Wywiady z działaczami

Marotta: Suning rozważa sprzedaż (24)

Autor:
Źródło: sempreinter.com
prawie 5 lat temu
4232
24

Beppe Marotta udzielił wywiadu jeszcze przed meczem z Fiorentiną. Dyrektor Interu odniósł się w nim m.in. do plotek krążących wokół klubu w ciągu ostatnich dni.

 

W ostatnim czasie pojawiło się wiele pogłosek, według których Suning rozważa sprzedaż klubu, ze względu na trudną sytuację ekonomiczną spółki.

"Suning rozważa sprzedaż klubu. Oceniają możliwości, mając na uwadze dobro Interu, biorąc pod uwagę jego historię, jego obecny stan oraz jego przyszłość. Zarząd wie, że działają w oparciu o solidne podstawy, w odpowiednim kontekście. Te plotki nie mogą wpływać na naszą pracę".

Według wielu źródeł nowym inwestorem Interu miałby być fundusz BC Partners, który jest w trakcie ewaluacji wartości klubu. W grę wchodzi również przejęcie pakietu większościowego, a transakcja miałaby być sfinalizowana w ciągu najbliższych miesięcy.

 

Marotta odniósł się następnie do samych rozgrywek Pucharu Włoch.

"To historyczne, ważne rozgrywki, a dzisiaj mierzymy się z trudnym przeciwnikiem. Chcemy rozegrać kolejne derby przeciwko Milanowi, więc damy z siebie wszystko. Wszystkie oficjalne mecze mają dla nas duże znaczenie".

 

Zobacz też

Marotta: Porażka z Liverpoolem była niezasłużona. Transfery? Tylko jeśli pojawi się okazja (14)

11.12
20:33

Ausilio: Nie czujemy potrzeby nikogo sprowadzać, kadra jest kompletna (30)

