Pozostałe

Moyes nowym kandydatem na trenera (38)

Autor:
Źródło: football-italia.net
ponad 10 lat temu
645
38

Po porażkach Interu z Cagliari i Fiorentiną przyszłość Waltera Mazzarriego jako trenera mediolańskiej drużyny nie jest pewna. Według SportMediaset nowym kandydatem na stanowisko trenera Nerazzurrich jest David Moyes.

 

Jak dotąd najpoważniejszymi kandydatami na zastąpienie Mazzarriego na ławce Interu byli Roberto Mancini i Walter Zenga. Mówi się, że Erick Thohir chce zaufać Davidowi Moyesowi, który po fatalnym sezonie w Manchesterze United nie ma pracodawcy. O dalszym losie Mazzarriego jako trenera Interu zadecyduje spotkanie z Napoli.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Oaktree Inter zgromadzenie

Inter spłacił ponad 400 mln euro obligacji (12)

14.06
09:37
Mehdi Taremi

Taremi: Czuję się dobrze. Na razie nie mogę opuścić Iranu (12)

19.06
09:46

Komentarze (38)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
14.10.2014 o 19:59 przez pasencjusz88
pasencjusz88
Jeśli Thohir chce mu zaufać to jest jednak skończonym kretynem :)
13.10.2014 o 16:16 przez Imrahil
Imrahil
ok kolega nizej przeknal mnie co do moyesa
13.10.2014 o 13:41 przez liber
liber
szybkimi skrzydłowymi*
13.10.2014 o 13:39 przez liber
liber
Witam. Jestem kibicem United, ale oprócz tego od nastu lat mocno sprzyjałem mediolańskim klubom, na pohybel Juve i Romie.
Moyes to najgorsze co może się przytrafić Interowi od czasu kiedy obserwuję ten klub (ok 2002 r.).
Nie oglądaliście PL, więc bazujecie na suchych statach jego i LvG, stąd mogę zrozumieć wasze podejście, ale posłuchajcie kogoś kto oglądał prawie każdy mecz MU w tym i zeszłym sezonie.
Drużynę Holendra chce się oglądać. I nie chodzi tylko o nowe nabytki - chodzi o filozofię gry. Za Moyesa, to była długa od De Gei, walka w powietrzu, odegranie do na chama promowanych Younga i Valencię niezależnie od ich formy i wrzuta na pałę do nikogo. W meczu z Fulham mieliśmy ok 80 wrzutek. I prawie wszystkie niecelne. Nie miało znaczenia jak kto gra - mają być podania wszerz boiska i wrzutki. Choćby na ataku musiał grać nieopierzony Januzaj to i tak mają być wrzutki.
To nie jest tak, że w Evertonie robił coś innego: po prostu walczył o inne cele i zrobił z United Everton:
http://www.101greatgoals.com/wp-content/uploads/2014/02/MoyesEverton.png
http://www.rajahsport.com/wp-content/uploads/2014/03/David-Moyes-Stats.jpg
Z Interu też zrobi Everton.
4-5-1 z Fellainim na "10", wysokim napastnikiem, lawiną wrzutek z szybkimi środkowymi i dwóch przecinaków z tyłu. Typowa brytolska piłka, tylko że bez nawet jednego wirtuoza na 10, czy skrzydłach. Od techniki, panowania nad piłką, dryblingu, celności wrzutek/podań do przodu/strzału ważniejsze jest to żeby piłkarz wrzucał i wyrabiał sobie do tego pozycję. Nieważne jak, ważne ile. Moyes wychodzi z założenia, że w końcu coś wpadnie.
LvG nie ma obrony - Moyes miał Rio, Evrę i Vidicia. Miał zdrowych Carricka i Fellainiego, tego samego Carricka który był najlepszym zawodnikiem ostatniego sezonu SAFs.
Vidić będzie zadowolony? To czemu jako kapitan zrezygnował z rozmów z United i już w styczniu zapowiedział odejście? Rio Ferdinand wie coś na ten temat:
http://manutd.pl/aktualnosci/21609/ferdinand-o-moyesie-i-terrym/

