Wywiady z piłkarzami

Mourinho: "Jeszcze dwóch zawodników" (48)

Autor:
Źródło: goal.com
ponad 16 lat temu
678
48
Jose Mourinho przyznaje, że Interowi potrzebne są transfery. Portugalczyk twierdzi, że potrzebuje jeszcze dwóch zawodników.

Inter Mediolan wywalczył 17 Scudetto w historii. Wiele mówi się jednak o wzmocnieniach Mistrza Włoch. Pierwszymi dwoma zakupami Nerazzurich są Diego Milito i Thiago Motta. Jednak Jose Mourinho przyznaje, że potrzebują jeszcze dwóch wzmocnień w letnim okienku transferowym.

"Jestem pewien, że nie skończymy swojej przygody w Lidze Mistrzów wcześnie w drugiej rundzie. Stać nas na znacznie więcej. Musimy poprawić jakość naszej gry. Prawda jest taka, że bez Maicona trudno jest nam zbudować akcję od linii obrony co jest kluczowe w ustawieniu 4-4-2, czy to w taktyce diamentem czy też w jednej linii w pomocy. Potrzebujemy jeszcze dwóch transferów. Bardzo mi przykro, że niektórzy mistrzowie odchodzą, ale zmiany są konieczne. Mając Ibrahimovica, Balotelliego i Milito będziemy mieli wiele możliwości ustawienia linii ataku. Będą musieli dać z siebie wszystko." - powiedział Mourinho
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

tarik muharemović

Muharemović: Juve to idealna szkoła dla obrońcy. Wielkie kluby? Ja i Huijsen złożyliśmy sobie obietnicę (2)

02.01
15:12
Manuel Akanji

Akanji: Czuję się bardzo dobrze, staram się być zawsze do dyspozycji trenera (7)

