Plotki transferowe

Kto 4. napastnikiem? Doświadczenie - obsesja Conte (18)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
ponad 4 lata temu
2570
18

Kto zostanie czwartym napastnikiem w nowym sezonie? 

Według dziennikarzy Il Giorno pożegnanie z Pinamontim w lecie jest pewne. Inter będzie szukał kogoś do Lautaro, Lukaku i Sancheza. Dziennikarze sądzą, że Inter spróbuje ściągnąć z Chelsea Oliviera Giroud, któremu latem wygasa kontrakt.

Zawodnik w tym roku kończy 35 lat - sprowadzanie doświadczonych graczy na ostatniej prostej swoich karier to więc obsesja Conte. Trener wierzy, że opieranie się na zmiennikach w postaci graczy doświadczonych jest dużo lepszą strategią niż ogrywanie młodych. Czy to strategia słuszna? Czas pokazuje, że w większości tak. 

 

Zobacz też

Kim Min-Jae Bayern

Bild - Inter planuje wzmocnienie obrony. Kim Min-jae głównym celem (11)

24.10
07:19
Luis Henrique Andy Diouf szlaufy z Ligue1

Ograniczony budżet, ograniczone rezultaty (40)

27.10
12:03

Komentarze (18)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
15.04.2021 o 23:19 przez danielinter
danielinter
Roma rozwiaze kontrakt z Dzeko lub odda go za grosze jak Kolarova i przyjdzie.Yebac mAstA
15.04.2021 o 22:57 przez Ippon
+1
Ippon
Może ktoś nie wie do czego służy rola rezerwowego. Do tego aby grać wtedy gdy ktoś z podstawowego składu nie może. Weź powiedz teraz lukaku że ma zagrać jakiś młodzian jak ten walczy o koronę króla strzelców a następnie tłumacz dlaczego musisz gonić dany zespół w tabeli. Narzekacie na koralova,vidala to zobaczcie jak grają odpowiednicy w milanie i romie.
Dyrektor sportowy Eibaru powiedział, że woli dokonywać transfery po 0,5mln niż za 4, bo więcej razy może się pomylić a jakość między tymi piłkarzami na papierze i tak nie jest duża. Jak w pomocy jest miejsce dla jakiegoś młodego zawodnika tak zupełnie w ataku nie widzę.
Nie zgodzę się z stwierdzeniem na temat obsesji Conte. Wystarczy spojrzeć na transfery w Juve za Conte i Allegriego. Różnicy nie widać.
15.04.2021 o 23:11 przez CzarodziejCzasu
CzarodziejCzasu
Fajny przyklad - dyrektor sportowy Eibaru. Faktycznie - ambicje sportowe podobne :lol:
15.04.2021 o 23:14 przez Orzeu
Orzeu
nie no a propo obsesji conte to to jest prawda
16.04.2021 o 00:24 przez Ippon
Ippon
Czyli marotta i allegri mają też obsesję? Czy można to uznać za coś normalnego. Zapominacie też że w tym czasie odszedł starszy Miranda których poziomem czystoteoretycznie był nad rano(szkoda że odszedł), godin, valero czy też mający dobry sezon candreva.
Co do Eibaru. Chodzi mi o to że pomyłka w sprowadzeniu koralowa,vidal,darmiana,Sancheza finansowo wyszłaby na tyle co sprowadzenie lazaro. Dziwne że nikt nie hejtuje tego transferu Conte. A to był raczej jego wymysł. On nawet 5 dobrych minut u nas nie zagrał chociaż wiązałem z nim największe nadzieje.
16.04.2021 o 07:24 przez timon
+1
timon
Wszyscy patrzą przez pryzmat Vidala i Kolarowa, a przecież Sanchez, Darmian, Young w poprzednim sezonie czy nawet Godin to były/są udane uzupełnienia składu
16.04.2021 o 08:55 przez Orzeu
+1
Orzeu
Ippon napisał:
Czyli marotta i allegri mają też obsesję? Czy można to uznać za coś normalnego. Zapominacie też że w tym czasie odszedł starszy Miranda których poziomem czystoteoretycznie był nad rano(szkoda że odszedł), godin, valero czy też mający dobry sezon candreva.
Co do Eibaru. Chodzi mi o to że pomyłka w sprowadzeniu koralowa,vidal,darmiana,Sancheza finansowo wyszłaby na tyle co sprowadzenie lazaro. Dziwne że nikt nie hejtuje tego transferu Conte. A to był raczej jego wymysł. On nawet 5 dobrych minut u nas nie zagrał chociaż wiązałem z nim największe nadzieje.