Powieie: Moyes nie miał pieniędzy. A przyjście Maty? Fellainiego? Wiecie JAK Fellaini do nas przyszedł? Miał wpisaną w kontrakt kwotę odstępnego w wysokości 23 mln funtów, ale tylko do końca lipca. Jednak wtedy Moyes chciał targów i koniecznie kupić go razem z Bainsem. To się nie udało i Szkot w końcu się złamał na koniec sierpnia i kupił samego Belga za... 27 mln funtów.
13.10.2014 o 13:17 przez davidoffzmc
davidoffzmc
Im wcześcniej zaakceptujemy wszyscy, że Inter jest średniakiem w Serie A i może walczyć o pozycję 4-6, ewentualnie przy super sezonie o 3 pozycję tym lepiej dla zdrowia nas wszystkich. Mniej stresu, Ja w tej chwili podchodze już do każdego meczu z nastawieniem, że jak wygramy to jest sukces i święto. Ciężko jest myśleć inaczej, kiedy gramy Najgorszą Piłkę w serie A. Każdy zespól ma jakiś pomysł, każdy...a to kontry, a to gra skrzydłem, środkiem, na jednego kluczowego zawodnika, nawet najsłabsze miernoty...niektórzy grają tylko żeby wybić z rytmu. My nie mamy żadnego pomysłu. Nikt nie wie co ma na boisku robić, gdzie się poruszać, z kim grać krótko, nie ma schematów, nic, zero, dupa zbita. Dlatego każde zwycięstwo będę traktował jak wygraną Polaków z Niemcami.
13.10.2014 o 01:44 przez lukaszbor
lukaszbor
Nie sluchajcie kobiety bo wyjdziemy na tym jak Legia na el LM z Celticiem :D
12.10.2014 o 22:43 przez Kamiliusz1908
Kamiliusz1908
Nadia mimo to problemy zaczeły się po odejściu Mou, a co do gówna, to nie napisałe że Inter nim się stał a że w Interze yło gówno, bałagan,układziki seniorów itp, podobnie w manu tacy Gigs,Vidic trzymali władze zupełnie jak Łysy i Javier za Stramy, w dodatku Ferguson był autorytetem a Moyesa od razu skreslili jego zawodnicy.
12.10.2014 o 19:07 przez Nadia G
Nadia G
jeżeli ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem to -- po raz kolejny radzę -- powrót do nauczania początkowego w szkole podstawowej
12.10.2014 o 18:45 przez Klinsi64
Klinsi64
jeśli ktoś uważa że dobre wyniki Leonardo to zasługa jego kunsztu trenerskiego,a nie entuzjazmu po odejściu Beniteza nie wie o czym pisze :) mam wątpliwości co do Szkota,ale i tak Thohir zrobi to co uzna za właściwe
12.10.2014 o 18:39 przez Gajdzik
Gajdzik
Z tego co pamiętam to rekord SerieA Inter pobił dużo wcześniej bo w sezonie 2006/2007 - 17 zwycięstw z rzędu (chyba że ten sezon się nie liczy bo bez Juve i kilka drużyn z ujemnymi pkt.)
12.10.2014 o 17:41 przez Damian119a
Damian119a
Nadia G i tu się zgodzę Inter za Leonardo nie prezentował się wcale tak źle napewno do tej pory to byli by my w innej sytuacji niż obecna z Mazzarem
12.10.2014 o 16:50 przez Nadia G
Nadia G
Jedna sprawa: po odejściu Mourinho Inter nie stał się "gównem". Benitezowi szło średnio, ale za Leonardo Inter grał przynajmniej nieźle. W tym Inter wygrał Puchar Włoch w sezonie 2010-11 i z Leonardo ustanowił ówczesny rekord Serie A zdobywając 33 pkt w 13 meczach. Gówno zaczęło się dziać dopiero po odejściu Leonardo (Gasperini, Ranieri, Strammaccioni) i trwa do dzisiaj. Natomiast gowno z Manchesterem Utd zaczęło się dokładnie z Moyesem. To tylko tak nawiasem, bo większość tu pisze, że Inter zdechł po odejściu Mourinho, co nie jest prawdą.
12.10.2014 o 15:48 przez Damian119a
Damian119a
jak przychodził Mazzari to większość pisała dobry trener teraz wszyscy jadą po nim ze szkotem będzie tak samo nie poradzi sobie Inter to najgorszą drużyna do prowadzenia wszyscy chcą by inter wygrywał ale tu nie ma kim grać nie ma ataku ani obrony 3-5-2 dobre ustawienie juve tak g dają rade holandia w brazyli też nie mamy kadry odpowiedniej
12.10.2014 o 15:31 przez Kamiliusz1908
Kamiliusz1908
Z tym Manchesterem to przesdazasz bo Manu to było gówno naszego pokroju po odejściu Mou, nie wyolbrzymiaj, ale masz rcje , nie opłaca się go zatrudniac w tym momencie
12.10.2014 o 15:19 przez Nadia G
Nadia G
"Warsztatem" (?) dysponował właśnie takim, że nic nie wygrał ani z Evertonem, ani z naszpikowanym gwiazdami Manchesterem.
12.10.2014 o 14:53 przez Odet
Odet
Mądralo a jakim warsztatem dysponował Moyes w Evertonie? jakich przeciwników miał w Premier League?
Od Mazzarriego na pewno lepszy,

