Wywiady z piłkarzami

Leonardo: "Zadecydował pierwszy mecz" (31)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
około 14 lat temu
439
31

Leonardo udzielił wypowiedzi dla telewizji Sky po przegranym meczu Interu w LM:


- Oczywiście, że marzyłem o awansie, ale też wiedziałem, że to rzecz niemożliwa. Tempo meczu było dobre, walczyliśmy. Nie poradziliśmy sobie z Schalke i tyle. Ten sezon mnie martwi, ale nie szukam wymówek, przecież trwa jeszcze wyścig o mistrzostwo oraz o Puchar Włoch. Dlaczego zdjąłem Stankovicia? Nie grał on za dobrze, poza tym chciałem wprowadzić napastnika, więc musiałem do tego celu poświęcić któregoś z pomocników. Jak wyglądamy psychicznie i fizycznie? Jeśli nie masz odpowiedniej kondycji fizycznej to również ucierpi na tym twoja psychika. Wynik został ustalony już w pierwszym meczu.


- Schalke to dobry zespół, dobrze zorganizowany. Wynik pierwszego meczu był nietypowy i to właśnie on zadecydował o awansie.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Lautaro Martinez

Martinez: Dobry start, ale musimy się poprawić (7)

18.06
10:32
Alessandro Bastoni

Bastoni: Chivu bardzo podkreślał dobre rzeczy, które zrobiliśmy w ostatnich latach (1)

