Plotki transferowe

Lavezzi: Mam doskonałe relacje z Mazzarrim (10)

Autor:
Źródło: fedenerazzurra.com
około 7 lat temu
121
10
fcinter serwisowe

Ezequiel Lavezzi w wywiadzie jakiego udzielił włoskiej stacji Sky Sport, wypowiedział się o swoich relacjach z nowym trenerem Interu Mediolan - Walterem Mazzarrim.



- Nigdy nie miałem trenera, który jest tak dobry taktycznie jak Mazzarri. Bardzo się pod jego wodzą udoskonaliłem, ponieważ bardzo dużo ze mną rozmawiał i mówił mi co mam robić, żeby być jeszcze lepszym. Mam z nim dobre relacje i często do siebie wysyłamy wiadomości.

Inter i Milan? Mam przyjaciół w tym mieście, ale w tej chwili nic więcej mnie z nim nie łączy. Oba kluby mają wspaniałą historię, ale nie mogę mówić o przyszłości w Mediolanie, ponieważ nic nie ma na rzeczy.

udostępnij

Zobacz też

Stefano Sensi

Sensi: kupić, by sprzedać? (7)

09.07
14:18
Nicolo Zaniolo

Inter spróbuje ściągnąć Zaniolo (10)

09.07
15:42

Komentarze (10)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
27.05.2013 o 16:59 przez kibol123
kibol123
ale teraz to niech spertalla lamus na detoksie byles jak podpisywales umowe trzeba bylo myslec glowa a nie portfelem
27.05.2013 o 14:02 przez piotrekninter
piotrekninter
zarabia w PSG krocie, duzo gra , czego chciec wiecej
dobry taktycznie,ok, bo my nie mamy wielkich wirtuozow, Mou tez wygral LM glownie dzieki taktyce...fakt pilkarzy mial swietnych,ale nie takich jak barca czy Real
27.05.2013 o 00:50 przez Cny
Cny
Lavezzi nas nie zbawi. Poziom Palacio w moim odczuciu.
27.05.2013 o 00:44 przez FunKeeRebel
FunKeeRebel
Yebany chce do Interu xD
26.05.2013 o 23:50 przez kibol123
kibol123
nie widzicie daje impulsy ze marzy wrecz o trafieniu do interu tylko moratti woli se mozarta czy tam bacha puscic i nie slyszec bo by musial kase wywalic na dobrego grajka po za tym to wbrew jego zasadom dobry sprawdzony gracz ?to nie w interze
26.05.2013 o 23:32 przez el_loco
el_loco
kolejny plus dla Mazzariego. Skoro jego były zawodnik dobrze się o nim wypowiada znaczy iż darzy jego szacunkiem i tu mam nadzieję, że Nasi zawodnicy również będą.
26.05.2013 o 22:20 przez Lethal_Doze
Lethal_Doze
Niech spada, jest skończony
26.05.2013 o 21:15 przez Pawel1992
Pawel1992
i tak szanse na transfer Argentyńczyka są nikłe ale dobrze że nasz trener cieszy się uznaniem u Lavezziego.
26.05.2013 o 20:56 przez dodo_IM
dodo_IM
Lavezzi mówi o naszym nowym trenerze, dlatego?
26.05.2013 o 20:28 przez ambosito
ambosito
I po co taki news? Nie rozumiem.
Nic nowego nie wnosi.

Shoutbox

chonciak 15.07.2020 01:01

Najpierw wróci do formy, a dopiero później się połamie. I znowu pół sezonu w dupe ;d