08.01
01:29

Komentarze (48)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
03.06.2009 o 21:12 przez dziargs90
dziargs90
to musi byc solidnie przemyslane
02.06.2009 o 16:49 przez Shadow
Shadow
srodek obrony raczej zostawic jaki jest. kupic Cassano i teveza
02.06.2009 o 14:48 przez adriano:)
adriano:)
Il Capitano - Gdyby nie "indywidualne" błędy w tym meczu to sądzę, że Inter przeszedłby ManU. Nie ma co rozpamiętywać tego meczu, ale nie można winić Mourinho za ten przegrany mecz.
02.06.2009 o 14:23 przez adriano:)
adriano:)
Jose w końcu zaczął mówić, że mamy problem z zbudowaniem porządnej akcji. Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłby Cassano, który świetnie rozgrywa piłkę, dobry drybling i posiada wielki spryt na boisku. Drugim transferem będzie pewnie jakiś środkowy obrońca. Mourinho bardzo chce Carvalhio, ale bardzo wątpie w ten transfer. Chciałbym, aby przyszedł jakiś młody obrońca, bo nasi środkowi defensorzy są już w podeszłym wieku.
02.06.2009 o 10:28 przez hQ
hQ
Milito to dobry transfer i cieszy mnie odejście Crespo ;d. Jako 10 można widzieć Joao Moutinho, Raula Meirelesa lub Lucho Gonzaleza. W sumie Argentyńczyk szybko by się zgrał z naszymi zawodnikami bo jest kilku Argentyńczyków <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" /> . Jako środkowego obrońcę widzę Bruno Alvesa, zmiennika na lewej obronie Cissokho a tego czwartego napastnika Lisandro. I skład jak marzenie<img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" />
02.06.2009 o 09:58 przez microsoft666
microsoft666
no wlasnie zgadzam sie o to dzisiejszy przyklad wydawania pieniedzy na sredniakow Melo za 18 mln plus karta Burdiso<img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" />
02.06.2009 o 09:58 przez LoveFist18
LoveFist18
Przede wszystkim jakiś ROZGRYWAJĄCY no i może jakiś obrońca w sile wieku, dobry, wysoki i fizycznie żeby dobrze wyglądał na mocnego<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
02.06.2009 o 09:54 przez Van Dall
Van Dall
Jeśli chodzi o Morattiego, to klub osiągający takie wyniki jak nasz - przy obecnym poziomie wydatków na transfery, gdyby tylko pozbyć się kilku największych pijawek - dobrze zarządzany, powinien być w stu procentach samowystarczalny. <br /> <br /> Poza tym Massimo nie łapie się nawet na listę miliarderów Forbesa, wiec z kasą u niego raczej krucho i wydaje mi się, że nie byłoby trudno znaleźć kogoś ze znacznie zasobniejszym portfelem. I wcale nie mam tu na myśli jakiegoś szejka, ale - nie szukając daleko - na przykład zdeklarowanego kibica Interu, Giorgio Armaniego. <br /> <br /> Oczywiście facet zbytnio nie wtrącałby się w sprawy techniczne - raczej robił za wizytówkę i żywą skarbonkę. Prowadzeniem powinien zając się zbudowany od nowa zarząd, bo Branca i synowie Morattiego też kiepsko wywiązują się ze swoich obowiązków - jeśli już kogoś sprowadzamy to średniaków za grube miliony, a żeby zatrzymać tych lepszych, oferujemy im gigantyczne kontrakty. <br /> <br /> Co do Mourinho - zwyczajnie nie lubię takich najemników. Odziedziczył po Mancinim świetny zespół, bierze ogromne wynagrodzenie, a od siebie nie wniósł kompletnie nic. Poza tym, jeśli trafi mu się lepsza oferta, mam 100% pewności, że ucieknie od nas tak samo jak uciekł z Porto. Dlatego wolałbym od podstaw budować zespół z Zengą. <br /> <br /> Zlatan - 28 lat, młodszy nie będzie i więcej niż dzisiaj już za niego nie weźmiemy, a dwa, góra trzy lata i sami będziecie chcieli się go pozbyć. Za kasę z transferu możnaby zbudować niezły atak i znacząco wzmocnić pomoc, a to dałoby więcej niż sam Ibra.
02.06.2009 o 05:13 przez D@rtH W!nD
D@rtH W!nD
Nie bijta się bo się pokłucita...<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" />
02.06.2009 o 00:29 przez proba1
proba1
Z obecnych mozliwosci najlepszym kandydatem na prezesa imo jest Luiz Suarez.
01.06.2009 o 23:38 przez Seba
Seba
Za Morattim akurat także bym nie tęsknił, ale pozbycie sie teraz Mourinho, Zlatana i zatrudnienie Zengi to samobójstwo.
