Inter przed chwilą ogłosił nowe partnerstwo. Tym razem Nerazzurri nawiązali współpracę z marką Canali, która będzie odpowiedzialna za odzież formalną piłkarzy oraz sztabu szkoleniowego w najbliższych trzech sezonach.
Na stronie internetowej Interu możemy znaleźć taki komunikat:
FC Internazionale Milano i CANALI z radością ogłaszają trzyletnią współpracę, w ramach której Canali zostało oficjalnym partnerem FC Internazionale Milano w zakresie odzieży formalnej. Partnerstwo celebruje wyjątkową więź między dwiema mediolańskimi ikonami, które są sztandarowymi przedstawicielami doskonałości i innowacji w swoich dziedzinach.
Canali wybrało szczególny rok na swoje pierwsze wejście w świat piłki nożnej. W 2024 roku przypada 90. rocznica powstania marki, a Inter po raz 20. został ogłoszony mistrzem Włoch, przypieczętowując swoją drugą gwiazdę.
Partnerstwo z Interem nie tylko umacnia przynależność Canali do jego rodzinnego terytorium, ale także uosabia podstawową wartość Inner Beauty, odzwierciedlając zasady lojalności i szacunku, które wzbogacają każde wyzwanie na boisku i w życiu.
Wykonane na zamówienie stylizacje, uszyte na miarę i wykonane z wykwintnych tkanin, łączą w sobie subtelny luksus ze współczesnym stylem. W sezonie piłkarskim 2024/25 zawodnicy Interu będą nosić dwa stroje sezonowe. Wiosenna stylizacja to kieszonkowa bawełniana gabardynowa kurtka safari ze sznurkami do ściągania, lekka dzianinowa koszulka, miękkie spodnie i zamszowe mokasyny, a wszystko to w kolorach piaskowym i kultowej zieleni Brianza firmy Canali. Zimowa stylizacja to czarno-niebieski zestaw Nerazzurrich: pikowana kurtka bomberka w romby, ręcznie szyta koszulka z podwójnej tkaniny, golf z wełny merynosów, luźne spodnie i mokasyny z podeszwami z naturalnej gumy.
W międzyczasie trener Simone Inzaghi, zarząd i pracownicy klubu będą ubrani w nieskazitelny wełniany garnitur i koszulę, sweter z wełny merynosów i żakardowy jedwabny krawat wraz z trzyczęściowym wyściełanym płaszczem z miękkiego w dotyku nylonu. Logo Canali i plakietka Interu są połączone w grafice strzałki marki, specjalnie przeprojektowanej i dostosowanej do kolorów odzieży jako naszywka, która jest widoczna, ale nienachalna.
Canali i Inter, z historią głęboko zakorzenioną we włoskości i szczycącą się obecnością wykraczającą poza granice kraju, uosabiają więzi między Made in Italy a globalnym uznaniem. Canali świętuje włoskie rzemiosło na całym świecie od 1934 roku, podczas gdy Inter - zarówno pod względem nazwy, jak i historii - symbolizuje samą w sobie istotę międzynarodowości.
Komentarze (4)