Pozostałe

Maxwell przedłuży umowę? (31)

Autor:
Źródło: goal.com
około 16 lat temu
710
31
Wiele wskazuje na to, że lewy obrońca Interu Mediolan, Maxwell Scherrer Andrade nie zmieni klubu tego lata. Podobno jest on bliski przedłużenia kontraktu z drużyną Nerazzurich.

Jeszcze nie tak dawno wydawało się niemal pewne, że Brazylijczyk zmieni otoczenie wraz z końcem sezonu. Kluby jakie chciały go pozyskać to AC Milan, Juventus Turyn i FC Barcelona. Teraz jednak sprawa diametralnie się odmieniła i Maxwell ma przedłużyć umowę z Interem.

W dwóch pierwszych sezonach w Mediolanie Maxwell był podstawowym obrońcą drużyny Mistrza Włoch. Ostatnio jednak miejsce Brazylijczyka w składzie zajął 18-letni Davide Santon. W ostatnich dwóch meczach jednak Brazylijczyk zagrał na swojej nominalnej pozycji i spisał się znakomicie. Poza tym Maxwell jest jedynym nominalnym lewym obrońcą w Interze i pozbywanie się go byłoby bardzo ryzykowne.

Mówi się, że Maxwell ma otrzymać czteroletni kontrakt i zarabiać 3mln € za każdy sezon.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Cristian Chivu

Pierwsze zajęcia pod wodzą nowego trenera (12)

10.06
11:16
Oaktree Inter zgromadzenie

Inter spłacił ponad 400 mln euro obligacji (12)

