Pozostałe

La Gazzetta - Taremi, dużo ruchu z którego nic nie wynika (50)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
około rok temu
1832
50

La Gazzetta poświęciła dzisiaj miejsce występowi Mehdiego Taremiego we wczorajszym meczu.

Dziennikarze przeanalizowali mecz, zwrócili uwagę na akcje w meczu oraz przeanalizowali tzw. heatmapy zawodnika. Wniosek jest taki: Taremi dużo pracował na boisku, lecz po raz kolejny nie stwarzał zagrożenia pod bramką przeciwnika.

Irańczyk póki co strzelił tylko jedną bramkę w piętnastu występach w Interze. To bardzo słaby wynik jak na zawodnika, który słynął z masowego strzelania bramek. We wczorajszym meczu Taremi tylko raz uderzył na bramkę przeciwnika: był to bardzo słaby strzał z prawej nogi. Przed zejściem z boiska posłał jeszcze kilka dobrych piłek oraz krążył wiele razy wokół pomocników. Całkiem inna praca. 

Inzaghi postrzega Taremiego jako napastnika-startera w Champions League. Coś jednak nie działa tak jak należy. Inter z Taremim w ataku nie strzela wiele, a sam zawodnik nie stwarza zagrożenia pod bramką. Irańczyk w meczu z niemieckim zespołem 25 razy dotknął piłkę i osiągnął wynik xG na poziomie 0,25. Wczorajszy mecz był kolejny raz alarmujący. 

 

 

Zobacz też

Nicolo Barella

Barella w ścisłej czołówce najlepszych kreatorów w Europie (20)

23.01
11:48
oaktree

Guarro - Oaktree niezadowolone z występów w Champions League (29)

22.01
18:26

Komentarze (50)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
28.11.2024 o 12:35 przez vandallo87
+3
vandallo87
Chcecie porównać z Lautaro? W swoim pierwszym sezonie w Serie A, 18/19, zagrał 1335 minut i strzelił 6 bramek, we wszystkich rozgrywkach 9/1773 minuty. Wielu go tedy skreśliło. Taremi może zostać porównany, jak pogra tyle samo w debiutanckim sezonie, teraz zestawianie ich wybiórczo np. na podstawie LM jest bez sensu.
28.11.2024 o 12:43 przez Orzeu
+2
Orzeu
on miał wtedy bodajze 20 lat, Taremi ma 32.

Po to się bierze doświadczonego napastnika żeby nie trzeba było go ogrywać.
28.11.2024 o 13:44 przez Jacenty
+2
Jacenty
Jeden i drugi potrzebuje aklimatyzacji, bo przeprowadził się w nowe, nieznane mu dotychczas miejsce oraz do nowej ligi o całkowicie odmiennym stylu gry niż to gdzie grali dotychczas.
28.11.2024 o 12:07 przez pablo77
+2
pablo77
Orzeu napisał:
Seba napisał:
Martinez w LM - bramka i asysta
Taremi w LM - bramka i 2 asysty

Taremi zły i bezproduktywny, Martinez cacy pryma sort :-D



Lautaro strzelił ponad 100 bramek dla Interu - każdy wie, że to dobry napastnik.

A Taremi?


No taki dobry, że przez 8 miesięcy nie może bramki strzelić na san siro. Ale Taremi gówniany bo w 240 minut w serie A też nie strzelił gola xD
28.11.2024 o 12:12 przez Orzeu
Orzeu
Lautaro w zeszłym sezonie strzelił 27 bramek :) więc lepiej nie idź w porównania Lautaro - Taremi :D
28.11.2024 o 15:36 przez pablo77
pablo77
Orzeu napisał:
Lautaro w zeszłym sezonie strzelił 27 bramek :) więc lepiej nie idź w porównania Lautaro - Taremi :D


Lautaro w zeszłym sezonie rozegrał 3461 minut a w lidze mistrzów tylko 2 gole... w lidze 2600 minut i 24 gole ale większość bramek to drużyny z drugiej części tabeli.