Czarson 15.07.2020 00:42

IMO wiadomo i to, że się polami i to, że wróci do formy

crislk 14.07.2020 23:50

kupowanie sensiego to wtej chwili to jak kupic kota w worku nie wiadomo czy sie połamie znow i bedzie sie leczył i czy wróci do dobrej formy wszystko powinno zalezec ok kwoty ile oni sb za niego chcą ;p

crislk 14.07.2020 23:48

no własnie czy wróci

Alfa 14.07.2020 23:48

niech oni sie ogarna z tymi treningami

Alfa 14.07.2020 23:48

no ciekawe czy wroci w ogole do tej formy

ZnawcaCalcio 14.07.2020 23:47

niesamowicie wyglądał

ZnawcaCalcio 14.07.2020 23:47

Szkoda Sensiego, bo w pierwszej części sezonu był chyba najlepszym zawodnikiem w lidze

crislk 14.07.2020 23:47

no wlasnie 15mln za takiego graja to max gdzie 3/4 sezonu przeleżał

Alfa 14.07.2020 23:46

no mysle ze mozemy sie dogadac skoro bayern tez negocjowal nie majac obowiazku

crislk 14.07.2020 23:45

nie mam nic do chlopaka bo waidomo choroba nie wybiera ale powinnismy sie zastanowićczy go wykupić a jak cos to mocno z ceny zbić sassuolo

ZnawcaCalcio 14.07.2020 23:42

my będziemy

crislk 14.07.2020 23:41

nikt nie bedzie mu placil za l4 ciagle

ZnawcaCalcio 14.07.2020 23:40

nawet jak jest zdrowy, to w jego przypadku nie jest nic pewne

crislk 14.07.2020 23:40

jak zowu zlapie kontuzje to niech zmieni zawod

ZnawcaCalcio 14.07.2020 23:40

ktoś jeszcze liczy na Sensiego? :D

Alfa 14.07.2020 23:40

zeby sie znowu polamac :D

Alfa 14.07.2020 23:40

a sensi pod koniec miesiaca wiec akurat bedzie na le

Alfa 14.07.2020 23:39

barila ma wrocic na rome

crislk 14.07.2020 23:39

bo rzygam juz tym gagsem

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszy w wygranym meczu przeciwko Torino?

Polls answer

Wyniki Serie A

Sobota, 11 lipca

  • FT

    Lazio

    1 - 2

    Sassuolo

  • FT

    Brescia

    0 - 3

    Roma

  • FT

    Juventus

    2 - 2

    Atalanta

Niedziela, 12 lipca

  • FT

    Genoa

    2 - 0

    SPAL

  • FT

    Cagliari

    0 - 0

    Lecce

  • FT

    Fiorentina

    1 - 1

    Verona

  • FT

    Parma

    2 - 2

    Bologna

  • FT

    Udinese

    1 - 3

    Sampdoria

  • FT

    Napoli

    2 - 2

    Milan

Poniedziałek, 13 lipca

  • FT

    Inter

    3 - 1

    Torino

Wtorek, 14 lipca

  • FT

    Atalanta

    6 - 2

    Brescia

Środa, 15 lipca

  • 19:30

    Milan

    ? - ?

    Parma

  • 19:30

    Bologna

    ? - ?

    Napoli

  • 19:30

    Sampdoria

    ? - ?

    Cagliari

  • 21:45

    Lecce

    ? - ?

    Fiorentina

  • 21:45

    Roma

    ? - ?

    Verona

  • 21:45

    Sassuolo

    ? - ?

    Juventus

  • 21:45

    Udinese

    ? - ?

    Lazio

Czwartek, 16 lipca

  • 19:30

    Torino

    ? - ?

    Genoa

  • 21:45

    SPAL

    ? - ?

    Inter

Booking.com

Publicystyka

Antonio Conte Pintus

Czy Inter jest źle przygotowany fizycznie? (8)

22.06
23:54
Mourinho Moratti

Spełnienie marzeń i ucieczka - Mou wspomina Inter cz. III (12)

27.05
19:46
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Juventus

    Juventus

    32

    76

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    33

    70

  • 3

    Inter

    Inter

    32

    68

  • 4

    Lazio

    Lazio

    32

    68

  • 5

    Roma

    Roma

    32

    54

  • 6

    Napoli

    Napoli

    32

    52

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Ciro Immobile

    29

  • 2

    Cristiano Ronaldo

    28

  • 3

    Romelu Lukaku

    20

  • 4

    Luis Muriel

    17

  • 5

    Joao Pedro

    17

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 26768

Liczba newsów: 36999

Liczba komentarzy: 452415

Użytkownicy online: 1 (maverik) oraz 3 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się