z tym że ja akurat wątpię, żeby chciał przyjść teraz do Interu.

Pozdr.
12.10.2014 o 13:27 przez Nadia G
Nadia G
adilbn -- Rudi Garcia nauczył się włoskiego. Ostatniej rzeczy, której Inter w tej chwili potrzebuje to bariera porozumienia zawodników z trenerem.
Van Dall - nie ma opcji zatrudnienia trenera typu Moyes "do konca sezonu". Jego agent przystanie przynajmniej na dwóletni kontrakt z zapisaną bardzo dużą sumą odszkodowania za wcześniejsze zerwanie. Przypominam, że Moyes otrzymał 10mln funtów odszkodowania za wywalenie go z ManUtd, to znaczy, że ma bardzo dobrego agenta, który umie zapewnić mu doskonałe warunki kontraktowe. Przyjście Moyesa to decyzja na całe lata. Wg mnie zła decyzja. Wszyscy, z niezrozumiałych mi powodów, piszą w jego kontekście o Evertonie. Był trenerem Evertony pom. 2002-2013. 11 lat. Jakie to wielkie sukcesy odniósł z tym Evertonem, który miał do dyspozycj przez 11 lat?
12.10.2014 o 13:17 przez Seba
Seba
Vidic by się ucieszył :D
12.10.2014 o 13:04 przez misio123
misio123
Zgadzam się z Van Dallem :D Od betona gorszy nie będzie, do końca sezonu mógłby u nas zostać
12.10.2014 o 11:25 przez rumcyk
rumcyk
Moyes jest niezłym trenerem ale to gość który potrzebuje czasu i może być jak z Mazzarem ze po roku trenowania żadnego postępu nie będzie jeszcze widać...a nam taki ktoś nie jest potrzebny :)
12.10.2014 o 11:17 przez adilbn
adilbn
Nadia uwierz mi że dogadają się. Jakoś Rudi Garcia nie miał nigdy styczności z włoskim językiem a przyszedł do Romy i szybko zespół poukładał, zresztą można podać kilka przykładów, więc nie widzę tutaj żadnego problemu.
12.10.2014 o 11:17 przez adilbn
adilbn
Nadia uwierz mi że dogadają się. Jakoś Rudi Garcia nie miał nigdy styczności z włoskim językiem a przyszedł do Romy i szybko zespół poukładał, zresztą można podać kilka przykładów, więc nie widzę tutaj żadnego problemu.
12.10.2014 o 08:24 przez Van Dall
Van Dall
Sprawdziłbym go do końca sezonu, a jak sobie poradzi, to przedłużył na kolejny. Gorszy od macara nie będzie na pewno.
12.10.2014 o 01:07 przez Nadia G
Nadia G
Czyli trenerem będzie jego tłumacz. Chyba, że będzie na iPadzie pokazywał każdemu to co mu wyjdzie na Google Translate. W każdym razie, po 1.5 roku "okresu przejściowego" z Mazzarim, czeka kolejny okres przejściowy. Po nim, też będzie okres przejściowy, i td...
11.10.2014 o 23:28 przez Kamiliusz1908
Kamiliusz1908
Jest jeden problem, Moyes dasje sobie na głowę wejśc, kto wie czy nasze panienki by go nie zjadły
11.10.2014 o 23:28 przez Prezes
Prezes
Hahahaha i wlasnie tacy znawcy z was. Moyes anglik hahahahaha ale mam z was beke
11.10.2014 o 23:15 przez Vancore
Vancore
Mazzarri i jego 3-5-2 juz mnie tak wymeczylo ze nawet Moyesy'ego bym tu widzial mimo kleski w Man Utd. Na Spalla, Sinise czy powrot Mancio chyba nie ma co liczyc a szkoda:/
11.10.2014 o 23:13 przez Ric
Ric
zgadzam się z Chuchu oby nas prowadził jak everthon
11.10.2014 o 22:52 przez ciechan
ciechan
wydaje mi sie ze on bylby najlepszy na ten moment i warto mu zaufac.
I tak moim marzeniem jest Bielsa ;(
11.10.2014 o 21:45 przez Waccollinio
Waccollinio
To by było coś, jestem na tak, wielkie tak.