W tym sezonie Lautaro zagrał przeciwko: Atalancie, Milanowi, Juventusowi, Napoli, City, Arsenalowi, Lipskowi 514 minut na 630 i strzelił okrągłe 0 goli to trochę mało jak na 9mln kontrakt, kandydata do złotej piłki i na 27 latka rozgrywającego 7 sezo w koszulce Interu...
28.11.2024 o 15:49 przez pablo77
pablo77
Tak piszesz, że w zeszłym sezonie 27 goli ale analizując gole z tym takim top7 to:
Milan: 0 goli 90 min
Milan: 0 goli 90 min
Juve: 1 gol 90 min
Juve: 0 goli 90 min
Napoli: 0 goli 79 min
Napoli: 0 goli 90 min
Atalanta: 1 gol 86 min
Atalanta: 1 gol 68 min
Roma: 0 goli 90 min
Roma: 0 goli 75 min
Lazio: 1 gol 89 min
Lazio: 0 goli 90 min
i w LM:
Atletico 0 goli 88 min
Atletico 0 goli 120 min (nie strzelony rzut karny)
Benfica 0 goli 90 min
Benfica 0 goli 11 minut

4 gole w 18 meczach gdzie grał praktycznie w każdym meczu po 90 min to przyznasz że rozczarowujący wynik ? Jak na takiego zawodnika co tyle zarabia...
29.11.2024 o 11:14 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Przeciwko Milanowi miał 2 asysty, z Napoli miał asystę oraz bramkę w finale super cuppy dającą nam wygraną 1:0.

Ogólnie miał udział przy 30 bramkach w 20 meczach w lidze i w 2 meczach włosko arabskiej super cupy miał udział przy 2 bramkach. W lidze rozegrał 33 spotkania co daje średnią prawie 1 udział przy bramce na mecz.

Myślę, że troszkę nam to pomogło w zrobieniu dobrego sezonu. Fakt w LM zawiódł, ale nie tylko on. Cały zespół to zrobił.
29.11.2024 o 11:36 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
AveCaesar napisał:
Przeciwko Milanowi miał 2 asysty, z Napoli miał asystę oraz bramkę w finale super cuppy dającą nam wygraną 1:0.

Czyli jeszcze asysta przeciwko Lazio w 1/2 cuppy
28.11.2024 o 09:19 przez Jacenty
+5
Jacenty
Szkoda jego słabych liczb, czasem nieporadności pod bramką rywala, ale bardzo doceniam nie tylko jego pracę ale i wkład w tworzenie gry. Przy kontrach gdy dostaje piłkę, nie traci jej, potrafi ją przytrzymać i rozegrać, czego nie można powiedzieć o Correi czy nawet Arnautoviciu.
28.11.2024 o 11:12 przez kibix
+2
kibix
Ałnartowić to nawet jak wszedł na 15 minut to ruszał się jak ten woz z węglem, miałem wrażenie że ma założone betonowe buciki juz ,bo nawet mu się sprintów nie chciało robić
28.11.2024 o 17:50 przez Jacenty
Jacenty
On już chyba spalił się psychicznie, jego mowa ciała pokazuje zrezygnowanie.
28.11.2024 o 08:32 przez Seba
+4
Seba
"Inter z Taremim w ataku nie strzela wiele, a sam zawodnik nie stwarza zagrożenia pod bramką. Irańczyk w meczu z niemieckim zespołem 25 razy dotknął piłkę i osiągnął wynik xG na poziomie 0,25. Wczorajszy mecz był kolejny raz alarmujący. "

Pozostali napastnicy mają jeszcze gorsze statystyki w LM. Mało tego, to właśnie Taremi jest póki co najlepszym napastnikiem Interu w tych rozgrywkach. Dziwna ta nagonka na Irańczyka.
28.11.2024 o 09:36 przez Orzeu
-1
Orzeu
Seba napisał:
Pozostali napastnicy mają jeszcze gorsze statystyki w LM. Mało tego, to właśnie Taremi jest póki co najlepszym napastnikiem Interu w tych rozgrywkach. Dziwna ta nagonka na Irańczyka.


Taremi - Najlepszy napastnik Interu w Champions League.

Tymczasem Taremi: strzela jednego karnego.
28.11.2024 o 08:22 przez Seba
+3
Seba
Martinez w LM - bramka i asysta
Taremi w LM - bramka i 2 asysty

Taremi zły i bezproduktywny, Martinez cacy pryma sort :-D
28.11.2024 o 09:40 przez Orzeu
-2
Orzeu
Seba napisał:
Martinez w LM - bramka i asysta
Taremi w LM - bramka i 2 asysty

Taremi zły i bezproduktywny, Martinez cacy pryma sort :-D



Lautaro strzelił ponad 100 bramek dla Interu - każdy wie, że to dobry napastnik.

