z z takim składem i zespołami z średniej półki, wygrywanie było obowiązkiem i tyle. A w finale Sevilla wyjaśniła nas tak samo jak w LM). Czyli nic nie osiągnęliśmy.
24.08.2020 o 21:09 przez KNP
+1
KNP
Tu nie chodzi o przegraną w finale tylko o to jak klub ma funkcjonować.Conte by chciał jakiś swoich Vidalów i jak zamiast nich dostaje Eriksena(!) to płacz na konferencjach i sabotaż z Gaga.Za rok zażyczy sobie Higuaina, a jak dostanie zamiast tego Dembele to ten sobie posiedzi na ławce a trenejro poleci do mediów płakać jaki to Inter niedobry dla niego.Chłop ewidentnie nie rozumie że nie jest większy niż kluby w których pracuje.To samo było w turynie i to samo w Chelsea.Narka i poprosze kogoś kto wyrósł z dziewczęcych płaczów, potrafi czytać gre i sam zaskakiwać przeciwnika na boisku a nie 3-5-2 -Gagila - hahahah
24.08.2020 o 23:25 przez SETE
SETE
@boniunio a jeśli sam Conte chce zrezygnować ? Wg prasy Zhang widzi Antka na stanowisku trenera a kolejnym sezonie
24.08.2020 o 18:23 przez KNP
+1
KNP
Na dłuższą mete pozostawienie Conte oznacza dalsze problemy.Lepiej rozstac się już teraz i zatrudnić kogoś kto potrafi współpracować, wykorzystywwać potencjał grajków, być elastyczny i nie płakać w mediach.
24.08.2020 o 17:48 przez Drakan83
+1
Drakan83
Bardziej jednak byłbym za Pochettino. Trochę mam już dosyć kopiowania wszystkiego od juve, a jak dzisiaj przeczytałem o khedirze...to mnie to tylko stwierdziło w tym przekonaniu. Z głową, ale budujmy silny klub po swojemu...za bardzo nie ma co kopiować i przejmować odpadów z juve
24.08.2020 o 20:09 przez SETE
SETE
Pochett ? Wieczny przegryw. Nawet Juve wolało wziąć żółtodzioba Pirlo niż wiązać się z wolnym przecież Poczetem.
Allegri najlepsza opcja do zastąpienia Conte , zna ligę , łatwo wprowadzi swoje 4:3:3 lub modyfikacje z obecna nasza kadra i w końcu Allegri nie zapewnia codziennych przeżyć z Tuttosport czy Gds
25.08.2020 o 07:45 przez Drakan83
Drakan83
Juve to raczej jest na etapie cięcia kosztów i nie chcieli wydawaćdużo kasy na top trenera. Dużo ryzykuje z Pirlo, ale mogą też na tym wygrać, nie wiadomo jak mu pójdzie. Allegri nie jest dla mnie złym trenerem i też go widzę na ławce Interu. Po prostu za bardzo kopiujemy juve
24.08.2020 o 15:52 przez rchemik
+4
rchemik
Wolę teraz zmienić trenera niż powiedzmy w Lutym i grać do końca sezonu metodą "gaszenia pożarów"
24.08.2020 o 14:46 przez fcii
+14
fcii
Dlaczego jestem za jego zwolnieniem
Po 1 gra betonowa taktyką, nie jest elastyczny, mimo że nie ma graczy pod 3 5 2 to i tak nią gra, to pokazuje jak bardzo jest ograniczony, po 2 nie wprowadza zmian a jak wprowadza to za późno, po 3 gra kasztanami ( Gagliardini zamiast Eriksena), po 4 nie kontroluje emocji, nie umie przegrywać ani przyznać się do błędu, po 5 nie potrafi adekwatnie rozwiązywać problemów, po 6 zmiana trenera w momencie nowego trenera Juve jest dla mnie dobra opcją, tym bardziej kiedy patrzę Allegri- Pirlo, po 7 nie dogaduje się z Marotta który dla mnie jest mastetem w swoim fachu, po 8 chce swoich graczy ( spójrzmy na sytuację z Vidalem, nie znajdzie kogoś innego tylko jak dziecko- ja chce to... I płacz), po 9 moim zdaniem nie da się z nim współpracować i stworzyć projekt na lata a po 10 są te 9 powodów wcześniej... Już mi się nie chcę... Mógłbym więcej napisać.

Ps.