14.06
09:37

Komentarze (31)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
18.04.2009 o 12:32 przez Kamikaze
Kamikaze
Max ma u nas zostac !! <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
18.04.2009 o 12:32 przez Kamikaze
Kamikaze
Max ma u nas zostac !! <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
18.04.2009 o 11:46 przez Fanatyczny
Fanatyczny
Chuchu <br /> <br /> Zażalenie wysylaj do Pana Muorinho, poniewaz on to zrobil i mysle, ze bylo to dobre posuniecie...
18.04.2009 o 10:56 przez leszczyko
leszczyko
i to jest, k....., cudowna wiadomość !! ! forza INTER <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
18.04.2009 o 10:28 przez Chuchu
Chuchu
może nie jest jednym z najlepszych lewych obrońców, ale jest naprawde dobry. lepszego na rynku nie znajdziemy a powierzać tak ważną rolę 18-latkowi nie jest rozsądnym posunięciem <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
18.04.2009 o 10:25 przez Seba
Seba
Dziwie sie, że wszyscy już tak bardzo uwierzyli w umiejętności Santona. W ostatnich dwóch spotkaniach zagrał słabiutko. Ktoś może napisać, bo grał na prawej stronie, a nie na lewej tak jak wcześniej, ale przecież, to właśnie prawa obrona jest jego nominalną pozycją i nie wierze, że nagle sie odzwyczaił. Chłopak jeszcze musi sie dużo uczyć. Balotelli także gdy został wprowadzony do pierwszej drużyny to wymiatał. Jednak z czasem wyglądało, to coraz gorzej, a teraz wyszło tak, że Ibra nie ma solidnego partnera w ataku. Wtedy było było identyczne myślenie. &quot;Po co napastnik skoro jest SuperMario ?&quot; itp. Jeśli chodzi o Maxwella, to jak najbardziej jest jednym z najlepszych na swojej pozycji, bo niby ilu mamy tych świetnych lewych obrońców ? Zresztą przez cały okres w Interze grał zawsze na wysokim poziomie.
18.04.2009 o 10:07 przez PepeBergomi
PepeBergomi
Całkowicie podzielam zdanie Magiqa - jesli dla was to jest jeden z najlepszych lewych obronców na swiecie to ja jestem świety. Problem tkwi w tym ze jesli chcieli bysmy go sprzedac to za uzyskane pieniedze niekupimy lepszego gracza na te pozycje.
17.04.2009 o 21:20 przez SlimShady
SlimShady
Nareście jakieś światełko w tunelu w sprawie Maxwella, już myślałem ze odejdzie a ty taka fajna nowina. Obecnie jest strasznie mało równie dobrych obrońców lewych co on. To światowa klasa niech zostanie z nami na długie lata, zawsze go podziwiałem. Nadal widzę go bardziej w pierwszym składzie niż naszego młodszego Santona.
17.04.2009 o 21:15 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
Proba1 zgodzę się natomiast trzeb kopic środkowego obrońce tyle że trzeba pozbyć się Burdisso Rivasa , Matrixa i tutaj można mówić faktycznie o końcu sentymentu, bo goście nie graj już nic kolejny sezon.
17.04.2009 o 21:09 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
Widziałem kilka spotkań Snatacroce i grał przecietnie żeby nie powiedzieć słabo niepewny i mało zwrotny.z cały szacunkiem dla pozostałej dwójki przez Ciebie wymienionej (Lugano widziałem w meczu reprezentacji). ale nie powiesz mi że są lepsi od Chivu?, Miał problemy w tym sezonie z kontuzjami, Mancini też mu nie pomagał rzucając go na środek pomocy , gdzie grał więcej spotkań niż na środku defensywy, ,ale to dalej jest czołówka światowa jeśli chodzi o środek obrony i sprzedaż bedzie zwyczjnym wielbładem.
17.04.2009 o 20:49 przez proba1
proba1
I tak trzeba kupic sordkowego obronce bo w przyszlm sezonie zacznie sie dramat na miare milanu, wiec mozna pieniadze uzyskane ze spzedazy tej dwojki spokojnie wydac na wzmocnienia w lini obrony kilka nazwisk na szybko ktory sporo by wniesli do naszej obrony <br /> <br /> Snatacroce bdb mlody obronca,Ivanovic pokazuje ze pochwaly nie byly bez zasadne, Lugano z Fenerbache juz sie zaczyna o niego czolowka bic, i pewnie jeszcze w bity ciul innych grajkow do wziecia za bezcen korzy spokojnie zagaja 30-40 meczow na wysokim poziomie skoro Santon wygryzl na wejsciu Maxwella. Zreszta mowienie o tym ze 18 to i tamto nie nadaje sie do wielkiego klubu wystarczy spojrzec na lige ang tam nikt sie gowniarstwa nie boi wpuszczac, za co gtez dziekuje Mou ze dal szanse mlodzikowi na gre i wygyrzienie Maxa a nie czekal do pozniej starosci. wiec chocby dlatego dalbym szanse Fatic wychowanek primavery regularnie grajacy w SB
17.04.2009 o 20:44 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
sorki za błędy<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
17.04.2009 o 20:43 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
Mourinho wogule &quot;wyłączył&quot; z ofensywy Zanettiego ale też Cambiasso niestety, który za Manciniego zdobywał znacznie więcej bramek i był aktywniejszy.
17.04.2009 o 20:21 przez Magiq
Magiq
Po czesci Javier zapewne masz racje.Kazdy ma swoje zdanie i nie zamierzam nikogo przekonywac do swojego.Nie mam potrzeby pokazywania ze moja prawda jest najprawdziwsza.Dodam tylko ze widzi mi sie para bocznych obroncow Maicon-Zanetti.Santon grajac lepiej prawa noga spisuje sie bdb na lewej flance wiec sadze ze Zanetti nie wypadlby gorzej od malolata.W defensywie Maxwella bije na glowe.Jego rajdy moglyby okazac sie duzo pozyteczniejsze od Maxiego.W pomocy ostatnio prezentuje sie nieco gorzej.W drugiej linii widzialbym kogos bardziej nastawionego na &quot;tak&amp;quot<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" /> jak za Engela;p).W drugiej lini Zanetti ma jedynie defensywne zadania,wchodzi w miejsce Maicona... <br /> <br /> &quot;Trzeba też wziąć pod uwagę ,że jak jakimś cudem kupimy &quot;lepszego&quot; środkowego i lewego obrońce,to raczej klub nie pozwoli sobie na drastyczne zmiany w pomocy ,a raczej w ofensywie ,a to ona kuleje najbardziej wg mnie&quot; <br /> <br /> I dlatego przesuniecie Zanettiego do obrony pozwolilo by kosztem Maxiego pozyskac kreatywnego zawodnika do drugiej linii.Ale to tylko moja wizja;p
17.04.2009 o 20:11 przez Pazzesco
Pazzesco
Przedłużać !! ! nie zwlekać !! !
17.04.2009 o 20:02 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