17.06
02:31

Komentarze (31)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
14.04.2011 o 17:05 przez Drago194
Drago194
Czy nikt do cholery nie ma jaj w tym klubie żeby powiedzieć że grali słabo i nie potrafili ogarnąć defensywy<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Schalke pokonało Inter pokorą, cierpliwością, zdyscyplinowaniem i determinacją. Pokonali nas tymi samymi cechami którymi my rok temu pokonaliśmy wszystkich i zdobyliśmy El Triplettę. Tak jest właśnie prawda....
14.04.2011 o 17:04 przez Chuchu
Chuchu
Przegraliśmy absolutnie zasłużenie oba mecze i niech on nie szuka żadnych wymówek...
14.04.2011 o 15:44 przez pablo77
pablo77
Kusy zgadzam sie ze Leo zrobil wiele dla interu nawet bardzo wiele i za to mu sie nalezy szacunek ze sie w ogole podjal pracy z druzyna rozwalona w polowie sezonu ale obiektywnie patrzac na przyszly sezon nie nadaje sie na to stanowisko . Musimy sie zastanowic czy chcemy walczyc w europie czy tylko we wloszech bo jezeli chcemy rzadzic tylko w Italii to spoko bedziemy jechac wszystkich jak za Mancio a w LM kompromitowac sie bedziemy z druzynami typu : valencia , villarreal , Liverpool po prostu wstyd ze z nimi odpadalismy i teraz jest jeszcze wiekszy wstyd ze odpadlismy z Schalke <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> z druzyna duzo slabsza od tych ww. i to t w takim stylu (7 bramek wstyd !) . Jak dla mnie potrzebujemy taktyka cos w stylu Mourinho i wydaje mi sie ze najlepsza opcja po sezonie bylby Villas Boas . Raczej nie wyobrazam sobie zebysmy za Jose dostali 7 bramek w dwu meczu to jakies zarty sa , on by na nich tak wydarl pape ze by zmietli schalke pamietam mecze w poprzednim sezonie gdzie zawsze odrabialismy straty wygrywajac mecze :3:2 czy 4:3 grali z charakterem a wczoraj dno , za grali gorzej niz gorzej . Nie oczekiwalem cudu ale liczylem ze pokazemy walke i charakter jak na mistrzow przystalo i wygramy roznica 2 bramek a tu .... Leo sie nadaje na scouta albo drugiego trenera motywatora i tyle ....
14.04.2011 o 15:05 przez Kubusa10
Kubusa10
Potrzeba nam trenera profesjonalnego i to od zaraz
14.04.2011 o 14:29 przez zanetti22
zanetti22
@Alonso - Zawodnicy lubią Leo bo ten nic od nich nie wymaga, pieści, głaszcze po pupach, klepie po pleckach. Dla niego blamaże z Milanem i Schalke to nic. On sobie i reszcie kibiców próbuje wmówić, że mamy bomba skład dla tego cieszmy się i tańczmy. Grunt to pozytywne myślenie. Benitez nie był Mou i jeszcze czegoś wymagał od tych wielkich graczy, to się nie podobało. Widać na treningach coś się działo skoro ludzie bez kondycji odpadali. Ale po takim sezonie jak poprzedni i jeszcze MŚ to nie jest w sumie dziwne. Tyle, że nad drużyną Beniteza wisiało wciąż imię Jose i wszyscy wokół mieli pretensje, że Hiszpan nim nie jest. Zawodnicy mogą być bez kondycji u Leo i przegrywać w takim stylu, ale u Beńka jak grali rezerwami to nie przegrywali w taki sposób i to Benitez wypada gorzej?<br />
Leo odbudował morale. Zawodnicy cieszą się, że grają ale i od nas żądają byśmy cieszyli się z tego, że tylko wychodzą na boisko. Skład odpoczął w styczniu i zaczęli wracać po kontuzjach w lepszej kondycji (efekt pracy Beniteza? Chyba, że Leo miał taką moc uleczania, że jak przyszedł to wszystkim kondycja z miejsca podskoczyła?). Dodatkowo z miejsca dostał 4 graczy (tego samego domagał się Benitez, ale on poleciał) Mając świeższy skład i zdrowszy odniósł kilka zwycięstw ze słabszymi rywalami plus ogranie Bayernu.<br />
Jakby Beniek miał paru nowych zawodników, którzy trzymali by w teamie jego stronę to pewnie &quot;krzykacze&quot; ze starej gwardii z czasem by przycichli i wzięli się do roboty. A tak zamiast na boisku walka rozgrywała się wokół drużyny. Nieroby kontra trener z oczekiwaniami, oraz nowy trener kontra kibice płaczący za Mou.<br />
Nie słyszałem historyjki o tym drugim trenerze w Stambule i wierzyć na słowo nie będę, ale póki co mamy ciekawe porównanie wyników mistrza motywacji i taktyka. Za Leo jesteśmy wyżej w tabeli, ale za Beniteza nie przegrywaliśmy w tak miernym stylu a kibice nie słyszeli: odczepcie się od nas my jesteśmy do uwielbiania nie krytyki.<br />
Pozdro!
14.04.2011 o 14:09 przez Alonso
Alonso
zanetti22 jeśli sami piłkarze cieszą sie że LEONARDO jest trenerem INTER-u to oznacza że z nim jest wszystko w porzadku a z Benitezem nie było. w Finale ligi mistrzów kiedy Liverpool wygrał w karnych to po pierwszej połowie gdy milan wygrywal 3-0 to Benitez głowe w piach włozył jedynie drugi trener zespołu uspokajał sytuacje i motywował graczy wiec jeśli uważasz ze Benitez jest lepszym trenerem od Leonardo to czego piłkarze ciepło sie o nim nie wypowiadali? Czemu Leonardo ma lepsze wyniki od Beniteza? Bo dostał nowych zawodników? Leonardo miał ciezsze zadanie bo musiał gonic rywali musiał wyjsc z dołka w którym benitez sie władował i jednoczesnie MUSIAŁ miec nowych graczy bo benitez naszych najlepszych doprowadzil do takiego stanu.<br />