Nie chce go w Interze jako trenera jak również jako człowieka.
24.08.2020 o 15:04 przez CzarodziejCzasu
+7
CzarodziejCzasu
Ależ precyzyjnie wyjaśnione
24.08.2020 o 15:46 przez cuba
+1
cuba
No i bardzo dobrze powiedziane ale niektórym trudno to wytłumaczyć
24.08.2020 o 14:31 przez SETE
+2
SETE
Zgadzam sie z Woo-cash, jednak zatrudniajac Conte wielu pisalo, ze tak naprawde moze zdarzyc sie wszystko. Jestesmy teraz tego swiadkami.
24.08.2020 o 14:25 przez Woo-cash
+2
Woo-cash
Przeraża mnie wizja zmiany trenera. Zero stabilizacji. Coś co udało się wypracować przez ostatni rok może za chwilę trafić do kosza.
Nowy trener nowa filozofia budowy drużyny gdzie teraz potrzeba tylko kilku kosmetycznych zmian.
24.08.2020 o 14:36 przez Sempre_Inter
+8
Sempre_Inter
Mnie równiez przeraża wizja zmiany trenera. Natomiast po ostatnich wydarzeniach utwierdzam się w przekonaniu, że Conte to toksyczna osobowość. Masz prezydent ma teraz niezłą zagwozdkę, gdyż pozostawienie Conte na stanowisku to bomba z opóźnionym zapłonem. Natomiast nowy trener znaczy kolejny rok przejściowy. I tak źle i tak niedobrze.
24.08.2020 o 16:55 przez Rebelde
+2
Rebelde
Nie przesadzaj. Allegri jest na tyle elastycznym trenerem, że potrafi dostosować formacje do tego "co ma". Już raz przejął klub po Conte i też wszyscy przewidywali, że zniszczy fundamenty budowane przez Conte. A on dopasował się do nich i dużo mu nie zajęło wznieść Juve na jeszcze wyższy poziom. Allegri to nie "beton" co trzyma się jednej formacji.
24.08.2020 o 14:24 przez Sempre_Inter
+7
Sempre_Inter
Z Conte osiągnęliśmy progres i to niezaprzeczalne fakty. Wyrównanie punktowego osiągnięcia w lidze z sezonu gdzie zdobylismy potrójną koronę. Finał LE oraz półfinał Pucharu Włoch. Nie musielismy drżeć do ostatniej kolejki, że nie awansujemy do Ligi Mistrzów. Oddajmy cesarzowi co cesarskie.
Natomiast łyżka dziegciu w beczce miodu. Moim zdaniem oprócz Bastoniego żaden zawodnik nie wskoczył na wyższy poziom.
Niezaprzeczalnym faktem również jest fakt, że Conte ma trudny charakter i w każdym miejscu gdzie kończył współpracę odchodził w mniejszym lub większym skandalu i obrażony. Jeden z włoskich dziennikarzy trafnie go zdiagnozował, że wszędzie widzi wrogów.
Kolejna moja obserwacja, z która być może większość z Was się nie zgodzi, to faworyzowanie Gagliardiniego kosztem Eriksena. Wiem, że Duńczyk nie był w olśniewającej formie, natomiast porównanie jego gry oraz liczb z włoskim pomocnikiem jednoznacznie wskazuje na przewagę Eriksena. Domniemam, że Eriksen nie był wyborem Conte tylko Marotty, więc nasz coach na siłę postanowił nie wykorzystywać Duńczyka, żeby(?) pokazać w klubie , że jego zdanie jest najważniejsze.
Jesli prawda jest , że Conte chce zwiększenia autonomii i uprawnień kosztem zarządu, to chłop pomylił odwagę z odważnikiem.
Kolejno Conte w żadnym miejscu relatywnie długo nie zagrzał i to kolejny kamyczek do jego ogródka i charakteru.

Nie jestem zwolennikiem zwalniania szkoleniowców po jednym sezonie. Każdy powinien dostać 2-3 sezony na udowodnienie swojej wartości, wdrożenie swoich pomysłów.
Natomiast w tej sytuacji na miejscu Zhanga juniora mocna bym się zastanowił czy chcę dłużej mieć na pokładzie podwładnego, który jawnie podważa kompetencje przełożonych.

Obawiam się, że jeśli Conte zostanie to pozostanie smród w klubie. Dziwne, że zarząd nie myślał o tym , że Conte ma taki charakter i że to była kwestia czasu, że odwali jakiś numer?
Jeśli Conte otrzyma jeszcze jedną szansę kosztem Marotty i/lub Ausilio, na których rzekomo narzekał (słynny mail do Stevena), to znowu będzie chciał naściągać byłych graczy Chelsea vide Palmieri oraz Vidala.