Magiq ja również szanuje opinie innych,w tym twoją.Po prostu nie widzę na rynku alternatyw dla Chivu i Maxwella choć nie uważam ze są jakimiś hegemonami na swoich pozycjach są to bdb zawodnicy jak dla mnie, przynajmniej takich które naprawdę są realne i faktycznie lepsze od nich. A po prosotu Santon jak to młody zawodnik , mógł wejść z wysokiego pułapu, a nie wiadomo co będzie za chwile w następnym sezonie. Nie obawiasz się o to , że powróci sytuacja z przed Maxa i Grosso ,gdzie niby też było tylu dobrych lewych obrońców, ale jakimś &quot;dziwnym&quot; trafem długo nie moglismy nikogo dosatać.Trzeba też wziąć pod uwagę ,że jak jakimś cudem kupimy &quot;lepszego&quot; środkowego i lewego obrońce,to raczej klub nie pozwoli sobie na drastyczne zmiany w pomocy ,a raczej w ofensywie ,a to ona kuleje najbardziej wg mnie.a jeszcze nawiązując do twojej wypowiedzi to jeśli Chivu i Maxwell są warci 40 mln to nie moga byc raczej słabi zawodnicy <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> pozdro.
17.04.2009 o 18:24 przez Magiq
Magiq
&quot;chcesz powierzyć funkcję lewego obrońcy 18-latkowi&quot; <br /> <br /> Nie ja a Mourinho i tak dla Twojej/Waszej wiadomosci juz to zrobil...Zrozumcie ze kazdy moze miec swoje zdanie,ja wasze szanuje.Dla Was Maxwell to dobry boczny obronca,nie ktorzy nawet uwazaja go za jednego z najlepszych ofensywnych obroncow...na jakiej podstawie tak sadzicie nie wiem.Dla mnie jest to conajwyzej przecietny zawodnik.W ofensywie gra slabo a w defensywie nie lepiej.0 asyst,raz na sezon zdobedzie bramke i to ten kozak co ma zgarniac 3 mln za siedzenie na lawce?Jestem pewny ze dostali bysmy za niego sporo gotowki a w jego miejsce bez problemu jestesmy w stanie sprowadzic zawodnika o podobnym poziomie badz nawet lepszego(za mniejsze pieniadze i mniejszy kontrakt).Co do Chivu to marzy mi sie dwojka stoperow ktorzy zagraja razem 40-45 spotkan.Chivu ze swoim zdrowiem jest w stanie zagrac conajwyzej polowe tego.Zastanowcie sie dlaczego co mecz w obronie mamy inna pare stoperow?Poza tym umiejetnosci gry glowa Rumuna sa bardzo niskie,uderzenie z wolnego jakim imponowal w barwach Romy czy Ajaxu to tylko historia zapisana na jutubie.Mamy w kadrze 6 stoperow a tylko Samuel prezentuje dla mnie poziom upowazniajacy go do gry w pierwszej &quot;11&quot;.Gdyby Branca dobrze ponegociowal to jestesmy w stanie otrzymac nawet 40 mln Euro za nich a to jest kwota pozwalajaca na sprowadzenie bardziej wartosciowych zawodnikow.Pamietajcie ze odejscie Maxiego nie oznacza ze zostaniemy tylko z Santonem na lewej,przeciez tjego odejscie nie oznacza ze nikogo nie kupimy w jego miejsce...to samo dotyczy Chivu.Czasem zmiany przynosza lepszy efekt,czasem gorszy.Ale gdy rok w rok odpadamy w 1/8 LM mysle ze powinnismy zaryzykowac i pewnych roszad dokonac.Jezeli Mourinho ma nadal grac 90% skladu po Mancinim to nic wiecej niz Roberto nie osiagnie.
17.04.2009 o 18:08 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
Sprzedaż Maxa też byłaby super mądrym posunięciem, zostanie bez nominalnego lewego obrońcy jest chyb delikatnie mówiąc nierozsądne, bez względu na to czy będzie grał cały sezon czy zmieniał się z Santonem.
17.04.2009 o 18:05 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
Sentyment to Proba1 macie ale Wy dla Santona(wychowanka) który gra coraz słabiej,wiec mi tu nie opowiadaj.Chłopie chcesz sprzedać Chivu który jest teraz naszym najmłodszym (Rivasa i burdiego nawet nie licze) najlepszym środkowym obrońca, w tym sezonie ma kontuzje zgoda ale z Vieira go nie porównuj bo jak gra to z reguły gra Bdb albo i lepiej.
17.04.2009 o 17:28 przez proba1
proba1
Kotuzjogennego Chivu ktory jest niczym Vieira naszej obrony na ktorego prawie nigdy nie mozna liczyc bo sie leczy, Maxwella ktory jest wygryziony przez bardzo zdolnego 18 latka TAK tych dwoch graczy moge bez najmniejszych wyrzutow sie pozbyc na rzecz graczy bardziej potrzebnych, na lewej moze grac i Cordoba i Zanetti. Nalezy kupic srodkowego obronce bo i tak mamy tam wyrwe ktora bedzie sie tylko powiekaszala, wiec wole pozbyc sie Chivu i kupic kogos na kim mozna polegac a nie tylkosie leczy. Realizm przede wszystkim dosc sentymentow
17.04.2009 o 17:22 przez Omen
Omen
Zagrał dwa dobre spotkania i kontrakt już ma zagwarantowany...heh ciekaw jestem co będzie gdy wróci Maicon a Santon zostanie znów przesunięty na lewą obronę...Ale niech zostanie bo moim zdaniem Brazylijczyk jest lepszy niż młody Włoch przynajmniej bardziej doświadczony
17.04.2009 o 17:22 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
Magiq, świetny pomysł nie ma co, to może od razu pozbądźmy się jeszcze Samuela,... a co tam się będziemy rozdrabniać Cordobę też sprzedajmy.W końcu jest tylu świetnych obrońców do wyciągnięcia na rynku.
17.04.2009 o 17:17 przez Czarno-Niebieski
Czarno-Niebieski
ma zostać <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
17.04.2009 o 17:06 przez Chuchu
Chuchu
chcesz powierzyć funkcję lewego obrońcy 18-latkowi, sprzedać bardzo dobrego lewego obrońce i jednego z dwóch naszych najlepszych środkowych obrońców<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> ty się dobrze czujesz<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> miałem Cię za rozsądnego gościa <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
17.04.2009 o 16:29 przez proba1
proba1
Podpisuje sie pod slowami Magiq
17.04.2009 o 16:09 przez Magiq
Magiq
Mam nadzieje ze odejdzie.Nie widze go w skladzie.Santon radzi sobie na lewej stronie bardzo dobrze.Jako alternatywe mamy Zanettiego i ewentualnie o ile bedzie zdrowy Chivu.W najgorszym wypadku mozna sprowadzic kogos w jego miejsce.Tak na marginesie to Chivu rowniez moglby odejsc.
17.04.2009 o 15:46 przez Piekarz
Piekarz
Oby tak się stało, i oby wrócił do pierwszej jedenastki na stałe, na Santona jeszcze przyjdzie czas, a i tak mnóstwo okazji na grę w ciągu sezonu by dostał.
17.04.2009 o 15:40 przez Seba
Seba
Oby to była prawda.
17.04.2009 o 15:38 przez Gracjan
Gracjan
Bardzo dobrze nie możemy go puścić<img src="http://fcinter.pl/emots/smile.gif"; alt="" />
17.04.2009 o 15:36 przez Andruś
Andruś
Podpisuje sie pod slowani Il Capitano