02.12
12:11

Komentarze (24)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
14.01.2021 o 11:11 przez wonsuu_blumarino
wonsuu_blumarino
Halo, Katarczycy jesteście tam?...
14.01.2021 o 09:45 przez kotek2554
+2
kotek2554
Czyli slowa Chinoli o rozwoju dązeniu do poprawy i walki o najwyzsze trofea mozna wlozyc miedzy bajki.... przyszedl pierwszy konktetny kryzys i co robia super biznesmeni z kraju najwiekszej fabryki , sprzedaja klub ktory mial byc ich wizytówka... szkoda ze zaden Katarczyk nie ma ochoty na kupno Interu..
14.01.2021 o 10:28 przez Michal2991
+1
Michal2991
Też zawsze mnie to zastanawia, czemu szejki z nieograniczonym budżetem,kupują zawsze jakieś gówno kluby jak city czy psg, a nie chcą zainwestować w wielkie kluby jak Inter czy milan.
14.01.2021 o 08:55 przez Avtvv
Avtvv
Kiedy fundusz inwestycyjny kupuje klub, to nie kupuje go po to żeby go przez wiele lat rozwijać i osiągać z nim sukcesy, tylko po to żeby szybko podnieść jego wartość, sprzedać i zarobić. Vide Tohir.
14.01.2021 o 09:36 przez Towarzysz
Towarzysz
Zgadzam się, szczególnie, że w teorii jest to idealna okazja - kryzys w sporcie przez pandemię oraz restrykcje chińskiego rządu przez co Suning powinno być skłonne do sprzedaży a nawet wdzięczne za odkupienie. Tylko w takim razie co nas czeka? Lata posuchy bez wpompowanego ani jednego miliona do klubu w oczekiwaniu na peak wartości klubu? Oby nie.
14.01.2021 o 08:16 przez Drakan83
+2
Drakan83
Sunning sprzeda Inter. Zhang nie ma wyboru, nie zaryzykuje majątki i pozycji dla klubu piłkarskiego. Jak kupował Inter to od władz było zielone światło na takie inwestycje, teraz to się zmieniło. Poza tym Alibaba jest nacjonalizowana, Jack ma zniknął...to czytelny sygnał dla innych bogatych, że nie są nietykalni. Z jednej strony szkoda, bo na prawdę dobrze starali się prowadzić klub. Ale z drugiej strony może lepiej, żeby Klub przejął ktoś, kto nie będzie zależny od żadnych władz politycznych.
14.01.2021 o 04:47 przez Towarzysz
Towarzysz
W mojej głowie piszą się dwa scenariusze - pierwszy, optymistyczny, w którym nowi właściciele kontynuują, a być może rozwijają i nadają rozpędu projektowi wielkiego Interu, oraz drugi, pesymistyczny w którym traktują go jedynie jako owoc do wyciśnięcia. Taki włoski Ajax. Ale to jedynie moje wyssane z palca spekulacje, oby było jak najlepiej.
14.01.2021 o 05:18 przez danielWu
-2
danielWu
Włoski Ajax ? 😂 Ktoś odkupi Gage czy Vidala po 40 baniek ? Czy mamy w pierwszym składzie 5 zawodników z primavery którzy grają pierwsze skrzypce i pójdą sezon po sezonie po 60 baniuszek . A sorry jeszcze przykładowo kolarov i perisic . Młodzi i perspektywiczni. Do opuchnięcia za grube melony . Krótko ten rok trwa , ale masz pierwsze miejsce na podjum 😁
14.01.2021 o 08:05 przez Kamiliusz1908
+1
Kamiliusz1908
DanielWu No chyba chodzi o to żeby STWORZYĆ taki Ajax a nie ze nim już jesteśmy. Kompletnie od czapy ten Twój wpis.
14.01.2021 o 08:38 przez Towarzysz
Towarzysz
Tak jak Kamiliusz1908 mówi, poza tym, nie wszyscy koniecznie muszą być wychowankami, to porównanie jest bardzo luźne (w końcu o młodych Włochów którzy nie marnują swojego potencjału trudno). Ale już na upartego skoro się przyczepiasz, to bądź rzetelny - Lautaro, Skriniar, Barella, Hakimi(?), Bastoni to tylko pierwsze z nazwisk, które można byłoby sprzedać w następnym okienku i załapać pod kryteria młody+sprzedany za więcej niż 50-60 mln. W każdym razie pozdrawiam i chętnie się dowiem co za podium wygrałem ;) Miłego dnia
14.01.2021 o 15:09 przez danielWu
danielWu
Ajax ma jedną z najlepszych akademii piłkarskich szkolacychu młodzież . Potrafią też wyszukać za relatywnie małe pieniądze,piłkarzy którzy rozwiną się znaczącą grając u nich przez kilka sezonów . Wychowankowie i "nabyci " dobra grą w lidze i europejskich pucharach przyciągają zainteresowanie zamożniejszych klubów . Nie oszukujemy się z kilku lepszych lig niż holenderska . Ajax dostaje odpowiednią kwotę . Piłkarz przechodzi do lepszego klubu w silniejszej lidze , żeby rozwijać się , zdobywać trofea . No i kwoty na kontrakcie są inne. Wszyscy są zadowoleni :) a Ajax bez większych problemów znajduje następców . Nikt tu nikogo nie wyciska . A poza mistrzostwem Holandii zdążają się mniejsze czy większe sukcesy w pucharach. A wiadomo ile jest w Europie klubów zamożniejszych. Naszpikowanych gwiazdami . Może z lepszymi trenerami na ławce . Ogólnie na papierze z większym potencjałem . I jeśli masz na myśli sprzedanie zawodników których wymieniłeś . Żeby zarobić lub załatać jakieś dziury finansowe . A następnie wprowadzenie podobnej filozofi . To jesteśmy w czarnej pupie . Nawet na przestrzeni ostatnich 10 lat , było kilku wychowanków którzy dobrze rokowali . Później czas i boiska zweryfikowały ich . Z wyszukiwaniem "tanich" graczy których talent eksploduje i umiejętności piłkarskie znacząco wzrosną , jest też ostatnio słabo . W takiej sytuacji klub nie odnosi sukcesów , traci renomę a właściciele nie zarabiają . Reasumując 😛 Ajax to żadna wyciskarka do owoców , a filozofia wychowywania młodych piłkarzy , kupowania piłkarzy przemyślanie na miarę możliwości finansowych . Rozwijanie ich do moment w którym są gotowi na "większe " granie. Klub na tym zarabia -normalka . Obiekty treningowe, pensje , utrzymanie stadionu i dużo innych kosztuję . Chciałbym żeby Inter był "włoskim Ajaxem " , ale to mrzonka :(
14.01.2021 o 15:21 przez danielWu
danielWu
Oczywiście w aspekcie wychowywania młodych piłkarzy i trafionych transferów :) którzy będą grać i zdobywać trofea dla klubu przez wiele lat . Dzięki temu hajs klubu/właścicieli będzie się zgadzał . Zachowując wszelkie proporcje,my jesteśmy Internazionale 😉
14.01.2021 o 00:56 przez danielinter
+1
danielinter
Za duzo tych zmian w ostatnich latach Moras , Thohir , Zhang teraz znowu kto inny pozostaje miec nadzieje ze beda chcieli wielkiego Interu i beda inwestowac
13.01.2021 o 23:27 przez HB
-1
HB
Cieszę się, że Inter wreszcie wraca do Europy z rąk baronów komunistycznego reżimu.
13.01.2021 o 23:03 przez Dejwid
-1
Dejwid
Moraś wracaj, na pohybel chinskim uzurpatorom...
13.01.2021 o 22:25 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Wątpię żeby inwestowali takie pieniądze nie mając żadnego planu/pomysłu na klub. Rozsądne zarządzanie, trochę pieniędzy na transfery, współpraca z dyrektorami oraz sztabem trenerskim i będzie dobrze.
13.01.2021 o 21:40 przez Kebo
+2
Kebo
Strach myśleć co to będzie pod rządami brytoli, nie wróży to dobrze.
13.01.2021 o 21:39 przez oster
oster
No i szykuje się koniec dobrej perspektywy na lepsze jutro... nie mogąc pozbyć się Conte pozbędą się klubu razem z nim...
13.01.2021 o 21:24 przez Skepta
Skepta
Dlaczego takie cos wyplywa podczas gdy jest realna walka o majstra?
14.01.2021 o 04:37 przez Towarzysz
Towarzysz
Ponieważ sprzedaż klubu dla naszych właścicieli jest znacznie ważniejszym tematem i w takiej sytuacji scudetto przestaje mieć znaczenie.
13.01.2021 o 21:20 przez kadrian89
kadrian89
Nic dobrego to nie wróży.
Suning sporo dobrego zrobiło dla Interu, ale zapewne pandemia i uzależnienie od rzadu chińskiego nie zostawiło alternatyw.
Młody Zhang nie ma nic do gadania tu.
13.01.2021 o 20:59 przez Rebelde
+6
Rebelde
Jak Marotta osobiście powiedział że "rozważają" taką opcje, to myślę że już po wszystkim, klub sprzedany.
14.01.2021 o 05:11 przez danielWu
danielWu
Marotta mówi na
początku "suning rozważa sprzedaż klubu " kończy " te plotki nie mogą wpływać a naszą pracę " . Nie znam włoskiego . Nie wiem jakie jest źródło autora . Czy prawidłowo przetłumaczył . Reasumując raczej typowa wypowiedź zezowatego . Coś tam zdziałał przy transferach . Mówię o Eriksenie i oczywiście Hakimim . Lukaku nie liczę bo chyba około 80 baniek kosztował . Żaden wyczyny . Kibicuję Interowi od 1996 . Możecie mnie jechać , ale odkąd przyszedł , a następnie Conte . Zatraciliśmy swoja tożsamość . Od 2010 kto by nie siedział na ławce, graliśmy do przodu . Nawet za Spala . Mnóstwo wrzutek w pole karne. Ale przy szybszym rozgrywaniu piłki. I trochę bramek padało w ten sposób . A teraz 52 podania miedzy środkowymi obrońcami , podanie do wahadłowego i ten górna piłka na zgranie do Lukaku . Uda się albo nie . Z resztą połowa to lipne podania . Alternatywa jest 51 podań między obrońcami i wycofanie do Handanovica . A ten długa piłka . Przy różnych , wolnych i innych też chyb ma zakaz szybkiego wyrzutu . Czasami czai się , ale nigdy nie tego nie zrobi . Co do Marotty . Przeszkadzało komuś z was " Pazza Inter amala " przed meczami ? Nie jest to wybitna piosenka i wykonanie 😁 nie oszukujemy się . Nagrali to ludzie którzy trochę zdrowia , sił , serca i nerwów zostawili na boisku dla tego klubu . A ten jeden z drugim przylaz i ciach bajera . Jak najbardziej chcę się mylić , ale z nimi nigdzie nie znajdziemy . Pokazała to faza grupowa Lm . A ligę i tak wygra Juve :( mają mocny i za szeroki skład . Prawie każda pozycja ma klasowego zmiennika . W postaci doświadczonego piłkarza lub młodego talentu chcącego się pokazać . A u nas ? W przypadku kontuzji Sancheza , napastnikiem na ławce jest Pinamonti 🤷 sami porównajcie .
13.01.2021 o 20:54 przez darek666sz
darek666sz
A miało być tak pięknie..