dobra dobra bo już sobie zaczynasz dopisywać.

Ja nie hejtuje Conte za sprowadzanie doświadczonych graczy. Wręcz go popieram. Ale zdecydowanie można powiedzieć, że sprowadzanie "dziadków" to obsesja Conte.

No i mówienie o Candrevie, Valero, Godinie czy Mirandzie też nie trafione bo oni do nas w podeszłym wieku ODCHODZILI, a nie PRZYCHODZILI.
18.04.2021 o 15:23 przez AveCaesar
AveCaesar
"No i mówienie o Candrevie, Valero, Godinie czy Mirandzie też nie trafione bo oni do nas w podeszłym wieku ODCHODZILI, a nie PRZYCHODZILI."

że niby co ? aż musiałem się zalogwać żeby sprawdzić czy to nie fake. dziękuje, zrobiłeś i dzień XD
18.04.2021 o 16:21 przez Orzeu
Orzeu
AveCaesar napisał:
"No i mówienie o Candrevie, Valero, Godinie czy Mirandzie też nie trafione bo oni do nas w podeszłym wieku ODCHODZILI, a nie PRZYCHODZILI."

że niby co ? aż musiałem się zalogwać żeby sprawdzić czy to nie fake. dziękuje, zrobiłeś i dzień XD


Miranda miał 31 lat jak do Interu przyszedł,
Candreva 29 lat
Valero 33 lata
Godin 33 lata

jest różnica między:
Young 34 lata
Kolarov 34 lata
Vidal 33 lata
Giroud 35 lat
Dżeko 35 lat


druga sprawa, że Valero i Godin to były transfery wynikające z zapotrzebowania trenera (Valero) i okazji (Godin), natomiast w newsie jest mowa o STRATEGII klubu, który od jakiegoś czasu rezerwowych woli uzupełniać w postaci piłkarzy wydawać by się mogło wypalonych i starych.
15.04.2021 o 22:12 przez cs88
cs88
Ja nie jestem przekonany do emerytów chociaż zawsze ceniłem Giroud. Vidal i Kolarov się bardzo mocno nie sprawdzili...
15.04.2021 o 21:05 przez timon
+1
timon
Na rok za free jak najbardziej
15.04.2021 o 21:04 przez Pjerun
Pjerun
Giroud w Arsenalu był kotem.
To ile stwarzał sytuacji grając tyłem do bramki to głowa mała.
Jako vice-Lukaku jak znalazł
15.04.2021 o 20:57 przez mateuszboguszz
mateuszboguszz
Giroud od lat jest niedoceniany. Może ma już swoje lata, wszystko zależy od warunków na jakich by go zakontraktowali.
15.04.2021 o 20:36 przez CzarodziejCzasu
CzarodziejCzasu
Conte myli graczy doświadczonych z emerytami
15.04.2021 o 22:36 przez Guarin
+1
Guarin
Gdyby Spalletti tez miał taką cechę może by kiedyś w końcu coś poważnego wygrał
15.04.2021 o 20:35 przez pablo77
pablo77
Jak za darmo to i ocet słodki :D A tak na serio to spoko opcja jak nasz ograniczony bużet. jak się zgodzi na kontrakt 3-4 mln. Na jeden sezon z opcja przedluzenia o rok byłoby git.
15.04.2021 o 20:29 przez cuba
cuba
Wolałbym żeby nie. ale każdy ma swoją rację :)
15.04.2021 o 20:26 przez ragnar
+1
ragnar
Vidal i Kolarov nie wypalili, ale Giroud w LM zawsze gra dobrze

Shoutbox

Xucatlan 02.11.2025 17:58

Nazywanie Hakana defensywnym pomocnikiem....