Shoutbox

Cyrax 27.06.2025 21:17

a według innej gazety kończą wlaśnie dopinanie transferu Francuza

martins2000 27.06.2025 21:08

Akcja skończy się tak,samardzic lub Bremer te same historie

martins2000 27.06.2025 21:05

Stuttgart na ostatniej prostej próbuje wyprzedzić Inter, w wyścigu o Bonny'ego. Wolą Francuza ma być jednak pozostanie we Włoszech.

KibicInteru 27.06.2025 20:30

Pewnie Inter bada teren i robi sondaże w związku z możliwym odejściem Hakana, ale nie chce mi się wierzyć że od tak Marotta zaoferował pakiet 50 baniek na dzień dobry za grajka który realnie nawet nie jest wart okolic tej kwoty

KibicInteru 27.06.2025 20:27

Niby ma klauzulę 50M a nasza pierwsza oferta na dzień dobry to 35 + Asllani wyceniany pewnie na ok 15

KibicInteru 27.06.2025 20:26

Raczej kompletna bzdura z tą ofertą za Rovelle

Xucatlan 27.06.2025 20:11

Jeżeli faktycznie oferowaliśmy 35 mln + Asllani, to jakby znalazł się inny frajer, który dałby za Asllańca z 12-15 baniek, może choćby 10, to mogłoby dojść do aktywowania klauzuli z naszej strony.

Rebelde 27.06.2025 20:04

Jeszcze jest klazula 50mln

Xucatlan 27.06.2025 20:01

Przecież o tym banie transferowym dla Lazio trąbią wszystkie media. Nie trzeba kolegów z Włoch do tego :D

broda4991 27.06.2025 19:52

I sarri się zastanawia czy nie odejść

broda4991 27.06.2025 19:52

Bo nikim go nie zastąpią

broda4991 27.06.2025 19:49

To jak tak będzie to na rovella niema szans.

broda4991 27.06.2025 19:48

Mówił mi dziś kolega Włoch że Lazio miało dostać bana na transfery na lato i zero transferów przychodzących

coco 27.06.2025 19:46

Sky - Inter, intesa totale non raggiunta né con Bonny né con il Parma. Stoccarda pronto a fare follie soprattutto se dovesse cedere Woltemade. Ma pallino ancora in mano ai nerazzurri

coco 27.06.2025 19:20

⚫️🔵🇹🇷❌️ Hakan Calhanoglu ha il desiderio di cambiare aria. 🫱🏻‍🫲🏽 Il compromesso si può trovare sotto i 30 di base fissa. 💸 Non sarà un offerta bassa. - Pasquale Guarro

ZnawcaCalcio 27.06.2025 18:11

Ten Rovella wydaje się prawdopodobny

ZnawcaCalcio 27.06.2025 18:11

Ponoć Lazio ma duże problemy finansowe

Vancore 27.06.2025 16:39

ricci to niebywaly kmiot, kibicuje milanowi mocno zeby ten transfer dopieli

Speaker7 27.06.2025 16:37

A co do Ricciego sie zgadzam. Asllani jest lepszy

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28232

Liczba newsów: 51031

Liczba komentarzy: 599642

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się