Shoutbox

Orzeu 18.06.2025 14:09

la gazzetta - bonny przyjdzie za 12-13 mln eur + seba esposito + bonusy

Imrahil 18.06.2025 14:05

tak jak chonciak napisał

Imrahil 18.06.2025 14:05

nom, problem sam się rozwiązał ;p

Orzeu 18.06.2025 13:59

okej czyli to to co mówiłem

chonciak 18.06.2025 13:58

teraz nie mam tego problemu xD Ale przez dwa dni ostatnie miałem taki problem :P Łącznie z dzisiejszym porankiem.

Orzeu 18.06.2025 13:58

wczoraj / przedwoczraj mieliśmy zapchany hosting to przez to chwilowo mogło coś się stać

Orzeu 18.06.2025 13:57

podeślij screen

chonciak 18.06.2025 13:56

Wyświetlają się tylko trofea

chonciak 18.06.2025 13:56

na chromie i operze te same problemy ;) I to nie zawsze :D

Orzeu 18.06.2025 13:19

podeślij screen co sie dzieje

martins2000 18.06.2025 13:15

Zastępcą Edersona w Atalancie miałby zostać Samuele Ricci

Imrahil 18.06.2025 12:49

witryna na Operze się skrzaczyła.. Orzeu, coś narobił?! ;p

ZnawcaCalcio 18.06.2025 12:42

chyba Chivu mówił, że nie będzie świętych krów, a pewnie i tak będzie na odwrót

ZnawcaCalcio 18.06.2025 12:42

przynajmniej tym co pokazywał

andyvdm 18.06.2025 12:42

Jak grał to wyglądał bardzo dobrze

ZnawcaCalcio 18.06.2025 12:42

Szkoda, że Martinez nie dostał szansy... Dobry turniej żeby go sprawdzić, a wydaje się, że obecnie może spokojnie powalczyć o nr. 1

andyvdm 18.06.2025 12:40

Sommer tez juz może wystarczy

ZnawcaCalcio 18.06.2025 12:39

nasi spokojnie z 7 mln mniej zapłacą

ZnawcaCalcio 18.06.2025 12:39

Despasito niech idzie w ramach rozliczenia

andyvdm 18.06.2025 12:39

Darmian Miki i Acerbi do arabów

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28234

Liczba newsów: 50990

Liczba komentarzy: 599069

Użytkownicy online: 1 (coco) oraz 56 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się