Cyrax 02.11.2025 17:58

To że w Serie A brakuje snajperów, to akurat fakt

Piotrek85 02.11.2025 17:58

Oprócz Haalanda i Mbappe

Piotrek85 02.11.2025 17:56

Najlepszym strzelcem jest defensywny pomocnik

Piotrek85 02.11.2025 17:56

Tylko w Anglii czy Hiszpanii na pierwszych miejscach są jednak napastnicy no Mateta czy Alvarez ,a we Włoszech najlp

Norbi1985 02.11.2025 17:53

Cała drużyna strzela

Xucatlan 02.11.2025 17:53

Warto też odnotować, że podstawowi napastnicy w czołowych zespołach zmagają/zmagali się z urazami i sporo z tych 10 kolejek opuścili. Plus Roma, która kupiła króla strzelców La Liga i ten w 'słabej' Serie A wygląda jakby sił powinien raczej spróbować w Serie B.

Norbi1985 02.11.2025 17:53

Dlatego dobrze ,że u nas wszyscy potrafią strzelać oprócz Mikiego oczywiście 😃

Xucatlan 02.11.2025 17:51

A w innych ligach jak jest? W Anglii jeden Haaland, reszta liczby jak snajperzy w Serie A. W La Lidze jeden Mbappe, reszta liczby podobne do Serie A. W Bundeslidze jeden Kane, reszta znowu to samo co i we Włoszech.

Piotrek85 02.11.2025 17:49

To świadczy jacy snajperzy są w seria a w tym nasz Lautaro. Thuram gdyby nie kontuzja to pewnie byłby liderem

Norbi1985 02.11.2025 17:36

W tabeli strzelców na 10 kolejek liderem jest Hakan z 5 bramkami

Norbi1985 02.11.2025 17:35

Serie A jest wykastrowana z dobrych snajperów

Piotrek85 02.11.2025 17:31

Bisseck i Sucic dziś słabiej ale trzeba na nich stawiać

Xucatlan 02.11.2025 17:29

O tak! Ludzie z innych lig, to włączą El Clasico, albo Liverpool - Arsenal. Potem zobaczą Inter z taką Veroną i na tej podstawie oceniają poziom lig.

Xucatlan 02.11.2025 17:28

VVujek 02.11.2025 17:00 A jak czytam rok w rok, jaka to liga włoska jest słaba , to rzygać się chcę.

Cny 02.11.2025 17:17

sucic rzecz jasna

Cny 02.11.2025 17:17

dał też fajna piłkę do Lautaro w pierwszej połowie, kilka razy przerwał kontrę, ale błąd spory mimo wszystko

VVujek 02.11.2025 17:02

Ogólnie to zanim nie zaczęła się ta potworna ulewa to Verona nie istniała.

VVujek 02.11.2025 17:00

A jak czytam rok w rok, jaka to liga włoska jest słaba , to rzygać się chcę.

ragnar 02.11.2025 17:00

Nie no, teraz to już pioli out

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    10

    22

  • 2

    Inter

    10

    21

  • 3

    Roma

    9

    21

  • 4

    Milan

    9

    18

  • 5

    Juventus

    10

    18

  • 6

    Como 1907

    10

    17

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Riccardo Orsolini

    5

  • 2

    Hakan Çalhanoğlu

    5

  • 3

    Kevin De Bruyne

    4

  • 4

    Nico Paz

    4

  • 5

    Christian Pulisic

    4

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28318

Liczba newsów: 51876

Liczba komentarzy: 609351

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się