A Taremi?
27.11.2024 o 21:48 przez Szociq
+1
Szociq
Za wysokie progi póki co. Kompletnie nic ciekawego nie pokazuje. Raczej do odstrzału będzie jak najszybciej razem z kulawym Austriakiem i argentyńskim grilowanym Angusem.
27.11.2024 o 22:28 przez Orzeu
Orzeu
Dzeko Alexis - pilkarska jakość

Correa, Taremi, Arna - póki co takiej klasy nie pokazują
28.11.2024 o 12:25 przez vandallo87
+2
vandallo87
Chyba kupisz, szczególnie ta jakość pokazywał jak w fazie defensywnej meczu wyrywał do przodu i tracił piłkę, bywały mecze że punkty traciliśmy. Alexis poleciał nie tylko za niebotyczną wypłatę.
28.11.2024 o 12:26 przez vandallo87
vandallo87
*kpisz
27.11.2024 o 21:10 przez HB
+3
HB
On zagrał zaledwie 232 minuty w Serie A do tej pory. Za wcześnie na oceny.
27.11.2024 o 20:35 przez Domino
+6
Domino
Jakoś wczoraj żaden z napsatników nie stworzył zagrożenia ani nie był nawet blisko strzelenia gola. Lauti i Thuram też wczoraj nie zachwycili, a Arna to już szkoda gadać. Taremi nie był lepszy, ale przesadnie bym się do niego nie przysrywał. Miał dobre mecze, asysty, wywalczone karne, dużo pracy i NIE CHYBIA SETEK jak to mają w zwyczaju takie Arny
28.11.2024 o 09:12 przez acmilanowek
-2
acmilanowek
nie chybią setek bo do żadnych nie dochodzi , taka mała różnica .
brak jakości piłkarskiej próbuje zrekompensować rozegraniem.
on tak do Interu pasuje jak Olisadebe do Realu
29.11.2024 o 07:04 przez Domino
Domino
Oj dochodzi, bodajże w LM miał sam na sam i chytry napastnik by uderzał a on wystawił Arnie na pustą bramkę.
27.11.2024 o 19:33 przez AveCaesar
+5
AveCaesar
Tak czy siak czy jeszcze inaczej Taremi > Arna + Correa i jeden mecz z Hellasem co trzy lata tego nie zmieni 😇
27.11.2024 o 19:39 przez AveCaesar
+3
AveCaesar
Nawet w porównaniu do powrotu Sancheza mamy zawodnika chociaz do pracy na boisku z drużynami pokroju Arsenalu, do czego Alexis już się nie nadawał.
27.11.2024 o 19:41 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Wiadomo, że przydałby się jeszcze napastnik na ławce, który umie strzelać bramki.
27.11.2024 o 19:47 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
No i się nie łamie co kontakt z piłką czy tam nie ma innych anemii czyli może cały czas brać czynny udział w rotacji dając odpocząć naszym podstawowym napastnikom.
27.11.2024 o 19:53 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Jak widać dla nas tak już wiele. Kiedy mieliśmy 3 napastników na poziomie graliśmy w finale LM 😜
27.11.2024 o 19:54 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
To już wiele*
27.11.2024 o 18:46 przez kadrian89
+5
kadrian89
Ostatni sezon w Porto też już miał kiepski liczbowo.

Cenić go należy za poświęcenie i bieganie dla drużyny.