01.06.2009 o 23:28 przez Toudi
Toudi
Na obronę Quaresmy powiem, że faktycznie chłopina dopadł za pięć dwunasta do Interu i za jasną cholerę nie miał jak się dostosować. Nie przepracował z drużyną okresu przygotowawczego. Ciężko tak przerzucić się z marszu z ligi portugalskiej (sory ale to nie poziom seriea choci o stylgry faule, taktyka itp). Niekiedy potrzeba roku by się zaaklimatyzwać z nowej drużynie np. Henry w Barcelonie...Moratti nie musi odchodzić, ale przydałby się ktoś w postaci Facchettiego jako prezesa, a Massimo w cieniu kaskę by sypał. Taka zmiana już raz się powiodła. <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Ciekawi mnie kto jeszcze odejdzie? Te wszystkie Cruzy, Jimenezy, Rivasy, Materazzie, Mancinie i inne. <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> I co z Vieirą, Suazo i Aquafrescą.
01.06.2009 o 23:25 przez Ljarro
Ljarro
Moratti powinien komus oddac prezesostwo i nie wtracac sie w sprawy klubu. Udzialy niech sobie zostawi, byleby nie zarzadzal klubem bo bardzo slabo mu to wychodzi. Najlepszym okresem od roku 95 byl przeciez ten gdy nie byl prezesem. Byly przemyslane i madre decyzje kadrowe, a teraz znowu zaczyna sie wolna amerykanka.
01.06.2009 o 23:16 przez rysiu#8
rysiu#8
Generalnie uważam, że Milito to akurat świetny transfer. Powinien świetnie uzupełniać się ze Zlatanem w ataku. Ale to tylko takie teoretyczne gadanie, bo w praktyce może się okazać, że zamiast ze sobą współpracować to będą sobie przeszkadzać. Natomiast jeśli chodzi o tego rozgrywającego to co myślicie o Hamsiku? Osobiście uważam, że mógłby wnieść bardzo dużą jakość do ofensywy... choć tani to napewno on nie jest<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
01.06.2009 o 23:03 przez filip85
filip85
Coś mi się zdaje, że z tych transferów nic nie będzie. Milito plus Motta plus obecny podstawowy skład powinni nam zapewnić kolejne Mistrzostwo Włoch, ale o ćwierćfinale LM nie ma co marzyć. Na LM potrzeba nam nie 2, ale 3 lub 4 solidnych graczy, ale to naprawdę solidnych, a nie jakiś Arnautovic. Dobrze, że chociaż Balotelli się ogarnął na koniec sezonu i w następnym powinien być wartościowym graczem jak mu palma nie odbije.
01.06.2009 o 22:38 przez proba1
proba1
A co myslicie ze tylko Moratti jest na swiecie ? <br /> Obejten ktor bedzie prezesem i wlascicielem ludzie np.Armani ktory jest naszym kibicem sponsorem i 2 najbogatszym wlochem Morattiego nie ma nawet w pierwszej 15 wiec skonczcie biadolic o Papie Morattim jego czas powoli mija naszczescie raczej niz na gorsze <br /> <br /> VanDall dobrze gada polac mu
01.06.2009 o 22:37 przez Grajas
Grajas
Popieram pomysł Van Dalla,byłoby cudownie ale to raczej mi możliwe. <br /> A co do Motty to on po przygodzie w Atletico miał operacje w USA i od tamtego czasu jest wporządku.Tyle tylko że kolejny uraz może oznaczać dla niego koniec kariery.Pocieszam się jednak tym że on w czasie kiedy był niezdolny do gry nie wziął pieniędzy od klubu z Madrytu to może w razie co (odpukać) i od Nas nie weźmie<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
01.06.2009 o 22:23 przez Waldini
Waldini
Nie słuchajcie Van Dalla, gdyż chłopak bredzi. Rok temu miotał się i rzucał, twierdząc jak to bardzo potrzebujemy Kłaresmy i jaki był to niewypał nie muszę chyba nikogo przekonywać. Nowy sezon i widzę, że Dall ma nadal rewelacje do zaproponowania.
01.06.2009 o 22:16 przez Ibracadabra eight
Ibracadabra eight
Jak my chcemy wygrać LM jak kupujemy średniaków. Ktoś wcześniej napisał prawidłowo, że wolimy kupić trzech średniaków, którzy tak naprawde są do dupy, niż starać się o gwiazdy (Fabregas, Tevez, Aguero itd.) z którymi napewno coś osiągniemy. Ale nic nie poradzimy, taki jest nasz Inter...niestety
01.06.2009 o 22:12 przez Seba
Seba
Tego właśnie sie obawiam, że Motta znowu sie połamie (odpukać). Nie wierze, że zawodnik który przez 6 lat w Hiszpanii co roku 2/3 sezonu spędzał u lekarzy doznał cudownego uzdrowienia.
01.06.2009 o 22:04 przez Oba