<br />
FORZA LEONARDO<br />
<br />
FORZA INTER<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/22" alt="&lt;yeah&gt;" />
14.04.2011 o 13:59 przez Fqrve
Fqrve
vaffanculo
14.04.2011 o 13:36 przez zanetti22
zanetti22
@ElMAslako, po tym słodkim &quot;kur...&quot; w twojej wypowiedzi sądzę, że to ty powinieneś wziąć na wstrzymanie. W moim odczuciu Benitez był lepszym trenerem. Za Leo też są kontuzje, ale ma on też 4 nowych zawodników. Za Beniteza jednak drużyna pracowała na treningach a naszym primabalerinom to się nie podobało. W efekcie kontakty na linii trener drużyna były słabsze. Jakby Benitez od początku dostał paru swoich ludzi by mieć jakieś oparcie w zespole nie było by takiego problemu. Teraz jest Leoś wielki przyjaciel grajków, którym sukces w d...ch poprzewracał. Czują się nietykalni i myślą, że to oni rządzą klubem. Zwolnienie Beńka ich w tym tylko utwierdziło. Za Leo taktyka zniknęła, bo zawodnicy wybierają sobie miejsce gdzie chcą grać i grają. Treningi to też pewnie zero siłówki tylko słodka klepanka w wolnym tempie by się nie zmęczyć.<br />
Leo na dodatek (jak i reszta tych patałachów) mógł nie wciskać kitu, że jadą walczyć o awans i po fatalnej grze i porażce truć, że pierwszy mecz zaważył. Jeśli byłby mężczyznom wziąłby na siebie odpowiedzialność tydzień temu i powiedział szczerze: Szanse na awans są nikle, zawaliliśmy, przepraszamy. W rewanżu postaramy się zagrać wielką piłkę dla naszych wiernych fanów.<br />
Gęba nie cholewa i powinni brać odpowiedzialność za to co robią i mówią.<br />
Wg mnie Moratti powinien pogadać z Leo i powiedzieć mu, że do wakacji zostanie ale młodzież ma zacząć grać. Drużyny on nie zbuduje, to niech się przynajmniej młodzi ogrywają.<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
14.04.2011 o 12:58 przez ElMaslako
ElMaslako
kur... zwolnienie Leo. wezcie Beniteza... co on z Kadra zrobił? Boże wy ochłoncie wszyscy...
14.04.2011 o 12:56 przez Lechu
Lechu
Z Leonardo nie jest tak prosto. Z jednej strony rzeczywiście przejął wypalony zespół i zrobił na prawdę sporo, jeżeli chodzi o morale zespołu. Niestety brak doświadczenia trenerskiego spowodował, że Inter przy jego taktyce może i wygrywa ze słabszymi, ale już z mocnymi zespołami, lub tez z tymi mocno zmotywowanymi, nie ma szans. Według mnie Leonardo wiele jeszcze musi się nauczyć, tylko pytanie brzmi, czy Inter stać na jego kształcenie? Jeżeli Prezes myśli długofalowo i zna go na tyle dobrze, by mu zaufać, to niech tak będzie. Ja mam wrażenie, że Nerazzurri powinni w tym sezonie zainwestować przede wszystkim w dobrego trenerskiego taktyka, z doświadczeniem na najwyższym poziomie, jak to miało miejsce w przypadku Mourinho. Był świetny trener, były i sukcesy. Podstawa to dobrze ustawiony i zmotywowany zespół. Takie jest moje zdanie. Forza <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
14.04.2011 o 12:46 przez Alonso
Alonso
FORZA LEONARDO FORZA INTER<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/22" alt="&lt;yeah&gt;" />
14.04.2011 o 12:22 przez Helton
Helton
Dlaczego zdjąłem Stankovicia? Nie grał on za dobrze, poza tym chciałem wprowadzić napastnika, więc musiałem do tego celu poświęcić któregoś z pomocników. <br />
Ale on juz naprawde nie wie co robi. Niech ochłonie bo bredzi jak pijany<img src="/files/emoticons/27" alt=" :| " />
14.04.2011 o 12:13 przez tesciu19inter
tesciu19inter
Niby &quot;powinniśmy&quot; dziękować Leo za odbudowe kadry, ale teraz się zastanawiam, czy Beniek, gdyby został, po styczniowych transferach,odbudowałby Inter równiedobrze<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Może Inter po prostu podniósł się po transferach, a nie po zmianie trenera<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> W każdym razie Leo &quot;naprawił&quot; Inter, po czym go zepsuł.Leo OUT <img src="/files/emoticons/11" alt="&lt;zly&gt;" />
14.04.2011 o 11:51 przez olgierd
olgierd
ludzie a co mial powiedziec ze jedziemy tam pobiegac 90 min i koniec na pewno podniósł by morale
14.04.2011 o 11:37 przez Arcadinho77
Arcadinho77
<img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" />
14.04.2011 o 11:28 przez Castellazzi
Castellazzi
A jeszcze kilka dni przed meczem mówł że awans jest możliwy.<br />
<br />
Leo zmienił Stankowica na napastnika, na prawdziwego snajpera, na lisa pola karnego jak to mówł Szaranowicz w fifie. Leo poprostu wprowadził Pandeva <img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> <img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " />
14.04.2011 o 11:17 przez TONYSOSA
TONYSOSA
Leonardo żaden z Ciebie trener, skoro nie wierzysz w drużynę. Na dodatek wynik w pierwszym meczu przesądziła twoja taktyka..., może pomogli Ci jeszcze Chivu i Rancchia.
14.04.2011 o 11:17 przez maciejos
maciejos
Odejdź i nie wracaj.
14.04.2011 o 11:03 przez anett
anett
Jeżeli trener nie wierzy w zespół, to kto ma wierzyć<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Aj... Leo traci w moich oczach...
14.04.2011 o 11:01 przez Bartekwawa
Bartekwawa
Zdecydował pierwszy mecz<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> To po co były te gadki że jedziemy po zwycięstwo itp. ? Pierwszy mecz zdecydował też o tym że rewanż oddaliście bez walki?
14.04.2011 o 11:00 przez Kusy
Kusy
pablo nie można mówić że przegrał ten sezon<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! objął stery Interu jak był w rozsypce, byliśmy gdzieś w środku tabeli, odniósł bardzo dużo cennych zwycięstw , dzięki temu za rok zagramy ponownie w LM. Umiecie tylko krytykowac Leo, nie zawodników bo to przecież Leo ich ustawia i to on jest zawsze winny a piłkarze to małe dzieci którym trzeba mówić jak mają grać
14.04.2011 o 10:56 przez pablo77
pablo77
Trener z niego marny ... Przegrał ten sezon wlasciwie powinnismy wygrac z Milanem i schalke i powinnismy walczyc na 3 frontach a tak ... szkoda gadac trzeba sciagnac dobrego trenera a nie takiego żółtodzioba ... przegralismy z najslabsza chyba druzyna ktora wyszla z grupy do 1/8 zal.pl wstyd , jezeli zostanie to staniemy sie takimi przecietniakami jak za czasow Manciniego ;/
14.04.2011 o 10:54 przez Kusy
Kusy
przed meczem mówił co innego ....
14.04.2011 o 10:35 przez yoda79
yoda79
Po jego wypowiedziach pozostaje napisać - Leo odejdź.
14.04.2011 o 10:27 przez Michal_fci
Michal_fci
takim podejsciem do meczów to Roma nas polknie w pucharze wloch, nawet Napoli co nam zabiera 2 miejsce... Chyba ze sie obudza, ale nie zapowiada sie na to
14.04.2011 o 10:22 przez zanetti22
zanetti22
<img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" /> <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" /> <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" /> <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" /> <br />
Idź do diabła! Co za brednie totalne!<br />
&quot;Oczywiście, że marzyłem o awansie, ale też wiedziałem, że to rzecz niemożliwa.&quot;<br />
&quot;Wynik został ustalony już w pierwszym meczu.&quot;<br />
Skoro awans był nie możliwy to trzeba było olać poprzedni mecz i zagrać tylko o zwycięstwo dla fanów, ale widać wiary i motywacji nad którą tak ciągle (tylko?) pracujesz za brakło, gamoniu jeden!<br />
&quot;Dlaczego zdjąłem Stankovicia? Nie grał on za dobrze, poza tym chciałem wprowadzić napastnika&quot;<br />
A Pandev wniósł świeżość i zaangażowanie!<img src="/files/emoticons/19" alt="&lt;klnie&gt;" /> <br />
&quot;Jeśli nie masz odpowiedniej kondycji fizycznej to również ucierpi na tym twoja psychika.&quot;<br />
To trzeba było wystawić Kołtuna, Obiego, Marige. Co oni też bez kondycji? Jak Benitezowi się sypał skład to nie bał się postawić na młodych i potrafili zrobić różnice, za to ty skaucie za dychę pracować z młodzieżą nie umiesz. Jak Beniek pracował nad kondycją i sypał mu się skład przez kontuzje to powiedział jasno czego potrzebuje i poleciał. Ty dostałeś nowych zawodników ale na treningach to chyba tylko w dziada klepiecie, bo w meczu nawet o celne podania ciężko.<img src="/files/emoticons/19" alt="&lt;klnie&gt;" /> <br />
2 miejsce i Puchar Włoch będzie miodzio na ten sezon, w którym należało przebudować drużynę i wprowadzić młodzież jak widać, bo stara gwardia się w sobie zakochała i szcza na koszulkę, którą nosi <img src="/files/emoticons/29" alt="&lt;mad&gt;" />
14.04.2011 o 10:18 przez Michal_fci
Michal_fci
na pewno Milito by nam pomogl....
14.04.2011 o 10:09 przez microsoft666
microsoft666
Cesar-Natalino-Lucio-Ranochia-Nagatomo-C&shy;ambiasso-Mariga-Sneijder-Coutinho-Milito&shy;-Eto'o taką jedenastka powinnismy grac w dwumeczu z Schalke i by bylo o 10 razy lepiej<img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" />
14.04.2011 o 10:07 przez mikruzzo
mikruzzo
&quot;Dlaczego zdjąłem Stankovicia? Nie grał on za dobrze&quot;<br />
Cały zespół nie grał za dobrze a jednak w pierwszej połowie to właśnie m.in. Stankovic, Nagatomo, Maicon i Sneijder byli zawodnikami którzy byli najbardziej widoczni i starali się coś zdziałać. <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" />
14.04.2011 o 10:06 przez Kebo
Kebo
Po tym meczu ja już straciłem do niego zaufanie z przykrością to mówię ale Leo out