Swoją rolę spełniać musi taktycznie skoro gra więcej niz Arna i Correa. Podniecanie się tym ostatnim po jednym meczu z żenującym Hellasem bawi mnie prawdę mówiąc.
Gdy Tucu musi się mierzyć z twardymi obrońcami krótko kryjącymi , to gościa nie ma.
28.11.2024 o 11:10 przez kibix
kibix
Dokładnie, ludzie mają krótka pamięć, koreła jeden dobry mecz z ogórami i ludzie zapomnieli jak grał przez ostatnie 3 czy 4 lata
27.11.2024 o 18:33 przez davi23
+3
davi23
Każdy z nas ma swoje zdanie. Ja też uważam, że za słaby na Inter to najlepiej pasuje, natomiast na lepszych nas nie stać i tyle w temacie, nie ma co po nim jechać już bardziej.
27.11.2024 o 18:32 przez Jaszczu91
+3
Jaszczu91
Mnie jak na razie jego postawa lekko rozczarowuje. Liczyłem na więcej bramek. Jednak daleki jestem od stwierdzenia że to najgorszy nasz transfer i słaby napastnik. Jak gra, to zawsze coś daje zespołowi. Jest przydatny. Musi poprawić tylko liczby.
27.11.2024 o 18:09 przez Nerazzurx10
-2
Nerazzurx10
Dokładnie! Ale dalej znajdą się ludzie którzy go tu bronią, a on się nie różni od Arny ani od Correi (z tym ze od kucharza na gorsze staty) on zagrał 1! Mecz w którym zrobił jedyne liczby
27.11.2024 o 17:30 przez bonjovi100
-4
bonjovi100
Póki co Taremi to szrot. Nasz najgorszy zawodnik bez podziału na pozycje.
27.11.2024 o 18:02 przez Piotrek85
+3
Piotrek85
Ja go wolę mimo wszystko od Arnautovicia
27.11.2024 o 16:22 przez Onana90
+2
Onana90
Za słaby na Inter. Nie dziwota, że nikt go nie chciał.
27.11.2024 o 15:47 przez acmilanowek
acmilanowek
cienias jest i tyle , niech idzie grać przeciwko Kyrgistanowi
27.11.2024 o 15:40 przez Paolo92
+3
Paolo92
15 meczów (632 minuty) , gol i 3 asysty.
Liczby trochę słabe.
27.11.2024 o 15:10 przez nwk
-1
nwk
Słabszy od Sancheza i Dżeko, lepszy od Arny i Koreły.
27.11.2024 o 17:30 przez bonjovi100
-1
bonjovi100
Zerknij na statystyki i ździwisz się jak mu Correa w ocenach i średniej goli/asyst na mecz odjechał.

Taremi od Correi lepszy jest jedynie w zdrowiu. Niestety
27.11.2024 o 15:04 przez FCI
+6
FCI
Dlaczego na chłopa jest taka nagonka ? Chłop przyszedł za free w tym sezonie, pracuje dla drużyny i nie można temu zaprzeczyć bo akcje w których uczestniczy kończą się bramkami, Corree po jednym meczu już wskrzeszają a chłopu nie dali pół sezonu nawet i już hejt. Nawet jesli by chlop nie wypalil to on przyszedl za free. Żałosne. Widać że w tych szmatławtach są ludzie sfrustrowani swoim życiem.
27.11.2024 o 15:09 przez Orzeu
+1
Orzeu
FCI napisał:
Dlaczego na chłopa jest taka nagonka ?


Bo miał być dobry i strzelać bramki.
27.11.2024 o 15:30 przez Cny
+1
Cny
Orzeu w punkt. Gość miał być napastnikiem numer trzy, który odciąży TuLa, w założeniu miał coś strzelać a nie tylko być na boisku. Bo tak to można tam wstawić Bissecka i myślę, że efekt mógłby być nawet lepszy po coś by ustrzelił głową po podaniu Dimarco czy Basto. Sama praca to nie wszystko. Jak trzeba podać to Taremi strzela (wczoraj Dumfries miał idealna pozycję), a jak trzeba strzelić mocno to próbuje podać do kogoś. Nikt mu nie odbiera chęci i zaangażowania, ale to nie ekstraklasa i pozycja legendarnego defensywnego napastnika który ma grać głową, przyjmować piłki i odgrywać a bramki, to by na to patrzył.
27.11.2024 o 16:33 przez FCI
+1
FCI
Mamy koniec listopada, to jest jego pierwszy sezon, nie rozumiem takiego podejścia, to tak jak zatrudnić chłopa minimalnym kosztem do firmy i oczekiwać od niego że będzie po pół roku zastępował najlepszych pracowników.
No ludzie…
Jak można narzekać na kogoś kto przyszedł za free, faktycznie się angażuje w grę, asystuje i też strzelił gola mając na ławce zainwestowane 50 baniek ( Correa. Arna ) co kopią się po czole i nie potrafią nawet wykorzystać karnego ( Arna ).
No nie dogadamy się Panowie.
27.11.2024 o 16:39 przez Orzeu
-1
Orzeu
FCI napisał:

No ludzie…
Jak można narzekać na kogoś kto przyszedł za free.


no tak, nie można skrytykować zawodnika, bo przyszedł za darmo. Ciekawe stwierdzenie.
27.11.2024 o 16:51 przez Onana90
+2
Onana90
No tak niech się aklimatyzuje ile chce. Ma czas. On ma dopiero 32 lata, za kilka lat będzie pykał aż miło w Interze :) .
27.11.2024 o 16:58 przez acmilanowek
acmilanowek
to jest jego pierwszy sezon to można powiedzieć o zawodniku 24 letnim a nie starym dziadzie z Iranu , gość się niech zawija do arabii saudyjskiej
27.11.2024 o 16:59 przez FCI
+3
FCI
Przeczytaj dalej, polecam, a nie wyciągać z kontekstu jedno zdanie