Obecna sytuacja jest patowa. Conte pomimo swoich zasług oraz wyników nie gwarantuje stabilizacji i nie jest to trener na lata.
Na miejscu Stevena szukałbym rozwiązania umowy za porozumieniem stron.
Nie chcę żeby zarząd zatrudnił Pochetino, ani de Zerbiego, ani Sinishy. Poszedłbym stronę Maxa.
24.08.2020 o 14:49 przez pablo77
+1
pablo77
Mógłbym się pod tym podpisać, nic dodać nic ująć :)
24.08.2020 o 15:05 przez Kondzik
+1
Kondzik
Amen sempre
24.08.2020 o 13:44 przez interista1987
interista1987
Co by nie mowic ma COnte duzo racji, nawet kibice zdaja sobie sprawe z faktu, ze Conte glownie trzymal z Orialim, Zanetti to figurant a Ausilio jest podporzadkowany Marottcie, prezydent rowniez nie ma decydujacego glosu bo musi sluchac ojca.
Uwazam, ze Conte powinien dostac 3 lata w Interze i plotki z Allegrim byly zupelnie niepotrzebne ale zawsze w mediach sie pojawiaja.
Jesli ma to wszystko zaczac funkcjonowac to niech sie zgodza zrobic 2 transfery specjalnie dla Conte no i trzeba wyjasnic sprawe Eriksena.
Bo nie mozna marnowac tego zawodnika.
Gagliardiniego bym opchnal nawet za 10 mln zeby nie bylo go w kadrze wgl.
24.08.2020 o 13:26 przez danielinter
-1
danielinter
Udanym sezonie ? Prosze was przegralismy wszystko LM LE lige puchar i nie po to Marotta bierze Eriksena pol roku przed koncem kontraktu placac 20 baniek bo liczy na scudetto.Wspolpraca z Conte nie ma przyszlosci i jak zostanie to pewnie by by Skriniar , Eriksen i nasciagalby typow jak Vidal czy Emerson.Nie zdziwilbym sie gdyby w przyszlym sezonie gral DD zamiast Hakimiego bo Conte cos strzeli w glowie i sie obrazi
24.08.2020 o 13:58 przez Kunbaskier
-1
Kunbaskier
Zgadzam się z @danielinter
Udany sezon, gdzie?! Nie wygraliśmy nic, tak więc ten sezon można uznać za taki sam jak wcześniejszy. W LM nawet Slavia wyjaśniła nas. Nie wspominając, że nie mogliśmy wygrać z pół rezerwową Barceloną. Conte i jego taktyka na LM została przejrzana na wylot.
Finał LE? Proszę Was graliśmy z zespołami z średniej półki i z takim składem powinniśmy wygrać ten puchar i tyle. Wtedy można uznać, że coś osiągnęło się.
Warto jeszcze dodać, że Conte ciągle z wszystkimi się kłóci (patrz wcześniejsze jego drużyny), ponadto przegraliśmy dwa razy z Juventusem. Skiniar jeden z naszych filarów bez formy/zagubiony. Jak Conte zostanie to Skiniar i Eriksen zapewne odejdą. A wprowadzi swoich doświadczonych "dziadków" czytaj Vidala i itd

Dla mnie największym plusem Conte to rozwinięcie się Bastoni.
24.08.2020 o 15:53 przez cuba
cuba
Dokładnie,tzw król ,za co ? co osiągnął w Interze ? za mało zarabiał? co miał chciał,tutaj miec inne zdanie niż inni to już płacz :)

Shoutbox

Klinsi64 16.06.2025 14:21

xd

Klinsi64 16.06.2025 14:21

za Hakana tylko 50 i to minimum

karaszan 16.06.2025 14:13

To statystyka przeliczona na 90minut Znawca

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:36

ciekawe ile chcą za niego

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:36

Na chwilę obecną nie wpłynęła żadna oferta za Hakana Çalhanoğlu. Inter lubi Edersona z Atalanty, mimo że jego cena jest wysoka, a konkurencję stanowi Al-Hilal. ℹ️ @SkySport

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:17

pytanie na ile minut

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:17

karaszan 16.06.2025 13:08 Claudio, Hojlund pokonuje około 7.5km na mecz średnio

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:16

pod koniec sezonu przeszedł samego siebie

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:16

w zaangażowaniu to Correi nikt nie przebije

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:16

Claudio 16.06.2025 13:06 mysle ze bardziej sie beda starac od np takiego 36 letniego Arny

Claudio 16.06.2025 13:15

Zmieni klub to zmieni podejscie do grania

karaszan 16.06.2025 13:11

To akurat statystyka z repki DAnii

Claudio 16.06.2025 13:11

dokladnie

andyvdm 16.06.2025 13:10

Ja bym piłkarzy przez pryzmat występów w United nie oceniał

Claudio 16.06.2025 13:08

w Interze zepnie tyłek

karaszan 16.06.2025 13:08

to tyle co Arnautovic

karaszan 16.06.2025 13:08

Claudio, Hojlund pokonuje około 7.5km na mecz średnio

Claudio 16.06.2025 13:06

mysle ze bardziej sie beda starac od np takiego 36 letniego Arny

Claudio 16.06.2025 13:05

ile oni maja? 21lat?

Claudio 16.06.2025 13:04

Hojlund i Bonny to akurat mlode wilczki ktore nie beda sobie spacerowac

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28234

Liczba newsów: 50974

Liczba komentarzy: 598906

Użytkownicy online: 5 (Kaniol, AJ, ragnar, ragnar, intermed1) oraz 39 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się