Shoutbox

cuba 23.06.2025 06:53

Szkoda że Halibarton złapał kontuzję już na starcie

cuba 23.06.2025 06:52

Większość myślała że Cavs czy Boston na wschodzie a tu pyk Indiana

cuba 23.06.2025 06:50

Zgadzam się w całej rozciągłości

ragnar 23.06.2025 05:29

Fajnie, ze w finale byly zespoly z mniejszych miast, ktore nigdy nie zdobyly mistrza

cuba 23.06.2025 05:24

No to kijowo,czy mieć jeszcze ten c+

cuba 23.06.2025 05:18

Tak się żegnali w Canal plus jakby już mieli nie transmitować już NBA?

cuba 23.06.2025 05:09

Ale Indiana i tak powinna być z siebie zadowolona,doszli do finału gdzie nikt nie brał ich pod uwagę,

cuba 23.06.2025 05:04

Zgadza się, Halibarton złapał kontuzję w połowie pierwszej kwatery,do przerwy jeszcze jakoś szkło ale OKC zasłużone mistrzostwo

ragnar 23.06.2025 04:52

Bez niespodzianki, Oklahoma mistrz

cuba 23.06.2025 01:42

Faworyt zdecydowanie OKC ale zobaczymy,spodziewam się dobrego spotkania, może niespodzianka i Indiana :)

cuba 23.06.2025 01:39

Nie można zasnąć to NBA game 7 OKC vs Indiana :)

Raffal 22.06.2025 21:49

Carboni wydaje sie strasznie wolny

Adriano_forever 22.06.2025 21:49

sampa 2 0 wiec zostaje w serie b

Adriano_forever 22.06.2025 21:47

real w 10 wyjaśnia meksykańców

broda4991 22.06.2025 21:28

xD

broda4991 22.06.2025 21:27

Łysy z kibla tu jest? Coś niesamowitego

martins2000 22.06.2025 21:27

Nowa oferta Milanu za Leoni(Parmą) z bonusami to 28 mln

broda4991 22.06.2025 21:26

Powiem wam że ten carboni ma w sobie ten pierwiastek takiej pięknej techniki. Super krótko piłka przy nodze bardzo dobry technicznie.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Urawą był:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28231

Liczba newsów: 51008

Liczba komentarzy: 599306

Użytkownicy online: 1 (pepesanchez) oraz 22 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się