Shoutbox

pluto11 27.01.2026 00:08

No to niech się dowiedzieli bo tracimy bramki jak mlodziki

danielinter 26.01.2026 23:13

A może Chivu się nie wpierdziela trenerowi bramkarzy i to on wybiera Sommera

BoRo 26.01.2026 23:05

dokladnie! #saveMartinez

pluto11 26.01.2026 22:54

Dlaczego Martinez nie dostał pożarnej szansy każda która miał dobrze wykorzystał

DyniaSandomierz 26.01.2026 22:27

Podobno agent Onany w Mediolanie

pluto11 26.01.2026 22:11

Sommer jedyne co miał to grę na lini bo na przedpolu nie gra nic, teraz nawet na lini nie wygląda tylko wszystko wpada czas na zmiany a statystyki jasno to pokazują że jest straszna lipa i to wszystko przy tym że i tak na naszą bramkę nie ma dużo strzałów

Cny 26.01.2026 21:43

popatrzcie jak reagował zespół gdy strzelił Miki. tam wszyscy cieszyli się jak po mistrzostwie. może Miki to równy ziomek i fajnie że się przełamał ale to pokazuje że trener w szatni nie ma łatwo jeśli chodzi o personalia bo jest owa hierarchia

Cny 26.01.2026 21:41

tylko kontuzja

broda4991 26.01.2026 21:41

Może na puchar Włoch albo jak wygramy majstra na parę kolejek przed bo tak to niema szans

broda4991 26.01.2026 21:40

Jakbym miał obstawić nerkę na to czy się coś zmieni w bramce do końca sezonu czy nie to bym obstawił że nie.

broda4991 26.01.2026 21:40

No dalem optymistyczną wersję

Cny 26.01.2026 21:39

broda raczej byliby gdzieś koło Lazio ;)

Cny 26.01.2026 21:39

jeszcze często idiotycznie i anemicznie piastuje w sytuacjach w jakich każdy bramkarz łapie piłkę w takim locie na pół szczupaka

broda4991 26.01.2026 21:39

Milan jakby miał takiego bramkarza to by się o ligę konferencji z Como bili

Cny 26.01.2026 21:38

dodaj to że nigdy karnego nie obronił i to nie przez brak cm, on zawsze leci w inną stronę niż piłka

broda4991 26.01.2026 21:38

Mnie najbardziej sommera drażni przy stałych fragmentach gry. Gość totalnie osrany stoi na 5 metrzem joseep idzie do piły łapy W górze wiesz że złapie a ta miernota nic strach przy każdym wyjściu

timon 26.01.2026 21:36

Kolejna rzecz to sommer nie istnieje na przedpolu. Gramy krycie strefą i tu brakuje bramkarza który wyjdzie na ten 5-6 metr my z tego dużo bramek tracimy. Wcześniej nadrabiał to interwencjami na linii, teraz nie ma ani jednego ani drugiego. Przy silnym i dobrze wychodzącym bramkarzu sporej ilości strzałów by nie było po prostu. Piłka z Arsenalem po różnym i z Pisa były do wyjęcia jeszcze przed strzalem

broda4991 26.01.2026 21:36

Niestety Chivu boi cokolwiek zmienić. Teraz sommera na pewno nie posadzi żeby morali mu nie zepsuć

Cny 26.01.2026 21:14

tam to zawsze było ryzyko głupiej straty.

Cny 26.01.2026 21:14

nie no ja pamiętam jak handanovicia męczyli krótkimi podaniami i było kopanie po autach co drugiej piłki.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w szalonym meczu z Pisą?

Polls answer

Publicystyka

Oprawa FC Barcelona Inter kibice Nerazzurri

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Luis Henrique

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    22

    52

  • 2

    Milan

    22

    47

  • 3

    Roma

    22

    43

  • 4

    Napoli

    22

    43

  • 5

    Juventus

    22

    42

  • 6

    Como 1907

    22

    40

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    12

  • 2

    Nico Paz

    8

  • 3

    Christian Pulisic

    8

  • 4

    Anastasios Douvikas

    8

  • 5

    Kenan Yıldız

    8

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28906

Liczba newsów: 52483

Liczba komentarzy: 615824

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się