Oba
Ciekawe Van Dall kto wg Ciebie moglby zmienic Morattiego i wpakowac mnostwo kasy w dobie kryzysu w klub. Chyba, że mowiac zmiana prezesa nie masz na mysli zmiany własciciela. Co do stylu, to dla mnie nie styl sie liczy lecz zwyciestwa, chociaz Barca pokazała, że mozna w piekny sposob połączyc jedno z drugim. Jestem poki co zadowolony z naszych obecnych działan na rynku transferowym. Milito to gosc ktory naprawde ma nosa do zdobywania goli, a Motta mimo wszystko podniesie poziom naszej pomocy bowiem nie wierze, że może grac gorzej niz Vieira w tym sezonie. Oby tylko omijały go kontuzje i nie bedzie źle. Oczywiscie potrzebujemy na gwałt klasycznej 10 i bez takiego zakupu moze jakos uda nam sie obronic tytuł jezeli Ibra znow bedzie w Serie A dokonywal cudow. Tu widziałbym dwie opcje, a mianowicie Cassano ktory potrafi i kiwnac i podac, a majac za soba 3 def pomocnikow bo pewnie tak tez bedziemy grali nie bedzie musial przeciazac sie w defensywie bo nie jest w tym najlepszy. Druga opcja przez wielu krytykowana to Deco. Ja mowie tak lepiej Deco niz nikt, a najchetniej widzialbym obydwu tych panow w Mediolanie. Sezon dlugi a posiadając jedna 10 w przypadku kontuzji pozostaniemy z reka w nocniku. No i Zlatan musi zostac.
01.06.2009 o 21:56 przez Seba
Seba
Najpierw trzeba zaczekac do tego drugiego sezonu i dopiero oceniać jego prace. Jeśli faktycznie nie będzie poprawy, to sam także będe go krytykował. Teraz nie mam zamiaru tego robić, bo prawde mówiąc nie znał Serie A, ani zawodników. Co do stylu, to chyba lepiej zdobyć mistrzostwo w słabym stylu niż grać ładnie jak Roma sezon temu, czy Arsenal jak co roku i nie zdobyć nic.
01.06.2009 o 21:55 przez Czarno-Niebieski
Czarno-Niebieski
jako&quot;10&quot; chcialbym Fabregasa ;]
01.06.2009 o 21:50 przez szybki
szybki
Chcałbym aby Arnautović do nas dołonczył.to nowy ibra. a szkoda by go było starcic
01.06.2009 o 21:46 przez proba1
proba1
VanDall i wszystko w tym temacie ? <br /> <br /> A co w przyszlym sezonie bedziemy mowic ze to dopiero 2 sezon koles obnizyl poziom wzgledem tego co prezentowala ta druzyna nawet pod koniec ery Mancio brutalna prawda, 2 trofea faktycznie tylko w jakim stylu
01.06.2009 o 21:46 przez klusek
klusek
Nie wszystko można zrzucić na braki kadrowe. Najbardziej jaskrawym przykładem jest obrona, która personalnie wygląda bardzo silnie, a w praktyce, jako całość, gra ostatnio źle. To samo tyczy się innych formacji, sam Mourinho zauważył, że nawet biorąc pod uwagę braki w pomocy konstruowanie akcji jest niezadowalające. Przed Jose mnóstwo pracy w lecie, dużo więcej zależy od niego samego, niż od transferów.
01.06.2009 o 21:43 przez Van Dall
Van Dall
Jeśli o mnie chodzi to Mourinho z Ibrą mogą iść do Madrytu, zmieniamy prezesa, na ławkę przychodzi Zenga i od nowa budujemy zespół, bo obecna koncepcja w ogóle mnie nie przekonuje.
01.06.2009 o 21:37 przez Seba
Seba
proba1 nie wiem o co Ci chodzi. Pierwszy sezon Mourinho we Włoszech (jak dla mnie najtrudniejsza liga dla trenerów) i od razu 2 trofea. W dodatku sporo kontuzji i wielu zawodników całkowicie bez formy. Napisz ilu trenerom w Serie A udało sie dokonać czegoś takiego w pierwszym roku pracy. Gdyby tylko trener miał wpływ na gre drużyny, to po co w ogóle dokonywać transferów ? Trzeba mieć także kim grać. Myślisz, że gdyby Guardiola zaczął prowadzić Inter to nagle zaczęlibyśmy grać ja Barca ? Gówno prawda. Jedyną wtopą Mourinho jest transfer Quaresmy i Manciniego. Dla przypomnienia Mancini potrzebował 3 lat i calciopoli aby wygrać mistrzostwo.
01.06.2009 o 21:15 przez Rafek91
Rafek91
ciezko bd i snejdera , ale moze powalczymy. <br /> Pewnie przyjdzie Deco i Carv i na tym sie skoczny.
01.06.2009 o 21:12 przez Toudi
Toudi
Arnautović łapnął kontuzję i transfer jest wstrzymany. Nie przeszedł testów... Co do tych dwóch, Jose wspomina o zmienniku dla Maicona. Choć tu może być Zanetti. Ja bym wybrał Cassano i De Rossiego :-) ale czas pokaże. Snijder niech sobie idzie do Ajaxu.

