
Rewolucyjna zmiana nadchodzi w Interze.
Nerazzurri stoją przed historycznym faktem zmiany logo. Tuttosport dostarczyło nam kilku informacji na temat planowanego rebrandingu. Wraz z premierą logotypu Inter uruchomi ogromną kampanię reklamową pod tytułem "I Am Milano". Kampania wystartuje w marcu, zaangażowano w nią wielu wielkich byłych piłkarzy Nerazzurrich. Cele inicjatywy są czysto komercyjne: Inter ma potrzebę odmiany wizerunku klubowego, by przyciągnąć uwagę sponsorów w tym historycznym dla klubu roku. Historycznym dlatego, ponieważ już latem z koszulek klubu zniknie legendarne Pirelli. W poszukiwania nowego sponsora zaangażowany jest Steven Zhang, który szuka chętnych na chińskim rynku. Oczywiście te działania będą musiały być ocenione w punktu widzenia zmiany właścicieli. Dlatego też dużo sytuacji jest zamrożonych do czasów kontroli finansów, jaką obecnie przeprowadzają BC Partners.
Przypomnijmy, ostatni rebrading Interu został dokonany w 2014 roku, wtedy ta zmiana wyglądała tak jak poniżej. Oczywiście w sporym uproszczeniu, ponieważ wraz ze zmianą logo zawsze przeprowadzane jest szereg innych zmian wizerunkowych. To co wiemy póki co o nowym logo to fakt, że ma być prostsze.
Komentarze (8)