
Inter Mediolan może zaprezentować nowego sponsora na koszulce podczas zbliżającego się meczu z AC Milanem. Inter trzeci sezon z rzędu rozpoczyna kampanię z innym sponsorem na swoich koszulkach.
Sytuacja Nerazzurrich pod względem sponsora jest dość zmienna od czasu zakończenia wieloletniej współpracy z Pirelli pod koniec sezonu 2020/21.
W sezonie 2021/22 Inter występował z logiem Socios.com jako głównego sponsora. Firma współpracowała z wieloma klubami w ciągu ostatnich lat.
W zeszłym sezonie ich miejsce zajęła firma kryptowalutowa DigitalBits, która już wcześniej współpracowała z AS Romą. Współpraca ta zakończyła się katastrofą. Firma kryptowalutowa nie była w stanie wypłacić żadnej z kwot, które była winna Interowi. Ostatecznie zarówno AS Roma jak i Inter usunęły logo ze swoich koszulek.
W ostatnich meczach ubiegłego sezonu Inter nawiązał krótkoterminową współpracę z amerykańskim serwisem streamingowym Paramount+. W ramach umowy Inter miał zachować logo Paramount+ na swoich koszulkach również w tym sezonie, jednak logo miało zostać przeniesione na tył koszulek w miejsce Lenovo. Latem umowa została ponownie negocjowana i Paramount+ zostało nowym, głównym sponsorem na trykotach Interu.
W tej sytuacji należało znaleźć firmę, która zajmie miejsce Lenovo z tyłu koszulek. Według Gazzetta.it w trakcie derbowej potyczki z AC Milanem Inter odkryje karty, czyje logo znajdzie się pod numerami zawodników Nerazzurrich.
[AKTUALIZACJA]
Według FedeNerazzurra nowym sponsorem Interu ma być U-Power.
Inter to sign U-Power as back sponsor
— FedeNerazzurra (@F_Nerazzurra) September 10, 2023
And now, it is complete.
After the renewal with technical sponsor Nike, the arrival of sleeve sponsor Ebay, and the signing of the main sponsor Paramount+, Inter have finally (almost) signed a fourth sponsor to complete its matchday kits.… pic.twitter.com/1eOguTs4bQ
Komentarze (7)
ma ktoś info kiedy 3 komplet koszulek zostanie zaprezentowany...