Shoutbox

pluto11 09.01.2026 09:12

Jak Genoa nie strzeliła tego karnego to ja nie wiem

Cyrax 09.01.2026 08:35

Nie widziałem tej sytuacji z Fulkrugiem, ale jeśli faktycznie był tam karny, to nagle błąd sędziego ci przeszkadza? Tydzien temu błąd na korzyść Milanu jakoś ci nie przeszkadzał xD

Cyrax 09.01.2026 08:34

No i miałem rację. Tydzień temu mimas stawał w obronie sędziego za ewidentny błąd sędziego z ręką Rycziego, a teraz płacze na sędziego za brak karnego dla Milanu xD

Dzonyy 09.01.2026 08:27

kredenz chyba za duzo karpackich wczoraj :D

mimas2316 09.01.2026 07:29

Xdd ja wiem że na sb jak powiesz coś obiektywnego to jesteś kibicem Milanu, znam to wielokrotnie słyszałem, to taki mechanizm obronny, syndrom wyparcia

pablo77 09.01.2026 01:00

xD

Kredence 09.01.2026 00:54

Pozdro Inzi przegrywie permanentny

Kredence 09.01.2026 00:53

Aha, on pasie kozy

Kredence 09.01.2026 00:53

Bo łysa glaca w turynie jak wiemy

Kredence 09.01.2026 00:53

Gdzie ono poszło

Kredence 09.01.2026 00:53

Maverik gdzie jest Twoje podgardle

andyvdm 09.01.2026 00:47

Takich należy eliminować

andyvdm 09.01.2026 00:47

Mimas to cuchnący Milanowski stolec

pablo77 09.01.2026 00:45

czy rroossoonnerri

pablo77 09.01.2026 00:45

Przecież Mimas to jest kibic Milanu zdeklarowany, który tu przychodził pogadać jak Nitrogen

Claudio 09.01.2026 00:28

mimas udajacy kibica Interu...chlopie nie osmieszaj się.

Cny 09.01.2026 00:27

kartkować ta pajacerke bo się oglądać nie da

Cny 09.01.2026 00:27

i to obleganie sędziego przy varze. sorry, tylko kapitan i to w momencie tłumaczenia decyzji a nie siedzi na sędzim 11 typa z Milanu jak dzisiaj (czy każdej innej drużyny) i każdy drze jape nawet jak stal 50 metrów od sytuacji

Cny 09.01.2026 00:25

atekame nie powinien dostać bo jednak kontakt był fizyczny, a że dołożył od siebie teatr to już trudno. gorzej jak typu leżą i cierpią byle wyżydzić var, ewidentnie udając w sytuacjach gdy nie było kontaktu lub był minimalny

Cny 09.01.2026 00:22

no ale czekam na żółte kartki po negatywnej weryfikacji varu. bo typy padają, udają, karnego nie ma, to powinna być żółta kartka

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Parmą był:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    18

    42

  • 2

    Milan

    18

    39

  • 3

    Napoli

    18

    38

  • 4

    Juventus

    19

    36

  • 5

    Roma

    19

    36

  • 6

    Como 1907

    18

    33

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    10

  • 2

    Christian Pulisic

    8

  • 3

    Rafael Leão

    7

  • 4

    Nico Paz

    6

  • 5

    Riccardo Orsolini

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28676

Liczba newsów: 52381

Liczba komentarzy: 614041

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się