Shoutbox

Orzeu 12.01.2026 12:04

brak pewności siebie

Cny 12.01.2026 12:03

a Bisseck może? :D

timon 12.01.2026 11:08

LH ma 0,2 dryblingu na mecz, w poprzednim sezonie w Marsylii miał 1,5 a na klubowych mistrzostwach miał srednio 1 przy statystycznie mniejszej ilości minut na mecz niż obecnie ma w Serie A. To wygląda jakby chłop dostał zakaz dryblowania u nas, nie wierzę, że sam z siebie przestał

Jacenty 12.01.2026 10:52

To jest kopia Asllaniego tylko na wahadle

Cny 12.01.2026 10:51

on w ogóle go nie stwarza. nawet nie podejmuje prób, nie ma w nim najmniejszej intencji by po jego zagraniu mogło powstać cokolwiek. przyjęcie i do tyłu. 10 meczów i gość tylko z Como zrobił cokolwiek. w każdym innym meczu po za Venezią jest absolutnym statystą, do tego gra w obronie jest słaba. wczoraj Spinazzola go obnażył. tutaj nie ma nadziei. jeśli po 10 meczach gość nie zyskał odrobiny pewności siebie i gra identycznie to tutaj chyba nagle nic się nie odmieni

Orzeu 12.01.2026 10:34

Luis Henrik jednak nie ten poziom zero zagrożenia stwarza

Cny 12.01.2026 10:30

z grubsza tak wygląda każdy trudniejszy mecz. niby rozgrywamy, ale tak na prawdę nam to nie leży. w polu karnym rywala mamy 1-2 graczy na 6 przeciwników, klepiemy po obwodzie, słabej jakości wrzutki, albo świece albo w pierwszego rywala. Dimarco niby noga ułożona ale też gra na niskim % skutecznych wrzutek

Cny 12.01.2026 10:28

można było próbować szukać stałych fragmentów gry, roznych, ale to trzeba podejść i zagrożenie tworzyć a my jednak za dużo klepiemy po obwodzie momentami, a później wycofanie jak rywal zaczyna podchodzić i próba przeniesienia gry na drugą stronę, jak się nie da to laga Sommera gdzie Lautaro i Thuram nie są w stanie wygrać pojedynku główkowego, a nasi pomocnicy nie zbierają w ogóle drugich piłek bo są cofnięci do rozegrania.

Cny 12.01.2026 10:25

no jak mielibyśmy prawą stronę to może akcji byłoby więcej. ciężko coś zrobić na dobrze broniące się zespoły jak nie wchodzi się w grę 1 na 1.

Orzeu 12.01.2026 10:21

my nie mieliśmy dużo więcej

ragnar 12.01.2026 10:12

2 akcje*

ragnar 12.01.2026 10:11

Napoli Conte z nami gra w starym włoskim stylu, kilka fauli na pograniczu kartki, pyskówki,żeby wybić drużyne z gry, pare kontr, przecież Mctominay to miał 2 kacje i 2 gole strzelił...fakt jeszcze Hojlund troche zmarnował, ale ogólnie to taki futbol sprzed 20 lat....widać na nas wystarczy

Orzeu 12.01.2026 09:50

ale to było pewne, że nie będziemy mieć siły żeby tak grać cały mecz

Orzeu 12.01.2026 09:50

no bo pierwsze minuty dały obraz totalnej dominacji

Claudio 12.01.2026 09:47

Oczywiście, że Napoli było świetnie poukładane i taktycznie Conte przeważnie dowozi. Dlatego śmieszy mnie traktowanie Napoli jak jakiegoś średniaka ligowego. Szkoda, że nie wygraliśmy bo powinniśmy to wykorzystać, ale wczoraj niektórzy tak lamentowali jakby Inter zremisował nie z Napoli, a jakąś Fiorentiną bez formy.

Orzeu 12.01.2026 09:13

szkoda że Bonny tak późno się pojawił bo wystarczyło kilka minut a ten z 2-3 razy się dobrze pokazał

Orzeu 12.01.2026 09:13

trzeba przyznać że Napoli bardzo dobrze poukładane, z przodu mieliśmy problem żeby cokolwiek wykreować

ragnar 11.01.2026 23:52

Z drugiej strony te 50 Ausilio zainwestuje w nowego LH i Dioufa 🤔

ragnar 11.01.2026 23:51

Tylko że bez kasy z LM to za rok dalej będzie grał Miki i Acerbi bo kasy nie będzie...wiadomo scudetto priorytet ale ta 1/4 też by było spoko, 2 fazy po grupie, 2 mecze u siebie to z 50 mln wpada

Piekarz 11.01.2026 23:49

Poważne podejście Andy. Szanuję.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kogo wyróżnić po Napoli?

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    19

    43

  • 2

    Milan

    19

    40

  • 3

    Napoli

    19

    39

  • 4

    Roma

    20

    39

  • 5

    Juventus

    19

    36

  • 6

    Como 1907

    19

    34

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    10

  • 2

    Christian Pulisic

    8

  • 3

    Hakan Çalhanoğlu

    7

  • 4

    Rafael Leão

    7

  • 5

    Nico Paz

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28713

Liczba newsów: 52400

Liczba komentarzy: 614346

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się